hoe lang ben je daarmee bezig geweest npo/3fm_sziget ligt behoorlijk voor de hand maar bnn/csportugal niet echt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:50 schreef gerbenp het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/bnn/csportugal
Dit zou beter moeten werken
een mooi systeem is dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst Sonos in het echt gezien. VOlgens mij ga ik binnenkort een s3 aanschaffen
Programmatje zoals Fiddler er op los laten en je komt er wel aan uit. Deze stond wel ingesteld op de site van Coen en Sander. Sziget was een gok. Werkte dus ook toen gewoon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hoe lang ben je daarmee bezig geweest npo/3fm_sziget ligt behoorlijk voor de hand maar bnn/csportugal niet echt.
Ik hoop dat er nog leuk backstage materiaal uitkomt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:09 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Programmatje zoals Fiddler er op los laten en je komt er wel aan uit. Deze stond wel ingesteld op de site van Coen en Sander. Sziget was een gok. Werkte dus ook toen gewoon.
quote:
de dag grap mensentwitter:Michonnet twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 23:34:58Zag Marc van der Linden ooit in een gele jas op het perron van Amsterdam CS staan. Ik zweer u dat er mensen probeerden in te stappen. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Stream is onstabiel kan ik je vertellen, buffert als een gek.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog leuk backstage materiaal uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |