abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:01:17 #101
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_101043098
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb nog nooit een gebronsde gleuf gezien eigenlijk.
Improviseer zou ik zeggen...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_101043122
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef laurawntr het volgende:
Terwijl ik me ondertussen nog steeds in mijn nopjes voel en heerlijk de dingen doe die volgens anderen blijkbaar niet horen! Love it! :W
Jouw gedrag komt net als de reacties op jouw gedrag óók voort uit onzekerheid. Je kan wel volhouden dat je dat wijdbeens zonnebaden voor jezelf doet, maar in je OP leg je toch echt uit dat de reacties van andere mannen het bij wijze van spreken afmaken. Wees dan ook zo stoer om gewoon toe te geven dat ook jij een klein hartje hebt, net als de rest van de vrouwelijke wereldbevolking.
pi_101043225
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:01 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Jouw gedrag komt net als de reacties op jouw gedrag óók voort uit onzekerheid. Je kan wel volhouden dat je dat wijdbeens zonnebaden voor jezelf doet, maar in je OP leg je toch echt uit dat de reacties van andere mannen het bij wijze van spreken afmaken. Wees dan ook zo stoer om gewoon toe te geven dat ook jij een klein hartje hebt, net als de rest van de vrouwelijke wereldbevolking.
Nee nee je ziet het verkeerd, wij zijn allemaal onzekere vrouwen. ;) Alleen hoeven wij onze zekerheid gelukkig niet te krijgen door wijdbeens te gaan zonnen (Dat laatste moet trouwens helemaal zelf geweten worden hoor, zolang ik maar niet in die gleuf hoef te kijken) maar die zelfverheerlijking is wel een beetje misselijkmakend.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_101043398
Dus er waren jongetjes die met zichzelf aan het spelen waren op het strand? :')

Komaan, hier val je echt door de mand. Als jongens dat doen dan gaan ze je goed bekijken en 's avonds in hun bed gaan ze rukken met dat bepaalde beeld voor zich. Ze gaan dat heus niet op het strand doen waar hun vrienden bij staan hoor!

TS vond die gedachte gewoon geil dat zij daar met haar beentjes open lag en er enkele jongens op een rijtje stonden te rukken op haar.
Volgende troll is dat ze gebatst werd door 5 kereltje van 15 jaar die nog maagd waren en waar zij haar volop op uitgeleefd heeft.

Bovendien is TS waarschijnlijk een man, dus neuk maar verder je vuistje!
Ik geloof niets van dit verhaal!
Cindy De Vuyst
pi_101043457
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Dapper van je dat je in dit forum nog steeds je stelling rechtop probeert te houden.
En terecht, want hij is zo waar als een koe en de alledaagse realiteit! Je bent dus iemand met een helder waarnemingsvermogen en goede antenne's!

Realiteit is echter ook dat je bijna nog beter je gezicht in wespennest kunt steken, dan in een forum blijkbaar als deze de realiteit benoemen m.b.t. vrouwen en hun gedrag wanneer zij een andere vrouw spotten die in hun ogen, te mooi, te slank, te "outgoing", te mondig, te intelligent, te succesvol is... (let wel: ik zeg zeker niet dat ik dat allemaal ben). In een vriendinnenkring en/of een grotere groep vrouwen worden deze eigenschappen al vrij snel gedegradeerd tot: te sletterig, "kvin-haar-helemaal-nie-mooi", te overdreven, te aandachttrekkerig, te arrogant, dollarkut, etc...!
Ik zeg zeker niet dat alle vrouwen zo zijn, ik heb een aantal zeer goede vriendinnen die mij al heel wat jaren heel goed kennen en ik hen. Ook een aantal van hen staat, laat ik het zo zeggen, net als ik, "vrij van geest" in het leven! En dat klikt en werkt!

Helaas moet ik constateren dat een groot gedeelte van het andere type vrouw zich in grote getale hier op dit forum zich bevind! Allemaal zich verdedigen dat ze heulemaal-nie onzeker zijn! En dat ik dat juist ben en aandacht zoek...! Prachtig om te lezen hoe sommige vrouwen zich hier proberen zich van allerlei amateuristische theorietjes te bedienen om zo duidelijk te maken dat ik waarschijnlijk een groot probleem heb... :O En je kunt lezen dat ze heel beheerst, kalm en wijs over willen komen, maar tussen de regels VOEL je het venijn... de agressie... aan de scheldwoorden die hier al gebruikt zijn voel je dat ze het liefst iemand als mij de ogen zouden willen uitkrabben! Die "aandachtshoer" etc... tja, tzijn niet mijn woorden ze zijn toch echt door anderen genoemd alhier!

Terwijl ik me ondertussen nog steeds in mijn nopjes voel en heerlijk de dingen doe die volgens anderen blijkbaar niet horen! Love it! :W

Dus ja, dit forum bewijst dat jouw stelling klopt!! :Y
Wat gebruik jij veel uitroeptekens zeg. Probeer je een punt te maken?
Want dat werkt vaak beter met de juiste grammatica en zonder overdreven veel uitroeptekens.

Oh, en ik vraag me nog steeds af wat nou het doel van je topic is. Dus nogmaals, care to explain?
pi_101043513
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:10 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Wat gebruik jij veel uitroeptekens zeg. Probeer je een punt te maken?
Want dat werkt vaak beter met de juiste grammatica en zonder overdreven veel uitroeptekens.

Oh, en ik vraag me nog steeds af wat nou het doel van je topic is. Dus nogmaals, care to explain?
Uhm volgens mij dit soort reacties uitlokken zoals jij aan het doen bent, of ben je aan het meta-trollen?
pi_101043546
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:11 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Uhm volgens mij dit soort reacties uitlokken zoals jij aan het doen bent, of ben je aan het meta-trollen?
*)
pi_101043584
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:11 schreef zatoichi het volgende:

[..]

maar ze heeft wel gelijk. Want die vraag is al meerdere keren gesteld. Maar er is nog steeds geen antwoord op gegeven.
pi_101043602
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:01 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

O ja, heb ik helemaal geen probleem mee om toe te geven! Ook ik ben wel vaker dan eens onzeker! Alleen vaak niet op het gebied waarop sommige andere vrouwen onzeker zijn!
Ik voel me lekker in mijn vel, heb inderdaad een lage schaamtedrempel, voel me supervrouwelijk en benadruk dat ook met complimenterende kleding, make-up etc... En ja natuurlijk vind ik het dan leuk dat ik wanneer "een wat mindere dag" heb complimentjes krijg van wie dan ook! Of van mijn man, of van een collega, of van een vriendin, of van de bouwvakker of van een jurist! Maaktnie-uit..
En er is al helemaal geen durf voor nodig om toe te geven dat ik het ook leuk vond/vind dat een andere man rode oortjes, of iets anders van mij krijgt tijdens het zonnen! Zie ik simpelweg als ook een complimentje! Wie vind complimentjes immers niet leuk?
pi_101043631
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

maar ze heeft wel gelijk. Want die vraag is al meerdere keren gesteld. Maar er is nog steeds geen antwoord op gegeven.
En dat. TS reageert op alle (volgens haar) onzekere en/of grappige reacties en op alles waarmee ze zichzelf kan verheerlijken, maar negeert de meeste serieuze vragen en reacties.
pi_101043702
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou meid. Je maakt wat mee.
Ik moest lachen.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:17:28 #112
153506 Captain_Fabulous
pi_101043752
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

En dat. TS reageert op alle (volgens haar) onzekere en/of grappige reacties en op alles waarmee ze zichzelf kan verheerlijken, maar negeert de meeste serieuze vragen en reacties.
Alsof iemand die een dergelik topic opent, en zichzelf op zo'n manier neerzet, op zoek is naar serieuze reakties of vragen. TS is kennelijk dol op aandacht, en filtert hier alleen maar uit wat ze wil horen. Best vrouwelijk ~O> ~O> ~O>
pi_101043755
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Doe ik al heel dit topic.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:18:26 #114
153506 Captain_Fabulous
pi_101043791
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Doe ik al heel dit topic.
mooie usernaam heb je voor dit topic.
pi_101043796
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef laurawntr het volgende:
En er is al helemaal geen durf voor nodig om toe te geven dat ik het ook leuk vond/vind dat een andere man rode oortjes, of iets anders van mij krijgt tijdens het zonnen! Zie ik simpelweg als ook een complimentje! Wie vind complimentjes immers niet leuk?
Ik vind complimentjes ook geweldig, ik ga alleen wat minder ver om ze te krijgen blijkbaar? :')
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 16:19:20 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101043825
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik vind complimentjes ook geweldig, ik ga alleen wat minder ver om ze te krijgen blijkbaar? :')
Je hoeft waarschijnlijk niet zo ver te gaan om ze te krijgen *)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_101043878
Ik lach je recht in je gleuf uit.
pi_101043894
quote:

[..]

Nou ik durf te wedden dat ik als man het (in bijna alle gevallen) moet laten om een compliment te maken op het naaktstrand... Niet dat ik die behoefte zou hebben bij een wijd openstaande kut overigens; een sexy bikini vind ik een stuk aantrekkelijker, maar dat is mijn mening.
pi_101043915
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:21 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Nou ik durf te wedden dat ik als man het (in bijna alle gevallen) moet laten om een compliment te maken op het naaktstrand... Niet dat ik die behoefte zou hebben bij een wijd openstaande kut overigens; een sexy bikini vind ik een stuk aantrekkelijker, maar dat is mijn mening.
Dat is wat hier 2 vrienden van me ook al zijden.
pi_101043924
goeien topic!

gr gr
Ja doei.
pi_101043933
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

mooie usernaam heb je voor dit topic.
dankje
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:23:08 #122
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_101043965
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:55 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat je denkt dat dit een verzinseltje of een fantasie is, omdat er velen zullen zijn die zich niet voor kunnen stellen dat iemand het echt fijn vind om zo te zonnebaden. Nogmaals, ik zon echt zo omdat:
a. ik ook graag "daar" mooi bruin wil zijn,
b. natuurlijk mijn schaamtegrens uiterst laag is waardoor ik dat ook durf.
c. ik het heerlijk ontspannen vind om zo te liggen..

Ik begrijp dat er op mijn topic veel grappige en hilarische reacties te maken zijn, en ik weet ook dat die komen, vind ik helemaal niet erg... Als ze grappig zijn dan zal ik de eerste zijn die er hier om zal lachen! Mij krijg je niet gek... Zou het alleen ook wel kunnen waarderen als iemand iets zinnigs op mijn onderwerp zou willen zeggen, postief of negatief. Ben wel benieuwd!
Haha, schaamtegrens.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_101043994
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Haha, schaamtegrens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_101044002
quote:

[..]

Blijkbaar! En ik zal de eerste zijn die zal bevestigen dat je dat vooral zo moet houden. Ik zou ook geen dingen doen die binnen mijn referentiekader te ver gaan... En ik weet wel dat mijn referentiekader flink afwijkt van de rest. Dus jij happy, ik happy!
pi_101044029
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Blijkbaar! En ik zal de eerste zijn die zal bevestigen dat je dat vooral zo moet houden. Ik zou ook geen dingen doen die binnen mijn referentiekader te ver gaan... En ik weet wel dat mijn referentiekader flink afwijkt van de rest. Dus jij happy, ik happy!
Maar waarom moet je daar zo veel aandacht op vestigen, dat jij zo anders bent?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')