abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101040153
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Zeker is dat een bedreiging. Niet direct voor jouw situatie allicht, maar in het algemeen voor vrouwen wel zeker en volgens mij speelt dat wel degelijk een rol in dit soort reacties. Mijn mening; niets meer, niets minder.

Dat haar verhaal krom is, zeker, maar als je hier op Fok iedere kromme redenatie moet gaan weerleggen dan blijf je bezig. Het feit dat zoveel vrouwen reageren speciaal op dit topic doet mij iets anders vermoeden. Maar ok, allemaal off topic, ik hou op.
In jouw beredenatie kunnen we dus iedere vrouw wel als bedreiging gaan zien, want iedereen heeft wel iets wat mooier/beter is dan bij jezelf..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_101040159
En TS, als je dan op je buik ligt, spreid je dan ook je billen? Zodat je tussen de billen een mooie 'tan' krijgt? Oh, ja, ik kom bijna... maar ik mis nog iets in het verhaal. Speel je ook met jezelf tijdens het zonnen? :@

Groetjes, Pan.da
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:38:33 #78
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_101040229
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja maar dan weten we tenminste of je overal bruin bent. En ook 'daar'. Dat is blijkbaar belangrijk.

_O-
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja maar dan weten we tenminste of je overal bruin bent. En ook 'daar'. Dat is blijkbaar belangrijk.

_O-
Haha, ik moest lachen. Dat interesseert me geen ene fuck, maar ieder z'n eigen ding ;)
pi_101040669
Ik buk altijd voorover en trek dan mijn bilnaad uit elkaar zodat ik daar ook lekker brons wordt. Is dit vreemd?
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_101040687
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Harmankardon het volgende:
Of TS een troll is weet ik niet, hoe dan ook een dom verhaal. Maar het is hoe dan ook altijd mooi om te zien hoe de vrouwen er bovenop springen. Geen ergere bedreiging dan een uitdagende/promiscue meid.
Hèhè,.. eindelijk iemand die het ook opvalt!
Hoewel dit natuurlijk gedrag is hoor, voor vrouwen onderling!
Als ik b.v. gewoon op straat, in een winkel, of waar dan ook loop terwijl net van mijn werk kom en ik draag een mooi getailleerd zakelijk mantelpakje met een nette rok tot op de knie en een hoog hakje, dan trekt menig "Gerda" of welke andere burgertrut dan ook ook alweer een zure snuit omdat ze zien dat hun man ook net even 1 seconde te lang naar mij keek!
Terwijl als ik zelf een mooie vrouw zie lopen mijn man er zelfs op attendeer dat er een hele mooi vrouw voorbij loopt! (mocht hij die zelf nog niet gezien hebben..) Mijn ervaring is met andere vrouwen: hoe beter ze er zelf uizien hoe relaxter ze zijn onder andere (ook hele mooie) vrouwen! Hoe lelijker: hoe onzekerder, hoe zuurder en verdedigender dat dat helemaal niet zo is!!!
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:51:55 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101040696
Dit lijkt me trouwens eerder een fantasie van een man die niet zo gemakkelijk aan zijn trekken komt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_101040738
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Als ik b.v. gewoon op straat, in een winkel, of waar dan ook loop terwijl net van mijn werk kom en ik draag een mooi getailleerd zakelijk mantelpakje met een nette rok tot op de knie en een hoog hakje, dan trekt menig "Gerda" of welke andere burgertrut dan ook ook alweer een zure snuit omdat ze zien dat hun man ook net even 1 seconde te lang naar mij keek!
Terwijl als ik zelf een mooie vrouw zie lopen mijn man er zelfs op attendeer dat er een hele mooi vrouw voorbij loopt! (mocht hij die zelf nog niet gezien hebben..) Mijn ervaring is met andere vrouwen: hoe beter ze er zelf uizien hoe relaxter ze zijn onder andere (ook hele mooie) vrouwen! Hoe lelijker: hoe onzekerder, hoe zuurder en verdedigender dat dat helemaal niet zo is!!!
Gooi het eruit meid.
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:53:18 #83
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_101040753
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Ik zie het een soort van voor me. :')
Ik ook, ben veel te visueel ingesteld voor zulke topics.

Tevens een mooie troll/kloon.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_101040899
quote:

[..]

Maar wederom, dit klinkt er heel erg naar dat jij conformatie zoekt van hoe geweldig je wel niet bent. Ben je zelf niet ergens onzeker over? Je hamert er zo op dat je zo anders en zo tof bent, komt dat niet voort uit een minderwaardigheidscomplexje van je jeugd? Of heb je gewoon aandacht nodig?

Ik ben het met je eens dat kutnijd echt te veel voorkomt, vrouwen kunnen (sleutelwoord) ontzettend jaloers zijn.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_101040919
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:38 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

[..]

Haha, ik moest lachen. Dat interesseert me geen ene fuck, maar ieder z'n eigen ding ;)
Mensen waar dit er wel toe doet zijn natuurlijk ook een apart slag mensen :)
pi_101040928
Ik heb hier een woord voor: gatverdamme
pi_101041002
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

In jouw beredenatie kunnen we dus iedere vrouw wel als bedreiging gaan zien, want iedereen heeft wel iets wat mooier/beter is dan bij jezelf..
Maar dat is juist niet het punt, het gaat er niet om dat een andere vrouw mooier/slimmer/strakker is. Het punt is dat een andere vrouw die minder mooi is nog steeds met je vent kan gaan, simpelweg omdat ze seksueel makkelijk beschikbaar is cq lijkt te zijn. Andersom, van vrouwen naar mannen geldt dit veel en veel minder.

Bewijs te over in de wetenschap. Mannen zijn op het uiterlijk van vrouwen gericht, en vrouwen ook. Als vrouwen een kamer met vreemden binnengaan kijken ze eerst naar de concurrentie, de mooie vrouwen en later pas naar de mannen. Mannen kijken eerst naar mooie vrouwen en andere mannen drinken ze later wel een biertje mee.

Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat dit altijd in specifieke gevallen opgaat, ik zou mezelf als getrouwde man immers behoorlijk onderuit schoffelen, maar het is een natuurwet die vaker opgaat dan gemiddeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harmankardon op 22-08-2011 15:07:12 ]
pi_101041012
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:35 schreef Pan.da het volgende:
En TS, als je dan op je buik ligt, spreid je dan ook je billen? Zodat je tussen de billen een mooie 'tan' krijgt? Oh, ja, ik kom bijna... maar ik mis nog iets in het verhaal. Speel je ook met jezelf tijdens het zonnen? :@

Groetjes, Pan.da
ja hoor, op mijn buik spreid ik ook mijn benen een beetje, allemaal voor een mooi egaal bruin-effect!

En het is nog erger: ik gebruik ook Starwhite (zoek die maar 's op allemaal!) om donker en licht zo mooi mogelijk op elkaar afgestemd te krijgen voor die mooie egale glossy Penthouse/Playboy look!
Dames: kan ik jullie allemaal aanraden! Jullie vriendjes/mannen zullen er zeker blij mee zijn! (en de mannen hier weten wel hoe die "look" eruit ziet!!! ;) hahahaha!!

(o ja, pan.da: lukt het al een beetje? hahahaha)
pi_101041111
Ik durf het bijna niet te vragen maar... Smeer je daar dan ook zonnebrand? :')
pi_101041153
quote:
Dat je je man attendeert op andere vrouwen kan ook voortkomen uit onzekerheid om hem te testen of om je 'stoer' voor te doen bij hem.
pi_101041354
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Maar dat is juist niet het punt, het gaat er niet om dat een andere vrouw mooier/slimmer/strakker is. Het punt is dat een andere vrouw die minder mooi is nog steeds met je vent kan gaan, simpelweg omdat ze seksueel makkelijk beschikbaar is cq lijkt te zijn. Andersom, van vrouwen naar mannen geldt dit veel en veel minder.

Bewijs te over in de wetenschap. Mannen zijn op het uiterlijk van vrouwen gericht, en vrouwen ook. Als vrouwen een kamer binnengaan met vreemden kijken ze eerst naar de concurrentie, de mooie vrouwen en later pas naar de mannen. Mannen kijken naar mooie vrouwen en andere mannen drinken ze later wel een biertje mee.

Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat dit altijd in specifieke gevallen opgaat, ik zou mezelf als getrouwde man immers behoorlijk onderuit schoffelen, maar het is een natuurwet die vaker opgaat dan gemiddeld.
Ik vind het heel knap dat jij dat jij als man zijnde pressies denkt te weten hoe wij vrouwen denken.
Misschien gaat dat voor een hoop mensen wel op als ik zo eens de wanhopige topics bij bijv. relaties en psychologie lees. Maar lang niet voor iedereen werkt het zo. Als vrouwen laten merken dat ze makkelijk seksueel beschikbaar zijn, denk ik niet als eerste meteen van oh help moet m'n vriend bij me zien te houden. Maar mijn eerste gedachte is dan meer van. Wat brengt iemand er toe om zo makkelijk ten prooi te willen zijn. Wist niet dat dat zo vreemd was.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_101041528
quote:

Bewijs te over in de wetenschap. Mannen zijn op het uiterlijk van vrouwen gericht, en vrouwen ook. Als vrouwen een kamer met vreemden binnengaan kijken ze eerst naar de concurrentie, de mooie vrouwen en later pas naar de mannen. Mannen kijken eerst naar mooie vrouwen en andere mannen drinken ze later wel een biertje mee.

Ik kan dit als vrouw niet ontkennen eigenlijk, ik voel best de competitie op dit vlak tussen vrouwen onderling, vooral als er een mooie man in het spel is. Anderzijds kunnen mannen weer afgeven op het geld/status van een andere man, maar vrouwen doen het sterker op elkaars uiterlijk dan mannen ooit zullen doen.
pi_101041635
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:04 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dat je je man attendeert op andere vrouwen kan ook voortkomen uit onzekerheid om hem te testen of om je 'stoer' voor te doen bij hem.
O ja, hoor in praktijk zou dat zeker kunnen!!
(Damn, you got me!) hahahahaha!! :W
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 15:22:42 #94
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101041780
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef laurawntr het volgende:

[..]

ja hoor, op mijn buik spreid ik ook mijn benen een beetje, allemaal voor een mooi egaal bruin-effect!

En het is nog erger: ik gebruik ook Starwhite (zoek die maar 's op allemaal!) om donker en licht zo mooi mogelijk op elkaar afgestemd te krijgen voor die mooie egale glossy Penthouse/Playboy look!
Dames: kan ik jullie allemaal aanraden! Jullie vriendjes/mannen zullen er zeker blij mee zijn! (en de mannen hier weten wel hoe die "look" eruit ziet!!! ;) hahahaha!!

(o ja, pan.da: lukt het al een beetje? hahahaha)
Ja, maar als je op je buik ligt met je benen licht gespreid, dan creëer je juist een groot onbereikbaar vlak... beter ga je met opgetrokken knieën liggen op je buik :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_101041894
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:15 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik kan dit als vrouw niet ontkennen eigenlijk, ik voel best de competitie op dit vlak tussen vrouwen onderling, vooral als er een mooie man in het spel is. Anderzijds kunnen mannen weer afgeven op het geld/status van een andere man, maar vrouwen doen het sterker op elkaars uiterlijk dan mannen ooit zullen doen.
Wat ook grappig is om te zien is, nu mijn vrouw zwanger is, ze alleen maar goedkeurende blikken krijgt van vrouwen, waar dat voorheen vaak niet zo was. Het valt mij zelfs overduidelijk op. Wat het precies betekent weet ik niet, maar wij houden het maar op "Die is in ieder geval geen concurrent meer". :D
pi_101041958
Rook je trouwens, Laura?
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 15:28:21 #97
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101041966
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Wat ook grappig is om te zien is, nu mijn vrouw zwanger is, ze alleen maar goedkeurende blikken krijgt van vrouwen, waar dat voorheen vaak niet zo was. Het valt mij zelfs overduidelijk op. Wat het precies betekent weet ik niet, maar wij houden het maar op "Die is in ieder geval geen concurrent meer". :D
En daarmee kunnen ze zich gruwelijk vergissen :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:51:18 #98
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_101042778
First world problems :'(
My mama didn't raise no fool
pi_101042874
quote:

[..]

Waarom zou Gerda nou weer een burgertrut zijn? Vind ik hetzelfde type naam als Laura, dus ben jij ook een burgertrut dan?

Verder moet je zonnen zoals jij er blij van wordt, maar het doel van je topic ontgaat me wel geheel. Care to explain?
pi_101043015
quote:

[..]

Dapper van je dat je in dit forum nog steeds je stelling rechtop probeert te houden.
En terecht, want hij is zo waar als een koe en de alledaagse realiteit! Je bent dus iemand met een helder waarnemingsvermogen en goede antenne's!

Realiteit is echter ook dat je bijna nog beter je gezicht in wespennest kunt steken, dan in een forum blijkbaar als deze de realiteit benoemen m.b.t. vrouwen en hun gedrag wanneer zij een andere vrouw spotten die in hun ogen, te mooi, te slank, te "outgoing", te mondig, te intelligent, te succesvol is... (let wel: ik zeg zeker niet dat ik dat allemaal ben). In een vriendinnenkring en/of een grotere groep vrouwen worden deze eigenschappen al vrij snel gedegradeerd tot: te sletterig, "kvin-haar-helemaal-nie-mooi", te overdreven, te aandachttrekkerig, te arrogant, dollarkut, etc...!
Ik zeg zeker niet dat alle vrouwen zo zijn, ik heb een aantal zeer goede vriendinnen die mij al heel wat jaren heel goed kennen en ik hen. Ook een aantal van hen staat, laat ik het zo zeggen, net als ik, "vrij van geest" in het leven! En dat klikt en werkt!

Helaas moet ik constateren dat een groot gedeelte van het andere type vrouw zich in grote getale hier op dit forum zich bevind! Allemaal zich verdedigen dat ze heulemaal-nie onzeker zijn! En dat ik dat juist ben en aandacht zoek...! Prachtig om te lezen hoe sommige vrouwen zich hier proberen zich van allerlei amateuristische theorietjes te bedienen om zo duidelijk te maken dat ik waarschijnlijk een groot probleem heb... :O En je kunt lezen dat ze heel beheerst, kalm en wijs over willen komen, maar tussen de regels VOEL je het venijn... de agressie... aan de scheldwoorden die hier al gebruikt zijn voel je dat ze het liefst iemand als mij de ogen zouden willen uitkrabben! Die "aandachtshoer" etc... tja, tzijn niet mijn woorden ze zijn toch echt door anderen genoemd alhier!

Terwijl ik me ondertussen nog steeds in mijn nopjes voel en heerlijk de dingen doe die volgens anderen blijkbaar niet horen! Love it! :W

Dus ja, dit forum bewijst dat jou stelling klopt!! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')