Denk dat het via een simpele Windows Media-stream gaat, moet op een of andere manier wel te achterhalen zijn, ben ook aan het kijken. Sziget ging ook zo ongeveer.quote:
Dikke bagger dus. En waarom ook een uitzending vanuit fucking Portugalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Denk dat het via een simpele Windows Media-stream gaat, moet op een of andere manier wel te achterhalen zijn, ben ook aan het kijken. Sziget ging ook zo ongeveer.
hier ook, ligt dus niet aan jou.quote:
Gaat daar iets niet lekker in Portugal vrees ik. Misschien weer eens te weinig capaciteit, maar zo iets kun je van te voren wel weten vind ik. Maar dan maar lekker ouderwets via de FM (wat hier amper te doen is, dus dan pak ik wel de webstream of kabel)quote:
Het zooitje hoort gewoon te werken en anders blijven ze maar lekker in Hilversum.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier ook, ligt dus niet aan jou.
nu btw niet meer, maar ze hebben de cam uitgezet en je ziet nu dat rode Serious Radio scherm
Omdat het hier slecht weer is, en iets met dat TV-programma van dat Volendamvolk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dikke bagger dus. En waarom ook een uitzending vanuit fucking Portugalx100
Oké,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat het hier slecht weer is, en iets met dat TV-programma van dat Volendamvolk.
+1quote:
+x altijd -1.twitter:TwitWouter twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 14:20:22@coenensander En ik zie camera's. Ook altijd +10 ;-) reageer retweet
TwitWouter moeten ze maar naar /dev/null sturen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:48 schreef Pino112 het volgende:
+x altijd -1.twitter:TwitWouter twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 14:20:22@coenensander En ik zie camera's. Ook altijd +10 ;-) reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
TwitWouter moeten ze van het internet afsluiten.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
TwitWouter moeten ze maar naar /dev/null sturen.
in zijn hosts kan dit maar gaan staanquote:
ja de bassist blijkbaar...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik schakel net in, maar Hidde is toch die gast van OSL?
Pauperverkiezing>
Jij voor deze keer eenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe nou niet, ik glij hier van de bank af
Maakt me niet uit, ik luister toch nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef alors het volgende:
Hahaha dit komt bij Claudia vrijdagmiddag
dit is 1 van de hittegolfhunks? godsamme wat een druif. dan liever Domien!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:32 schreef Sersjee het volgende:
Neil Finn volgt mij op twitter. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb, maar mijn jaar is goed...
thanksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:34 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Even op Kijk live klikken, hij staat bij jouw nu waarschijnlijk nog op Coen & Sander.
Dit. Sowieso doet hij het al veel leuker dan Michiel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:36 schreef Allrounder het volgende:
Veel leuker zo'n jongere gast in de avond ipv Michiel.
Net als Adam Curry op zijn amerikaans zeker?quote:
twitter:TwitWouter twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 20:43:34Een spinkelvonkelkneiterharde dampende rampestamper helemaal te gek! #3fm reageer retweet
Ik ben er nog steeds een beetje van slag van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |