Kan me voorstellen dat je denkt dat dit een verzinseltje of een fantasie is, omdat er velen zullen zijn die zich niet voor kunnen stellen dat iemand het echt fijn vind om zo te zonnebaden. Nogmaals, ik zon echt zo omdat:quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Geil hoor, lekker fantaseren dat je vreemde mannen rechtstreeks een kijkje in je flamoes gunt.
Lienekien reageert weer eens kien!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:58 schreef Lienekien het volgende:
En wat kwalificeer jij dan als 'zinnige reactie'?
Van mij mag je gewoon je gang gaan, hoor. Maar als je er zo'n verhaal van brouwt als in de OP, met 'geile details' die niet echt ter zake doen als het je alleen om het bruinen zou gaan, dan denk ik dat je er ook op geilt dat anderen dit lezen.
Plus er is niks seksueels aan, maar als een aantal mannen zich op haar naakte kut afbeert, laat ze dat glimlachend toequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef Fes1-2 het volgende:
Samenvatting:
TS probeert dr perineus te bruinen door wijdbeens te zonnebaden (op openbare blekken) en vraagt zich af wat men hier van vindt.
Maar dat het wel okay is om er dichtbij te gaan zitten om jezelf te bevredigen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen attenderen op het feit dat als je een chick ziet liggen met de benen wijd in blote poes dat ze niet altijd meteen geneukt willen worden?
Hahaha! Grappig dat de meeste venijnige, felle reacties van vrouwen (lees: onzekere meiden) zijn!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef Tamashii het volgende:
WTF.TS is een vrijwillige kijkhoer.
^^ aansluitquote:
Ja hoor jochie, jij mag ook wel een keer kijken hoor, hahaha! Maar als ik zeg waar en wanneer ik er lig durf je waarschijnlijk toch niet te komen! Hahaha, ja of misschien maximaal met een batterij vriendjes om je achter te verschuilen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef einzeinz het volgende:
TS mag ik zo voor je staan terwijl jij je boekje leest en ik me aftrek met fanstastisch zich op je grotje.
En dat druppelt de sperma zo in het zand! Hmmmm
Zou je dan ook eens lief lachen naar me? Je hebt geen last van me hé, ik raak je niet aan
Dan heeft iedereen zijn zin hé
Ik lekker klaargekomen, jij blij omdat je weer een jongen blij gemaakt hebt.
Ik zal zorgen dat ik niet in de zon sta
Niet gaan verbeteren als je het zelf ook niet kunt ...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef laurawntr het volgende:
Dus "talenknobbeldt" (het is namelijk HET sperma en niet DE sperma): kom maar 's langs en doe maar 's wat je hier zo stoer beweerd te willen doen! hahahahahaha....
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Ja hoor jochie, jij mag ook wel een keer kijken hoor, hahaha! Maar als ik zeg waar en wanneer ik er lig durf je waarschijnlijk toch niet te komen! Hahaha, ja of misschien maximaal met een batterij vriendjes om je achter te verschuilen...
Dus "talenknobbeldt" (het is namelijk HET sperma en niet DE sperma): kom maar 's langs en doe maar 's wat je hier zo stoer beweerd te willen doen! hahahahahaha....
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Ja hoor jochie, jij mag ook wel een keer kijken hoor, hahaha! Maar als ik zeg waar en wanneer ik er lig durf je waarschijnlijk toch niet te komen! Hahaha, ja of misschien maximaal met een batterij vriendjes om je achter te verschuilen...
Do tell!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
Maar wat wil je nu precies met dit topic? Kijken of meer mensen zo zonnen? Tentoonstellen dat jij het de normaalste zaak van de wereld vindt? Onbewust zeggen dat mensen niet zo preuts moeten zijn? Laten zien dat jij niet preuts bent? Mensen attenderen op het feit dat als je een chick ziet liggen met de benen wijd in blote poes dat ze niet altijd meteen geneukt willen worden? Wat precies?
Ik ook niet. HELAAS, moet ik eraan toevoegen. Dus, dit soort topics stemt tot hoop.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb nog nooit een gebronsde gleuf gezien eigenlijk.
Nooit een verbrande ster opgelopen sneek?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Ik ga altijd op mijn knieen zitten zonnen, met mijn bilnaad zo ver mogelijk open. Zo word ik overal bruin en wat er achter me gebeurt zie ik toch niet!
Als je echt een keer een mindfuck wil hebben moet je een spiegel op de grond leggen en je billen van elkaar trekken zodat je je eigen behaarde bruinverkleurde aarsgat kan beschouwen. Je zal nooit meer dezelfde zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Ik ga altijd op mijn knieen zitten zonnen, met mijn bilnaad zo ver mogelijk open. Zo word ik overal bruin en wat er achter me gebeurt zie ik toch niet!
Goeie en wie weet in wat voor geile avonturen je beland haha maar verder is er natuurlijk niks seksueels aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Misschien smeert ze het wel in, zie je zo lekker van die witte toelie er tussen druipen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef Miasan het volgende:
Dit topic.![]()
Je zou maar te lang in de zon liggen en je flamoes verbranden!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien smeert ze het wel in, zie je zo lekker van die witte toelie er tussen druipen.
Ze kan vast wel een gewillige vent vinden die dat even goed insmeert zodat het er niet meer afdruipt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien smeert ze het wel in, zie je zo lekker van die witte toelie er tussen druipen.
Ze bieden zich toch al aan.. volgens TSquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef Miasan het volgende:
[..]
Ze kan vast wel een gewillige vent vinden die dat even goed insmeert zodat het er niet meer afdruipt.
Jij hebt de anus-bleek-hype overgeslagen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Ja, want het is echt een bedreiging voor mijn relatie als ze graag met haar flamoes open ligt op een naaktstrand in weet ik veel waar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Harmankardon het volgende:
Of TS een troll is weet ik niet, hoe dan ook een dom verhaal. Maar het is hoe dan ook altijd mooi om te zien hoe de vrouwen er bovenop springen. Geen ergere bedreiging dan een uitdagende/promiscue meid.
Nee nee, dat doe ik ook nog steeds. Als ik nu wegkruip in het donker kun je me volgen, net als konijntjes dat doen met hun witte staartje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij hebt de anus-bleek-hype overgeslagen?
geilquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee nee, dat doe ik ook nog steeds. Als ik nu wegkruip in het donker kun je me volgen, net als konijntjes dat doen met hun witte staartje.
Ik zie het een soort van voor me.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Snakey het volgende:
Nee nee, dat doe ik ook nog steeds. Als ik nu wegkruip in het donker kun je me volgen, net als konijntjes dat doen met hun witte staartje.
Zeker is dat een bedreiging. Niet direct voor jouw situatie allicht, maar in het algemeen voor vrouwen wel zeker en volgens mij speelt dat wel degelijk een rol in dit soort reacties. Mijn mening; niets meer, niets minder.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, want het is echt een bedreiging voor mijn relatie dat zei graag met haar flamoes open ligt op een naaktstrand in weet ik veel waar.
De meeste boeit het niet dat ze zo zont, dat moet ze zelf weten.
Maar het is gewoon krom dat ze zegt dat ze het niet sexueel bedoeld met haar manier van verwoorden.
Wat heeft dat zonnen er mee te maken met hoe ze er uit ziet? of ze wel of geen intiempiercing heeft? En het wel grappig vinden dat mannen haar kut in kunnen kijken?
Zeg dan gewoon eerlijk dat je een exhibitionist inplaats van een naturist, is ook niks mis mee hoor, kan je tegenwoordig gewoon voor uitkomen en genoeg voyeuristen die daar van genieten.
Jij houdt je beentjes lekker stijf tegen elkaar aan tijdens het zonnen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:18 schreef Danielle83 het volgende:
Ik kan dit verhaal niet serieus nemen, maar goed geprobeerd TS veel plezier op het strand
Tja, misschien ben ik dan wel gek maar ik zie geen een vrouw als een bedreiging eigenlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zeker is dat een bedreiging. Niet direct voor jouw situatie allicht, maar in het algemeen voor vrouwen wel zeker en volgens mij speelt dat wel degelijk een rol in dit soort reacties. Mijn mening; niets meer, niets minder.
Dat haar verhaal krom is, zeker, maar als je hier op Fok iedere kromme redenatie moet gaan weerleggen dan blijf je bezig. Het feit dat zoveel vrouwen reageren speciaal op dit topic doet mij iets anders vermoeden. Maar ok, allemaal off topic, ik hou op.
Alsof ik dat aan jou ga vertellenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij houdt je beentjes lekker stijf tegen elkaar aan tijdens het zonnen?
Ja maar dan weten we tenminste of je overal bruin bent. En ook 'daar'. Dat is blijkbaar belangrijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:28 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Alsof ik dat aan jou ga vertellen
In jouw beredenatie kunnen we dus iedere vrouw wel als bedreiging gaan zien, want iedereen heeft wel iets wat mooier/beter is dan bij jezelf..quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zeker is dat een bedreiging. Niet direct voor jouw situatie allicht, maar in het algemeen voor vrouwen wel zeker en volgens mij speelt dat wel degelijk een rol in dit soort reacties. Mijn mening; niets meer, niets minder.
Dat haar verhaal krom is, zeker, maar als je hier op Fok iedere kromme redenatie moet gaan weerleggen dan blijf je bezig. Het feit dat zoveel vrouwen reageren speciaal op dit topic doet mij iets anders vermoeden. Maar ok, allemaal off topic, ik hou op.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar dan weten we tenminste of je overal bruin bent. En ook 'daar'. Dat is blijkbaar belangrijk.
Haha, ik moest lachen. Dat interesseert me geen ene fuck, maar ieder z'n eigen dingquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar dan weten we tenminste of je overal bruin bent. En ook 'daar'. Dat is blijkbaar belangrijk.
Hèhè,.. eindelijk iemand die het ook opvalt!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Harmankardon het volgende:
Of TS een troll is weet ik niet, hoe dan ook een dom verhaal. Maar het is hoe dan ook altijd mooi om te zien hoe de vrouwen er bovenop springen. Geen ergere bedreiging dan een uitdagende/promiscue meid.
Gooi het eruit meid.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Hèhè,.. eindelijk iemand die het ook opvalt!
Hoewel dit natuurlijk gedrag is hoor, voor vrouwen onderling!
Als ik b.v. gewoon op straat, in een winkel, of waar dan ook loop terwijl net van mijn werk kom en ik draag een mooi getailleerd zakelijk mantelpakje met een nette rok tot op de knie en een hoog hakje, dan trekt menig "Gerda" of welke andere burgertrut dan ook ook alweer een zure snuit omdat ze zien dat hun man ook net even 1 seconde te lang naar mij keek!
Terwijl als ik zelf een mooie vrouw zie lopen mijn man er zelfs op attendeer dat er een hele mooi vrouw voorbij loopt! (mocht hij die zelf nog niet gezien hebben..) Mijn ervaring is met andere vrouwen: hoe beter ze er zelf uizien hoe relaxter ze zijn onder andere (ook hele mooie) vrouwen! Hoe lelijker: hoe onzekerder, hoe zuurder en verdedigender dat dat helemaal niet zo is!!!
Ik ook, ben veel te visueel ingesteld voor zulke topics.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zie het een soort van voor me.
Maar wederom, dit klinkt er heel erg naar dat jij conformatie zoekt van hoe geweldig je wel niet bent. Ben je zelf niet ergens onzeker over? Je hamert er zo op dat je zo anders en zo tof bent, komt dat niet voort uit een minderwaardigheidscomplexje van je jeugd? Of heb je gewoon aandacht nodig?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Als ik b.v. gewoon op straat, in een winkel, of waar dan ook loop terwijl net van mijn werk kom en ik draag een mooi getailleerd zakelijk mantelpakje met een nette rok tot op de knie en een hoog hakje, dan trekt menig "Gerda" of welke andere burgertrut dan ook ook alweer een zure snuit omdat ze zien dat hun man ook net even 1 seconde te lang naar mij keek!
Terwijl als ik zelf een mooie vrouw zie lopen mijn man er zelfs op attendeer dat er een hele mooi vrouw voorbij loopt! (mocht hij die zelf nog niet gezien hebben..) Mijn ervaring is met andere vrouwen: hoe beter ze er zelf uizien hoe relaxter ze zijn onder andere (ook hele mooie) vrouwen! Hoe lelijker: hoe onzekerder, hoe zuurder en verdedigender dat dat helemaal niet zo is!!!
Mensen waar dit er wel toe doet zijn natuurlijk ook een apart slag mensenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:38 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik moest lachen. Dat interesseert me geen ene fuck, maar ieder z'n eigen ding
Maar dat is juist niet het punt, het gaat er niet om dat een andere vrouw mooier/slimmer/strakker is. Het punt is dat een andere vrouw die minder mooi is nog steeds met je vent kan gaan, simpelweg omdat ze seksueel makkelijk beschikbaar is cq lijkt te zijn. Andersom, van vrouwen naar mannen geldt dit veel en veel minder.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
In jouw beredenatie kunnen we dus iedere vrouw wel als bedreiging gaan zien, want iedereen heeft wel iets wat mooier/beter is dan bij jezelf..
ja hoor, op mijn buik spreid ik ook mijn benen een beetje, allemaal voor een mooi egaal bruin-effect!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:35 schreef Pan.da het volgende:
En TS, als je dan op je buik ligt, spreid je dan ook je billen? Zodat je tussen de billen een mooie 'tan' krijgt? Oh, ja, ik kom bijna... maar ik mis nog iets in het verhaal. Speel je ook met jezelf tijdens het zonnen?
Groetjes, Pan.da
Dat je je man attendeert op andere vrouwen kan ook voortkomen uit onzekerheid om hem te testen of om je 'stoer' voor te doen bij hem.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef laurawntr het volgende:
Ik vind het heel knap dat jij dat jij als man zijnde pressies denkt te weten hoe wij vrouwen denken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Maar dat is juist niet het punt, het gaat er niet om dat een andere vrouw mooier/slimmer/strakker is. Het punt is dat een andere vrouw die minder mooi is nog steeds met je vent kan gaan, simpelweg omdat ze seksueel makkelijk beschikbaar is cq lijkt te zijn. Andersom, van vrouwen naar mannen geldt dit veel en veel minder.
Bewijs te over in de wetenschap. Mannen zijn op het uiterlijk van vrouwen gericht, en vrouwen ook. Als vrouwen een kamer binnengaan met vreemden kijken ze eerst naar de concurrentie, de mooie vrouwen en later pas naar de mannen. Mannen kijken naar mooie vrouwen en andere mannen drinken ze later wel een biertje mee.
Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat dit altijd in specifieke gevallen opgaat, ik zou mezelf als getrouwde man immers behoorlijk onderuit schoffelen, maar het is een natuurwet die vaker opgaat dan gemiddeld.
Ik kan dit als vrouw niet ontkennen eigenlijk, ik voel best de competitie op dit vlak tussen vrouwen onderling, vooral als er een mooie man in het spel is. Anderzijds kunnen mannen weer afgeven op het geld/status van een andere man, maar vrouwen doen het sterker op elkaars uiterlijk dan mannen ooit zullen doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef Harmankardon het volgende:
Maar dat is juist niet het punt, het gaat er niet om dat een andere vrouw mooier/slimmer/strakker is. Het punt is dat een andere vrouw die minder mooi is nog steeds met je vent kan gaan, simpelweg omdat ze seksueel makkelijk beschikbaar is cq lijkt te zijn. Andersom, van vrouwen naar mannen geldt dit veel en veel minder.
Bewijs te over in de wetenschap. Mannen zijn op het uiterlijk van vrouwen gericht, en vrouwen ook. Als vrouwen een kamer met vreemden binnengaan kijken ze eerst naar de concurrentie, de mooie vrouwen en later pas naar de mannen. Mannen kijken eerst naar mooie vrouwen en andere mannen drinken ze later wel een biertje mee.
Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat dit altijd in specifieke gevallen opgaat, ik zou mezelf als getrouwde man immers behoorlijk onderuit schoffelen, maar het is een natuurwet die vaker opgaat dan gemiddeld.
O ja, hoor in praktijk zou dat zeker kunnen!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat je je man attendeert op andere vrouwen kan ook voortkomen uit onzekerheid om hem te testen of om je 'stoer' voor te doen bij hem.
Ja, maar als je op je buik ligt met je benen licht gespreid, dan creëer je juist een groot onbereikbaar vlak... beter ga je met opgetrokken knieën liggen op je buikquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef laurawntr het volgende:
[..]
ja hoor, op mijn buik spreid ik ook mijn benen een beetje, allemaal voor een mooi egaal bruin-effect!
En het is nog erger: ik gebruik ook Starwhite (zoek die maar 's op allemaal!) om donker en licht zo mooi mogelijk op elkaar afgestemd te krijgen voor die mooie egale glossy Penthouse/Playboy look!
Dames: kan ik jullie allemaal aanraden! Jullie vriendjes/mannen zullen er zeker blij mee zijn! (en de mannen hier weten wel hoe die "look" eruit ziet!!!hahahaha!!
(o ja, pan.da: lukt het al een beetje? hahahaha)
Wat ook grappig is om te zien is, nu mijn vrouw zwanger is, ze alleen maar goedkeurende blikken krijgt van vrouwen, waar dat voorheen vaak niet zo was. Het valt mij zelfs overduidelijk op. Wat het precies betekent weet ik niet, maar wij houden het maar op "Die is in ieder geval geen concurrent meer".quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:15 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik kan dit als vrouw niet ontkennen eigenlijk, ik voel best de competitie op dit vlak tussen vrouwen onderling, vooral als er een mooie man in het spel is. Anderzijds kunnen mannen weer afgeven op het geld/status van een andere man, maar vrouwen doen het sterker op elkaars uiterlijk dan mannen ooit zullen doen.
En daarmee kunnen ze zich gruwelijk vergissenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wat ook grappig is om te zien is, nu mijn vrouw zwanger is, ze alleen maar goedkeurende blikken krijgt van vrouwen, waar dat voorheen vaak niet zo was. Het valt mij zelfs overduidelijk op. Wat het precies betekent weet ik niet, maar wij houden het maar op "Die is in ieder geval geen concurrent meer".
Waarom zou Gerda nou weer een burgertrut zijn? Vind ik hetzelfde type naam als Laura, dus ben jij ook een burgertrut dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Dapper van je dat je in dit forum nog steeds je stelling rechtop probeert te houden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Bewijs te over in de wetenschap. Mannen zijn op het uiterlijk van vrouwen gericht, en vrouwen ook. Als vrouwen een kamer met vreemden binnengaan kijken ze eerst naar de concurrentie, de mooie vrouwen en later pas naar de mannen. Mannen kijken eerst naar mooie vrouwen en andere mannen drinken ze later wel een biertje mee.
Improviseer zou ik zeggen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb nog nooit een gebronsde gleuf gezien eigenlijk.
Jouw gedrag komt net als de reacties op jouw gedrag óók voort uit onzekerheid. Je kan wel volhouden dat je dat wijdbeens zonnebaden voor jezelf doet, maar in je OP leg je toch echt uit dat de reacties van andere mannen het bij wijze van spreken afmaken. Wees dan ook zo stoer om gewoon toe te geven dat ook jij een klein hartje hebt, net als de rest van de vrouwelijke wereldbevolking.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef laurawntr het volgende:
Terwijl ik me ondertussen nog steeds in mijn nopjes voel en heerlijk de dingen doe die volgens anderen blijkbaar niet horen! Love it!![]()
Nee nee je ziet het verkeerd, wij zijn allemaal onzekere vrouwen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:01 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jouw gedrag komt net als de reacties op jouw gedrag óók voort uit onzekerheid. Je kan wel volhouden dat je dat wijdbeens zonnebaden voor jezelf doet, maar in je OP leg je toch echt uit dat de reacties van andere mannen het bij wijze van spreken afmaken. Wees dan ook zo stoer om gewoon toe te geven dat ook jij een klein hartje hebt, net als de rest van de vrouwelijke wereldbevolking.
Wat gebruik jij veel uitroeptekens zeg. Probeer je een punt te maken?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Dapper van je dat je in dit forum nog steeds je stelling rechtop probeert te houden.
En terecht, want hij is zo waar als een koe en de alledaagse realiteit! Je bent dus iemand met een helder waarnemingsvermogen en goede antenne's!
Realiteit is echter ook dat je bijna nog beter je gezicht in wespennest kunt steken, dan in een forum blijkbaar als deze de realiteit benoemen m.b.t. vrouwen en hun gedrag wanneer zij een andere vrouw spotten die in hun ogen, te mooi, te slank, te "outgoing", te mondig, te intelligent, te succesvol is... (let wel: ik zeg zeker niet dat ik dat allemaal ben). In een vriendinnenkring en/of een grotere groep vrouwen worden deze eigenschappen al vrij snel gedegradeerd tot: te sletterig, "kvin-haar-helemaal-nie-mooi", te overdreven, te aandachttrekkerig, te arrogant, dollarkut, etc...!
Ik zeg zeker niet dat alle vrouwen zo zijn, ik heb een aantal zeer goede vriendinnen die mij al heel wat jaren heel goed kennen en ik hen. Ook een aantal van hen staat, laat ik het zo zeggen, net als ik, "vrij van geest" in het leven! En dat klikt en werkt!
Helaas moet ik constateren dat een groot gedeelte van het andere type vrouw zich in grote getale hier op dit forum zich bevind! Allemaal zich verdedigen dat ze heulemaal-nie onzeker zijn! En dat ik dat juist ben en aandacht zoek...! Prachtig om te lezen hoe sommige vrouwen zich hier proberen zich van allerlei amateuristische theorietjes te bedienen om zo duidelijk te maken dat ik waarschijnlijk een groot probleem heb...En je kunt lezen dat ze heel beheerst, kalm en wijs over willen komen, maar tussen de regels VOEL je het venijn... de agressie... aan de scheldwoorden die hier al gebruikt zijn voel je dat ze het liefst iemand als mij de ogen zouden willen uitkrabben! Die "aandachtshoer" etc... tja, tzijn niet mijn woorden ze zijn toch echt door anderen genoemd alhier!
Terwijl ik me ondertussen nog steeds in mijn nopjes voel en heerlijk de dingen doe die volgens anderen blijkbaar niet horen! Love it!![]()
Dus ja, dit forum bewijst dat jouw stelling klopt!!
Uhm volgens mij dit soort reacties uitlokken zoals jij aan het doen bent, of ben je aan het meta-trollen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat gebruik jij veel uitroeptekens zeg. Probeer je een punt te maken?
Want dat werkt vaak beter met de juiste grammatica en zonder overdreven veel uitroeptekens.
Oh, en ik vraag me nog steeds af wat nou het doel van je topic is. Dus nogmaals, care to explain?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Uhm volgens mij dit soort reacties uitlokken zoals jij aan het doen bent, of ben je aan het meta-trollen?
maar ze heeft wel gelijk. Want die vraag is al meerdere keren gesteld. Maar er is nog steeds geen antwoord op gegeven.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Uhm volgens mij dit soort reacties uitlokken zoals jij aan het doen bent, of ben je aan het meta-trollen?
O ja, heb ik helemaal geen probleem mee om toe te geven! Ook ik ben wel vaker dan eens onzeker! Alleen vaak niet op het gebied waarop sommige andere vrouwen onzeker zijn!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:01 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jouw gedrag komt net als de reacties op jouw gedrag óók voort uit onzekerheid. Je kan wel volhouden dat je dat wijdbeens zonnebaden voor jezelf doet, maar in je OP leg je toch echt uit dat de reacties van andere mannen het bij wijze van spreken afmaken. Wees dan ook zo stoer om gewoon toe te geven dat ook jij een klein hartje hebt, net als de rest van de vrouwelijke wereldbevolking.
En dat. TS reageert op alle (volgens haar) onzekere en/of grappige reacties en op alles waarmee ze zichzelf kan verheerlijken, maar negeert de meeste serieuze vragen en reacties.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
maar ze heeft wel gelijk. Want die vraag is al meerdere keren gesteld. Maar er is nog steeds geen antwoord op gegeven.
Alsof iemand die een dergelik topic opent, en zichzelf op zo'n manier neerzet, op zoek is naar serieuze reakties of vragen. TS is kennelijk dol op aandacht, en filtert hier alleen maar uit wat ze wil horen. Best vrouwelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En dat. TS reageert op alle (volgens haar) onzekere en/of grappige reacties en op alles waarmee ze zichzelf kan verheerlijken, maar negeert de meeste serieuze vragen en reacties.
mooie usernaam heb je voor dit topic.quote:
Ik vind complimentjes ook geweldig, ik ga alleen wat minder ver om ze te krijgen blijkbaar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef laurawntr het volgende:
En er is al helemaal geen durf voor nodig om toe te geven dat ik het ook leuk vond/vind dat een andere man rode oortjes, of iets anders van mij krijgt tijdens het zonnen! Zie ik simpelweg als ook een complimentje! Wie vind complimentjes immers niet leuk?
Je hoeft waarschijnlijk niet zo ver te gaan om ze te krijgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind complimentjes ook geweldig, ik ga alleen wat minder ver om ze te krijgen blijkbaar?
Nou ik durf te wedden dat ik als man het (in bijna alle gevallen) moet laten om een compliment te maken op het naaktstrand... Niet dat ik die behoefte zou hebben bij een wijd openstaande kut overigens; een sexy bikini vind ik een stuk aantrekkelijker, maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vind complimentjes ook geweldig, ik ga alleen wat minder ver om ze te krijgen blijkbaar?
Dat is wat hier 2 vrienden van me ook al zijden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nou ik durf te wedden dat ik als man het (in bijna alle gevallen) moet laten om een compliment te maken op het naaktstrand... Niet dat ik die behoefte zou hebben bij een wijd openstaande kut overigens; een sexy bikini vind ik een stuk aantrekkelijker, maar dat is mijn mening.
dankjequote:Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
mooie usernaam heb je voor dit topic.
Haha, schaamtegrens.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:55 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je denkt dat dit een verzinseltje of een fantasie is, omdat er velen zullen zijn die zich niet voor kunnen stellen dat iemand het echt fijn vind om zo te zonnebaden. Nogmaals, ik zon echt zo omdat:
a. ik ook graag "daar" mooi bruin wil zijn,
b. natuurlijk mijn schaamtegrens uiterst laag is waardoor ik dat ook durf.
c. ik het heerlijk ontspannen vind om zo te liggen..
Ik begrijp dat er op mijn topic veel grappige en hilarische reacties te maken zijn, en ik weet ook dat die komen, vind ik helemaal niet erg... Als ze grappig zijn dan zal ik de eerste zijn die er hier om zal lachen! Mij krijg je niet gek... Zou het alleen ook wel kunnen waarderen als iemand iets zinnigs op mijn onderwerp zou willen zeggen, postief of negatief. Ben wel benieuwd!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Blijkbaar! En ik zal de eerste zijn die zal bevestigen dat je dat vooral zo moet houden. Ik zou ook geen dingen doen die binnen mijn referentiekader te ver gaan... En ik weet wel dat mijn referentiekader flink afwijkt van de rest. Dus jij happy, ik happy!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Maar waarom moet je daar zo veel aandacht op vestigen, dat jij zo anders bent?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Blijkbaar! En ik zal de eerste zijn die zal bevestigen dat je dat vooral zo moet houden. Ik zou ook geen dingen doen die binnen mijn referentiekader te ver gaan... En ik weet wel dat mijn referentiekader flink afwijkt van de rest. Dus jij happy, ik happy!
Volgend jaar het weekend na GayPride 'Flamoes Pride' ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar waarom moet je daar zo veel aandacht op vestigen, dat jij zo anders bent?
Maar alle burgertrutjes zien groen met afgunst. Dat vind ik dan weer helemaal niet passen bij zo'n ruimdenkende dame.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Blijkbaar! En ik zal de eerste zijn die zal bevestigen dat je dat vooral zo moet houden. Ik zou ook geen dingen doen die binnen mijn referentiekader te ver gaan... En ik weet wel dat mijn referentiekader flink afwijkt van de rest. Dus jij happy, ik happy!
quote:
En als je burgertrutje bent dan moet je wel een Hollandse naam zoals Gerda heb, schijnbaar. Ook niet bepaald ruimdenkend. Wat als Soraya ook graag een burgertrutje wil zijn?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar alle burgertrutjes zien groen met afgunst. Dat vind ik dan weer helemaal niet passen bij zo'n ruimdenkende dame.
Niet zo muggenziften. Burgertrutten zijn burgertrutten, of zo nou Sorayda, Gerda of Philleine heten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
En als je burgertrutje bent dan moet je wel een Hollandse naam zoals Gerda heb, schijnbaar. Ook niet bepaald ruimdenkend. Wat als Soraya ook graag een burgertrutje wil zijn?
Al blijf ik erbij dat ik Laura veel meer een burgertrutjes-naam vind dan Gerda.
Ligt die soms ook wijdbeens te zonnen op die Guppy van d'r?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben erbijquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volgend jaar het weekend na GayPride 'Flamoes Pride' ?
Ja, wat ben je toch een vrouw van de wereld.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Ik associeer het eerder met Pittige Tijden - 'Ik ben L-L-L-L-Laura.'quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
En als je burgertrutje bent dan moet je wel een Hollandse naam zoals Gerda heb, schijnbaar. Ook niet bepaald ruimdenkend. Wat als Soraya ook graag een burgertrutje wil zijn?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik associeer het eerder met Pittige Tijden - 'Ik ben L-L-L-L-Laura.'
[ afbeelding ]
Da's toch altijd met dit soort topics?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En dat. TS reageert op alle (volgens haar) onzekere en/of grappige reacties en op alles waarmee ze zichzelf kan verheerlijken, maar negeert de meeste serieuze vragen en reacties.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik denk dat ze de huid direct rondom de war zone ook gebronsd wil hebben.
Bureaulamp werkt nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maareh, bedankt TS, ze heeft me toch mooi door het laatste saaie halfuurtje op kantoor heen gesleept!
O, dat is al te lezen in mijn oorspronkelijk post. Maar iedereen raakt blijkbaar erg afgeleid door de inhoud...quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
maar ze heeft wel gelijk. Want die vraag is al meerdere keren gesteld. Maar er is nog steeds geen antwoord op gegeven.
Ja, dat zal het zijn ja..quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Maar ik heb al wel gemerkt dat ik het niveau van commentaar en taalgebruik op dit forum iets verkeerd heb ingeschat. Ik denk ook dat het merendeel hier erg jong is en je moet natuurlijk niet met zo'n verhaal als de mijne in een brugklas gaan zitten want dan krijg je ook puberale reacties. Dus dat was mijn verkeerde inschatting.
Nou, je past je toon ook iedere keer weer aan, hè? Eerst kregen de burgertrutjes ervan langs, nu zijn het ineens allemaal halve pubers, dus ja, wat kun je verwachten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef laurawntr het volgende:
[..]
O, dat is al te lezen in mijn oorspronkelijk post. Maar iedereen raakt blijkbaar erg afgeleid door de inhoud...
Zoals ik al zei: met name in Frankrijk zagen wij meer en meer vrouwen zo zonnen en ik wilde weten of andere mensen wellicht deze manier van zonnen ook al in Nederland gespot hadden. Maar blijkbaar ben ik nog 1 van de weinige..
Daarnaast heb ik voor de volledigheid duidelijk willen schetsen HOE ik dan zon en wat dat eventueel voor reacties kan geven. Maar ik merk dat de "uitgebreidheid en gedetailleerdheid" door velen hier wordt gezien als aandachttrekkerij. Dat is dan een misvatting.
Dus doel was inderdaad om reacties te krijgen, positief of negatief. En natuurlijk weet ik dat velen hier mijn manier van zonnen "niet te pruimen" vinden, (hahaha, kon t niet laten) Maar anno 2011 had ik misschien ook wel een enkele liberale/ruimdenkendere mening meer verwacht...
Maar ik heb al wel gemerkt dat ik het niveau van commentaar en taalgebruik op dit forum iets verkeerd heb ingeschat. Ik denk ook dat het merendeel hier erg jong is en je moet natuurlijk niet met zo'n verhaal als de mijne in een brugklas gaan zitten want dan krijg je ook puberale reacties. Dus dat was mijn verkeerde inschatting.
Ik kan niet, ik moet naar blokfluitles.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ga je straks na school mee knikkeren Lienekien?
ik wil anders wel, misschien helpt het tegen m'n onzekerheidquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Niet het, "kijk mij eens de mooiste, geilste godin van de wereld zijn. Totaal niet jaloers en eigenlijk zo veel leuker/spontaner/lekkerder/ dan allemaal die andere saaien mutsen van Nederland" toontje van het geheel.quote:
Ik verlies steeds met knikkerenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb laatst nieuwe grote visoogbonken gewonnen!
spontaan en lekker gek, hihi!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet het, "kijk mij eens de mooiste, geilste godin van de wereld zijn. Totaal niet jaloers en eigenlijk zo veel leuker/spontaner/lekkerder/ dan allemaal die andere saaien mutsen van Nederland" toontje van het geheel.
Vast.
Je OP was zo lang en volgestouwd met nutteloze details dat daardoor hetgeen waar het om gaat uiteindelijk niet meer te volgen is voor mensen. En op den duur gaat die (zoals het overkomt) Zelfverheerlijkheid je tegenstaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef laurawntr het volgende:
[..]
O, dat is al te lezen in mijn oorspronkelijk post. Maar iedereen raakt blijkbaar erg afgeleid door de inhoud...
Zoals ik al zei: met name in Frankrijk zagen wij meer en meer vrouwen zo zonnen en ik wilde weten of andere mensen wellicht deze manier van zonnen ook al in Nederland gespot hadden. Maar blijkbaar ben ik nog 1 van de weinige..
Daarnaast heb ik voor de volledigheid duidelijk willen schetsen HOE ik dan zon en wat dat eventueel voor reacties kan geven. Maar ik merk dat de "uitgebreidheid en gedetailleerdheid" door velen hier wordt gezien als aandachttrekkerij. Dat is dan een misvatting.
Dus doel was inderdaad om reacties te krijgen, positief of negatief. En natuurlijk weet ik dat velen hier mijn manier van zonnen "niet te pruimen" vinden, (hahaha, kon t niet laten) Maar anno 2011 had ik misschien ook wel een enkele liberale/ruimdenkendere mening meer verwacht...
En stiekem een beetje prettig gestoordquote:
*zoekt pittige korte kapsels voor lekkere gekke meiden op*quote:
Ik weet nog wel een mooi putje op het naaktstrand waar we ze dan in kunnen mikken!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een mooi putje op het naaktstrand waar we ze dan in kunnen mikken!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:36 schreef Zolder het volgende:
Dit is ts:
Je bent trouwens een beetje verdwaald, het libelle forum is een stukje verderop.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's toch altijd met dit soort topics?
Daarom zijn ze zo heerlijk
Mag ik ook mee touwtjespringen? M'n knikkers zijn op.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik verlies steeds met knikkerentouwtjespringen?
ik ben tegenwoordig ook wordfeudfan
hahahahahahaha, ..............is wel leuk!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een mooi putje op het naaktstrand waar we ze dan in kunnen mikken!
Lieve schat, ik geloof best dat je een mooie meid bent, maar je moet niet gaan overdrijven.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Zonnen enorm slecht voor je huid, ik zon om die reden echt nooit, als ik moet kiezen tussen een bruine huid en vroeg rimpels en een blanke huid en later rimpels ga ik toch liever voor het laatste.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef laurawntr het volgende:
[..]
ja hoor, op mijn buik spreid ik ook mijn benen een beetje, allemaal voor een mooi egaal bruin-effect!
En het is nog erger: ik gebruik ook Starwhite (zoek die maar 's op allemaal!) om donker en licht zo mooi mogelijk op elkaar afgestemd te krijgen voor die mooie egale glossy Penthouse/Playboy look!
Dames: kan ik jullie allemaal aanraden! Jullie vriendjes/mannen zullen er zeker blij mee zijn! (en de mannen hier weten wel hoe die "look" eruit ziet!!!hahahaha!!
(o ja, pan.da: lukt het al een beetje? hahahaha)
nou dat lijkt me meer een huidziekte hoor..quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zonnen enorm slecht voor je huid, ik zon om die reden echt nooit, als ik moet kiezen tussen een bruine huid en vroeg rimpels en een blanke huid en later rimpels ga ik toch liever voor het laatste.
Ik pas er toch voor om er zo uit te gaan zien.
[ afbeelding ]
Zo ziet een oudere vrouwenhuid er uit die teveel gezont heeft.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou dat lijkt me meer een huidziekte hoor..
Het lijkt wel een chinees gezegdequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Wie haar pruim richting zon blootstelt, heeft haar voetzolen ook naar de koperen ploert gericht!
Mijn vagina ontwaakt!quote:Just try it if you have the occasion to tan naked or go to a nude beach. Remove your slip, but don't just lay down right away. Sit straight up with your legs open, and look at how your pussy seems to breath the fresh air and absorb the sunrays. You can see your labia move slowly as they swell and get engorged, as if your pussy is waking up out of its sleep.
Now apply a bit of tan lotion to your vulva. Hold your large lips with one hand and apply lotion to the outsides with the other hand. If you get horny or your pussy is secreting some drops of lubrication juices, resist the urge to touch the inside of the vagina because tanning lotion might irritate the mucous membranes.
Collega's die raar kijken, is dat ook NSFW?quote:
Ja goed topicquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:25 schreef Danielle83 het volgende:
Je kan veel zeggen over dit topic, maar TS heeft wel iets los gemaakt
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon van achter naar voren afvegen dames, krijg je ook een bruine poes van
Ja. ik moest spontaan m'n broek losmaken bij de openningspost. Dat zijn de betere topicsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:25 schreef Danielle83 het volgende:
Je kan veel zeggen over dit topic, maar TS heeft wel iets los gemaakt
Dat is wel erg uitzonderlijk. Sowieso ook niet haalbaar op de Hollandse stranden, met de Hollandse zomers.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja. ik moest spontaan m'n broek losmaken bij de openningspost. Dat zijn de betere topics
![]()
![]()
Dit is ook een uitzonderlijk topic.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel erg uitzonderlijk. Sowieso ook niet haalbaar op de Hollandse stranden, met de Hollandse zomers.
Dat was in de eerste zin al duidelijk. Gelijk maten en rugnummers..... ik bedoel COME ONquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dit is ook een uitzonderlijk topic.
Denk je echt dat ik nog serieus reageer in dit topic? TS is al lang gevlogen en bovendien is ze een man.
ehm niet alleen vrouwenhuiden zien er lelijk uit, dit is wel erg extreem, door extreem veel zonquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zo ziet een oudere vrouwenhuid er uit die teveel gezont heeft.
Maar daarnaast is het ook gewoon slecht en kan je er idd huidziektes van krijgen.
Dat is blijkbaar erg belangrijke info voor die manier van zonnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:58 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat was in de eerste zin al duidelijk. Gelijk maten en rugnummers..... ik bedoel COME ON
Blijkens, of wordt dit de nieuwe (verplichte) standaard voor alle zonbruin topicsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar erg belangrijke info voor die manier van zonnen
Zouden we ook eens met douchen en badderen kunnen proberen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:34 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Blijkens, of wordt dit de nieuwe (verplichte) standaard voor alle zonbruin topics?
Maak me gekquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zouden we ook eens met douchen en badderen kunnen proberen.
"Je moet weten dat ik prachtige ronde borsten met kleine harde tepels heb, mooie stevige ronde billen en lange blonde haren.
Eerst kleed ik me langzaam uit, ik ontdoe me van mijn rode string en bh en ga onder het warme water staan.
De shampoo die binnen handbereik staat gebruik ik in overvloed, met ferme kracht spuit ik het zoetgeurende goedje in mijn handpalm.
Ik was mijn haren en voel het schuim over mijn borsten glijden...."
Dus, schrijf je vaker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
"Je moet weten dat ik prachtige ronde borsten met kleine harde tepels heb, stevige ronde billen en lange blonde haren, ik ben maar 1.63m en als ik op mijn tenen ga staan kan ik net bij de douchekop, dan zie mijn mooie billen nog beter.
Eerst kleed ik me langzaam uit, ik ontdoe me van mijn rode string en bh en ga onder het warme water staan.
De shampoo die binnen handbereik staat gebruik ik in overvloed, met ferme kracht spuit ik het zoetgeurende goedje in mijn handpalm.
Zo iets dus, erg belangrijke info als je wil weten hoe iemand douched, logisch toch?
en dan kan de volgende zeggen, "ja maar he, dat doe je verkeerd, je moet maar een klein beetje shampoo gebruiken, ongeveer ter grote van een 2 euro munt"
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
"Je moet weten dat ik prachtige ronde borsten met kleine harde tepels heb, stevige ronde billen en lange blonde haren, ik ben maar 1.63m en als ik op mijn tenen ga staan kan ik net bij de douchekop, dan zie mijn mooie billen nog beter.
Zo iets dus, erg belangrijke info als je wil weten hoe iemand douched, logisch toch?
en dan kan de volgende zeggen, "ja maar he, dat doe je verkeerd, je moet maar een klein beetje shampoo gebruiken, ongeveer ter grote van een 2 euro munt"
Kom op, niet zo beperkt. "Laatst zat ik op de rand van mijn bed, toen ik langs mijn gebronsde 8-pack naar beneden keek en mijn als gebeeldhouwde lul onder zijn eigen gewicht tegen mijn rechterdij lag gedrukt, zo ongeveer halverwege, menige schoonheid heeft dit beeld nog op netvlies staan na gelukzalige nachten, zag ik op mijn linkerdij een muggenbult. Wat doen jullie nou tegen muggenbulten? Hebben jullie daar een middeltje voor? "quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef snakelady het volgende:
In lingerie ofzo, met een afwasborstel die verdwijnt. Iets in die trend. Latex handschoenen, glibberige vaat, enzulks.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kom op, niet zo beperkt. "Laatst zat ik op de rand van mijn bed, toen ik langs mijn gebronsde 8-pack naar beneden keek en mijn als gebeeldhouwde lul onder zijn eigen gewicht tegen mijn rechterdij lag gedrukt, zo ongeveer halverwege, menige schoonheid heeft dit beeld nog op netvlies staan na gelukzalige nachten, zag ik op mijn linkerdij een muggenbult. Wat doen jullie nou tegen muggenbulten? Hebben jullie daar een middeltje voor? "
[..]
Kom op, niet zo beperkt. "Laatst zat ik op de rand van mijn bed, toen ik langs mijn gebronsde 8-pack naar beneden keek en mijn als gebeeldhouwde lul onder zijn eigen gewicht tegen mijn rechterdij lag gedrukt, zo ongeveer halverwege, menige schoonheid heeft dit beeld nog op netvlies staan na gelukzalige nachten, zag ik op mijn linkerdij een muggenbult. Wat doen jullie nou tegen muggenbulten? Hebben jullie daar een middeltje voor? "
[..]
Hehehehehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Afwassen is bij ons nooit saai. Sinds mijn vrouw het toples is gaan doen, kan ik er uren naar kijken. Hoe haar bilspieren zich spannen en onstpannen als ze voorover leunt om de kraan te bedienen. Hoe als ze een beetje speels wordt, het afwasschuim rondvliegt en de bubbeltjes op haar tepels glinsteren. Toples afwassen, de nieuwste trend!
Vergeet niet de buurvrouw die jaloers voorbij loopt en afkeurend kijkt, want ja die is zo perfect niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Afwassen is bij ons nooit saai. Sinds mijn vrouw het toples is gaan doen, kan ik er uren naar kijken. Hoe haar bilspieren zich spannen en onstpannen als ze voorover leunt om de kraan te bedienen. Hoe als ze een beetje speels wordt, het afwasschuim rondvliegt en de bubbeltjes op haar tepels glinsteren. Toples afwassen, de nieuwste trend!
Ook erg handig aangezien je kleren dan niet nat worden, thnx voor de tip!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Je kunt je grote schaamlippen als bescherming over je vagina draperen. Wel afwisselen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef Leipo666 het volgende:
krijg je dan geen gleufkanker van de zon?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ook erg handig aangezien je kleren dan niet nat worden, thnx voor de tip!![]()
Maar ik zit met een probleempje.
Enige tijd geleden bevond ik me in het kleedhokje van een lingeriewinkel.
Ik had een mooi setje uitgekozen, een zwarte kanten hipster met een bijpassende bh in cupmaat 75D.
Ik ontdeed me langzaam van mijn huidige kleding, een zwart rokje met een split tot op de heup, spannende naaldhakken en mijn bordeaux rode blouse waarin mijn borsten mooi uitkomen.
De fishnet kousen rolde ik langzaam van mijn benen.
Ik liet mijn slipje en bh nonchelant op de grond vallen en boog me naar de grond met gestrekte benen om deze weer op te rapen.
Vanuit mijn ooghoek zag ik een aantal mannen stiekem naar me gluren, zichtbaar raakte ze opgewonden van het showtje en keken elkaar veelbelovend aan.
Hoe zorg ik er nu voor dat het gordijntje in kleedhokjes goed dicht blijven?
Raap me opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ook erg handig aangezien je kleren dan niet nat worden, thnx voor de tip!![]()
Maar ik zit met een probleempje.
Enige tijd geleden bevond ik me in het kleedhokje van een lingeriewinkel.
Ik had een mooi setje uitgekozen, een zwarte kanten hipster met een bijpassende bh in cupmaat 75D.
Ik ontdeed me langzaam van mijn huidige kleding, een zwart rokje met een split tot op de heup, spannende naaldhakken en mijn bordeaux rode blouse waarin mijn borsten mooi uitkomen.
De fishnet kousen rolde ik langzaam van mijn benen.
Ik liet mijn slipje en bh nonchelant op de grond vallen en boog me naar de grond met gestrekte benen om deze weer op te rapen.
Vanuit mijn ooghoek zag ik een aantal mannen stiekem naar me gluren, zichtbaar raakte ze opgewonden van het showtje en keken elkaar veelbelovend aan.
Hoe zorg ik er nu voor dat het gordijntje in kleedhokjes goed dicht blijven?
Mij ook!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maareh, bedankt TS, ze heeft me toch mooi door het laatste saaie halfuurtje op kantoor heen gesleept!
Nivea Sun Protect & Bronze SPF 30 , geweldig spul.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe...
Maar om toch even terug te komen op dat zonnen he. Ik ga vaak zonnen op het strand. Ik kom daar vaak en de mannen kennen mij zo onderhand wel. Ik ben niet al te lang, ongeveer 1.68, heb lang donker krullend haar en mijn bikini is goed gevuld met een cup E. Als ik naar het strand ga, spreid ik mijn handdoekje uit, dan ga ik zitten en smeer mijn romige lichaam langzaam en sensueel in met factor 20. Ik zie de mannen wel gluren, maar dat vind ik alleen maar leukzolang ze maar niet in mijn nek gaan hijgen!
Mijn vraag is, ik verbrand altijd met factor 20, welke zonnebrand kan ik nu beter gebruiken?
kan ik dat ook gebruiken als ik naakt in de achtertuin lig en mijn lelijke nuffige buurvrouw Marga boos uit het raam kijkt en de lamellen dicht trekt omdat mijn buurman vol verwondering toekijkt hoe ik mijn prachtige rubenslichaam vol smeer met hete zonnemelk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nivea Sun Protect & Bronze SPF 30 , geweldig spul.
bwehehehehe, geweldigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:29 schreef Seven. het volgende:
Nieuwe trend: wijdbeens tuinieren
'Je moet weten dat ik cupmaat D heb, lange sluike donkere haren die wulps tot mijn onderrug komen, diepe amandelvormige donkere ogen, tip-tip verzorgd. Nu hou ik enorm van tuinieren, net als mijn partner. Ik heb een lage schaamtegrens dus enkele jaren geleden besloot ik om eens naakt te tuinieren. Ik ging op mijn handen en knieën in de vochtige aarde zitten en trok mijn handschoentjes aan... ik trok met uiterste precisie het onkruid uit de grond naast de planten. Ik kreeg het nogal warm dus ik besloot mijn gleuf wat lucht te geven en te laten ontwaken. Dus eerst besloot ik wijdbeens en heupwiegend te schoffelen, waarop de buurman tussen de struiken door begon te gluren. De buurvrouw riep hem vanaf het balkon naar binnen met een jaloerse blik omdat ze zelf een onzekere huismuts is. Daarna ging ik wijdbeens de planten sproeien, ook mijwelf even afgespoeld wegens de hite. De andere buurman kwam ook nog over de schutting hangen, maar zijn vrouw was niet thuis. Hij complimenteerde me nog dat de tuin er zo mooi bij stond!
Ik kan mijn lach bijna niet inhouden, mijn collega's kijken me al bevreemd aan omdat ik stiekem zit te lachen achter mijn pc.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef Tamashii het volgende:
Dit topic is echt het beste topic van 2011 aan het worden!
pff, hoe durven ze! ik zou het gewoon negeren hoor, die jaloerse krengen, maar je verhaal is wel erg herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Beste snakelady, ik worstel ook altijd erg met dit probleem. Maar het is nog veel erger op de tennisbaan. Ik ben vrij warmbloedig, dus ik tennis uitsluitend in een kort rokje en en stringetje. (Al heb ik natuurlijk ook een bloesje aan, hihi!) Ik moet gewoon de buitenlucht op mijn stevige, ronde zongebruinde billetjes voelen, anders raak ik geen bal!
Maar altijd gaan alle mannen die in de buurt zijn, aan mijn kant van de tennisbaan staan, zodat ze als ik me voorover buk om een bal van de grond te rapen, recht onder mijn rokje kunnen kijken. Ik vindt dit heel vervelend, ook omdat de andere vrouwen me in de kleedkamer vaak voor slet uitmaken, terwijl ik gewoon wat aan het tenissen ben! Kan ik er wat aan doen dat die jaloerse afgeleefde sherry types er minder goed uitzien dan ik?
En ik kan er toch niets aan doen dat mijn D cup soms uit mijn BH vliegt als ik speel? Ik houd nu eenmaal van tenissen in een tanktopje, en dat zit nu eenmaal nogal strak, dus er valt wel eens een borst uit tijdens het spelen. En je kan toch niet midden in een ralley stoppen om daar wat aan te doen? Ik ga geen punten verliezen omdat iedereen zo preuts is!.
Nu vind ik het gewoon jammer dat ik geen buren hebquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:29 schreef Seven. het volgende:
Nieuwe trend: wijdbeens tuinieren
'Je moet weten dat ik cupmaat D heb, lange sluike donkere haren die wulps tot mijn onderrug komen, diepe amandelvormige donkere ogen, tip-tip verzorgd. Nu hou ik enorm van tuinieren, net als mijn partner. Ik heb een lage schaamtegrens dus enkele jaren geleden besloot ik om eens naakt te tuinieren. Ik ging op mijn handen en knieën in de vochtige aarde zitten en trok mijn handschoentjes aan... ik trok met uiterste precisie het onkruid uit de grond naast de planten. Ik kreeg het nogal warm dus ik besloot mijn gleuf wat lucht te geven en te laten ontwaken. Dus eerst besloot ik wijdbeens en heupwiegend te schoffelen, waarop de buurman tussen de struiken door begon te gluren. De buurvrouw riep hem vanaf het balkon naar binnen met een jaloerse blik omdat ze zelf een onzekere huismuts is. Daarna ging ik wijdbeens de planten sproeien, ook mijwelf even afgespoeld wegens de hite. De andere buurman kwam ook nog over de schutting hangen, maar zijn vrouw was niet thuis. Hij complimenteerde me nog dat de tuin er zo mooi bij stond!
ik moet dit topic echt weg gaan klikken want al mijn collega's kijken raarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Mijn buurvrouw ligt vaak naakt in de tuin te zonnen glimmend van de zonnemelk die ze wellustig over haar rondingen heeft gesmeerd. Dan fantaseer ik mijn pezige lijf in haar zachte vlees dring en ik haar in de volle zon tot grote hoogten opstuw. Mijn vrouw is echter een jalourse zuurpruim en trekt dan de lamellen hard dicht. Daar kunnen ze niet tegen, ze zijn al vrij oud en de weekmakers in het plastic zijn uitgewerkt waardoor ze broos zijn geworden. Weet iemand waar ik van klemmetjes kan kopen waarmee de lamellen in de rail zitten?
Fijn. Bedankt. Nu zie ik de hele tijd een vent voor me in een tennisrokje met een met tennisballen opgevulde bhquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Beste snakelady, ik worstel ook altijd erg met dit probleem. Maar het is nog veel erger op de tennisbaan. Ik ben vrij warmbloedig, dus ik tennis uitsluitend in een kort rokje en en stringetje. (Al heb ik natuurlijk ook een bloesje aan, hihi!) Ik moet gewoon de buitenlucht op mijn stevige, ronde zongebruinde billetjes voelen, anders raak ik geen bal!
Maar altijd gaan alle mannen die in de buurt zijn, aan mijn kant van de tennisbaan staan, zodat ze als ik me voorover buk om een bal van de grond te rapen, recht onder mijn rokje kunnen kijken. Ik vindt dit heel vervelend, ook omdat de andere vrouwen me in de kleedkamer vaak voor slet uitmaken, terwijl ik gewoon wat aan het tenissen ben! Kan ik er wat aan doen dat die jaloerse afgeleefde sherry types er minder goed uitzien dan ik?
En ik kan er toch niets aan doen dat mijn D cup soms uit mijn BH vliegt als ik speel? Ik houd nu eenmaal van tenissen in een tanktopje, en dat zit nu eenmaal nogal strak, dus er valt wel eens een borst uit tijdens het spelen. En je kan toch niet midden in een ralley stoppen om daar wat aan te doen? Ik ga geen punten verliezen omdat iedereen zo preuts is!.
* verhuist naar SQ's schuurquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ik dat ook gebruiken als ik naakt in de achtertuin lig en mijn lelijke nuffige buurvrouw Marga boos uit het raam kijkt en de lamellen dicht trekt omdat mijn buurman vol verwondering toekijkt hoe ik mijn prachtige rubenslichaam vol smeer met hete zonnemelk?
ja ik ga geen kloon aamaken hiervoor, ik ben TS niet!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:48 schreef Jurk het volgende:
[..]
Fijn. Bedankt. Nu zie ik de hele tijd een vent voor me in een tennisrokje met een met tennisballen opgevulde bh
Mijn buurvrouw heet echt zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn lelijke nuffige buurvrouw Marga boos uit het raam kijkt
Is niet verzuurd. Is gewoon de waarheid!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:59 schreef TNA het volgende:
Na vele verzuurde vrouwen alhier, neemt dit topic epische wendingen.
Verzuurd wijf...dat hoor je zo!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is niet verzuurd. Is gewoon de waarheid!
de anale verwaarlozing straalt er vanafquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Verzuurd wijf...dat hoor je zo!
[..]
NEEEE dat mag niet, want dan kan ik niet meer zeggen dat jullie stomme bekrompen jaloerse huisvrouwen zijn en ik heel open-minded, sexy, nooit jaloers en vooral veel leuker!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:12 schreef snakelady het volgende:
cinnamon_M , dat doet toch iedereen?
Bwahaha, lol. Waar ik vandaan kom smeren ze altijd met latex handschoenen in. Dan voel je dat plastic over je ledematen glibberen, met de zonnebrand. Ze glijden dan met hun hand over je kont langzaam naar beneden, en besteden heel veel aandacht aan de binnenzijde van mijn slanke sexy benen; dan glijden ze met hun latex handschoentjes naar voren en smeren ook mijn kutje in. Daar besteden ze altijd heel veel aandacht aan, met zachte roterende bewegingen. Met name de clitoris wordt ook goed ingesmeerd, en het stukje aan het begin van de vagina. Dat gaat dan helemaal lekker glibberen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb toch wel een beetje moeite met de onderwerpen in dit topic. Ik ben hiernaartoe geëmigreerd uit Thailand en merk hieraan toch echt dat ik uit een andere cultuur kom. Waar ik vandaan kom kunnen we niet altijd snappen wat er nu aan is om als blanke in de zon te gaan liggen tot je huid eruit ziet als een niet ingesneden bratwurst.
Veel westerlingen betalen ons dan ook om ze in te smeren. Niet dat het veel helpt, maar goed, als zij hun geld kwijt willen door zich in te laten smeren door een Aziaatje zoals ik (1,52 m, kleine peervormige borsten, caramelkleurige huid, vrij grote amandelvormige ogen voor iemand met mijn etnische achtergrond, overal tiptop verzorgd en dan bedoel ik ook echt overal) dan kan ik het niet maken om mijn familie teleur te stellen natuurlijk. Zij moeten toch ook ergens van leven en al mijn neefjes en nichtjes zijn al meerderjarig!
Soms heb je ook geluk. Mijn emigratie naar Europa heb ik verdiend door een bijzonder fijn exemplaar van halverwege de dertig in te smeren, zo'n typische westerling die wél op zijn voeding let en voor zichzelf zorgt. Mooie bronzen tint, perfecte verhoudingen, rond de 1 meter 85 en alles in proportieIk heb veel aandacht besteed aan zijn buikspieren, volmaakte biceps en borstspieren. Hij had alleen een beetje last van een muggenbult op zijn linkerdij. Ik hielp hem graag met krabben!
Nu vraag ik mij af of er meer mensen allegisch zijn voor zonnecrème van Fa. Ik heb tot nu toe uitslag op mijn handpalmen. Tips?
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:39 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb toch wel een beetje moeite met de onderwerpen in dit topic. Ik ben hiernaartoe geëmigreerd uit Thailand en merk hieraan toch echt dat ik uit een andere cultuur kom. Waar ik vandaan kom kunnen we niet altijd snappen wat er nu aan is om als blanke in de zon te gaan liggen tot je huid eruit ziet als een niet ingesneden bratwurst.
Veel westerlingen betalen ons dan ook om ze in te smeren. Niet dat het veel helpt, maar goed, als zij hun geld kwijt willen door zich in te laten smeren door een Aziaatje zoals ik (1,52 m, kleine peervormige borsten, caramelkleurige huid, vrij grote amandelvormige ogen voor iemand met mijn etnische achtergrond, overal tiptop verzorgd en dan bedoel ik ook echt overal) dan kan ik het niet maken om mijn familie teleur te stellen natuurlijk. Zij moeten toch ook ergens van leven en al mijn neefjes en nichtjes zijn al meerderjarig!
Soms heb je ook geluk. Mijn emigratie naar Europa heb ik verdiend door een bijzonder fijn exemplaar van halverwege de dertig in te smeren, zo'n typische westerling die wél op zijn voeding let en voor zichzelf zorgt. Mooie bronzen tint, perfecte verhoudingen, rond de 1 meter 85 en alles in proportieIk heb veel aandacht besteed aan zijn buikspieren, volmaakte biceps en borstspieren. Hij had alleen een beetje last van een muggenbult op zijn linkerdij. Ik hielp hem graag met krabben!
Nu vraag ik mij af of er meer mensen allegisch zijn voor zonnecrème van Fa. Ik heb tot nu toe uitslag op mijn handpalmen. Tips?
Whaaahahahaha!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:02 schreef Moonah het volgende:
Als 42-jarige zie ik er nog goed geconserveerd uit. Slank, mooi gezicht en donker halflang haar. Ik heb veel aandacht van diverse mannen. Zowel jonge knullen als de wat oudere mannen verrekken hun nek bij het omkijken naar mij. Zij moesten eens weten! Onder mijn kleding draag ik corrigerend ondergoed om mijn blubberende buikje te verhullen. Ik heb weliswaar goedgevormde benen, maar die worden getekend door beginnende spataderen. Mijn borsten hangen licht en ik loop regelmatig met een stoppelige bikinilijn omdat ik geen fut/tijd/zin had om die bij te werken. Heel af en toe, in drukke/hectische tijden is de boel uitgegroeid tot een deurmat. De rimpels in mijn gezicht worden stilaan wat dieper en er verschijnt menig grijze haar in mijn weelderige haardos.
Nu mijn vraag: Vertel mij aub jullie geheim om er zo goed uit te blijven zien, zodat ik me weer met goed fatsoen naakt op straat kan vertonen.
is het wellicht een optie dat je vriendin hem draagt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:09 schreef Renesite het volgende:
Hallo de ballo
Ik ben Mike en ik ben 19 jaar oud en heb een vraag. Als ik 's avonds onder de douche sta masseer ik mijzelf altijd met een lekkere scrub. Vanaf mijn hals glijd ik over mijn tepels - waar geheel buiten beschouwing gelaten een piercing in zit, beide kanten - over mijn welgevormde lichaam. Ik sport 3 maal per week en weet de dumbells mooi hoog op te krijgen. Ik krijg altijd heel veel complimentjes over mijn welgevormde lichaam wanneer ik in de sportschool ben. Over het algemeen vind ik dat erg fijn en de mannen die dat doen geef ik altijd geheel en absoluut zonder enige aarzeling een flinke knipoog. Ik vind het mooi dat mannen naar mijn 8-pack kijken. Het geeft een soortement van spanning.
Wanneer ik mij verder douche wrijf ik met de gedachten van het daarvoor gesport hebben en begluurd zijn mijn jongeheer in. Een mooie dikke ranke, op het moment van pure ontspanning en volle glorie, penis geniet er zienderogen van.
Op het moment dat ik vervolgens mijn lichaam helemaal heb ingesopt en ik bij mijn achterste ben kan het soms gebeuren dat mijn vinger stiekem verdwijnt in mijn achterste. Dit bekoort mij zo nu en dan wel.
Na het douchen spreek ik soms wat af met mijn vriendin. Deze vindt mij erg aantrekkelijk, net als mannen dat vinden. Alleen de vraag die ik wel eens krijg is of ik haar wel aantrekkelijk vind. Ik heb namelijk last van het feit dat ik 'hem' niet omhoog krijg. Is viagra een optie?
Gr gr.
Ja maar hij is weliswaar met zijn slappe 20cm al een hele knul, maar hij moet wel stijf worden lijkt mijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
is het wellicht een optie dat je vriendin hem draagt?
Hallo Mike. Volgens mij heb ik jou weleens gezien in de sauna na het sporten. Ik kan het dan niet nalaten om mezelf lange tijd te verliezen in de goddelijke aanblik van jouw tepelpiercings en al wat erom heen zit. Soms duw ik je vriendin zelfs aan de kant om een beter zicht te krijgen op je staalharde buikspieren en je geweldenaar eronder. Meestal heb je dat niet door, maar zij natuurlijk wel, hahaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:09 schreef Renesite het volgende:
Hallo de ballo
Ik ben Mike en ik ben 19 jaar oud en heb een vraag. Als ik 's avonds onder de douche sta masseer ik mijzelf altijd met een lekkere scrub. Vanaf mijn hals glijd ik over mijn tepels - waar geheel buiten beschouwing gelaten een piercing in zit, beide kanten - over mijn welgevormde lichaam. Ik sport 3 maal per week en weet de dumbells mooi hoog op te krijgen. Ik krijg altijd heel veel complimentjes over mijn welgevormde lichaam wanneer ik in de sportschool ben. Over het algemeen vind ik dat erg fijn en de mannen die dat doen geef ik altijd geheel en absoluut zonder enige aarzeling een flinke knipoog. Ik vind het mooi dat mannen naar mijn 8-pack kijken. Het geeft een soortement van spanning.
Wanneer ik mij verder douche wrijf ik met de gedachten van het daarvoor gesport hebben en begluurd zijn mijn jongeheer in. Een mooie dikke ranke, op het moment van pure ontspanning en volle glorie, penis geniet er zienderogen van.
Op het moment dat ik vervolgens mijn lichaam helemaal heb ingesopt en ik bij mijn achterste ben kan het soms gebeuren dat mijn vinger stiekem verdwijnt in mijn achterste. Dit bekoort mij zo nu en dan wel.
Na het douchen spreek ik soms wat af met mijn vriendin. Deze vindt mij erg aantrekkelijk, net als mannen dat vinden. Alleen de vraag die ik wel eens krijg is of ik haar wel aantrekkelijk vind. Ik heb namelijk last van het feit dat ik 'hem' niet omhoog krijg. Is viagra een optie?
Gr gr.
Hallo anoniempje,quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hallo Mike. Volgens mij heb ik jou weleens gezien in de sauna na het sporten. Ik kan het dan niet nalaten om mezelf lange tijd te verliezen in de goddelijke aanblik van jouw tepelpiercings en al wat erom heen zit. Soms duw ik je vriendin zelfs aan de kant om een beter zicht te krijgen op je staalharde buikspieren en je geweldenaar eronder. Meestal heb je dat niet door, maar zij natuurlijk wel, hahaVorige week bijvoorbeeld moest ik behoorlijk kracht zetten om haar de deur uit te werken.
Het hielp ook niet dat ik meerdere malen uitgleed over jouw scrubcrème. Maar volgens mij vond jij het wel een prima uitzicht zoals ik daar lag met mijn keurig meegebronsde kringspier in de lucht. Ik moest trouwens van je vriendin zeggen dat ze terug naar haar moeder is, voor het geval je haar al miste. Ze wilde je volgens mij ook nog iets vertellen van huishoudelijke aard, iets met "broodzak" dacht ik, maar op het moment dat ze het riep douwde ik net de deur van de sauna dicht en zette mijn voet erachter.
Mijn vraag: welke crèmespoeling gebruikt jouw vriendin?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:07 schreef Charlea het volgende:
Gadver, zo word je anus ook bruin, dat vind ik echt niet kunnen, hoor. Een non gebleekt sterretje is zó 2010.
Wat ben jij ook een ongevoelige klootzak. Ze wilde natuurlijk dat je die scrub op haar anus gebruikte, zodat die eens goed gebleekt zou worden!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze heeft mij wel eens aanschouwd maar vond het raar dat op het moment dat ik mij scrubde ik een stijve penis had maar toen ze binnenkwam dat plezier dat mijn penis leek te hebben al snel over was. Sindsdien doucht ze alleen maar bij haar ouders thuis.
Bleken doe je toch met bleekmiddel?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een ongevoelige klootzak. Ze wilde natuurlijk dat je die scrub op haar anus gebruikte, zodat die eens goed gebleekt zou worden!
Lieve TS. Ik heb n beetje door je topic gebladerd en ga maar als een van de laatsten een serieuze post doen denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:25 schreef laurawntr het volgende:
*Lang verhaal wat ook in vijf regels opgeschreven had kunnen worden...*
Oke, schrap dat bi/lesbisch, je hebt dus een man.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef laurawntr het volgende:
[..]
O ja, heb ik helemaal geen probleem mee om toe te geven! Ook ik ben wel vaker dan eens onzeker! Alleen vaak niet op het gebied waarop sommige andere vrouwen onzeker zijn!
Ik voel me lekker in mijn vel, heb inderdaad een lage schaamtedrempel, voel me supervrouwelijk en benadruk dat ook met complimenterende kleding, make-up etc... En ja natuurlijk vind ik het dan leuk dat ik wanneer "een wat mindere dag" heb complimentjes krijg van wie dan ook! Of van mijn man, of van een collega, of van een vriendin, of van de bouwvakker of van een jurist! Maaktnie-uit..
En er is al helemaal geen durf voor nodig om toe te geven dat ik het ook leuk vond/vind dat een andere man rode oortjes, of iets anders van mij krijgt tijdens het zonnen! Zie ik simpelweg als ook een complimentje! Wie vind complimentjes immers niet leuk?
Je begrijpt dat TS gewoon een man is die even zijn fantasietje opschreef vanuit vrouwelijk oogpunt?quote:
Ik weet het niet. Ik geef haar/hem het voordeel van de twijfel. Misschien is het wel de man die zich aftrekt op vrouwen met hun benen wijd. Ook hij zou er wat aan hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je begrijpt dat TS gewoon een man is die even zijn fantasietje opschreef vanuit vrouwelijk oogpunt?
+10 kudosquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:35 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Maar het is mijns inziens echt een uitermate slecht idee om je vagina zo in het zonlicht bloot te stellen. Er is een reden dat die tussen twee dikke flappen huid verstopt zit.
Kun je d'r natuurlijk ook gewoon een tasje of een paar schoenen van laten maken als je wat ouder wordt en niet echt meer sexuaal actief bent.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja wacht maar, over 2 jaar zijn het 2 hardleren flapjes
Hehe. Ben wel benieuwd wat dat voor een dromen oplevert..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:20 schreef WRH het volgende:
kunnen deze postings niet gebundeld en uitgebracht worden in de eerste originele Fok verhaaltjes-voor-het-slapen-gaan?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:12 schreef Geelman het volgende:
Vraagje: bij welke opticien kan je goede en goedkope varifocus brillenglazen kopen? Van Hans Anders ben ik niet zo gecharmeerd, liever een andere opticien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |