it wasn't mequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:14 schreef themauster het volgende:
Wie heeft die qoute van borisz in de op gezet?
borisz zelf in het vorige topicquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:14 schreef themauster het volgende:
Ikzelfquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:14 schreef themauster het volgende:
Hij is schor geloof ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw wat knijpt deze kerel zijn stem.
Sander Hoogendoorn zat bij Turbulent, dus die zal wel1 1-4 (of 2-4) gedaan hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef Evertjan het volgende:
zat Thyme nou vannacht weer in de nacht bij 3FM??
twitter:Ditzow twitterde op maandag 22-08-2011 om 20:29:38Voor de zekerheid nog snel een poster van @Domien gemaakt en bij de AH opgehangen. Nu maar hopen dat hij wint! http://t.co/e8zYyvg reageer retweet
Wat maakt hem eigenlijk zo "hunkerig"? Zit best een aardig koppie op maar verder is het net een magere spieringquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:34 schreef themauster het volgende:
twitter:Ditzow twitterde op maandag 22-08-2011 om 20:29:38Voor de zekerheid nog snel een poster van @Domien gemaakt en bij de AH opgehangen. Nu maar hopen dat hij wint! http://t.co/e8zYyvg reageer retweet
Ik vind hem echt ontzettend aseksueelquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat maakt hem eigenlijk zo "hunkerig"? Zit best een aardig koppie op maar verder is het net een magere spiering
Ik zou het er ook niet mee kunnenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem echt ontzettend aseksueel
Dat zou ik toch niet afslaan als ik een man zou zijnquote:
Dan houdt die jongen daar een levenslang trauma aan over zeker?quote:
Domien ziet er in vrouwenkleding anders best prima uit!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan houdt die jongen daar een levenslang trauma aan over zeker?
Hoeveel heb jij gedronken vanavond?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Domien ziet er in vrouwenkleding anders best prima uit!
Eens. Met 15 a 20 bier op zou ik waarschijnlijk geen moment twijfelen. Moet ie zich wel geschoren hebben natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Domien ziet er in vrouwenkleding anders best prima uit!
Niks, ik drink geen alcohol!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij gedronken vanavond?
Ja die stoppels schuren alleen maarquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. Met 15 a 20 bier op zou ik waarschijnlijk geen moment twijfelen. Moet ie zich wel geschoren hebben natuurlijk.
Geweldig toch!quote:
Ik moest huilen van het lachen ook dankzij Van der Gijpquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik moest huilen van het lachen ook dankzij Van der Gijp
kan dat nu niet altijd zo blijven?quote:
blijkbaar nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kan dat nu niet altijd zo blijven?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
blijkbaar niet![]()
dit is zijn laatste week...
+5quote:
Hij zei dat hij het heel erg jammer vond dat Rudy niet is gekozen voor 3v12 maar Roos.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het heel erg jammer vond dat Rudy niet is gekozen voor 3v12 maar Roos.
slaap lekker zoon!quote:
Weer lekker aan het afwassen?quote:
ik heb de fles dreft weer ter hand genomen ;-)quote:
ik denk zelfs dat ze er meer dan 1 hebben!quote:
*kras*quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat ze er meer dan 1 hebben!
Heeft bij mij een hoog "mwoah"-gehalte...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
joepie, de nieuwe peppers. eens horen of dit beter is dan die regendanssmaakversterker!
ik vond het vooral een puinhoop. ik heb de Peppers nooit echt leuk gevonden en dit verandert mijn mening niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeft bij mij een hoog "mwoah"-gehalte...
Ik vind de oude Peppers (tot halverwege jaren '90) wel tof, groot fan ben ik nooit geweest. Collega van me wel, maar die is nu ook van z'n geloof gedonderd, vindt het helemaal niets meer aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond het vooral een puinhoop. ik heb de Peppers nooit echt leuk gevonden en dit verandert mijn mening niet.
Stiekem ben je jaloersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
die snol op de radio heeft liggen ketsen met een jongen die ze op LL leerde kennen! de sloerie!
stiekem??quote:
Dus je impliceert dat Rock graag zelf zou willen ketsen met een jongen op LL?quote:
ik denk dat Dago MET mij wil ketsen op LL!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus je impliceert dat Rock graag zelf zou willen ketsen met een jongen op LL?
Dago? Ja vast wel!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat Dago MET mij wil ketsen op LL!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |