Ik ook niet. HELAAS, moet ik eraan toevoegen. Dus, dit soort topics stemt tot hoop.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb nog nooit een gebronsde gleuf gezien eigenlijk.
Nooit een verbrande ster opgelopen sneek?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Ik ga altijd op mijn knieen zitten zonnen, met mijn bilnaad zo ver mogelijk open. Zo word ik overal bruin en wat er achter me gebeurt zie ik toch niet!
Als je echt een keer een mindfuck wil hebben moet je een spiegel op de grond leggen en je billen van elkaar trekken zodat je je eigen behaarde bruinverkleurde aarsgat kan beschouwen. Je zal nooit meer dezelfde zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Ik ga altijd op mijn knieen zitten zonnen, met mijn bilnaad zo ver mogelijk open. Zo word ik overal bruin en wat er achter me gebeurt zie ik toch niet!
Goeie en wie weet in wat voor geile avonturen je beland haha maar verder is er natuurlijk niks seksueels aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Misschien smeert ze het wel in, zie je zo lekker van die witte toelie er tussen druipen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef Miasan het volgende:
Dit topic.![]()
Je zou maar te lang in de zon liggen en je flamoes verbranden!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien smeert ze het wel in, zie je zo lekker van die witte toelie er tussen druipen.
Ze kan vast wel een gewillige vent vinden die dat even goed insmeert zodat het er niet meer afdruipt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien smeert ze het wel in, zie je zo lekker van die witte toelie er tussen druipen.
Ze bieden zich toch al aan.. volgens TSquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef Miasan het volgende:
[..]
Ze kan vast wel een gewillige vent vinden die dat even goed insmeert zodat het er niet meer afdruipt.
Jij hebt de anus-bleek-hype overgeslagen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Ja, want het is echt een bedreiging voor mijn relatie als ze graag met haar flamoes open ligt op een naaktstrand in weet ik veel waar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Harmankardon het volgende:
Of TS een troll is weet ik niet, hoe dan ook een dom verhaal. Maar het is hoe dan ook altijd mooi om te zien hoe de vrouwen er bovenop springen. Geen ergere bedreiging dan een uitdagende/promiscue meid.
Nee nee, dat doe ik ook nog steeds. Als ik nu wegkruip in het donker kun je me volgen, net als konijntjes dat doen met hun witte staartje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij hebt de anus-bleek-hype overgeslagen?
geilquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee nee, dat doe ik ook nog steeds. Als ik nu wegkruip in het donker kun je me volgen, net als konijntjes dat doen met hun witte staartje.
Ik zie het een soort van voor me.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Snakey het volgende:
Nee nee, dat doe ik ook nog steeds. Als ik nu wegkruip in het donker kun je me volgen, net als konijntjes dat doen met hun witte staartje.
Zeker is dat een bedreiging. Niet direct voor jouw situatie allicht, maar in het algemeen voor vrouwen wel zeker en volgens mij speelt dat wel degelijk een rol in dit soort reacties. Mijn mening; niets meer, niets minder.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, want het is echt een bedreiging voor mijn relatie dat zei graag met haar flamoes open ligt op een naaktstrand in weet ik veel waar.
De meeste boeit het niet dat ze zo zont, dat moet ze zelf weten.
Maar het is gewoon krom dat ze zegt dat ze het niet sexueel bedoeld met haar manier van verwoorden.
Wat heeft dat zonnen er mee te maken met hoe ze er uit ziet? of ze wel of geen intiempiercing heeft? En het wel grappig vinden dat mannen haar kut in kunnen kijken?
Zeg dan gewoon eerlijk dat je een exhibitionist inplaats van een naturist, is ook niks mis mee hoor, kan je tegenwoordig gewoon voor uitkomen en genoeg voyeuristen die daar van genieten.
Jij houdt je beentjes lekker stijf tegen elkaar aan tijdens het zonnen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:18 schreef Danielle83 het volgende:
Ik kan dit verhaal niet serieus nemen, maar goed geprobeerd TS veel plezier op het strand
Tja, misschien ben ik dan wel gek maar ik zie geen een vrouw als een bedreiging eigenlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zeker is dat een bedreiging. Niet direct voor jouw situatie allicht, maar in het algemeen voor vrouwen wel zeker en volgens mij speelt dat wel degelijk een rol in dit soort reacties. Mijn mening; niets meer, niets minder.
Dat haar verhaal krom is, zeker, maar als je hier op Fok iedere kromme redenatie moet gaan weerleggen dan blijf je bezig. Het feit dat zoveel vrouwen reageren speciaal op dit topic doet mij iets anders vermoeden. Maar ok, allemaal off topic, ik hou op.
Alsof ik dat aan jou ga vertellenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij houdt je beentjes lekker stijf tegen elkaar aan tijdens het zonnen?
Ja maar dan weten we tenminste of je overal bruin bent. En ook 'daar'. Dat is blijkbaar belangrijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:28 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Alsof ik dat aan jou ga vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |