abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101034189
Ik ben een jonge vrouw van 29 jaar en kom al jaren op een naaktrecreatieplas bij mij in de buurt. De meeste vaste gasten aldaar kennen mij ook wel. In ieder geval wel van zien: 1.77 m., slank, lang roodbruin haar, 61 kg. Zonder arrogant te willen zijn weet ik dat ik in ieder geval wel opgemerkt wordt daardoor... met name door de mannen, maar dat komt later in dit berichtje wel aan de orde. Meestal kom ik er alleen, soms met mijn partner.

Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik wel een beetje een speciaal "geval" ben... Ik hou er namelijk van om, zoals dat heet, "overal" bruin te worden. En bedoel ik dus ook: overal!
Wanneer ik het recreatieplasterrein op kom dan zoek ik meestal een plekje ver uit de buurt van het gezinstrand. Ik wil namelijk geen gezinnetjes en jonge kinderen met mijn "manier van zonnen" confronteren. Dus dat betekent dat ik dan, of helemaal op het rechter gedeelte ga liggen, of op het linker gedeelte. (waar alleen stelletjes, of mensen alleen liggen... het is er in ieder geval vaak heerlijk rustig en niet druk.)

Als ik dan mijn handdoek heb neergelegd en zonnebrandcreme etc heb opgedaan, dan vind ik het dus heerlijk om mijn benen maximaal wijd te gooien om dus ook daar op dat laatste, vaak vergeten plekje mooi gebronsd te zijn!
Ik ben een meid dit zich altijd tip-tip verzorgd, ook tussen mijn benen. Ik zorg altijd dat ik helemaal mooi glad geschoren ben, en draag een klein piercingringetje met een klein brilliantje net boven mijn clitoris. Voor heel veel mensen non-informatie, dat weet ik, maar ik wil er alleen mee aangeven dat ik het fijn vind dat ik bij deze recreatieplas op deze manier kan zonnen!

En voor de moralisten onder ons: nee het staat niet elegant voor een dame om met je benen wijd te liggen.. En niet iedereen zal er van gediend zijn een vrouw zo te zien liggen zonnebaden... (want daar gaat 't dus enkel en alleen om, hè?) Daarom zorg ik dus ook altijd dat ik afstand houdt van het drukke gedeelte etc.. En aangezien er op het gedeelte waar ik lig alleen maar volwassenen zijn, het inmiddels 2011 is en iedereen inmiddels wel weet hoe een vrouw er tussen haar benen anno 2011 ongeveer uitziet, en ik (en mijn partner) een mooi meegebronsd gleufje, laat ik het zo dan maar zeggen, simpelweg aantrekkelijker en sexier er uit vinden zien dan wanneer het daar er allemaal maar bleek is, daarom zon ik dus iets zeg maar uitgebreider dan het voor het ethiek en fatsoenboekje hoort.

Mijn partner en ik zijn ook al meerdere malen op vakantie geweest naar Cap d'Agde in zuid-frankrijk. Daar zien wij al jaren dat vrouwen hele middagen wijdbeens lekker bruin liggen te bakken. Natuurlijk gebied de eerlijk mij te zeggen dat vele van hen op het swingers-gedeelte liggen... Maar ook op het reguliere naaktstrand in Frankrijk vinden blijkbaar steeds meer vrouwen het belangrijk om ook tussen hun benen mooi bruin te worden...

En natuurlijk heb ik inmiddels ook wel geleerd, door mijn manier van zonnen, wat assertiever te zijn. Met regelmaat komt er een man naar mij toe met de vraag of 'ie mij misschien mag insmeren... of op z'n minst naast me liggen.. Ik weet dus ook wel dat sommige mannen die mij zo zien liggen denken dat ik hen regelrecht loop (lig) uit te nodigen. Kort en bondig maar ook vriendelijk vertel ik hen dan dat ik er alleen voor mezelf lig omdat ik zo graag wil zonnen. 10 van de 10 mannen accepteren dat dan ook gewoon en gaan weer verder.

En natuurlijk gebeurt het ook wel dat er mannen op voor hun ideale kijkafstand gaan zitten/liggen.. Dat is vaak wel grappig: vaak ligt er voor me nog 10-tallen meters, naar links en naar rechts vrij, maar leggen ze dan hun handdoekje zo neer dat ze ideaal zicht oftewel inkijk hebben. Meestal lees ik altijd een boek of tijdschrift en denken ze dat ik niet merk dat ze er zijn gaan liggen/zitten. Als ze wat mij betreft niet al bijna op mijn handdoek liggen en gewoon afstand houden, dan maakt dat persoonlijk ook niet veel uit.. laat ze maar kijken, met of zonder erectie, als ik er maar geen last van heb!

Ik ken veel vaste gasten bij de recreatieplas en we groeten elkaar altijd vriendelijk of maken een kort babbeltje. En de meesten geven altijd een "thumbs up" ^O^ als ik er weer lig. Ik voel me er, als vrouw alleen, heel veilig.
Dus ik ben wel benieuwd hoe men, de lezers alhier b.v. tegen mijn manier van zonnebaden aankijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door laurawntr op 22-08-2011 12:56:11 ]
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:29:03 #2
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101034282
TL;DR
Domo Arigato!
pi_101034333
Nou meid. Je maakt wat mee.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_101034336
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:32:07 #5
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_101034359
pi_101034379
:') Trolls worden wel steeds beter.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_101034627
:')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:40:59 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101034640
Geil hoor, lekker fantaseren dat je vreemde mannen rechtstreeks een kijkje in je flamoes gunt.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:47:24 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101034891
Heej, een huidkanker kandidaat!
pi_101035109
quote:
6s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Geil hoor, lekker fantaseren dat je vreemde mannen rechtstreeks een kijkje in je flamoes gunt.
Kan me voorstellen dat je denkt dat dit een verzinseltje of een fantasie is, omdat er velen zullen zijn die zich niet voor kunnen stellen dat iemand het echt fijn vind om zo te zonnebaden. Nogmaals, ik zon echt zo omdat:
a. ik ook graag "daar" mooi bruin wil zijn,
b. natuurlijk mijn schaamtegrens uiterst laag is waardoor ik dat ook durf.
c. ik het heerlijk ontspannen vind om zo te liggen..

Ik begrijp dat er op mijn topic veel grappige en hilarische reacties te maken zijn, en ik weet ook dat die komen, vind ik helemaal niet erg... Als ze grappig zijn dan zal ik de eerste zijn die er hier om zal lachen! Mij krijg je niet gek... Zou het alleen ook wel kunnen waarderen als iemand iets zinnigs op mijn onderwerp zou willen zeggen, postief of negatief. Ben wel benieuwd!
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:58:24 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101035179
En wat kwalificeer jij dan als 'zinnige reactie'?

Van mij mag je gewoon je gang gaan, hoor. Maar als je er zo'n verhaal van brouwt als in de OP, met 'geile details' die niet echt ter zake doen als het je alleen om het bruinen zou gaan, dan denk ik dat je er ook op geilt dat anderen dit lezen.
pi_101035233
Ja laten we is serieus reageren.
Ik word er niet warm of koud van, een open kerstboom kut.
En volgens mij bruin worden daar :') , wat is het nut.
pi_101035358
Als je daar zo wijdbeens ligt, laat dan ook die mannen toe!
Waarom zou je er anders een kleurtje moeten hebben? Bang dat je vriend een ander gaat zoeken?
Cindy De Vuyst
pi_101035464
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:09:42 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101035491
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:58 schreef Lienekien het volgende:
En wat kwalificeer jij dan als 'zinnige reactie'?

Van mij mag je gewoon je gang gaan, hoor. Maar als je er zo'n verhaal van brouwt als in de OP, met 'geile details' die niet echt ter zake doen als het je alleen om het bruinen zou gaan, dan denk ik dat je er ook op geilt dat anderen dit lezen.
Lienekien reageert weer eens kien!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101035524
Nee, jij krijgt geen serieuze reactie van me....volgende keer weer een kans. :+
Optimist tot in de kist
pi_101035647
Samenvatting:
TS probeert dr perineus te bruinen door wijdbeens te zonnebaden (op openbare blekken) en vraagt zich af wat men hier van vindt.
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:16:08 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101035714
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef Fes1-2 het volgende:
Samenvatting:
TS probeert dr perineus te bruinen door wijdbeens te zonnebaden (op openbare blekken) en vraagt zich af wat men hier van vindt.
Plus er is niks seksueels aan, maar als een aantal mannen zich op haar naakte kut afbeert, laat ze dat glimlachend toe :') .
pi_101035870
Omg die OP :') Attention whore heeft zojuist een hele nieuwe betekenis gekregen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_101036609
WTF. :') TS is een vrijwillige kijkhoer. :'(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 12:47:57 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101036682
Op je handen lopen, dan worden je voetzolen ook bruin...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:49:24 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101036732
Wie haar pruim richting zon blootstelt, heeft haar voetzolen ook naar de koperen ploert gericht!
pi_101037114
Maar wat wil je nu precies met dit topic? Kijken of meer mensen zo zonnen? Tentoonstellen dat jij het de normaalste zaak van de wereld vindt? Onbewust zeggen dat mensen niet zo preuts moeten zijn? Laten zien dat jij niet preuts bent? Mensen attenderen op het feit dat als je een chick ziet liggen met de benen wijd in blote poes dat ze niet altijd meteen geneukt willen worden? Wat precies?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:03:12 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101037162
quote:
5s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen attenderen op het feit dat als je een chick ziet liggen met de benen wijd in blote poes dat ze niet altijd meteen geneukt willen worden?
Maar dat het wel okay is om er dichtbij te gaan zitten om jezelf te bevredigen.
pi_101037376
TS mag ik zo voor je staan terwijl jij je boekje leest en ik me aftrek met fanstastisch zich op je grotje.
En dat druppelt de sperma zo in het zand! Hmmmm

Zou je dan ook eens lief lachen naar me? Je hebt geen last van me hé, ik raak je niet aan O~)

Dan heeft iedereen zijn zin hé :)
Ik lekker klaargekomen, jij blij omdat je weer een jongen blij gemaakt hebt.
Ik zal zorgen dat ik niet in de zon sta :)
Cindy De Vuyst
pi_101038209
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef Tamashii het volgende:
WTF. :') TS is een vrijwillige kijkhoer. :'(
Hahaha! Grappig dat de meeste venijnige, felle reacties van vrouwen (lees: onzekere meiden) zijn!

Waarschijnlijk stereotype gevalletjes van meiden die stiekum erg onzeker over zichzelf zijn. Misschien blubberbuikje, klein, dik, gekke oogjes, rare neus, jongensachtige sjagerijnige studentes met schaamhaar van heup-tot-heup, meiden die niet populair zijn en dat wel graag willen, nu al verzuurde burgertrutjes, weet ik 't allemaal... Waarom zou je anders ineens van de 1e naar de 5e versnelling schieten om "kijkhoer" te zeggen? Hahahaha, ik schiet er niet van in de stress hoor van zulk taalgebruik! Kvind het zelf wel een beetje vertederend: het onzekere puberale spat ervan af... En altijd veilig om vanachter een anoniem digitaal muurtje zoals hier lekker hard met je mede-vriendinnetjes-met-kutnijd dingen als "kijkhoer" etc te roepen...

Zoals ik eerder al zei: hartstikke prima dat er reacties komen die mijn post ridiculiseren, echt ik moet er zelf echt om lach want sommige zijn echt grappig! (die met die "voetzolen, pruim, koperen ploert, etc".. van Sjeen: Great!! hahaha!)
pi_101038232
Meid, maak je een account aan om ons dit te melden? :')
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:38:05 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101038246
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 13:38:53 #30
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101038279
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:38 schreef Copycat het volgende:
^^ aansluit
pi_101038294
Wtf. Attention whore just got a whole new meaning. Jij noemt Tamashii onzeker terwijl jij hier gaat posten om bevestiging te zoeken dat je exhibitionistische gedrag wel degelijk normaal is en wijdt terloops ook al te graag uit over de 'complimenten' die je daardoor ontvangt... Cheap.
pi_101038342
En als je een keertje zwanger bent en je benen goed wijd houdt, kan je kind ook al lekker bruin ter wereld komen. ^O^
pi_101038368
Ja. Ik ben heel onzeker omdat ik iemand anders degradeer tot de laagste vorm van de samenleving na dit soort vreselijk zielige posts te hebben gelezen. :') gogo gadget.

Ohja bovendien ben ik niks van alles wat jij beschrijft. :*
  Forum Admin maandag 22 augustus 2011 @ 13:42:37 #34
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_101038392
Wat een geil verhaaltje! Mag ik ook een keertje komen gluren?
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:42:50 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101038401

TS
pi_101038404
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef einzeinz het volgende:
TS mag ik zo voor je staan terwijl jij je boekje leest en ik me aftrek met fanstastisch zich op je grotje.
En dat druppelt de sperma zo in het zand! Hmmmm

Zou je dan ook eens lief lachen naar me? Je hebt geen last van me hé, ik raak je niet aan O~)

Dan heeft iedereen zijn zin hé :)
Ik lekker klaargekomen, jij blij omdat je weer een jongen blij gemaakt hebt.
Ik zal zorgen dat ik niet in de zon sta :)
Ja hoor jochie, jij mag ook wel een keer kijken hoor, hahaha! Maar als ik zeg waar en wanneer ik er lig durf je waarschijnlijk toch niet te komen! Hahaha, ja of misschien maximaal met een batterij vriendjes om je achter te verschuilen...

Dus "talenknobbeldt" (het is namelijk HET sperma en niet DE sperma): kom maar 's langs en doe maar 's wat je hier zo stoer beweerd te willen doen! hahahahahaha....
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:43:53 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101038450
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef laurawntr het volgende:

Dus "talenknobbeldt" (het is namelijk HET sperma en niet DE sperma): kom maar 's langs en doe maar 's wat je hier zo stoer beweerd te willen doen! hahahahahaha....
Niet gaan verbeteren als je het zelf ook niet kunt ...
pi_101038465
pi_101038467
Oh het gaat op afspraak? :D
  Forum Admin maandag 22 augustus 2011 @ 13:44:59 #40
Heeft een huisje.
pi_101038488
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:44 schreef Tamashii het volgende:
Oh het gaat op afspraak? :D
Yup. Ik krijg net een DM dat ik om 14:15u aan de beurt ben. lkkr hoor. hmmmm. :@
pi_101038489
quote:

[..]

Ja hoor jochie, jij mag ook wel een keer kijken hoor, hahaha! Maar als ik zeg waar en wanneer ik er lig durf je waarschijnlijk toch niet te komen! Hahaha, ja of misschien maximaal met een batterij vriendjes om je achter te verschuilen...

:') hoer :')
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:45:25 #42
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101038512
Waarom heeft nog niemand Pics or it didn't happen geroepen?
pi_101038514
quote:

[..]

:9~ Maak me gek :o
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:46:06 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101038538
quote:
5s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
Maar wat wil je nu precies met dit topic? Kijken of meer mensen zo zonnen? Tentoonstellen dat jij het de normaalste zaak van de wereld vindt? Onbewust zeggen dat mensen niet zo preuts moeten zijn? Laten zien dat jij niet preuts bent? Mensen attenderen op het feit dat als je een chick ziet liggen met de benen wijd in blote poes dat ze niet altijd meteen geneukt willen worden? Wat precies?
Do tell!
pi_101038600
Is dit topic nu om onze goedkeuring te krijgen zodat jij zo op het strand kan gaan liggen?
Zodat we niet denken: "goh waarom ligt die zo op het strand" als we je tegen komen?

Het is namelijk niet iets wat je gewoon vertelt omdat jij het "gewoon" vind. Dan kan ik namelijk ook vertellen over hoe ik mijn huis schoonmaak, en dat dit misschien iets afwijkt van hoe mn buuf het doet.

En dan kan je wel zeggen dat je moet lachen om reacties van eventueel onzekere meisjes enzo.. maar op een naaktstrand liggen is niet ieders hobby, net als dat vogelspotten ook niet door heen nederland gedaan wordt. Ieder heeft zijn ding en accepteer dat andere dat niet hoeven, willen of geen behoefte aan hebben. Zelfs al zouden ze het mooiste lichaam ter wereld hebben (en dat ze het ook weten)
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 13:48:30 #46
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101038638
Was is tip-tip verzorgen eigenlijk?
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:48:55 #47
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101038652
Nu is het natuurlijk wel duidelijk dat TS een aandachtshoer is, maar ik vind de boze reacties nog veel amusanter.
pi_101038684
Ts is erg onzeker.
  Forum Admin maandag 22 augustus 2011 @ 13:51:23 #49
Heeft een huisje.
pi_101038744
quote:
5s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef Sjeen het volgende:
Was is tip-tip verzorgen eigenlijk?
Limoentjes fris.
pi_101038756
Ik heb nog nooit een gebronsde gleuf gezien eigenlijk.
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:52:15 #51
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_101038773
Ik ga altijd op mijn knieen zitten zonnen, met mijn bilnaad zo ver mogelijk open. Zo word ik overal bruin en wat er achter me gebeurt zie ik toch niet!
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:52:18 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_101038774
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ook niet. HELAAS, moet ik eraan toevoegen. Dus, dit soort topics stemt tot hoop.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Forum Admin maandag 22 augustus 2011 @ 13:52:53 #53
Heeft een huisje.
pi_101038794
quote:
6s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Ik ga altijd op mijn knieen zitten zonnen, met mijn bilnaad zo ver mogelijk open. Zo word ik overal bruin en wat er achter me gebeurt zie ik toch niet!
Nooit een verbrande ster opgelopen sneek?
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:54:02 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_101038837
quote:
Als je echt een keer een mindfuck wil hebben moet je een spiegel op de grond leggen en je billen van elkaar trekken zodat je je eigen behaarde bruinverkleurde aarsgat kan beschouwen. Je zal nooit meer dezelfde zijn.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_101038842
quote:
Goeie en wie weet in wat voor geile avonturen je beland haha maar verder is er natuurlijk niks seksueels aan
  Forum Admin maandag 22 augustus 2011 @ 13:54:44 #56
Heeft een huisje.
pi_101038861
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef _MejIk het volgende:
vogelspotten
Ik las volgespoten :')
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:55:57 #57
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101038906
Klinkt idd meer als een verhaaltje uit de playboy dan dat je het gewoon prettig vind om overal bruin te worden.

Maar kan mij het boeien hoe iemand zont....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_101038910
Ts als je echt alleen maar de mening van mensen had willen weten had je er wel een kort en bondig verhaal van gemaakt. Niet zoals je nu hebt gedaan met al dan niet allemaal verzonnen details, waar niemand iets aan heeft. Tja behalve jij dan misschien.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:56:12 #59
139770 Miasan
Roemer has it
pi_101038921
Dit topic. :')

Je zou maar te lang in de zon liggen en je flamoes verbranden! :X
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:56:59 #60
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101038951
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef Miasan het volgende:
Dit topic. :')

Je zou maar te lang in de zon liggen en je flamoes verbranden! :X
Misschien smeert ze het wel in, zie je zo lekker van die witte toelie er tussen druipen. :X
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_101038965
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Misschien smeert ze het wel in, zie je zo lekker van die witte toelie er tussen druipen. :X
:D :X :D
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:58:34 #62
139770 Miasan
Roemer has it
pi_101038998
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze kan vast wel een gewillige vent vinden die dat even goed insmeert zodat het er niet meer afdruipt. :X
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_101039038
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef Miasan het volgende:

[..]

Ze kan vast wel een gewillige vent vinden die dat even goed insmeert zodat het er niet meer afdruipt. :X
Ze bieden zich toch al aan.. volgens TS
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 14:00:28 #64
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101039076
quote:
Jij hebt de anus-bleek-hype overgeslagen?
pi_101039141
Of TS een troll is weet ik niet, hoe dan ook een dom verhaal. Maar het is hoe dan ook altijd mooi om te zien hoe de vrouwen er bovenop springen. Geen ergere bedreiging dan een uitdagende/promiscue meid.
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:08:25 #66
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101039353
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Harmankardon het volgende:
Of TS een troll is weet ik niet, hoe dan ook een dom verhaal. Maar het is hoe dan ook altijd mooi om te zien hoe de vrouwen er bovenop springen. Geen ergere bedreiging dan een uitdagende/promiscue meid.
Ja, want het is echt een bedreiging voor mijn relatie als ze graag met haar flamoes open ligt op een naaktstrand in weet ik veel waar. :?

De meeste boeit het niet dat ze zo zont, dat moet ze zelf weten.
Maar het is gewoon krom dat ze zegt dat ze het niet sexueel bedoeld met haar manier van verwoorden.
Wat heeft dat zonnen er mee te maken met hoe ze er uit ziet? of ze wel of geen intiempiercing heeft? En het wel grappig vinden dat mannen haar kut in kunnen kijken?

Zeg dan gewoon eerlijk dat je een exhibitionist bent inplaats van een naturist, is ook niks mis mee hoor, kan je tegenwoordig gewoon voor uitkomen en genoeg voyeuristen die daar van genieten. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 22-08-2011 14:14:23 ]
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:09:42 #67
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_101039406
quote:
6s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Jij hebt de anus-bleek-hype overgeslagen?
Nee nee, dat doe ik ook nog steeds. Als ik nu wegkruip in het donker kun je me volgen, net als konijntjes dat doen met hun witte staartje.
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 14:13:08 #68
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101039502
quote:
4s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Snakey het volgende:

[..]

Nee nee, dat doe ik ook nog steeds. Als ik nu wegkruip in het donker kun je me volgen, net als konijntjes dat doen met hun witte staartje.
geil :9~
  Forum Admin maandag 22 augustus 2011 @ 14:15:07 #69
Heeft een huisje.
pi_101039556
quote:
4s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Snakey het volgende:
Ik zie het een soort van voor me. :')
pi_101039559
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:08 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, want het is echt een bedreiging voor mijn relatie dat zei graag met haar flamoes open ligt op een naaktstrand in weet ik veel waar. :?

De meeste boeit het niet dat ze zo zont, dat moet ze zelf weten.
Maar het is gewoon krom dat ze zegt dat ze het niet sexueel bedoeld met haar manier van verwoorden.
Wat heeft dat zonnen er mee te maken met hoe ze er uit ziet? of ze wel of geen intiempiercing heeft? En het wel grappig vinden dat mannen haar kut in kunnen kijken?

Zeg dan gewoon eerlijk dat je een exhibitionist inplaats van een naturist, is ook niks mis mee hoor, kan je tegenwoordig gewoon voor uitkomen en genoeg voyeuristen die daar van genieten. ;)
Zeker is dat een bedreiging. Niet direct voor jouw situatie allicht, maar in het algemeen voor vrouwen wel zeker en volgens mij speelt dat wel degelijk een rol in dit soort reacties. Mijn mening; niets meer, niets minder.

Dat haar verhaal krom is, zeker, maar als je hier op Fok iedere kromme redenatie moet gaan weerleggen dan blijf je bezig. Het feit dat zoveel vrouwen reageren speciaal op dit topic doet mij iets anders vermoeden. Maar ok, allemaal off topic, ik hou op.
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:18:53 #71
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_101039652
Ik kan dit verhaal niet serieus nemen, maar goed geprobeerd TS veel plezier op het strand :P
pi_101039893
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:18 schreef Danielle83 het volgende:
Ik kan dit verhaal niet serieus nemen, maar goed geprobeerd TS veel plezier op het strand :P
Jij houdt je beentjes lekker stijf tegen elkaar aan tijdens het zonnen?
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:26:47 #73
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101039906
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Zeker is dat een bedreiging. Niet direct voor jouw situatie allicht, maar in het algemeen voor vrouwen wel zeker en volgens mij speelt dat wel degelijk een rol in dit soort reacties. Mijn mening; niets meer, niets minder.

Dat haar verhaal krom is, zeker, maar als je hier op Fok iedere kromme redenatie moet gaan weerleggen dan blijf je bezig. Het feit dat zoveel vrouwen reageren speciaal op dit topic doet mij iets anders vermoeden. Maar ok, allemaal off topic, ik hou op.
Tja, misschien ben ik dan wel gek maar ik zie geen een vrouw als een bedreiging eigenlijk.
Er zullen altijd mooiere, slimmere, leukere en sexuelere vrouwen zijn, maar als ik me daar druk om moet gaan maken. :{w
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:28:11 #74
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_101039951
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:26 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Jij houdt je beentjes lekker stijf tegen elkaar aan tijdens het zonnen?
Alsof ik dat aan jou ga vertellen :6
pi_101040095
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:28 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Alsof ik dat aan jou ga vertellen :6
Ja maar dan weten we tenminste of je overal bruin bent. En ook 'daar'. Dat is blijkbaar belangrijk.

_O-
pi_101040153
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

In jouw beredenatie kunnen we dus iedere vrouw wel als bedreiging gaan zien, want iedereen heeft wel iets wat mooier/beter is dan bij jezelf..
pi_101040159
En TS, als je dan op je buik ligt, spreid je dan ook je billen? Zodat je tussen de billen een mooie 'tan' krijgt? Oh, ja, ik kom bijna... maar ik mis nog iets in het verhaal. Speel je ook met jezelf tijdens het zonnen? :@

Groetjes, Pan.da
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:38:33 #78
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_101040229
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja maar dan weten we tenminste of je overal bruin bent. En ook 'daar'. Dat is blijkbaar belangrijk.

_O-
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

_O-
Haha, ik moest lachen. Dat interesseert me geen ene fuck, maar ieder z'n eigen ding ;)
pi_101040669
Ik buk altijd voorover en trek dan mijn bilnaad uit elkaar zodat ik daar ook lekker brons wordt. Is dit vreemd?
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_101040687
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Harmankardon het volgende:
Hèhè,.. eindelijk iemand die het ook opvalt!
Hoewel dit natuurlijk gedrag is hoor, voor vrouwen onderling!
Als ik b.v. gewoon op straat, in een winkel, of waar dan ook loop terwijl net van mijn werk kom en ik draag een mooi getailleerd zakelijk mantelpakje met een nette rok tot op de knie en een hoog hakje, dan trekt menig "Gerda" of welke andere burgertrut dan ook ook alweer een zure snuit omdat ze zien dat hun man ook net even 1 seconde te lang naar mij keek!
Terwijl als ik zelf een mooie vrouw zie lopen mijn man er zelfs op attendeer dat er een hele mooi vrouw voorbij loopt! (mocht hij die zelf nog niet gezien hebben..) Mijn ervaring is met andere vrouwen: hoe beter ze er zelf uizien hoe relaxter ze zijn onder andere (ook hele mooie) vrouwen! Hoe lelijker: hoe onzekerder, hoe zuurder en verdedigender dat dat helemaal niet zo is!!!
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:51:55 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101040696
Dit lijkt me trouwens eerder een fantasie van een man die niet zo gemakkelijk aan zijn trekken komt.
pi_101040738
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Als ik b.v. gewoon op straat, in een winkel, of waar dan ook loop terwijl net van mijn werk kom en ik draag een mooi getailleerd zakelijk mantelpakje met een nette rok tot op de knie en een hoog hakje, dan trekt menig "Gerda" of welke andere burgertrut dan ook ook alweer een zure snuit omdat ze zien dat hun man ook net even 1 seconde te lang naar mij keek!
Terwijl als ik zelf een mooie vrouw zie lopen mijn man er zelfs op attendeer dat er een hele mooi vrouw voorbij loopt! (mocht hij die zelf nog niet gezien hebben..) Mijn ervaring is met andere vrouwen: hoe beter ze er zelf uizien hoe relaxter ze zijn onder andere (ook hele mooie) vrouwen! Hoe lelijker: hoe onzekerder, hoe zuurder en verdedigender dat dat helemaal niet zo is!!!
Gooi het eruit meid.
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:53:18 #83
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_101040753
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Ik zie het een soort van voor me. :')
Ik ook, ben veel te visueel ingesteld voor zulke topics.

Tevens een mooie troll/kloon.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_101040899
quote:

[..]

Maar wederom, dit klinkt er heel erg naar dat jij conformatie zoekt van hoe geweldig je wel niet bent. Ben je zelf niet ergens onzeker over? Je hamert er zo op dat je zo anders en zo tof bent, komt dat niet voort uit een minderwaardigheidscomplexje van je jeugd? Of heb je gewoon aandacht nodig?

Ik ben het met je eens dat kutnijd echt te veel voorkomt, vrouwen kunnen (sleutelwoord) ontzettend jaloers zijn.
pi_101040919
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:38 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

[..]

Haha, ik moest lachen. Dat interesseert me geen ene fuck, maar ieder z'n eigen ding ;)
Mensen waar dit er wel toe doet zijn natuurlijk ook een apart slag mensen :)
pi_101040928
Ik heb hier een woord voor: gatverdamme
pi_101041002
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

In jouw beredenatie kunnen we dus iedere vrouw wel als bedreiging gaan zien, want iedereen heeft wel iets wat mooier/beter is dan bij jezelf..
Maar dat is juist niet het punt, het gaat er niet om dat een andere vrouw mooier/slimmer/strakker is. Het punt is dat een andere vrouw die minder mooi is nog steeds met je vent kan gaan, simpelweg omdat ze seksueel makkelijk beschikbaar is cq lijkt te zijn. Andersom, van vrouwen naar mannen geldt dit veel en veel minder.

Bewijs te over in de wetenschap. Mannen zijn op het uiterlijk van vrouwen gericht, en vrouwen ook. Als vrouwen een kamer met vreemden binnengaan kijken ze eerst naar de concurrentie, de mooie vrouwen en later pas naar de mannen. Mannen kijken eerst naar mooie vrouwen en andere mannen drinken ze later wel een biertje mee.

Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat dit altijd in specifieke gevallen opgaat, ik zou mezelf als getrouwde man immers behoorlijk onderuit schoffelen, maar het is een natuurwet die vaker opgaat dan gemiddeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harmankardon op 22-08-2011 15:07:12 ]
pi_101041012
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:35 schreef Pan.da het volgende:
En TS, als je dan op je buik ligt, spreid je dan ook je billen? Zodat je tussen de billen een mooie 'tan' krijgt? Oh, ja, ik kom bijna... maar ik mis nog iets in het verhaal. Speel je ook met jezelf tijdens het zonnen? :@

Groetjes, Pan.da
ja hoor, op mijn buik spreid ik ook mijn benen een beetje, allemaal voor een mooi egaal bruin-effect!

En het is nog erger: ik gebruik ook Starwhite (zoek die maar 's op allemaal!) om donker en licht zo mooi mogelijk op elkaar afgestemd te krijgen voor die mooie egale glossy Penthouse/Playboy look!
Dames: kan ik jullie allemaal aanraden! Jullie vriendjes/mannen zullen er zeker blij mee zijn! (en de mannen hier weten wel hoe die "look" eruit ziet!!! ;) hahahaha!!

(o ja, pan.da: lukt het al een beetje? hahahaha)
pi_101041111
Ik durf het bijna niet te vragen maar... Smeer je daar dan ook zonnebrand? :')
pi_101041153
quote:
Dat je je man attendeert op andere vrouwen kan ook voortkomen uit onzekerheid om hem te testen of om je 'stoer' voor te doen bij hem.
pi_101041354
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Maar dat is juist niet het punt, het gaat er niet om dat een andere vrouw mooier/slimmer/strakker is. Het punt is dat een andere vrouw die minder mooi is nog steeds met je vent kan gaan, simpelweg omdat ze seksueel makkelijk beschikbaar is cq lijkt te zijn. Andersom, van vrouwen naar mannen geldt dit veel en veel minder.

Bewijs te over in de wetenschap. Mannen zijn op het uiterlijk van vrouwen gericht, en vrouwen ook. Als vrouwen een kamer binnengaan met vreemden kijken ze eerst naar de concurrentie, de mooie vrouwen en later pas naar de mannen. Mannen kijken naar mooie vrouwen en andere mannen drinken ze later wel een biertje mee.

Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat dit altijd in specifieke gevallen opgaat, ik zou mezelf als getrouwde man immers behoorlijk onderuit schoffelen, maar het is een natuurwet die vaker opgaat dan gemiddeld.
Ik vind het heel knap dat jij dat jij als man zijnde pressies denkt te weten hoe wij vrouwen denken.
Misschien gaat dat voor een hoop mensen wel op als ik zo eens de wanhopige topics bij bijv. relaties en psychologie lees. Maar lang niet voor iedereen werkt het zo. Als vrouwen laten merken dat ze makkelijk seksueel beschikbaar zijn, denk ik niet als eerste meteen van oh help moet m'n vriend bij me zien te houden. Maar mijn eerste gedachte is dan meer van. Wat brengt iemand er toe om zo makkelijk ten prooi te willen zijn. Wist niet dat dat zo vreemd was.
pi_101041528
quote:

Bewijs te over in de wetenschap. Mannen zijn op het uiterlijk van vrouwen gericht, en vrouwen ook. Als vrouwen een kamer met vreemden binnengaan kijken ze eerst naar de concurrentie, de mooie vrouwen en later pas naar de mannen. Mannen kijken eerst naar mooie vrouwen en andere mannen drinken ze later wel een biertje mee.

Ik kan dit als vrouw niet ontkennen eigenlijk, ik voel best de competitie op dit vlak tussen vrouwen onderling, vooral als er een mooie man in het spel is. Anderzijds kunnen mannen weer afgeven op het geld/status van een andere man, maar vrouwen doen het sterker op elkaars uiterlijk dan mannen ooit zullen doen.
pi_101041635
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:04 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dat je je man attendeert op andere vrouwen kan ook voortkomen uit onzekerheid om hem te testen of om je 'stoer' voor te doen bij hem.
O ja, hoor in praktijk zou dat zeker kunnen!!
(Damn, you got me!) hahahahaha!! :W
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 15:22:42 #94
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101041780
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef laurawntr het volgende:

[..]

ja hoor, op mijn buik spreid ik ook mijn benen een beetje, allemaal voor een mooi egaal bruin-effect!

En het is nog erger: ik gebruik ook Starwhite (zoek die maar 's op allemaal!) om donker en licht zo mooi mogelijk op elkaar afgestemd te krijgen voor die mooie egale glossy Penthouse/Playboy look!
Dames: kan ik jullie allemaal aanraden! Jullie vriendjes/mannen zullen er zeker blij mee zijn! (en de mannen hier weten wel hoe die "look" eruit ziet!!! ;) hahahaha!!

Ja, maar als je op je buik ligt met je benen licht gespreid, dan creëer je juist een groot onbereikbaar vlak... beter ga je met opgetrokken knieën liggen op je buik :Y
pi_101041894
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:15 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik kan dit als vrouw niet ontkennen eigenlijk, ik voel best de competitie op dit vlak tussen vrouwen onderling, vooral als er een mooie man in het spel is. Anderzijds kunnen mannen weer afgeven op het geld/status van een andere man, maar vrouwen doen het sterker op elkaars uiterlijk dan mannen ooit zullen doen.
Wat ook grappig is om te zien is, nu mijn vrouw zwanger is, ze alleen maar goedkeurende blikken krijgt van vrouwen, waar dat voorheen vaak niet zo was. Het valt mij zelfs overduidelijk op. Wat het precies betekent weet ik niet, maar wij houden het maar op "Die is in ieder geval geen concurrent meer". :D
pi_101041958
Rook je trouwens, Laura?
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 15:28:21 #97
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101041966
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Wat ook grappig is om te zien is, nu mijn vrouw zwanger is, ze alleen maar goedkeurende blikken krijgt van vrouwen, waar dat voorheen vaak niet zo was. Het valt mij zelfs overduidelijk op. Wat het precies betekent weet ik niet, maar wij houden het maar op "Die is in ieder geval geen concurrent meer". :D
En daarmee kunnen ze zich gruwelijk vergissen :+
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:51:18 #98
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_101042778
First world problems :'(
My mama didn't raise no fool
pi_101042874
quote:

[..]

Waarom zou Gerda nou weer een burgertrut zijn? Vind ik hetzelfde type naam als Laura, dus ben jij ook een burgertrut dan?

Verder moet je zonnen zoals jij er blij van wordt, maar het doel van je topic ontgaat me wel geheel. Care to explain?
pi_101043015
quote:

[..]

Dapper van je dat je in dit forum nog steeds je stelling rechtop probeert te houden.
En terecht, want hij is zo waar als een koe en de alledaagse realiteit! Je bent dus iemand met een helder waarnemingsvermogen en goede antenne's!

Realiteit is echter ook dat je bijna nog beter je gezicht in wespennest kunt steken, dan in een forum blijkbaar als deze de realiteit benoemen m.b.t. vrouwen en hun gedrag wanneer zij een andere vrouw spotten die in hun ogen, te mooi, te slank, te "outgoing", te mondig, te intelligent, te succesvol is... (let wel: ik zeg zeker niet dat ik dat allemaal ben). In een vriendinnenkring en/of een grotere groep vrouwen worden deze eigenschappen al vrij snel gedegradeerd tot: te sletterig, "kvin-haar-helemaal-nie-mooi", te overdreven, te aandachttrekkerig, te arrogant, dollarkut, etc...!
Ik zeg zeker niet dat alle vrouwen zo zijn, ik heb een aantal zeer goede vriendinnen die mij al heel wat jaren heel goed kennen en ik hen. Ook een aantal van hen staat, laat ik het zo zeggen, net als ik, "vrij van geest" in het leven! En dat klikt en werkt!

Helaas moet ik constateren dat een groot gedeelte van het andere type vrouw zich in grote getale hier op dit forum zich bevind! Allemaal zich verdedigen dat ze heulemaal-nie onzeker zijn! En dat ik dat juist ben en aandacht zoek...! Prachtig om te lezen hoe sommige vrouwen zich hier proberen zich van allerlei amateuristische theorietjes te bedienen om zo duidelijk te maken dat ik waarschijnlijk een groot probleem heb... :O En je kunt lezen dat ze heel beheerst, kalm en wijs over willen komen, maar tussen de regels VOEL je het venijn... de agressie... aan de scheldwoorden die hier al gebruikt zijn voel je dat ze het liefst iemand als mij de ogen zouden willen uitkrabben! Die "aandachtshoer" etc... tja, tzijn niet mijn woorden ze zijn toch echt door anderen genoemd alhier!

Terwijl ik me ondertussen nog steeds in mijn nopjes voel en heerlijk de dingen doe die volgens anderen blijkbaar niet horen! Love it! :W

Dus ja, dit forum bewijst dat jou stelling klopt!! :Y
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:01:17 #101
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_101043098
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef -Trinity- het volgende:
Improviseer zou ik zeggen...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_101043122
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef laurawntr het volgende:
Terwijl ik me ondertussen nog steeds in mijn nopjes voel en heerlijk de dingen doe die volgens anderen blijkbaar niet horen! Love it! :W
Jouw gedrag komt net als de reacties op jouw gedrag óók voort uit onzekerheid. Je kan wel volhouden dat je dat wijdbeens zonnebaden voor jezelf doet, maar in je OP leg je toch echt uit dat de reacties van andere mannen het bij wijze van spreken afmaken. Wees dan ook zo stoer om gewoon toe te geven dat ook jij een klein hartje hebt, net als de rest van de vrouwelijke wereldbevolking.
pi_101043225
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:01 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Jouw gedrag komt net als de reacties op jouw gedrag óók voort uit onzekerheid. Je kan wel volhouden dat je dat wijdbeens zonnebaden voor jezelf doet, maar in je OP leg je toch echt uit dat de reacties van andere mannen het bij wijze van spreken afmaken. Wees dan ook zo stoer om gewoon toe te geven dat ook jij een klein hartje hebt, net als de rest van de vrouwelijke wereldbevolking.
Nee nee je ziet het verkeerd, wij zijn allemaal onzekere vrouwen. ;) Alleen hoeven wij onze zekerheid gelukkig niet te krijgen door wijdbeens te gaan zonnen (Dat laatste moet trouwens helemaal zelf geweten worden hoor, zolang ik maar niet in die gleuf hoef te kijken) maar die zelfverheerlijking is wel een beetje misselijkmakend.
pi_101043398
Dus er waren jongetjes die met zichzelf aan het spelen waren op het strand? :')

Komaan, hier val je echt door de mand. Als jongens dat doen dan gaan ze je goed bekijken en 's avonds in hun bed gaan ze rukken met dat bepaalde beeld voor zich. Ze gaan dat heus niet op het strand doen waar hun vrienden bij staan hoor!

TS vond die gedachte gewoon geil dat zij daar met haar beentjes open lag en er enkele jongens op een rijtje stonden te rukken op haar.
Volgende troll is dat ze gebatst werd door 5 kereltje van 15 jaar die nog maagd waren en waar zij haar volop op uitgeleefd heeft.

Bovendien is TS waarschijnlijk een man, dus neuk maar verder je vuistje!
Ik geloof niets van dit verhaal!
Cindy De Vuyst
pi_101043457
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Dapper van je dat je in dit forum nog steeds je stelling rechtop probeert te houden.
En terecht, want hij is zo waar als een koe en de alledaagse realiteit! Je bent dus iemand met een helder waarnemingsvermogen en goede antenne's!

Realiteit is echter ook dat je bijna nog beter je gezicht in wespennest kunt steken, dan in een forum blijkbaar als deze de realiteit benoemen m.b.t. vrouwen en hun gedrag wanneer zij een andere vrouw spotten die in hun ogen, te mooi, te slank, te "outgoing", te mondig, te intelligent, te succesvol is... (let wel: ik zeg zeker niet dat ik dat allemaal ben). In een vriendinnenkring en/of een grotere groep vrouwen worden deze eigenschappen al vrij snel gedegradeerd tot: te sletterig, "kvin-haar-helemaal-nie-mooi", te overdreven, te aandachttrekkerig, te arrogant, dollarkut, etc...!
Ik zeg zeker niet dat alle vrouwen zo zijn, ik heb een aantal zeer goede vriendinnen die mij al heel wat jaren heel goed kennen en ik hen. Ook een aantal van hen staat, laat ik het zo zeggen, net als ik, "vrij van geest" in het leven! En dat klikt en werkt!

Helaas moet ik constateren dat een groot gedeelte van het andere type vrouw zich in grote getale hier op dit forum zich bevind! Allemaal zich verdedigen dat ze heulemaal-nie onzeker zijn! En dat ik dat juist ben en aandacht zoek...! Prachtig om te lezen hoe sommige vrouwen zich hier proberen zich van allerlei amateuristische theorietjes te bedienen om zo duidelijk te maken dat ik waarschijnlijk een groot probleem heb... :O En je kunt lezen dat ze heel beheerst, kalm en wijs over willen komen, maar tussen de regels VOEL je het venijn... de agressie... aan de scheldwoorden die hier al gebruikt zijn voel je dat ze het liefst iemand als mij de ogen zouden willen uitkrabben! Die "aandachtshoer" etc... tja, tzijn niet mijn woorden ze zijn toch echt door anderen genoemd alhier!

Dus ja, dit forum bewijst dat jouw stelling klopt!! :Y
Wat gebruik jij veel uitroeptekens zeg. Probeer je een punt te maken?
Want dat werkt vaak beter met de juiste grammatica en zonder overdreven veel uitroeptekens.

Oh, en ik vraag me nog steeds af wat nou het doel van je topic is. Dus nogmaals, care to explain?
pi_101043513
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:10 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Wat gebruik jij veel uitroeptekens zeg. Probeer je een punt te maken?
Want dat werkt vaak beter met de juiste grammatica en zonder overdreven veel uitroeptekens.

Oh, en ik vraag me nog steeds af wat nou het doel van je topic is. Dus nogmaals, care to explain?
Uhm volgens mij dit soort reacties uitlokken zoals jij aan het doen bent, of ben je aan het meta-trollen?
pi_101043546
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:11 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Uhm volgens mij dit soort reacties uitlokken zoals jij aan het doen bent, of ben je aan het meta-trollen?
*)
pi_101043584
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:11 schreef zatoichi het volgende:

[..]

maar ze heeft wel gelijk. Want die vraag is al meerdere keren gesteld. Maar er is nog steeds geen antwoord op gegeven.
pi_101043602
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:01 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

O ja, heb ik helemaal geen probleem mee om toe te geven! Ook ik ben wel vaker dan eens onzeker! Alleen vaak niet op het gebied waarop sommige andere vrouwen onzeker zijn!
Ik voel me lekker in mijn vel, heb inderdaad een lage schaamtedrempel, voel me supervrouwelijk en benadruk dat ook met complimenterende kleding, make-up etc... En ja natuurlijk vind ik het dan leuk dat ik wanneer "een wat mindere dag" heb complimentjes krijg van wie dan ook! Of van mijn man, of van een collega, of van een vriendin, of van de bouwvakker of van een jurist! Maaktnie-uit..
En er is al helemaal geen durf voor nodig om toe te geven dat ik het ook leuk vond/vind dat een andere man rode oortjes, of iets anders van mij krijgt tijdens het zonnen! Zie ik simpelweg als ook een complimentje! Wie vind complimentjes immers niet leuk?
pi_101043631
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

maar ze heeft wel gelijk. Want die vraag is al meerdere keren gesteld. Maar er is nog steeds geen antwoord op gegeven.
En dat. TS reageert op alle (volgens haar) onzekere en/of grappige reacties en op alles waarmee ze zichzelf kan verheerlijken, maar negeert de meeste serieuze vragen en reacties.
pi_101043702
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou meid. Je maakt wat mee.
Ik moest lachen.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:17:28 #112
153506 Captain_Fabulous
pi_101043752
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

En dat. TS reageert op alle (volgens haar) onzekere en/of grappige reacties en op alles waarmee ze zichzelf kan verheerlijken, maar negeert de meeste serieuze vragen en reacties.
Alsof iemand die een dergelik topic opent, en zichzelf op zo'n manier neerzet, op zoek is naar serieuze reakties of vragen. TS is kennelijk dol op aandacht, en filtert hier alleen maar uit wat ze wil horen. Best vrouwelijk ~O> ~O> ~O>
pi_101043755
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Doe ik al heel dit topic.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:18:26 #114
153506 Captain_Fabulous
pi_101043791
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Doe ik al heel dit topic.
mooie usernaam heb je voor dit topic.
pi_101043796
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef laurawntr het volgende:
En er is al helemaal geen durf voor nodig om toe te geven dat ik het ook leuk vond/vind dat een andere man rode oortjes, of iets anders van mij krijgt tijdens het zonnen! Zie ik simpelweg als ook een complimentje! Wie vind complimentjes immers niet leuk?
Ik vind complimentjes ook geweldig, ik ga alleen wat minder ver om ze te krijgen blijkbaar? :')
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 16:19:20 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101043825
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik vind complimentjes ook geweldig, ik ga alleen wat minder ver om ze te krijgen blijkbaar? :')
Je hoeft waarschijnlijk niet zo ver te gaan om ze te krijgen *)
pi_101043878
Ik lach je recht in je gleuf uit.
pi_101043894
quote:

[..]

Nou ik durf te wedden dat ik als man het (in bijna alle gevallen) moet laten om een compliment te maken op het naaktstrand... Niet dat ik die behoefte zou hebben bij een wijd openstaande kut overigens; een sexy bikini vind ik een stuk aantrekkelijker, maar dat is mijn mening.
pi_101043915
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:21 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Nou ik durf te wedden dat ik als man het (in bijna alle gevallen) moet laten om een compliment te maken op het naaktstrand... Niet dat ik die behoefte zou hebben bij een wijd openstaande kut overigens; een sexy bikini vind ik een stuk aantrekkelijker, maar dat is mijn mening.
Dat is wat hier 2 vrienden van me ook al zijden.
pi_101043924
goeien topic!

gr gr
Ja doei.
pi_101043933
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

mooie usernaam heb je voor dit topic.
dankje
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:23:08 #122
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_101043965
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:55 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat je denkt dat dit een verzinseltje of een fantasie is, omdat er velen zullen zijn die zich niet voor kunnen stellen dat iemand het echt fijn vind om zo te zonnebaden. Nogmaals, ik zon echt zo omdat:
a. ik ook graag "daar" mooi bruin wil zijn,
b. natuurlijk mijn schaamtegrens uiterst laag is waardoor ik dat ook durf.
c. ik het heerlijk ontspannen vind om zo te liggen..

Ik begrijp dat er op mijn topic veel grappige en hilarische reacties te maken zijn, en ik weet ook dat die komen, vind ik helemaal niet erg... Als ze grappig zijn dan zal ik de eerste zijn die er hier om zal lachen! Mij krijg je niet gek... Zou het alleen ook wel kunnen waarderen als iemand iets zinnigs op mijn onderwerp zou willen zeggen, postief of negatief. Ben wel benieuwd!
Haha, schaamtegrens.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_101043994
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Haha, schaamtegrens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_101044002
quote:

[..]

Blijkbaar! En ik zal de eerste zijn die zal bevestigen dat je dat vooral zo moet houden. Ik zou ook geen dingen doen die binnen mijn referentiekader te ver gaan... En ik weet wel dat mijn referentiekader flink afwijkt van de rest. Dus jij happy, ik happy!
pi_101044029
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Blijkbaar! En ik zal de eerste zijn die zal bevestigen dat je dat vooral zo moet houden. Ik zou ook geen dingen doen die binnen mijn referentiekader te ver gaan... En ik weet wel dat mijn referentiekader flink afwijkt van de rest. Dus jij happy, ik happy!
Maar waarom moet je daar zo veel aandacht op vestigen, dat jij zo anders bent?
pi_101044053
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Maar waarom moet je daar zo veel aandacht op vestigen, dat jij zo anders bent?
Volgend jaar het weekend na GayPride 'Flamoes Pride' ?
Ja doei.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:25:49 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101044060
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Maar alle burgertrutjes zien groen met afgunst. Dat vind ik dan weer helemaal niet passen bij zo'n ruimdenkende dame.
pi_101044145
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Haha, schaamtegrens.
_O-

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar alle burgertrutjes zien groen met afgunst. Dat vind ik dan weer helemaal niet passen bij zo'n ruimdenkende dame.
En als je burgertrutje bent dan moet je wel een Hollandse naam zoals Gerda heb, schijnbaar. Ook niet bepaald ruimdenkend. Wat als Soraya ook graag een burgertrutje wil zijn?
Al blijf ik erbij dat ik Laura veel meer een burgertrutjes-naam vind dan Gerda.
pi_101044209
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:28 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O-

[..]

En als je burgertrutje bent dan moet je wel een Hollandse naam zoals Gerda heb, schijnbaar. Ook niet bepaald ruimdenkend. Wat als Soraya ook graag een burgertrutje wil zijn?
Niet zo muggenziften. Burgertrutten zijn burgertrutten, of zo nou Sorayda, Gerda of Philleine heten.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:29:59 #130
153506 Captain_Fabulous
pi_101044213
quote:
Ligt die soms ook wijdbeens te zonnen op die Guppy van d'r?
pi_101044227
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Volgend jaar het weekend na GayPride 'Flamoes Pride' ?
Ik ben erbij ^O^ .
Mits bruine flamoesjes natuurlijk.
pi_101044236
quote:

[..]

Ja, wat ben je toch een vrouw van de wereld.
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 16:32:43 #133
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101044333
quote:

[..]

_O-

[..]

Ik associeer het eerder met Pittige Tijden - 'Ik ben L-L-L-L-Laura.'

maandag 22 augustus 2011 @ 16:34:06 #134
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_101044389
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik associeer het eerder met Pittige Tijden - 'Ik ben L-L-L-L-Laura.'

[ afbeelding ]
pi_101044398
Wij mannen hebben het toch makkelijk, met voor getande leuters :)
pi_101044451
Maar het doel van dit topic is dus eigenlijk om te weten te komen of er meer vrouwen zijn die in het openbaar wijdbeens zonnen?

En als je dat niet doet en je vindt het zelfs een tikkie vreemd, ben je lelijk en/of een burgertrutje?

Vat ik het goed samen, of mis ik iets hier?

Zelfs al is dit topic niet echt, ik vind het toch leuk. O+
pi_101044478
Dit is ts:

Je bent trouwens een beetje verdwaald, het libelle forum is een stukje verderop.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:36:47 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_101044495
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Da's toch altijd met dit soort topics?
Daarom zijn ze zo heerlijk *;
disclaimer
pi_101044507
Nog nooit gedaan..denk ook niet dat ik er nou echt zo van hou.. of me op me gemak zou voelen..

Hoe kwam je zo op het idee..?
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:37:08 #140
153506 Captain_Fabulous
pi_101044510
Volgende FOK meet dus even naar het strand, en tellen hoeveel dames er met de benen wijd liggen te zonnen? Is wel goed voor de opkomst...
pi_101044535
Meestal heeft de schaamstreek van nature al meer pigment, wat het zonnen dan nog toevoegt snap ik niet zo.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:38:59 #142
153506 Captain_Fabulous
pi_101044588
Ik denk dat ze de huid direct rondom de war zone ook gebronsd wil hebben.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:41:37 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_101044697
Maareh, bedankt TS, ze heeft me toch mooi door het laatste saaie halfuurtje op kantoor heen gesleept! *O*
disclaimer
pi_101044721
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik denk dat ze de huid direct rondom de war zone ook gebronsd wil hebben.
:') the killing fields
pi_101044738
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maareh, bedankt TS, ze heeft me toch mooi door het laatste saaie halfuurtje op kantoor heen gesleept! *O*
Bureaulamp werkt niet :{w
pi_101044763
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

O, dat is al te lezen in mijn oorspronkelijk post. Maar iedereen raakt blijkbaar erg afgeleid door de inhoud...
Zoals ik al zei: met name in Frankrijk zagen wij meer en meer vrouwen zo zonnen en ik wilde weten of andere mensen wellicht deze manier van zonnen ook al in Nederland gespot hadden. Maar blijkbaar ben ik nog 1 van de weinige..
Daarnaast heb ik voor de volledigheid duidelijk willen schetsen HOE ik dan zon en wat dat eventueel voor reacties kan geven. Maar ik merk dat de "uitgebreidheid en gedetailleerdheid" door velen hier wordt gezien als aandachttrekkerij. Dat is dan een misvatting.
Dus doel was inderdaad om reacties te krijgen, positief of negatief. En natuurlijk weet ik dat velen hier mijn manier van zonnen "niet te pruimen" vinden, (hahaha, kon t niet laten) Maar anno 2011 had ik misschien ook wel een enkele liberale/ruimdenkendere mening meer verwacht...

Maar ik heb al wel gemerkt dat ik het niveau van commentaar en taalgebruik op dit forum iets verkeerd heb ingeschat. Ik denk ook dat het merendeel hier erg jong is en je moet natuurlijk niet met zo'n verhaal als de mijne in een brugklas gaan zitten want dan krijg je ook puberale reacties. Dus dat was mijn verkeerde inschatting.
pi_101044779
Meegebronsd gleufje. _O-
Dat zou jij wel willen weten.
pi_101044846
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef laurawntr het volgende:

[..]
Maar ik heb al wel gemerkt dat ik het niveau van commentaar en taalgebruik op dit forum iets verkeerd heb ingeschat. Ik denk ook dat het merendeel hier erg jong is en je moet natuurlijk niet met zo'n verhaal als de mijne in een brugklas gaan zitten want dan krijg je ook puberale reacties. Dus dat was mijn verkeerde inschatting.
Ja, dat zal het zijn ja..
Ja doei.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:45:54 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101044856
quote:

[..]

O, dat is al te lezen in mijn oorspronkelijk post. Maar iedereen raakt blijkbaar erg afgeleid door de inhoud...
Zoals ik al zei: met name in Frankrijk zagen wij meer en meer vrouwen zo zonnen en ik wilde weten of andere mensen wellicht deze manier van zonnen ook al in Nederland gespot hadden. Maar blijkbaar ben ik nog 1 van de weinige..
Daarnaast heb ik voor de volledigheid duidelijk willen schetsen HOE ik dan zon en wat dat eventueel voor reacties kan geven. Maar ik merk dat de "uitgebreidheid en gedetailleerdheid" door velen hier wordt gezien als aandachttrekkerij. Dat is dan een misvatting.
Dus doel was inderdaad om reacties te krijgen, positief of negatief. En natuurlijk weet ik dat velen hier mijn manier van zonnen "niet te pruimen" vinden, (hahaha, kon t niet laten) Maar anno 2011 had ik misschien ook wel een enkele liberale/ruimdenkendere mening meer verwacht...

Nou, je past je toon ook iedere keer weer aan, hè? Eerst kregen de burgertrutjes ervan langs, nu zijn het ineens allemaal halve pubers, dus ja, wat kun je verwachten.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:46:14 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_101044870
Maar een dergelijk verhaal op een forum plempen waar je totaal niet mee bekend bent leek je wel een goed idee? En waarom dan precies?
disclaimer
pi_101044877
Ga je straks na school mee knikkeren Lienekien?
Ja doei.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:46:45 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101044895
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan niet, ik moet naar blokfluitles.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:47:44 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_101044925
quote:
ik wil anders wel, misschien helpt het tegen m'n onzekerheid :Y
disclaimer
pi_101044938
Ik heb laatst nieuwe grote visoogbonken gewonnen!
Ja doei.
pi_101044953
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn ja..
Niet het, "kijk mij eens de mooiste, geilste godin van de wereld zijn. Totaal niet jaloers en eigenlijk zo veel leuker/spontaner/lekkerder/ dan allemaal die andere saaien mutsen van Nederland" toontje van het geheel.

Vast.
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 16:48:52 #156
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101044976
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb laatst nieuwe grote visoogbonken gewonnen!
Ik verlies steeds met knikkeren -O- touwtjespringen?

ik ben tegenwoordig ook wordfeudfan ;)
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:49:39 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_101045004
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Niet het, "kijk mij eens de mooiste, geilste godin van de wereld zijn. Totaal niet jaloers en eigenlijk zo veel leuker/spontaner/lekkerder/ dan allemaal die andere saaien mutsen van Nederland" toontje van het geheel.

Vast.
spontaan en lekker gek, hihi!
disclaimer
pi_101045010
quote:

[..]

Je OP was zo lang en volgestouwd met nutteloze details dat daardoor hetgeen waar het om gaat uiteindelijk niet meer te volgen is voor mensen. En op den duur gaat die (zoals het overkomt) Zelfverheerlijkheid je tegenstaan.
Ik ben ruimdenkend genoeg. Zoals ik al ergens in een vorige post van mij schreef. Vind ik het geen probleem als je zo zont. Zolang het maar niet voor mijn neus doet. (of in ieder geval andersom ligt) En om antwoord te geven op je vraag. Nee ik zie dat niet zo vaak op het naaktstrand of het gewone strand. Mensen liggen wel met hun benen opgetrokken (doe ik ook, ligt gewoon fijner) Maar niet met hun benen wijd. Ikzelf zou het ook niet doen omdat ik het niet zie zitten dat mensen recht erin kunnen kijken.

Of ben ik onzeker omdat ik niet met mijn benen wijd wil liggen? Of een hele tekst aan hoe geweldig mannen wel niet naar me kijken maak?

Hopelijk heb je hier dan WEL wat aan?
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 16:50:32 #159
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101045033
quote:
9s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En stiekem een beetje prettig gestoord :9
pi_101045187
quote:
9s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

*zoekt pittige korte kapsels voor lekkere gekke meiden op*
Misschien staat TS er wel bij? :9
Ja doei.
pi_101045193
Ik ben het sowieso met alles wat Hostimeister zei eens

Ts, je bent of een man, of een gigantische exhibitionist, of een aandachtshoer, of een combinatie van die elementen.

Want met dit topic kun je niks anders dan alleen maar aandacht trek reacties verwachten.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:56:10 #162
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_101045232
quote:
Ik weet nog wel een mooi putje op het naaktstrand waar we ze dan in kunnen mikken! :')
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_101045259
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef BORRREETJEEE het volgende:

[..]

Ik weet nog wel een mooi putje op het naaktstrand waar we ze dan in kunnen mikken! :')
:D
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:02:31 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_101045442
overigens is TS nog het minst ruimdenkend van iedereen hier, want ze schildert iedereen die het niks vindt meteen af als een jaloerse onzekere burgertrut. Lekker ruimdenkend :9
disclaimer
pi_101045881
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:36 schreef Zolder het volgende:
Dit is ts:

Je bent trouwens een beetje verdwaald, het libelle forum is een stukje verderop.
_O- Het ergste is dat ik dit filmpje al ken, omdat zij op mijn opleiding heeft gezeten en dat filmpje daar dus nog op de computer staat.

quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's toch altijd met dit soort topics?
Daarom zijn ze zo heerlijk *;
:Y

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik verlies steeds met knikkeren -O- touwtjespringen?

ik ben tegenwoordig ook wordfeudfan ;)
Mag ik ook mee touwtjespringen? M'n knikkers zijn op.
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:17:08 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101045913
Waar hangt Maanvis toch uit, vandaag?
pi_101050433
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef BORRREETJEEE het volgende:

[..]

hahahahahahaha, ..............is wel leuk!
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:28:35 #168
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101050785
quote:

[..]

Lieve schat, ik geloof best dat je een mooie meid bent, maar je moet niet gaan overdrijven.
Je post had natuurlijk helemaal niks te maken met dat je egaal bruin wilt zijn, je bent gewoon een exhibionist, nogmaals, daar is totaal niks mis mee, zijn er zoveel.
Maar zo zoekend naar bevestiging dat je mooi bent en zo vragend naar erkening dat je heerlijk vrijdenkend bent is gewoon een trieste bedoeling.
Doe gewoon je ding en sta daar achter zonder wanhopig over te komen, lekker naturel zeg maar ;)
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:34:38 #169
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101051089
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Zonnen enorm slecht voor je huid, ik zon om die reden echt nooit, als ik moet kiezen tussen een bruine huid en vroeg rimpels en een blanke huid en later rimpels ga ik toch liever voor het laatste. ;)

Ik pas er toch voor om er zo uit te gaan zien.

pi_101053252
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zonnen enorm slecht voor je huid, ik zon om die reden echt nooit, als ik moet kiezen tussen een bruine huid en vroeg rimpels en een blanke huid en later rimpels ga ik toch liever voor het laatste. ;)

Ik pas er toch voor om er zo uit te gaan zien.

[ afbeelding ]
nou dat lijkt me meer een huidziekte hoor..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_101053532
Toptopic, dit.

TS: het kan me totaal niet boeien hoe je zont, ga lekker je gang. En nee, ik heb het in nl nog niet gespot, maar ik kom zelf nooit op naaktstranden.

:O
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  maandag 22 augustus 2011 @ 20:41:16 #172
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101054221
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:19 schreef FUFR het volgende:

[..]

nou dat lijkt me meer een huidziekte hoor..
Zo ziet een oudere vrouwenhuid er uit die teveel gezont heeft. ;)
Maar daarnaast is het ook gewoon slecht en kan je er idd huidziektes van krijgen.
  maandag 22 augustus 2011 @ 20:46:55 #173
8369 speknek
Another day another slay
pi_101054483
Ik vond het een geil verhaaltje hoor, TS. Heb me er heerlijk op afgetrokken.

Ookal ben je overduidelijk een man. En nee, je gaat geen vrouwen overhalen ook wijdbeens te zonnen en het niet erg te vinden als je gluurt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101055513
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Wie haar pruim richting zon blootstelt, heeft haar voetzolen ook naar de koperen ploert gericht!
Het lijkt wel een chinees gezegde :D
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 23:32:49 #175
70532 loveli
N
pi_101064044
Even on topic, ik wil toch wel heel graag van TS met rood haar weten hoe ze het voor elkaar krijgt om bruin te worden. Welk lichaamsdeel maakt me niet zoveel uit.
crap in = crap out
pi_101067872
Dit troltopic is nog steeds niet gesloten? :') Oh nee, dat kan ook niet met deze topicstarter. :+
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:05:12 #177
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_101068457
GOED TOPIC
Ik ben inmiddels overleden
pi_101076320
Niet doen!

[ Bericht 95% gewijzigd door Snakey op 23-08-2011 11:12:31 ]
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:54:38 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101076387
quote:
Just try it if you have the occasion to tan naked or go to a nude beach. Remove your slip, but don't just lay down right away. Sit straight up with your legs open, and look at how your pussy seems to breath the fresh air and absorb the sunrays. You can see your labia move slowly as they swell and get engorged, as if your pussy is waking up out of its sleep.

Now apply a bit of tan lotion to your vulva. Hold your large lips with one hand and apply lotion to the outsides with the other hand. If you get horny or your pussy is secreting some drops of lubrication juices, resist the urge to touch the inside of the vagina because tanning lotion might irritate the mucous membranes.
Mijn vagina ontwaakt!
pi_101076406
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mijn vagina ontwaakt!
Wtf _O-
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:59:47 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_101076534
quote:

[..]

Mijn vagina ontwaakt!
NSFW want koffie op laptop. :') _O-
disclaimer
pi_101076609
TS wil dan kennelijk zijn schaamlippen bijbruinen, volgens mij is het hele idee van gelijkmatige bruining eigenlijk aandachtshoererij. Welke kerel houdt daar eigenlijk van? Welke kerel vindt het nou niet lekker om twee prachtige melkwitte borsten uit een mooi gebronst vel te zien springen? En als een bikinibroekje je goed staat, dan staat de afdruk daarvan op je naakte lijf je nog beter. Dat dat onaantrekkelijk zou zijn is volgens mij een vrouwenverzinsel.

Verder valt het spreiden van de benen door een vrouw in de categorie erg duidelijke lichaamstaal. Als een vrouw voor mij de benen spreidt met de opmerking 'kijk eens, mooi bruin he?' (of mooi wit) dan gaan we het niet hebben over bruining, factor 20, het weer en aftersunmilk. Hetzelfde geldt voor duidelijk taal over die duidelijk lichaamstaal als in de TT, dat gaat ook niet over bruining en hoe en waar die te bereiken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_101076652
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

NSFW want koffie op laptop. :') _O-
Collega's die raar kijken, is dat ook NSFW? _O-
pi_101076726
Ik weet niet of ik een bruine inside kut wel zo mooi vind :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:17:14 #185
153506 Captain_Fabulous
pi_101077071
Racist :+
pi_101077286
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Racist :+
Kut racist
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:25:07 #187
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_101077366
Je kan veel zeggen over dit topic, maar TS heeft wel iets los gemaakt :')
pi_101077375
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:25 schreef Danielle83 het volgende:
Ja goed topic :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:25:35 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101077379
Er waait een frisse wind!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:26:07 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_101077400
gewoon van achter naar voren afvegen dames, krijg je ook een bruine poes van :Y
disclaimer
pi_101077409
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon van achter naar voren afvegen dames, krijg je ook een bruine poes van :Y
:{
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:33:50 #192
277627 Seven.
We are Borg.
pi_101077671
quote:

[..]

Mijn vagina ontwaakt!
_O-
Resistance is futile.
pi_101077904
Je bent geen nudist maar een exhibitionist ..
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:41:03 #194
153506 Captain_Fabulous
pi_101077913
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:25 schreef Danielle83 het volgende:
Ja. ik moest spontaan m'n broek losmaken bij de openningspost. Dat zijn de betere topics
_O_ _O_ _O_
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:43:13 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101077993
quote:
0s.gif [b]Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef [url=http://forum.fok.nl
[ afbeelding ]
Dat is wel erg uitzonderlijk. Sowieso ook niet haalbaar op de Hollandse stranden, met de Hollandse zomers.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:43:16 #196
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_101077994
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ja. ik moest spontaan m'n broek losmaken bij de openningspost. Dat zijn de betere topics
_O_ _O_ _O_
_O-
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:54:17 #197
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101078444
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is wel erg uitzonderlijk. Sowieso ook niet haalbaar op de Hollandse stranden, met de Hollandse zomers.
Dit is ook een uitzonderlijk topic.

Denk je echt dat ik nog serieus reageer in dit topic? TS is al lang gevlogen en bovendien is ze een man. ;)
pi_101078590
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dit is ook een uitzonderlijk topic.

Denk je echt dat ik nog serieus reageer in dit topic? TS is al lang gevlogen en bovendien is ze een man. ;)
Dat was in de eerste zin al duidelijk. Gelijk maten en rugnummers..... ik bedoel COME ON
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_101078932
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zo ziet een oudere vrouwenhuid er uit die teveel gezont heeft. ;)
Maar daarnaast is het ook gewoon slecht en kan je er idd huidziektes van krijgen.
ehm niet alleen vrouwenhuiden zien er lelijk uit, dit is wel erg extreem, door extreem veel zon :P

en verder: leuk topic :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Redactie Sport dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:23:28 #200
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_101079446
Dit topic. :') Bedankt, ik heb weer in een deuk gelegen.

_O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_101079474
Jezus, wat een lulverhaal!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:24:45 #202
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101079482
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:58 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Dat was in de eerste zin al duidelijk. Gelijk maten en rugnummers..... ik bedoel COME ON
Dat is blijkbaar erg belangrijke info voor die manier van zonnen :D
pi_101079771
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 12:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is blijkbaar erg belangrijke info voor die manier van zonnen :D
Blijkens, of wordt dit de nieuwe (verplichte) standaard voor alle zonbruin topics :P ?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:39:19 #204
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101082071
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 12:34 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Blijkens, of wordt dit de nieuwe (verplichte) standaard voor alle zonbruin topics :P ?
Zouden we ook eens met douchen en badderen kunnen proberen.

"Je moet weten dat ik prachtige ronde borsten met kleine harde tepels heb, stevige ronde billen en lange blonde haren, ik ben maar 1.63m en als ik op mijn tenen ga staan kan ik net bij de douchekop, dan zie mijn mooie billen nog beter.
Eerst kleed ik me langzaam uit, ik ontdoe me van mijn rode string en bh en ga onder het warme water staan.
De shampoo die binnen handbereik staat gebruik ik in overvloed, met ferme kracht spuit ik het zoetgeurende goedje in mijn handpalm.
Ik was mijn haren en voel het schuim over mijn borsten glijden...."

Zo iets dus, erg belangrijke info als je wil weten hoe iemand douched, logisch toch?
en dan kan de volgende zeggen, "ja maar he, dat doe je verkeerd, je moet maar een klein beetje shampoo gebruiken, ongeveer ter grote van een 2 euro munt"
pi_101082237
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

"Je moet weten dat ik prachtige ronde borsten met kleine harde tepels heb, mooie stevige ronde billen en lange blonde haren.
Eerst kleed ik me langzaam uit, ik ontdoe me van mijn rode string en bh en ga onder het warme water staan.
De shampoo die binnen handbereik staat gebruik ik in overvloed, met ferme kracht spuit ik het zoetgeurende goedje in mijn handpalm.
Maak me gek O+
pi_101082461
quote:

[..]

"Je moet weten dat ik prachtige ronde borsten met kleine harde tepels heb, stevige ronde billen en lange blonde haren, ik ben maar 1.63m en als ik op mijn tenen ga staan kan ik net bij de douchekop, dan zie mijn mooie billen nog beter.

Zo iets dus, erg belangrijke info als je wil weten hoe iemand douched, logisch toch?
en dan kan de volgende zeggen, "ja maar he, dat doe je verkeerd, je moet maar een klein beetje shampoo gebruiken, ongeveer ter grote van een 2 euro munt"
Dus, schrijf je vaker? :9
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:52:04 #207
277627 Seven.
We are Borg.
pi_101082534
quote:

[..]

^O^
Resistance is futile.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:53:40 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101082595
En nu svp een erotisch afwasrelaas!
pi_101082630
quote:

Kom op, niet zo beperkt. "Laatst zat ik op de rand van mijn bed, toen ik langs mijn gebronsde 8-pack naar beneden keek en mijn als gebeeldhouwde lul onder zijn eigen gewicht tegen mijn rechterdij lag gedrukt, zo ongeveer halverwege, menige schoonheid heeft dit beeld nog op netvlies staan na gelukzalige nachten, zag ik op mijn linkerdij een muggenbult. Wat doen jullie nou tegen muggenbulten? Hebben jullie daar een middeltje voor? "
pi_101082646
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:53 schreef Copycat het volgende:
En nu svp een erotisch afwasrelaas!
In lingerie ofzo, met een afwasborstel die verdwijnt. Iets in die trend. Latex handschoenen, glibberige vaat, enzulks.

_O-
pi_101082705
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Kom op, niet zo beperkt. "Laatst zat ik op de rand van mijn bed, toen ik langs mijn gebronsde 8-pack naar beneden keek en mijn als gebeeldhouwde lul onder zijn eigen gewicht tegen mijn rechterdij lag gedrukt, zo ongeveer halverwege, menige schoonheid heeft dit beeld nog op netvlies staan na gelukzalige nachten, zag ik op mijn linkerdij een muggenbult. Wat doen jullie nou tegen muggenbulten? Hebben jullie daar een middeltje voor? "
_O-
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:57:11 #212
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101082734
quote:

[..]

Denk erom, alleen op de muggenbult smeren :+
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:57:25 #213
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101082742
quote:

[..]

dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:58:00 #214
153506 Captain_Fabulous
pi_101082763
Afwassen is bij ons nooit saai. Sinds mijn vrouw het toples is gaan doen, kan ik er uren naar kijken. Hoe haar bilspieren zich spannen en onstpannen als ze voorover leunt om de kraan te bedienen. Hoe als ze een beetje speels wordt, het afwasschuim rondvliegt en de bubbeltjes op haar tepels glinsteren. Toples afwassen, de nieuwste trend!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:59:58 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_101082842
quote:

[..]

Hehehehehe :') _O-
disclaimer
pi_101083030
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Afwassen is bij ons nooit saai. Sinds mijn vrouw het toples is gaan doen, kan ik er uren naar kijken. Hoe haar bilspieren zich spannen en onstpannen als ze voorover leunt om de kraan te bedienen. Hoe als ze een beetje speels wordt, het afwasschuim rondvliegt en de bubbeltjes op haar tepels glinsteren. Toples afwassen, de nieuwste trend!
>:O
Sappig !!
pi_101083051
quote:
Vergeet niet de buurvrouw die jaloers voorbij loopt en afkeurend kijkt, want ja die is zo perfect niet. :P
pi_101083074
krijg je dan geen gleufkanker van de zon? :?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:08:48 #219
277627 Seven.
We are Borg.
pi_101083251
_O- raap me op
Resistance is futile.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:09:14 #220
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101083267
quote:
Ook erg handig aangezien je kleren dan niet nat worden, thnx voor de tip! ^O^

Maar ik zit met een probleempje.

Enige tijd geleden bevond ik me in het kleedhokje van een lingeriewinkel.
Ik had een mooi setje uitgekozen, een zwarte kanten hipster met een bijpassende bh in cupmaat 75D.
Ik ontdeed me langzaam van mijn huidige kleding, een zwart rokje met een split tot op de heup, spannende naaldhakken en mijn bordeaux rode blouse waarin mijn borsten mooi uitkomen.
De fishnet kousen rolde ik langzaam van mijn benen.
Ik liet mijn slipje en bh nonchelant op de grond vallen en boog me naar de grond met gestrekte benen om deze weer op te rapen.
Vanuit mijn ooghoek zag ik een aantal mannen stiekem naar me gluren, zichtbaar raakte ze opgewonden van het showtje en keken elkaar veelbelovend aan.

Hoe zorg ik er nu voor dat het gordijntje in een kleedhokje goed dicht blijft?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:09:49 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101083294
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef Leipo666 het volgende:
krijg je dan geen gleufkanker van de zon? :?
Je kunt je grote schaamlippen als bescherming over je vagina draperen. Wel afwisselen!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:10:30 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101083323
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik had een mooi setje uitgekozen, een zwarte kanten hipster met een bijpassende bh in cupmaat 75D.
Ik ontdeed me langzaam van mijn huidige kleding, een zwart rokje met een split tot op de heup, spannende naaldhakken en mijn bordeaux rode blouse waarin mijn borsten mooi uitkomen.
Ik liet mijn slipje en bh nonchelant op de grond vallen en boog me naar de grond met gestrekte benen om deze weer op te rapen.
Vanuit mijn ooghoek zag ik een aantal mannen stiekem naar me gluren, zichtbaar raakte ze opgewonden van het showtje en keken elkaar veelbelovend aan.

Hoe zorg ik er nu voor dat het gordijntje in kleedhokjes goed dicht blijven?
_O-
pi_101083383
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hoe zorg ik er nu voor dat het gordijntje in kleedhokjes goed dicht blijven?
Raap me op _O-
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:18:21 #224
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_101083658
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
Mij ook!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:19:17 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_101083693
hehehe...

Maar om toch even terug te komen op dat zonnen he. Ik ga vaak zonnen op het strand. Ik kom daar vaak en de mannen kennen mij zo onderhand wel. Ik ben niet al te lang, ongeveer 1.68, heb lang donker krullend haar en mijn bikini is goed gevuld met een cup E. Als ik naar het strand ga, spreid ik mijn handdoekje uit, dan ga ik zitten en smeer mijn romige lichaam langzaam en sensueel in met factor 20. Ik zie de mannen wel gluren, maar dat vind ik alleen maar leuk ;) zolang ze maar niet in mijn nek gaan hijgen!
Mijn vraag is, ik verbrand altijd met factor 20, welke zonnebrand kan ik nu beter gebruiken?
disclaimer
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:21:21 #226
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101083780
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe...

Maar om toch even terug te komen op dat zonnen he. Ik ga vaak zonnen op het strand. Ik kom daar vaak en de mannen kennen mij zo onderhand wel. Ik ben niet al te lang, ongeveer 1.68, heb lang donker krullend haar en mijn bikini is goed gevuld met een cup E. Als ik naar het strand ga, spreid ik mijn handdoekje uit, dan ga ik zitten en smeer mijn romige lichaam langzaam en sensueel in met factor 20. Ik zie de mannen wel gluren, maar dat vind ik alleen maar leuk ;) zolang ze maar niet in mijn nek gaan hijgen!
Mijn vraag is, ik verbrand altijd met factor 20, welke zonnebrand kan ik nu beter gebruiken?
Nivea Sun Protect & Bronze SPF 30 , geweldig spul. :D
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:21:47 #227
153506 Captain_Fabulous
pi_101083799
Beste snakelady, ik worstel ook altijd erg met dit probleem. Maar het is nog veel erger op de tennisbaan. Ik ben vrij warmbloedig, dus ik tennis uitsluitend in een kort rokje en en stringetje. (Al heb ik natuurlijk ook een bloesje aan, hihi!) Ik moet gewoon de buitenlucht op mijn stevige, ronde zongebruinde billetjes voelen, anders raak ik geen bal!
Maar altijd gaan alle mannen die in de buurt zijn, aan mijn kant van de tennisbaan staan, zodat ze als ik me voorover buk om een bal van de grond te rapen, recht onder mijn rokje kunnen kijken. Ik vindt dit heel vervelend, ook omdat de andere vrouwen me in de kleedkamer vaak voor slet uitmaken, terwijl ik gewoon wat aan het tenissen ben! Kan ik er wat aan doen dat die jaloerse afgeleefde sherry types er minder goed uitzien dan ik?
En ik kan er toch niets aan doen dat mijn D cup soms uit mijn BH vliegt als ik speel? Ik houd nu eenmaal van tenissen in een tanktopje, en dat zit nu eenmaal nogal strak, dus er valt wel eens een borst uit tijdens het spelen. En je kan toch niet midden in een ralley stoppen om daar wat aan te doen? Ik ga geen punten verliezen omdat iedereen zo preuts is!.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:21:58 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_101083808
tnx ^O^
disclaimer
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:24:15 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101083908
Ik ben een geile hypochonder, dus ik ben eigenlijk altijd naakt, maar dan onder mijn kleren. Ik houd ook wel erg van de playmatelook. Al merk ik dat ik al mijn vriendinnen kwijtraak, hoe komt dat toch? Jaloerse huisvrouwen zijn het! Enfin, ik wil graag een spraytan. Zijn hier gespecialiseerde salons voor, om ook mijn nederregionen op kleur te brengen?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:27:58 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_101084061
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nivea Sun Protect & Bronze SPF 30 , geweldig spul. :D
kan ik dat ook gebruiken als ik naakt in de achtertuin lig en mijn lelijke nuffige buurvrouw Marga boos uit het raam kijkt en de lamellen dicht trekt omdat mijn buurman vol verwondering toekijkt hoe ik mijn prachtige rubenslichaam vol smeer met hete zonnemelk?
disclaimer
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:29:10 #231
277627 Seven.
We are Borg.
pi_101084113
Nieuwe trend: wijdbeens tuinieren

'Je moet weten dat ik cupmaat D heb, lange sluike donkere haren die wulps tot mijn onderrug komen, diepe amandelvormige donkere ogen, tip-tip verzorgd. Nu hou ik enorm van tuinieren, net als mijn partner. Ik heb een lage schaamtegrens dus enkele jaren geleden besloot ik om eens naakt te tuinieren. Ik ging op mijn handen en knieën in de vochtige aarde zitten en trok mijn handschoentjes aan... ik trok met uiterste precisie het onkruid uit de grond naast de planten. Ik kreeg het nogal warm dus ik besloot mijn gleuf wat lucht te geven en te laten ontwaken. Dus eerst besloot ik wijdbeens en heupwiegend te schoffelen, waarop de buurman tussen de struiken door begon te gluren. De buurvrouw riep hem vanaf het balkon naar binnen met een jaloerse blik omdat ze zelf een onzekere huismuts is. Daarna ging ik wijdbeens de planten sproeien, ook mijwelf even afgespoeld wegens de hite. De andere buurman kwam ook nog over de schutting hangen, maar zijn vrouw was niet thuis. Hij complimenteerde me nog dat de tuin er zo mooi bij stond!
Resistance is futile.
pi_101084256
Dit topic is echt het beste topic van 2011 aan het worden!
pi_101084315
:P wat heb ik wel niet op gang gebracht... hahaha zo kom ik de middag nog wel door
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:34:59 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_101084342
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:29 schreef Seven. het volgende:

'Je moet weten dat ik cupmaat D heb, lange sluike donkere haren die wulps tot mijn onderrug komen, diepe amandelvormige donkere ogen, tip-tip verzorgd. Nu hou ik enorm van tuinieren, net als mijn partner. Ik heb een lage schaamtegrens dus enkele jaren geleden besloot ik om eens naakt te tuinieren. Ik ging op mijn handen en knieën in de vochtige aarde zitten en trok mijn handschoentjes aan... ik trok met uiterste precisie het onkruid uit de grond naast de planten. Ik kreeg het nogal warm dus ik besloot mijn gleuf wat lucht te geven en te laten ontwaken. Dus eerst besloot ik wijdbeens en heupwiegend te schoffelen, waarop de buurman tussen de struiken door begon te gluren. De buurvrouw riep hem vanaf het balkon naar binnen met een jaloerse blik omdat ze zelf een onzekere huismuts is. Daarna ging ik wijdbeens de planten sproeien, ook mijwelf even afgespoeld wegens de hite. De andere buurman kwam ook nog over de schutting hangen, maar zijn vrouw was niet thuis. Hij complimenteerde me nog dat de tuin er zo mooi bij stond!
bwehehehehe, geweldig _O-
disclaimer
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:35:37 #235
327807 Mariposas
יה&#14
pi_101084363
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef Tamashii het volgende:
Dit topic is echt het beste topic van 2011 aan het worden!
Ik kan mijn lach bijna niet inhouden, mijn collega's kijken me al bevreemd aan omdat ik stiekem zit te lachen achter mijn pc. :')
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_101084366
Mijn buurvrouw ligt vaak naakt in de tuin te zonnen glimmend van de zonnemelk die ze wellustig over haar rondingen heeft gesmeerd. Dan fantaseer ik mijn pezige lijf in haar zachte vlees dring en ik haar in de volle zon tot grote hoogten opstuw. Mijn vrouw is echter een jalourse zuurpruim en trekt dan de lamellen hard dicht. Daar kunnen ze niet tegen, ze zijn al vrij oud en de weekmakers in het plastic zijn uitgewerkt waardoor ze broos zijn geworden. Weet iemand waar ik van klemmetjes kan kopen waarmee de lamellen in de rail zitten?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:36:59 #237
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101084419
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Beste snakelady, ik worstel ook altijd erg met dit probleem. Maar het is nog veel erger op de tennisbaan. Ik ben vrij warmbloedig, dus ik tennis uitsluitend in een kort rokje en en stringetje. (Al heb ik natuurlijk ook een bloesje aan, hihi!) Ik moet gewoon de buitenlucht op mijn stevige, ronde zongebruinde billetjes voelen, anders raak ik geen bal!
Maar altijd gaan alle mannen die in de buurt zijn, aan mijn kant van de tennisbaan staan, zodat ze als ik me voorover buk om een bal van de grond te rapen, recht onder mijn rokje kunnen kijken. Ik vindt dit heel vervelend, ook omdat de andere vrouwen me in de kleedkamer vaak voor slet uitmaken, terwijl ik gewoon wat aan het tenissen ben! Kan ik er wat aan doen dat die jaloerse afgeleefde sherry types er minder goed uitzien dan ik?
En ik kan er toch niets aan doen dat mijn D cup soms uit mijn BH vliegt als ik speel? Ik houd nu eenmaal van tenissen in een tanktopje, en dat zit nu eenmaal nogal strak, dus er valt wel eens een borst uit tijdens het spelen. En je kan toch niet midden in een ralley stoppen om daar wat aan te doen? Ik ga geen punten verliezen omdat iedereen zo preuts is!.
pff, hoe durven ze! ik zou het gewoon negeren hoor, die jaloerse krengen, maar je verhaal is wel erg herkenbaar.

Ik geniet net als jij graag van de zon, ik vind het heerlijk om in een kort rokje op het terras te gaan zitten.
Graag zit ik daar zonder onderbroekje aan, dat is goed voor de huid van mijn intieme delen, je moet weten dat ik die erg goed verzorg, ik scheer me helemaal kaal en ook op mijn intiempiercing ben ik erg trots.
Al menig man hebben het genot gehad om me hun tongkunsten tussen mijn zachte dijen te laten voelen.
Als ik daar zit sla ik regelmatig mijn benen over elkaar of ga zelfs met mijn benen wijd zitten, dit omdat de zachte wind dan lekker tussen mijn benen briest voor afkoeling.
Natuurlijk wil ik graag iets te drinken en soms zondig ik ( Ik heb een perfect figuur omdat ik minimaal 5x in de week sport) en neem ik een bratwurst, ken je die? Die zijn zo lekker, ik neem ze altijd diep in mijn mond, laat hem in mijn keeltje glijden zodat ik alle sappen die zich in de bratwurst bevinden er uit kan zuigen.

Maar al die jaloerse huisvrouwtjes kijken me boos aan, ik kan er toch niks aan doen dat ik aantrekkelijker ben dan die mutsen met hun verlepte buik en dat de mannen graag naar mij kijken?
En die kinderen moeten ze gewoon leren dat er niks mis is met een mooi vrouwenlichaam!
Maar als ik daar zit te genieten van mijn drankje , de bratwurst en de verkoelende wind herinner ik me ineens dat ik maar 1 euro in de parkeerautomaat heb gedaan.
Ik kan wel opstaan en er meer geld in doen maar dan ben ik mijn plekje op het terras kwijt en dat vind ik dan zo jammer!
Ik ben er van overuigd dat die jaloerse wijven een vriendin bellen om daar te gaan zitten, zodat ze zeker weten dat ik geen plekje meer heb, zo gemeen zijn ze wel hoor, tegen perfecte vrouwen zoals jij en ik.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:38:49 #238
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101084489
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:29 schreef Seven. het volgende:

Nu vind ik het gewoon jammer dat ik geen buren heb :D
pi_101084568
Toch nog een leuk topic geworden :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_101084571
laurawntroll ?
Sappig !!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:45:05 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_101084706
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Mijn buurvrouw ligt vaak naakt in de tuin te zonnen glimmend van de zonnemelk die ze wellustig over haar rondingen heeft gesmeerd. Dan fantaseer ik mijn pezige lijf in haar zachte vlees dring en ik haar in de volle zon tot grote hoogten opstuw. Mijn vrouw is echter een jalourse zuurpruim en trekt dan de lamellen hard dicht. Daar kunnen ze niet tegen, ze zijn al vrij oud en de weekmakers in het plastic zijn uitgewerkt waardoor ze broos zijn geworden. Weet iemand waar ik van klemmetjes kan kopen waarmee de lamellen in de rail zitten?
ik moet dit topic echt weg gaan klikken want al mijn collega's kijken raar :') :') _O-
disclaimer
pi_101084843
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Fijn. Bedankt. Nu zie ik de hele tijd een vent voor me in een tennisrokje met een met tennisballen opgevulde bh :')
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_101084869
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

kan ik dat ook gebruiken als ik naakt in de achtertuin lig en mijn lelijke nuffige buurvrouw Marga boos uit het raam kijkt en de lamellen dicht trekt omdat mijn buurman vol verwondering toekijkt hoe ik mijn prachtige rubenslichaam vol smeer met hete zonnemelk?
* verhuist naar SQ's schuur :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:54:23 #244
153506 Captain_Fabulous
pi_101085054
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:48 schreef Jurk het volgende:

[..]

Fijn. Bedankt. Nu zie ik de hele tijd een vent voor me in een tennisrokje met een met tennisballen opgevulde bh :')
ja ik ga geen kloon aamaken hiervoor, ik ben TS niet!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:57:11 #245
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_101085173
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:

en mijn lelijke nuffige buurvrouw Marga boos uit het raam kijkt
Mijn buurvrouw heet echt zo :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_101085495
Oh help nu zitten ze me raar aan te kijken omdat ik heel hard aan het lachen was.... Het topic wordt steeds leuker.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:59:44 #247
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101087622
Na vele verzuurde vrouwen alhier, neemt dit topic epische wendingen.
pi_101087697
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:59 schreef TNA het volgende:
Na vele verzuurde vrouwen alhier, neemt dit topic epische wendingen.
Is niet verzuurd. Is gewoon de waarheid!
pi_101087785
Het wordt hier steeds leuker. :D
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:05:53 #250
153506 Captain_Fabulous
pi_101087872
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Is niet verzuurd. Is gewoon de waarheid!
Verzuurd wijf...dat hoor je zo!
pi_101088065
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Verzuurd wijf...dat hoor je zo!
de anale verwaarlozing straalt er vanaf
pi_101088881
Zie je wel dat het bevrijdend werkt? Nu begint iedereen hier z'n fantasietjes neer te pennen.
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:33:06 #253
153506 Captain_Fabulous
pi_101089000
Wie maakt het eerste 'ik, meisje van 21 met weelderige, perfecte billen, ben graag overal bruin, dus ik zon graag naakt met mijn kontje in de lucht naar de zon gericht, maar mensen reageren daar zo overstuur op, vooral andere vrouwen' topic?
  Redactie Sport dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:34:16 #254
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_101089054
WTF die reacties. _O- :'( :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_101089527
omg wat een hilarisch topic is dit geworden :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_101103097
_O-

Lang geleden dat ik zo'n hilarisch topic gelezen heb, je kunt me oprapen hiero :D
#geen
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:10:03 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101111663
Het kan me serieus niks boeien hoe iemand ligt te zonnen. Als ik er maar geen last van heb. :) Succes met bruinen, tennissen, tuinieren, autorijden, boodschapjes doen, etc!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101115176
Proest!
Goede wending van een hopeloos topic :P

Ik ben een vrouw van 1 m 77, slank, cup C, 55 kilo. Ik heb een hond die Roy heet. Wat ik nou fijn vind, als ik in de muur aan het boren ben, om dan wat af te koelen want dat is zwaar werk. Dus ik ga dan boren, en dan trek ik voor ik begin mijn strakke topje uit (ik draag altijd strakke topjes want daar komt mijn lijf zo goed in uit). Dan sta ik dus in mijn blote borsten want ik draag geen beha; ik heb namelijk hele stevige ronde tietjes. Pront noemde mijn buurman ze pas, hihi. Wat ik dan doe, is een beetje ijskoude honing over mijn tietjes laten druipen. Als ik dan boor, dan gaan mijn borsten op een neer (want ze zijn groot en pront) en dan spetteren al die druppels ijskoude honing heerlijk in mijn gezicht. Ik heb dan mijn gordijnen open, en vaak zie ik dan mannen die langslopen naar mij staren. Soms gaan ze stiekem met een krant staan, maar ik heb wel door dat ze naar me kijken, maar zolang ik er geen last van heb is dat niet erg. Wel zijn er vrouwen die dan heel jaloers worden, maar dat zijn van die saaie domme achterlijke onzekere jaloerse huismutsen. Ik ben niet onzeker, daarom ben ik veel leuker. In ieder geval, daarna ga ik dan naar buiten met mijn strakke topje waarin je mijn harde tepels van de koude honing ziet, met de honing erop, omdat ze dan zo mooi glanzen. In de werkplaats in monte carlo zie ik heel veel vrouwen dat doen. Hier in Nederland heb ik het nog nooit gezien.

Nou wilde ik weten he, wat vinden jullie daar nou van? Doen jullie dat ook, boren met ijskoude honing op jullie borstjes?
// wandelende paradox //
  woensdag 24 augustus 2011 @ 08:06:21 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101117048
quote:

[..]

_O_
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:12:03 #260
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101120552
cinnamon_M , dat doet toch iedereen?

pi_101121160
Dit topic :') . Geweldig _O-
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:31:53 #262
153506 Captain_Fabulous
pi_101121220
Gaan we voor een deel twee of is het dan niet leuk meer?
pi_101121443
Ik heb toch wel een beetje moeite met de onderwerpen in dit topic. Ik ben hiernaartoe geëmigreerd uit Thailand en merk hieraan toch echt dat ik uit een andere cultuur kom. Waar ik vandaan kom kunnen we niet altijd snappen wat er nu aan is om als blanke in de zon te gaan liggen tot je huid eruit ziet als een niet ingesneden bratwurst.

Veel westerlingen betalen ons dan ook om ze in te smeren. Niet dat het veel helpt, maar goed, als zij hun geld kwijt willen door zich in te laten smeren door een Aziaatje zoals ik (1,52 m, kleine peervormige borsten, caramelkleurige huid, vrij grote amandelvormige ogen voor iemand met mijn etnische achtergrond, overal tiptop verzorgd en dan bedoel ik ook echt overal) dan kan ik het niet maken om mijn familie teleur te stellen natuurlijk. Zij moeten toch ook ergens van leven en al mijn neefjes en nichtjes zijn al meerderjarig!

Soms heb je ook geluk. Mijn emigratie naar Europa heb ik verdiend door een bijzonder fijn exemplaar van halverwege de dertig in te smeren, zo'n typische westerling die wél op zijn voeding let en voor zichzelf zorgt. Mooie bronzen tint, perfecte verhoudingen, rond de 1 meter 85 en alles in proportie ;) Ik heb veel aandacht besteed aan zijn buikspieren, volmaakte biceps en borstspieren. Hij had alleen een beetje last van een muggenbult op zijn linkerdij. Ik hielp hem graag met krabben!

Nu vraag ik mij af of er meer mensen allegisch zijn voor zonnecrème van Fa. Ik heb tot nu toe uitslag op mijn handpalmen. Tips?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_101121947
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef snakelady het volgende:
cinnamon_M , dat doet toch iedereen?

NEEEE dat mag niet, want dan kan ik niet meer zeggen dat jullie stomme bekrompen jaloerse huisvrouwen zijn en ik heel open-minded, sexy, nooit jaloers en vooral veel leuker! :( :( :(
// wandelende paradox //
pi_101122104
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb toch wel een beetje moeite met de onderwerpen in dit topic. Ik ben hiernaartoe geëmigreerd uit Thailand en merk hieraan toch echt dat ik uit een andere cultuur kom. Waar ik vandaan kom kunnen we niet altijd snappen wat er nu aan is om als blanke in de zon te gaan liggen tot je huid eruit ziet als een niet ingesneden bratwurst.

Veel westerlingen betalen ons dan ook om ze in te smeren. Niet dat het veel helpt, maar goed, als zij hun geld kwijt willen door zich in te laten smeren door een Aziaatje zoals ik (1,52 m, kleine peervormige borsten, caramelkleurige huid, vrij grote amandelvormige ogen voor iemand met mijn etnische achtergrond, overal tiptop verzorgd en dan bedoel ik ook echt overal) dan kan ik het niet maken om mijn familie teleur te stellen natuurlijk. Zij moeten toch ook ergens van leven en al mijn neefjes en nichtjes zijn al meerderjarig!

Soms heb je ook geluk. Mijn emigratie naar Europa heb ik verdiend door een bijzonder fijn exemplaar van halverwege de dertig in te smeren, zo'n typische westerling die wél op zijn voeding let en voor zichzelf zorgt. Mooie bronzen tint, perfecte verhoudingen, rond de 1 meter 85 en alles in proportie ;) Ik heb veel aandacht besteed aan zijn buikspieren, volmaakte biceps en borstspieren. Hij had alleen een beetje last van een muggenbult op zijn linkerdij. Ik hielp hem graag met krabben!

Nu vraag ik mij af of er meer mensen allegisch zijn voor zonnecrème van Fa. Ik heb tot nu toe uitslag op mijn handpalmen. Tips?
Bwahaha, lol. Waar ik vandaan kom smeren ze altijd met latex handschoenen in. Dan voel je dat plastic over je ledematen glibberen, met de zonnebrand. Ze glijden dan met hun hand over je kont langzaam naar beneden, en besteden heel veel aandacht aan de binnenzijde van mijn slanke sexy benen; dan glijden ze met hun latex handschoentjes naar voren en smeren ook mijn kutje in. Daar besteden ze altijd heel veel aandacht aan, met zachte roterende bewegingen. Met name de clitoris wordt ook goed ingesmeerd, en het stukje aan het begin van de vagina. Dat gaat dan helemaal lekker glibberen.

Misschien is dat dus een tip, latex handschoenen?
Ik heb alleen een probleem he, want ik ben allergisch voor latex, wat moet ik nu doen?

})
// wandelende paradox //
  woensdag 24 augustus 2011 @ 12:02:09 #266
11682 Moonah
Jolie femme
pi_101122202
Als 42-jarige zie ik er nog goed geconserveerd uit. Slank, mooi gezicht en donker halflang haar. Ik heb veel aandacht van diverse mannen. Zowel jonge knullen als de wat oudere mannen verrekken hun nek bij het omkijken naar mij. Zij moesten eens weten! Onder mijn kleding draag ik corrigerend ondergoed om mijn blubberende buikje te verhullen. Ik heb weliswaar goedgevormde benen, maar die worden getekend door beginnende spataderen. Mijn borsten hangen licht en ik loop regelmatig met een stoppelige bikinilijn omdat ik geen fut/tijd/zin had om die bij te werken. Heel af en toe, in drukke/hectische tijden is de boel uitgegroeid tot een deurmat. De rimpels in mijn gezicht worden stilaan wat dieper en er verschijnt menig grijze haar in mijn weelderige haardos.

Nu mijn vraag: Vertel mij aub jullie geheim om er zo goed uit te blijven zien, zodat ik me weer met goed fatsoen naakt op straat kan vertonen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 12:03:24 #267
11682 Moonah
Jolie femme
pi_101122236
Oeh Mwana, da's wel rot dat je uitslag hebt. :{
En die latex handschoentjes zijn ook geen oplossing zo te lezen.
Sterkte hoor! :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_101122237
Nu snap ik je UI ^O^
  woensdag 24 augustus 2011 @ 12:05:14 #269
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101122285
TS geniet van die geilende blikken die verlangend over haar doosje glijden.

Tevens: dit topic. :') _O-
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 12:16:21 #270
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_101122585
:9~
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_101123172
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:

Ik moest hardop lachen :')
pi_101124041
Ik kom ook zonnebaden!
pi_101124067
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:02 schreef Moonah het volgende:
Als 42-jarige zie ik er nog goed geconserveerd uit. Slank, mooi gezicht en donker halflang haar. Ik heb veel aandacht van diverse mannen. Zowel jonge knullen als de wat oudere mannen verrekken hun nek bij het omkijken naar mij. Zij moesten eens weten! Onder mijn kleding draag ik corrigerend ondergoed om mijn blubberende buikje te verhullen. Ik heb weliswaar goedgevormde benen, maar die worden getekend door beginnende spataderen. Mijn borsten hangen licht en ik loop regelmatig met een stoppelige bikinilijn omdat ik geen fut/tijd/zin had om die bij te werken. Heel af en toe, in drukke/hectische tijden is de boel uitgegroeid tot een deurmat. De rimpels in mijn gezicht worden stilaan wat dieper en er verschijnt menig grijze haar in mijn weelderige haardos.

Nu mijn vraag: Vertel mij aub jullie geheim om er zo goed uit te blijven zien, zodat ik me weer met goed fatsoen naakt op straat kan vertonen.
Whaaahahahaha! _O-
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 13:09:00 #274
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_101124412
Hallo de ballo

Ik ben Mike en ik ben 19 jaar oud en heb een vraag. Als ik 's avonds onder de douche sta masseer ik mijzelf altijd met een lekkere scrub. Vanaf mijn hals glijd ik over mijn tepels - waar geheel buiten beschouwing gelaten een piercing in zit, beide kanten - over mijn welgevormde lichaam. Ik sport 3 maal per week en weet de dumbells mooi hoog op te krijgen. Ik krijg altijd heel veel complimentjes over mijn welgevormde lichaam wanneer ik in de sportschool ben. Over het algemeen vind ik dat erg fijn en de mannen die dat doen geef ik altijd geheel en absoluut zonder enige aarzeling een flinke knipoog. Ik vind het mooi dat mannen naar mijn 8-pack kijken. Het geeft een soortement van spanning.
Wanneer ik mij verder douche wrijf ik met de gedachten van het daarvoor gesport hebben en begluurd zijn mijn jongeheer in. Een mooie dikke ranke, op het moment van pure ontspanning en volle glorie, penis geniet er zienderogen van.
Op het moment dat ik vervolgens mijn lichaam helemaal heb ingesopt en ik bij mijn achterste ben kan het soms gebeuren dat mijn vinger stiekem verdwijnt in mijn achterste. Dit bekoort mij zo nu en dan wel.
Na het douchen spreek ik soms wat af met mijn vriendin. Deze vindt mij erg aantrekkelijk, net als mannen dat vinden. Alleen de vraag die ik wel eens krijg is of ik haar wel aantrekkelijk vind. Ik heb namelijk last van het feit dat ik 'hem' niet omhoog krijg. Is viagra een optie?

Gr gr.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_101124529
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:09 schreef Renesite het volgende:
Hallo de ballo

Ik ben Mike en ik ben 19 jaar oud en heb een vraag. Als ik 's avonds onder de douche sta masseer ik mijzelf altijd met een lekkere scrub. Vanaf mijn hals glijd ik over mijn tepels - waar geheel buiten beschouwing gelaten een piercing in zit, beide kanten - over mijn welgevormde lichaam. Ik sport 3 maal per week en weet de dumbells mooi hoog op te krijgen. Ik krijg altijd heel veel complimentjes over mijn welgevormde lichaam wanneer ik in de sportschool ben. Over het algemeen vind ik dat erg fijn en de mannen die dat doen geef ik altijd geheel en absoluut zonder enige aarzeling een flinke knipoog. Ik vind het mooi dat mannen naar mijn 8-pack kijken. Het geeft een soortement van spanning.
Wanneer ik mij verder douche wrijf ik met de gedachten van het daarvoor gesport hebben en begluurd zijn mijn jongeheer in. Een mooie dikke ranke, op het moment van pure ontspanning en volle glorie, penis geniet er zienderogen van.
Op het moment dat ik vervolgens mijn lichaam helemaal heb ingesopt en ik bij mijn achterste ben kan het soms gebeuren dat mijn vinger stiekem verdwijnt in mijn achterste. Dit bekoort mij zo nu en dan wel.
Na het douchen spreek ik soms wat af met mijn vriendin. Deze vindt mij erg aantrekkelijk, net als mannen dat vinden. Alleen de vraag die ik wel eens krijg is of ik haar wel aantrekkelijk vind. Ik heb namelijk last van het feit dat ik 'hem' niet omhoog krijg. Is viagra een optie?

Gr gr.
is het wellicht een optie dat je vriendin hem draagt?
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 13:13:06 #276
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_101124589
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:11 schreef FUFR het volgende:

[..]

is het wellicht een optie dat je vriendin hem draagt?
Ja maar hij is weliswaar met zijn slappe 20cm al een hele knul, maar hij moet wel stijf worden lijkt mij -O- !
pi_101125129
welnee, zo heb je er veel langer plezier van
pi_101125887
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:09 schreef Renesite het volgende:
Hallo de ballo

Gr gr.
Hallo Mike. Volgens mij heb ik jou weleens gezien in de sauna na het sporten. Ik kan het dan niet nalaten om mezelf lange tijd te verliezen in de goddelijke aanblik van jouw tepelpiercings en al wat erom heen zit. Soms duw ik je vriendin zelfs aan de kant om een beter zicht te krijgen op je staalharde buikspieren en je geweldenaar eronder. Meestal heb je dat niet door, maar zij natuurlijk wel, haha ;) Vorige week bijvoorbeeld moest ik behoorlijk kracht zetten om haar de deur uit te werken.

Het hielp ook niet dat ik meerdere malen uitgleed over jouw scrubcrème. Maar volgens mij vond jij het wel een prima uitzicht zoals ik daar lag met mijn keurig meegebronsde kringspier in de lucht. Ik moest trouwens van je vriendin zeggen dat ze terug naar haar moeder is, voor het geval je haar al miste. Ze wilde je volgens mij ook nog iets vertellen van huishoudelijke aard, iets met "broodzak" dacht ik, maar op het moment dat ze het riep douwde ik net de deur van de sauna dicht en zette mijn voet erachter.

Mijn vraag: welke crèmespoeling gebruikt jouw vriendin?
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 14:04:46 #279
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_101126587
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hallo Mike. Volgens mij heb ik jou weleens gezien in de sauna na het sporten. Ik kan het dan niet nalaten om mezelf lange tijd te verliezen in de goddelijke aanblik van jouw tepelpiercings en al wat erom heen zit. Soms duw ik je vriendin zelfs aan de kant om een beter zicht te krijgen op je staalharde buikspieren en je geweldenaar eronder. Meestal heb je dat niet door, maar zij natuurlijk wel, haha ;) Vorige week bijvoorbeeld moest ik behoorlijk kracht zetten om haar de deur uit te werken.

Het hielp ook niet dat ik meerdere malen uitgleed over jouw scrubcrème. Maar volgens mij vond jij het wel een prima uitzicht zoals ik daar lag met mijn keurig meegebronsde kringspier in de lucht. Ik moest trouwens van je vriendin zeggen dat ze terug naar haar moeder is, voor het geval je haar al miste. Ze wilde je volgens mij ook nog iets vertellen van huishoudelijke aard, iets met "broodzak" dacht ik, maar op het moment dat ze het riep douwde ik net de deur van de sauna dicht en zette mijn voet erachter.

Mijn vraag: welke crèmespoeling gebruikt jouw vriendin?
Hallo anoniempje,

Ik heb inderdaad wel een aantal lekkere meegebruinde kringspieren gezien, in de sauna. Nou moet ik zeggen dat ik zeker niet vies ben van naakt recreëren. Mijn vriendin vindt het walgelijk maar dat interesseert me niet. Ik moet zeg maar elke week overwerken op de zaterdag, ha ha ha. Ga je een keer mee? Ik wil het je best eens laten zien. Het is wel een enorm vieze plek met allemaal homofiele mensen. Zelf ben ik niet echt bekend met die koddige manier van leven. Jij wel? Ik wil zeg maar desondanks wel best contact hebben met mensen dan kan ik ze namelijk laten zien hoe heterofiele mensen echt zijn!!!!!! Zoals ik!

Ik weet helaas niet wat mijn vriendin voor crèmespoeling gebruikt aangezien ik nooit met haar douche. Ik vind het een beetje benauwend, samen douchen. Ze heeft mij wel eens aanschouwd maar vond het raar dat op het moment dat ik mij scrubde ik een stijve penis had maar toen ze binnenkwam dat plezier dat mijn penis leek te hebben al snel over was. Sindsdien doucht ze alleen maar bij haar ouders thuis. Ze vond sowieso mijn douchevloer enorm plakkerig en glad.

Mijn vraag is dan ook: hoe kom ik erachter welke crèmespoeling mijn (ex?)vriendin gebruikt?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:07:23 #280
354073 Charlea
te hipster voor die stringz.
pi_101126697
Gadver, zo word je anus ook bruin, dat vind ik echt niet kunnen, hoor. Een non gebleekt sterretje is zó 2010.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:10:36 #281
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_101126806
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:07 schreef Charlea het volgende:
Gadver, zo word je anus ook bruin, dat vind ik echt niet kunnen, hoor. Een non gebleekt sterretje is zó 2010.
:?
Mij mag je er voor wakker maken.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:11:29 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101126842
Heel lucratieve business voor die nonnen, hoor!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:15:49 #283
153506 Captain_Fabulous
pi_101126965
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze heeft mij wel eens aanschouwd maar vond het raar dat op het moment dat ik mij scrubde ik een stijve penis had maar toen ze binnenkwam dat plezier dat mijn penis leek te hebben al snel over was. Sindsdien doucht ze alleen maar bij haar ouders thuis.
Wat ben jij ook een ongevoelige klootzak. Ze wilde natuurlijk dat je die scrub op haar anus gebruikte, zodat die eens goed gebleekt zou worden!
pi_101127074
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Wat ben jij ook een ongevoelige klootzak. Ze wilde natuurlijk dat je die scrub op haar anus gebruikte, zodat die eens goed gebleekt zou worden!
Bleken doe je toch met bleekmiddel? :o
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:12:16 #285
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_101128966
Jongens, jongens, na het lezen van dit topic weet ik het ook allemaal niet meer. Ik ben een oudere maar goed verzorgde heer van 51. De laatste mode is niet meer aan mij besteed, maar ik kam elke dag mijn haar en ik draag mijn onderbroeken nooit langer dan drie dagen.

Voorheen waren naturistenstranden altijd mijn domein. In mijn jongere jaren was ik minimaal vier dagen van de week op het naturistenstrand te vinden om mijn lichaam te laten bruinen. Dat konden de vrouwtjes zeker wel waarderen. Meestal duurde het niet lang voordat twee mooie naakte dames mij kwamen insmeren met zonnemelk, en daarna ging ik hun lekkere ronde vormen goed insmeren. De vrouwen smolten zo ongeveer van genot als mijn ferme handen over hun naakte lichamen heen gleden. Andere vrouwen, de B-keuzes, zagen paars van jalouzie als ik lekker met die dames bezig was.

Maar helaas is dit verleden tijd. Na het verstrijken van de jaren is willie een beetje lui geworden omdat de vrouwtjes me niet meer zien liggen op het strand. Ze behandelen me als een oude viezerik terwijl ik wel weet wat de vrouwtjes lekker vinden! Dagen lang verstop ik me op het naaktstrand om naar de gebruinde flamoesjes te kunnen kijken. Dol word ik er van! Wat zou ik toch weer graag zo'n mokkel pakken, maar je struikelt zowat over het ego van zo'n meisje...
Gelukkig kan ik in de bosjes lekker loeren zonder gesnapt te worden. Helaas kan ik niet dicht bij komen om eens echt goed te kijken, dat durf ik niet meer, hoe graag ik het ook zou willen...

Vraagje: bij welke opticien kan je goede en goedkope varifocus brillenglazen kopen? Van Hans Anders ben ik niet zo gecharmeerd, liever een andere opticien.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_101129774
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:25 schreef laurawntr het volgende:
*Lang verhaal wat ook in vijf regels opgeschreven had kunnen worden...*
Lieve TS. Ik heb n beetje door je topic gebladerd en ga maar als een van de laatsten een serieuze post doen denk ik.
Ik ben het wel met je eens over dat gedoe met vrouwen en de 'kutnijd' (leuk woord, kende ik nog niet :P). Het is zeker waar dat je als je er goed uitziet misschien nog veel sneller in een hokje geplaatst wordt dan wanneer je er middelmatig uitziet. En dat zorgt voor veel nare blikken/vervelende situaties/vooroordelen/gestrandde vriendschappen.
Maar dat was helemaal niet waar ik aan dacht toen ik je verhaaltje las.
Er waren geloof ik drie punten.
Allereerst snap ik je affectie voor de zon, zonnen is heerlijk en bruin zijn is mooi. Maar het is mijns inziens echt een uitermate slecht idee om je vagina zo in het zonlicht bloot te stellen. Er is een reden dat die tussen twee dikke flappen huid verstopt zit. Die huid is ongelofelijk teer en kwetsbaar. Dat houdt in dat uv stralen daar dus ook ongelofelijk makkelijk door de huid dringen en schade aan kunnen richten. Ook insmeren met een hoge factor zal niet honderd procent beschermen op dat soort plekken. Net zo gevaarlijk als voetzolen, hoofdhuid, oren etc. etc. Ik denk dat als zoals je beschrijft dat nu een 'trend' wordt, dat het wellicht zo kan zijn dat onderzoeken op dat gebied ook pas over een aantal jaar tot conclusies komen, en dan is het misschien al te laat. Mijn advies: Ik denk dat af en toe je pruim in de zon leggen geen probleem zal zijn, maar echt ermee lopen bakken zoals je zegt, lijkt me niet verstandig. Gebruik liever een zelfbruiningscreme, of iets dergelijks, zijn vast wel andere oplossingen voor.
Tweede punt was dat ik ergens las dat je andere meisjes onzeker vond omdat ze zo fel op je post reageren. Kan er ergens wel inkomen, maar ik krijg het gewoon niet in stroking met je openingspost. De manier waarop je jezelf beschrijf (wellicht onbewust) getuigd echt van een zekere (eerlijk gezegd hoge) mate van onzekerheid. Begrijp me niet verkeerd, jij zal dit waarschijnlijk niet bestempelen als onzekerheid bij jezelf (je bedoelt dan ook een andere vorm van onzekerheid), maar een overdreven vraag naar bevestiging, of een overdreven overtuiging van je eigen uiterlijk is ook een vorm van onzekerheid. En dan niet het feit dat je twijfelt over hoe mooi je zelf bent, maar meer over het feit dat je twijfelt over hoe mooi anderen jou vinden (of moeten vinden). En dat is niet nodig. Wat belangrijk is is hoe mooi jij jezelf vind. Hou van jezelf. Dat brengt me ook op het derde punt. De aandacht die je van mannen krijgt is misschien bevestigend, en iets wat je persoonlijk op dit moment nodig hebt. Maar ik vind dat je beter verdient. Je bent meer waard. Zoals jezelf bevestigd ben je een mooi vrouw, waarom zou je genoegen nemen met de denigrerende manier waarop die mannen naar je kijken? Je mag best wat meer respect eisen, ook al lig je op een naaktstrand. Je bent geen voorwerp, je bent een mens en een waardevol mens.
(Ik weet niet zeker of ik dit goed begreep uit de openingspost; maar ben je bi of lesbisch? Dan kan het zijn dat je die aandacht van mannen alleen grappig of schattig vind, maar ook al zie je hen misschien niet als seksueel aspect in je leven, hun gedrag is onterend. Je profileert jezelf op deze manier als 'goedkoop' of 'hoerig' in hun ogen, en ook in de beleving van anderen (dat merk je wel uit de andere reacties) en ik ben er van overtuigd dat dat niet je intentie is. Ook al zie jij misschien het nadeel er niet van in, je benadeelt jezelf op een bepaald gebied er mee. En dan vooral als het inderdaad zo is, dat je het belangrijk vind wat anderen van je vinden, dat je graag je vrouwtje wil staan, sterk onafhankelijk en mooi (van binnen en buiten) wil zijn. Neem dan alsjeblieft nog even de tijd om te bedenken op welke manier JIJ vindt, dat je je op je mooist laat zien!)
Ik hoop dat je wat hebt aan de ze post. Of dat je het uberhaupt leest. Het is maar een advies, een suggestie, mijn mening, whatever. Een reactie op je verhaal (dat waar je om vroeg dus eigenlijk :P)
Life is sweet, life is bitter...
pi_101130030
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef laurawntr het volgende:

[..]

O ja, heb ik helemaal geen probleem mee om toe te geven! Ook ik ben wel vaker dan eens onzeker! Alleen vaak niet op het gebied waarop sommige andere vrouwen onzeker zijn!
Ik voel me lekker in mijn vel, heb inderdaad een lage schaamtedrempel, voel me supervrouwelijk en benadruk dat ook met complimenterende kleding, make-up etc... En ja natuurlijk vind ik het dan leuk dat ik wanneer "een wat mindere dag" heb complimentjes krijg van wie dan ook! Of van mijn man, of van een collega, of van een vriendin, of van de bouwvakker of van een jurist! Maaktnie-uit..
Oke, schrap dat bi/lesbisch, je hebt dus een man.
Maar dat veranderd mijn punt niet van de complimentjes, die je aangeeft fijn te vinden, soms geen 'goede' complimenten zijn. Als iemand je een leuk compliment geeft, naar je fluit oid, hartstikke leuk. Maar als mannen zichzelf over je bevredingen op het naaktstrand, dan categoriseer je dat misschien als een compliment, maar het is in realiteit heel degrading. (Vooral ook het aspect dat ze ervoor zorgen dat jij het ziet...maar daar kan ik nog wel een uurtje over schrijven, gaat ik nie doen.) Zij 'profiteren' van je op dat moment. Ze gebruiken je simpelweg, en jij laat het toe omdat je het als compliment ziet. Ze bedoelen het niet als compliment.
Je bent echt meer waard, en betere en eerlijkere complimenten. Je hoeft met dat soort 'complimenten' geen genoegen te nemen. Sterker nog, ik zou liever zien dat je je er boos om maakt, de mannen in kwestie laat weten dat jij jezelf hoger in waarde acht.
Echt. Doe het.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:43:28 #288
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101130062
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:35 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]

Lieve TS.
Je begrijpt dat TS gewoon een man is die even zijn fantasietje opschreef vanuit vrouwelijk oogpunt?
pi_101130129
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:43 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je begrijpt dat TS gewoon een man is die even zijn fantasietje opschreef vanuit vrouwelijk oogpunt?
Ik weet het niet. Ik geef haar/hem het voordeel van de twijfel. Misschien is het wel de man die zich aftrekt op vrouwen met hun benen wijd. Ook hij zou er wat aan hebben. :)
En het is mn mening op het 'gestelde', ongeacht of het nou waar is of niet.
:P
Ik hoop ergens dat het niet waar is, maar ik ben juist een beetje bang dat het wel waar is. Dunno why...
pi_101130132
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:35 schreef Rimpelsteeltje het volgende:

[..]
Maar het is mijns inziens echt een uitermate slecht idee om je vagina zo in het zonlicht bloot te stellen. Er is een reden dat die tussen twee dikke flappen huid verstopt zit.
+10 kudos :')
Sappig !!
pi_101130149
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:45 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Ja wacht maar, over 2 jaar zijn het 2 hardleren flapjes :')
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:52:52 #292
153506 Captain_Fabulous
pi_101130426
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja wacht maar, over 2 jaar zijn het 2 hardleren flapjes :')
Kun je d'r natuurlijk ook gewoon een tasje of een paar schoenen van laten maken als je wat ouder wordt en niet echt meer sexuaal actief bent.
pi_101131534
kunnen deze postings niet gebundeld en uitgebracht worden in de eerste originele Fok verhaaltjes-voor-het-slapen-gaan?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_101131717
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:20 schreef WRH het volgende:
kunnen deze postings niet gebundeld en uitgebracht worden in de eerste originele Fok verhaaltjes-voor-het-slapen-gaan?
Hehe. Ben wel benieuwd wat dat voor een dromen oplevert.. :P

We hebben overigens bijna een heel topic volgeluld inmiddels, quite unbelievable :o
// wandelende paradox //
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:29:37 #295
153506 Captain_Fabulous
pi_101131892
Als iemand een vervolg opend, wil ik nog wel wat daagjes doorschrijven hoor! Vind dit wel ontspannend. Ik moet natuurlijk wel nog af en toe mijn fraai, grote gebeeldhouwde geslacht ook verzorgen, goeie creme, massage etc, maar mijn vingers hebben nog wel wat tijd over!
pi_101132571
Hahah toch nog een goed topic geworden _O- ik was bijna afgehaakt na pagina 2
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:48:19 #297
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_101134875
Toch nog een goed topic geworden. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_101138061
Obvious troll is obvious.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 augustus 2011 @ 19:55:50 #299
163650 Greys
pi_101139512
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:12 schreef Geelman het volgende:

Vraagje: bij welke opticien kan je goede en goedkope varifocus brillenglazen kopen? Van Hans Anders ben ik niet zo gecharmeerd, liever een andere opticien.
:D _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:05:36 #300
333374 Lithia
Too serious
pi_101139906
Even posten in deze epische topic.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_101139996
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:45 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Ja en dan met de naam Rimpelsteeltje :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')