quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:54 schreef alors het volgende:
sowieso censuur, op 3fm zijn er ook een paar van die nummers waarvan altijd de gecensureerde versie wordt gedraaid
Bezopen iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:54 schreef alors het volgende:
sowieso censuur, op 3fm zijn er ook een paar van die nummers waarvan altijd de gecensureerde versie wordt gedraaid
Nou ga ik zeker heenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:18 schreef Pino112 het volgende:
http://www.hilversummediafestival.nl/blokkenschema
Rinus op zondag![]()
.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef themauster het volgende:
Ik moet om 14.00 op de fiets 9 km fietsen hopelijk blijft het hier dan nog even droog maar aan buienradar te zien ga ik net fietsen als het begint te regenen/onweren.
Ik zit op mijn werk en die heb ik dus niet bij mequote:
cute!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:22 schreef minthy het volgende:
Oppassen in welk topic ik post, kom overal dezelfde mensen tegen als laatste poster
Ik heb vanmorgen nog gezocht op 3fmfan.nl of die inmiddels al voorbij was gekomen maar hij komt dus helemaal niet bij de playlist te staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:01 schreef alors het volgende:
[..]
gisteravond bij Rudy ook al hooren vanochtend bij Domien...
Niet alleen 3fmfan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef alors het volgende:
ja maar 3fmfan mist de laatste tijd de helft van de platen nogal eens...
Denk dat het via een simpele Windows Media-stream gaat, moet op een of andere manier wel te achterhalen zijn, ben ook aan het kijken. Sziget ging ook zo ongeveer.quote:
Dikke bagger dus. En waarom ook een uitzending vanuit fucking Portugalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Denk dat het via een simpele Windows Media-stream gaat, moet op een of andere manier wel te achterhalen zijn, ben ook aan het kijken. Sziget ging ook zo ongeveer.
hier ook, ligt dus niet aan jou.quote:
Gaat daar iets niet lekker in Portugal vrees ik. Misschien weer eens te weinig capaciteit, maar zo iets kun je van te voren wel weten vind ik. Maar dan maar lekker ouderwets via de FM (wat hier amper te doen is, dus dan pak ik wel de webstream of kabel)quote:
Het zooitje hoort gewoon te werken en anders blijven ze maar lekker in Hilversum.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier ook, ligt dus niet aan jou.
nu btw niet meer, maar ze hebben de cam uitgezet en je ziet nu dat rode Serious Radio scherm
Omdat het hier slecht weer is, en iets met dat TV-programma van dat Volendamvolk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dikke bagger dus. En waarom ook een uitzending vanuit fucking Portugalx100
Oké,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat het hier slecht weer is, en iets met dat TV-programma van dat Volendamvolk.
+1quote:
+x altijd -1.twitter:TwitWouter twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 14:20:22@coenensander En ik zie camera's. Ook altijd +10 ;-) reageer retweet
TwitWouter moeten ze maar naar /dev/null sturen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:48 schreef Pino112 het volgende:
+x altijd -1.twitter:TwitWouter twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 14:20:22@coenensander En ik zie camera's. Ook altijd +10 ;-) reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
TwitWouter moeten ze van het internet afsluiten.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
TwitWouter moeten ze maar naar /dev/null sturen.
in zijn hosts kan dit maar gaan staanquote:
ja de bassist blijkbaar...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik schakel net in, maar Hidde is toch die gast van OSL?
Pauperverkiezing>
Jij voor deze keer eenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe nou niet, ik glij hier van de bank af
Maakt me niet uit, ik luister toch nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef alors het volgende:
Hahaha dit komt bij Claudia vrijdagmiddag
dit is 1 van de hittegolfhunks? godsamme wat een druif. dan liever Domien!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:32 schreef Sersjee het volgende:
Neil Finn volgt mij op twitter. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb, maar mijn jaar is goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |