Ja hoor jochie, jij mag ook wel een keer kijken hoor, hahaha! Maar als ik zeg waar en wanneer ik er lig durf je waarschijnlijk toch niet te komen! Hahaha, ja of misschien maximaal met een batterij vriendjes om je achter te verschuilen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef einzeinz het volgende:
TS mag ik zo voor je staan terwijl jij je boekje leest en ik me aftrek met fanstastisch zich op je grotje.
En dat druppelt de sperma zo in het zand! Hmmmm
Zou je dan ook eens lief lachen naar me? Je hebt geen last van me hé, ik raak je niet aan
Dan heeft iedereen zijn zin hé
Ik lekker klaargekomen, jij blij omdat je weer een jongen blij gemaakt hebt.
Ik zal zorgen dat ik niet in de zon sta
Niet gaan verbeteren als je het zelf ook niet kunt ...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef laurawntr het volgende:
Dus "talenknobbeldt" (het is namelijk HET sperma en niet DE sperma): kom maar 's langs en doe maar 's wat je hier zo stoer beweerd te willen doen! hahahahahaha....
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Ja hoor jochie, jij mag ook wel een keer kijken hoor, hahaha! Maar als ik zeg waar en wanneer ik er lig durf je waarschijnlijk toch niet te komen! Hahaha, ja of misschien maximaal met een batterij vriendjes om je achter te verschuilen...
Dus "talenknobbeldt" (het is namelijk HET sperma en niet DE sperma): kom maar 's langs en doe maar 's wat je hier zo stoer beweerd te willen doen! hahahahahaha....
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Ja hoor jochie, jij mag ook wel een keer kijken hoor, hahaha! Maar als ik zeg waar en wanneer ik er lig durf je waarschijnlijk toch niet te komen! Hahaha, ja of misschien maximaal met een batterij vriendjes om je achter te verschuilen...
Do tell!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
Maar wat wil je nu precies met dit topic? Kijken of meer mensen zo zonnen? Tentoonstellen dat jij het de normaalste zaak van de wereld vindt? Onbewust zeggen dat mensen niet zo preuts moeten zijn? Laten zien dat jij niet preuts bent? Mensen attenderen op het feit dat als je een chick ziet liggen met de benen wijd in blote poes dat ze niet altijd meteen geneukt willen worden? Wat precies?
Ik ook niet. HELAAS, moet ik eraan toevoegen. Dus, dit soort topics stemt tot hoop.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb nog nooit een gebronsde gleuf gezien eigenlijk.
Nooit een verbrande ster opgelopen sneek?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Ik ga altijd op mijn knieen zitten zonnen, met mijn bilnaad zo ver mogelijk open. Zo word ik overal bruin en wat er achter me gebeurt zie ik toch niet!
Als je echt een keer een mindfuck wil hebben moet je een spiegel op de grond leggen en je billen van elkaar trekken zodat je je eigen behaarde bruinverkleurde aarsgat kan beschouwen. Je zal nooit meer dezelfde zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Ik ga altijd op mijn knieen zitten zonnen, met mijn bilnaad zo ver mogelijk open. Zo word ik overal bruin en wat er achter me gebeurt zie ik toch niet!
Goeie en wie weet in wat voor geile avonturen je beland haha maar verder is er natuurlijk niks seksueels aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Misschien smeert ze het wel in, zie je zo lekker van die witte toelie er tussen druipen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef Miasan het volgende:
Dit topic.![]()
Je zou maar te lang in de zon liggen en je flamoes verbranden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |