Hij zei dat hij het heel erg jammer vond dat Rudy niet is gekozen voor 3v12 maar Roos.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het heel erg jammer vond dat Rudy niet is gekozen voor 3v12 maar Roos.
slaap lekker zoon!quote:
Weer lekker aan het afwassen?quote:
ik heb de fles dreft weer ter hand genomen ;-)quote:
ik denk zelfs dat ze er meer dan 1 hebben!quote:
*kras*quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat ze er meer dan 1 hebben!
Heeft bij mij een hoog "mwoah"-gehalte...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
joepie, de nieuwe peppers. eens horen of dit beter is dan die regendanssmaakversterker!
ik vond het vooral een puinhoop. ik heb de Peppers nooit echt leuk gevonden en dit verandert mijn mening niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeft bij mij een hoog "mwoah"-gehalte...
Ik vind de oude Peppers (tot halverwege jaren '90) wel tof, groot fan ben ik nooit geweest. Collega van me wel, maar die is nu ook van z'n geloof gedonderd, vindt het helemaal niets meer aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond het vooral een puinhoop. ik heb de Peppers nooit echt leuk gevonden en dit verandert mijn mening niet.
Stiekem ben je jaloersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
die snol op de radio heeft liggen ketsen met een jongen die ze op LL leerde kennen! de sloerie!
stiekem??quote:
Dus je impliceert dat Rock graag zelf zou willen ketsen met een jongen op LL?quote:
ik denk dat Dago MET mij wil ketsen op LL!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus je impliceert dat Rock graag zelf zou willen ketsen met een jongen op LL?
Dago? Ja vast wel!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat Dago MET mij wil ketsen op LL!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |