abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:01:17 #101
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_101043098
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb nog nooit een gebronsde gleuf gezien eigenlijk.
Improviseer zou ik zeggen...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_101043122
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef laurawntr het volgende:
Terwijl ik me ondertussen nog steeds in mijn nopjes voel en heerlijk de dingen doe die volgens anderen blijkbaar niet horen! Love it! :W
Jouw gedrag komt net als de reacties op jouw gedrag óók voort uit onzekerheid. Je kan wel volhouden dat je dat wijdbeens zonnebaden voor jezelf doet, maar in je OP leg je toch echt uit dat de reacties van andere mannen het bij wijze van spreken afmaken. Wees dan ook zo stoer om gewoon toe te geven dat ook jij een klein hartje hebt, net als de rest van de vrouwelijke wereldbevolking.
pi_101043225
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:01 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Jouw gedrag komt net als de reacties op jouw gedrag óók voort uit onzekerheid. Je kan wel volhouden dat je dat wijdbeens zonnebaden voor jezelf doet, maar in je OP leg je toch echt uit dat de reacties van andere mannen het bij wijze van spreken afmaken. Wees dan ook zo stoer om gewoon toe te geven dat ook jij een klein hartje hebt, net als de rest van de vrouwelijke wereldbevolking.
Nee nee je ziet het verkeerd, wij zijn allemaal onzekere vrouwen. ;) Alleen hoeven wij onze zekerheid gelukkig niet te krijgen door wijdbeens te gaan zonnen (Dat laatste moet trouwens helemaal zelf geweten worden hoor, zolang ik maar niet in die gleuf hoef te kijken) maar die zelfverheerlijking is wel een beetje misselijkmakend.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_101043398
Dus er waren jongetjes die met zichzelf aan het spelen waren op het strand? :')

Komaan, hier val je echt door de mand. Als jongens dat doen dan gaan ze je goed bekijken en 's avonds in hun bed gaan ze rukken met dat bepaalde beeld voor zich. Ze gaan dat heus niet op het strand doen waar hun vrienden bij staan hoor!

TS vond die gedachte gewoon geil dat zij daar met haar beentjes open lag en er enkele jongens op een rijtje stonden te rukken op haar.
Volgende troll is dat ze gebatst werd door 5 kereltje van 15 jaar die nog maagd waren en waar zij haar volop op uitgeleefd heeft.

Bovendien is TS waarschijnlijk een man, dus neuk maar verder je vuistje!
Ik geloof niets van dit verhaal!
Cindy De Vuyst
pi_101043457
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Dapper van je dat je in dit forum nog steeds je stelling rechtop probeert te houden.
En terecht, want hij is zo waar als een koe en de alledaagse realiteit! Je bent dus iemand met een helder waarnemingsvermogen en goede antenne's!

Realiteit is echter ook dat je bijna nog beter je gezicht in wespennest kunt steken, dan in een forum blijkbaar als deze de realiteit benoemen m.b.t. vrouwen en hun gedrag wanneer zij een andere vrouw spotten die in hun ogen, te mooi, te slank, te "outgoing", te mondig, te intelligent, te succesvol is... (let wel: ik zeg zeker niet dat ik dat allemaal ben). In een vriendinnenkring en/of een grotere groep vrouwen worden deze eigenschappen al vrij snel gedegradeerd tot: te sletterig, "kvin-haar-helemaal-nie-mooi", te overdreven, te aandachttrekkerig, te arrogant, dollarkut, etc...!
Ik zeg zeker niet dat alle vrouwen zo zijn, ik heb een aantal zeer goede vriendinnen die mij al heel wat jaren heel goed kennen en ik hen. Ook een aantal van hen staat, laat ik het zo zeggen, net als ik, "vrij van geest" in het leven! En dat klikt en werkt!

Helaas moet ik constateren dat een groot gedeelte van het andere type vrouw zich in grote getale hier op dit forum zich bevind! Allemaal zich verdedigen dat ze heulemaal-nie onzeker zijn! En dat ik dat juist ben en aandacht zoek...! Prachtig om te lezen hoe sommige vrouwen zich hier proberen zich van allerlei amateuristische theorietjes te bedienen om zo duidelijk te maken dat ik waarschijnlijk een groot probleem heb... :O En je kunt lezen dat ze heel beheerst, kalm en wijs over willen komen, maar tussen de regels VOEL je het venijn... de agressie... aan de scheldwoorden die hier al gebruikt zijn voel je dat ze het liefst iemand als mij de ogen zouden willen uitkrabben! Die "aandachtshoer" etc... tja, tzijn niet mijn woorden ze zijn toch echt door anderen genoemd alhier!

Terwijl ik me ondertussen nog steeds in mijn nopjes voel en heerlijk de dingen doe die volgens anderen blijkbaar niet horen! Love it! :W

Dus ja, dit forum bewijst dat jouw stelling klopt!! :Y
Wat gebruik jij veel uitroeptekens zeg. Probeer je een punt te maken?
Want dat werkt vaak beter met de juiste grammatica en zonder overdreven veel uitroeptekens.

Oh, en ik vraag me nog steeds af wat nou het doel van je topic is. Dus nogmaals, care to explain?
pi_101043513
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:10 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Wat gebruik jij veel uitroeptekens zeg. Probeer je een punt te maken?
Want dat werkt vaak beter met de juiste grammatica en zonder overdreven veel uitroeptekens.

Oh, en ik vraag me nog steeds af wat nou het doel van je topic is. Dus nogmaals, care to explain?
Uhm volgens mij dit soort reacties uitlokken zoals jij aan het doen bent, of ben je aan het meta-trollen?
pi_101043546
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:11 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Uhm volgens mij dit soort reacties uitlokken zoals jij aan het doen bent, of ben je aan het meta-trollen?
*)
pi_101043584
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:11 schreef zatoichi het volgende:

[..]

maar ze heeft wel gelijk. Want die vraag is al meerdere keren gesteld. Maar er is nog steeds geen antwoord op gegeven.
pi_101043602
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:01 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

O ja, heb ik helemaal geen probleem mee om toe te geven! Ook ik ben wel vaker dan eens onzeker! Alleen vaak niet op het gebied waarop sommige andere vrouwen onzeker zijn!
Ik voel me lekker in mijn vel, heb inderdaad een lage schaamtedrempel, voel me supervrouwelijk en benadruk dat ook met complimenterende kleding, make-up etc... En ja natuurlijk vind ik het dan leuk dat ik wanneer "een wat mindere dag" heb complimentjes krijg van wie dan ook! Of van mijn man, of van een collega, of van een vriendin, of van de bouwvakker of van een jurist! Maaktnie-uit..
En er is al helemaal geen durf voor nodig om toe te geven dat ik het ook leuk vond/vind dat een andere man rode oortjes, of iets anders van mij krijgt tijdens het zonnen! Zie ik simpelweg als ook een complimentje! Wie vind complimentjes immers niet leuk?
pi_101043631
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

maar ze heeft wel gelijk. Want die vraag is al meerdere keren gesteld. Maar er is nog steeds geen antwoord op gegeven.
En dat. TS reageert op alle (volgens haar) onzekere en/of grappige reacties en op alles waarmee ze zichzelf kan verheerlijken, maar negeert de meeste serieuze vragen en reacties.
pi_101043702
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou meid. Je maakt wat mee.
Ik moest lachen.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:17:28 #112
153506 Captain_Fabulous
pi_101043752
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

En dat. TS reageert op alle (volgens haar) onzekere en/of grappige reacties en op alles waarmee ze zichzelf kan verheerlijken, maar negeert de meeste serieuze vragen en reacties.
Alsof iemand die een dergelik topic opent, en zichzelf op zo'n manier neerzet, op zoek is naar serieuze reakties of vragen. TS is kennelijk dol op aandacht, en filtert hier alleen maar uit wat ze wil horen. Best vrouwelijk ~O> ~O> ~O>
pi_101043755
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Doe ik al heel dit topic.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:18:26 #114
153506 Captain_Fabulous
pi_101043791
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Doe ik al heel dit topic.
mooie usernaam heb je voor dit topic.
pi_101043796
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef laurawntr het volgende:
En er is al helemaal geen durf voor nodig om toe te geven dat ik het ook leuk vond/vind dat een andere man rode oortjes, of iets anders van mij krijgt tijdens het zonnen! Zie ik simpelweg als ook een complimentje! Wie vind complimentjes immers niet leuk?
Ik vind complimentjes ook geweldig, ik ga alleen wat minder ver om ze te krijgen blijkbaar? :')
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 16:19:20 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101043825
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik vind complimentjes ook geweldig, ik ga alleen wat minder ver om ze te krijgen blijkbaar? :')
Je hoeft waarschijnlijk niet zo ver te gaan om ze te krijgen *)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_101043878
Ik lach je recht in je gleuf uit.
pi_101043894
quote:

[..]

Nou ik durf te wedden dat ik als man het (in bijna alle gevallen) moet laten om een compliment te maken op het naaktstrand... Niet dat ik die behoefte zou hebben bij een wijd openstaande kut overigens; een sexy bikini vind ik een stuk aantrekkelijker, maar dat is mijn mening.
pi_101043915
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:21 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Nou ik durf te wedden dat ik als man het (in bijna alle gevallen) moet laten om een compliment te maken op het naaktstrand... Niet dat ik die behoefte zou hebben bij een wijd openstaande kut overigens; een sexy bikini vind ik een stuk aantrekkelijker, maar dat is mijn mening.
Dat is wat hier 2 vrienden van me ook al zijden.
pi_101043924
goeien topic!

gr gr
Ja doei.
pi_101043933
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

mooie usernaam heb je voor dit topic.
dankje
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:23:08 #122
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_101043965
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:55 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat je denkt dat dit een verzinseltje of een fantasie is, omdat er velen zullen zijn die zich niet voor kunnen stellen dat iemand het echt fijn vind om zo te zonnebaden. Nogmaals, ik zon echt zo omdat:
a. ik ook graag "daar" mooi bruin wil zijn,
b. natuurlijk mijn schaamtegrens uiterst laag is waardoor ik dat ook durf.
c. ik het heerlijk ontspannen vind om zo te liggen..

Ik begrijp dat er op mijn topic veel grappige en hilarische reacties te maken zijn, en ik weet ook dat die komen, vind ik helemaal niet erg... Als ze grappig zijn dan zal ik de eerste zijn die er hier om zal lachen! Mij krijg je niet gek... Zou het alleen ook wel kunnen waarderen als iemand iets zinnigs op mijn onderwerp zou willen zeggen, postief of negatief. Ben wel benieuwd!
Haha, schaamtegrens.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_101043994
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Haha, schaamtegrens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_101044002
quote:

[..]

Blijkbaar! En ik zal de eerste zijn die zal bevestigen dat je dat vooral zo moet houden. Ik zou ook geen dingen doen die binnen mijn referentiekader te ver gaan... En ik weet wel dat mijn referentiekader flink afwijkt van de rest. Dus jij happy, ik happy!
pi_101044029
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Blijkbaar! En ik zal de eerste zijn die zal bevestigen dat je dat vooral zo moet houden. Ik zou ook geen dingen doen die binnen mijn referentiekader te ver gaan... En ik weet wel dat mijn referentiekader flink afwijkt van de rest. Dus jij happy, ik happy!
Maar waarom moet je daar zo veel aandacht op vestigen, dat jij zo anders bent?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_101044053
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Maar waarom moet je daar zo veel aandacht op vestigen, dat jij zo anders bent?
Volgend jaar het weekend na GayPride 'Flamoes Pride' ?
Ja doei.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:25:49 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101044060
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Maar alle burgertrutjes zien groen met afgunst. Dat vind ik dan weer helemaal niet passen bij zo'n ruimdenkende dame.
The love you take is equal to the love you make.
pi_101044145
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Haha, schaamtegrens.
_O-

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar alle burgertrutjes zien groen met afgunst. Dat vind ik dan weer helemaal niet passen bij zo'n ruimdenkende dame.
En als je burgertrutje bent dan moet je wel een Hollandse naam zoals Gerda heb, schijnbaar. Ook niet bepaald ruimdenkend. Wat als Soraya ook graag een burgertrutje wil zijn?
Al blijf ik erbij dat ik Laura veel meer een burgertrutjes-naam vind dan Gerda.
pi_101044209
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:28 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O-

[..]

En als je burgertrutje bent dan moet je wel een Hollandse naam zoals Gerda heb, schijnbaar. Ook niet bepaald ruimdenkend. Wat als Soraya ook graag een burgertrutje wil zijn?
Niet zo muggenziften. Burgertrutten zijn burgertrutten, of zo nou Sorayda, Gerda of Philleine heten.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:29:59 #130
153506 Captain_Fabulous
pi_101044213
quote:
Ligt die soms ook wijdbeens te zonnen op die Guppy van d'r?
pi_101044227
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Volgend jaar het weekend na GayPride 'Flamoes Pride' ?
Ik ben erbij ^O^ .
Mits bruine flamoesjes natuurlijk.
pi_101044236
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Hèhè,.. eindelijk iemand die het ook opvalt!
Hoewel dit natuurlijk gedrag is hoor, voor vrouwen onderling!
Als ik b.v. gewoon op straat, in een winkel, of waar dan ook loop terwijl net van mijn werk kom en ik draag een mooi getailleerd zakelijk mantelpakje met een nette rok tot op de knie en een hoog hakje, dan trekt menig "Gerda" of welke andere burgertrut dan ook ook alweer een zure snuit omdat ze zien dat hun man ook net even 1 seconde te lang naar mij keek!
Terwijl als ik zelf een mooie vrouw zie lopen mijn man er zelfs op attendeer dat er een hele mooi vrouw voorbij loopt! (mocht hij die zelf nog niet gezien hebben..) Mijn ervaring is met andere vrouwen: hoe beter ze er zelf uizien hoe relaxter ze zijn onder andere (ook hele mooie) vrouwen! Hoe lelijker: hoe onzekerder, hoe zuurder en verdedigender dat dat helemaal niet zo is!!!
Ja, wat ben je toch een vrouw van de wereld.
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 16:32:43 #133
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101044333
quote:

[..]

_O-

[..]

Ik associeer het eerder met Pittige Tijden - 'Ik ben L-L-L-L-Laura.'

maandag 22 augustus 2011 @ 16:34:06 #134
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_101044389
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik associeer het eerder met Pittige Tijden - 'Ik ben L-L-L-L-Laura.'

[ afbeelding ]
:')
pi_101044398
Wij mannen hebben het toch makkelijk, met voor getande leuters :)
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_101044451
Maar het doel van dit topic is dus eigenlijk om te weten te komen of er meer vrouwen zijn die in het openbaar wijdbeens zonnen?

En als je dat niet doet en je vindt het zelfs een tikkie vreemd, ben je lelijk en/of een burgertrutje?

Vat ik het goed samen, of mis ik iets hier?

Zelfs al is dit topic niet echt, ik vind het toch leuk. O+
pi_101044478
Dit is ts:

Je bent trouwens een beetje verdwaald, het libelle forum is een stukje verderop.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:36:47 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_101044495
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:14 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Da's toch altijd met dit soort topics?
Daarom zijn ze zo heerlijk *;
disclaimer
pi_101044507
Nog nooit gedaan..denk ook niet dat ik er nou echt zo van hou.. of me op me gemak zou voelen..

Hoe kwam je zo op het idee..?
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:37:08 #140
153506 Captain_Fabulous
pi_101044510
Volgende FOK meet dus even naar het strand, en tellen hoeveel dames er met de benen wijd liggen te zonnen? Is wel goed voor de opkomst...
pi_101044535
Meestal heeft de schaamstreek van nature al meer pigment, wat het zonnen dan nog toevoegt snap ik niet zo.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:38:59 #142
153506 Captain_Fabulous
pi_101044588
Ik denk dat ze de huid direct rondom de war zone ook gebronsd wil hebben.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:41:37 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_101044697
Maareh, bedankt TS, ze heeft me toch mooi door het laatste saaie halfuurtje op kantoor heen gesleept! *O*
disclaimer
pi_101044721
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik denk dat ze de huid direct rondom de war zone ook gebronsd wil hebben.
:') the killing fields
pi_101044738
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maareh, bedankt TS, ze heeft me toch mooi door het laatste saaie halfuurtje op kantoor heen gesleept! *O*
Bureaulamp werkt niet :{w
pi_101044763
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

O, dat is al te lezen in mijn oorspronkelijk post. Maar iedereen raakt blijkbaar erg afgeleid door de inhoud...
Zoals ik al zei: met name in Frankrijk zagen wij meer en meer vrouwen zo zonnen en ik wilde weten of andere mensen wellicht deze manier van zonnen ook al in Nederland gespot hadden. Maar blijkbaar ben ik nog 1 van de weinige..
Daarnaast heb ik voor de volledigheid duidelijk willen schetsen HOE ik dan zon en wat dat eventueel voor reacties kan geven. Maar ik merk dat de "uitgebreidheid en gedetailleerdheid" door velen hier wordt gezien als aandachttrekkerij. Dat is dan een misvatting.
Dus doel was inderdaad om reacties te krijgen, positief of negatief. En natuurlijk weet ik dat velen hier mijn manier van zonnen "niet te pruimen" vinden, (hahaha, kon t niet laten) Maar anno 2011 had ik misschien ook wel een enkele liberale/ruimdenkendere mening meer verwacht...

Maar ik heb al wel gemerkt dat ik het niveau van commentaar en taalgebruik op dit forum iets verkeerd heb ingeschat. Ik denk ook dat het merendeel hier erg jong is en je moet natuurlijk niet met zo'n verhaal als de mijne in een brugklas gaan zitten want dan krijg je ook puberale reacties. Dus dat was mijn verkeerde inschatting.
pi_101044779
Meegebronsd gleufje. _O-
Dat zou jij wel willen weten.
pi_101044846
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef laurawntr het volgende:

[..]
Maar ik heb al wel gemerkt dat ik het niveau van commentaar en taalgebruik op dit forum iets verkeerd heb ingeschat. Ik denk ook dat het merendeel hier erg jong is en je moet natuurlijk niet met zo'n verhaal als de mijne in een brugklas gaan zitten want dan krijg je ook puberale reacties. Dus dat was mijn verkeerde inschatting.
Ja, dat zal het zijn ja..
Ja doei.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:45:54 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101044856
quote:

[..]

O, dat is al te lezen in mijn oorspronkelijk post. Maar iedereen raakt blijkbaar erg afgeleid door de inhoud...
Zoals ik al zei: met name in Frankrijk zagen wij meer en meer vrouwen zo zonnen en ik wilde weten of andere mensen wellicht deze manier van zonnen ook al in Nederland gespot hadden. Maar blijkbaar ben ik nog 1 van de weinige..
Daarnaast heb ik voor de volledigheid duidelijk willen schetsen HOE ik dan zon en wat dat eventueel voor reacties kan geven. Maar ik merk dat de "uitgebreidheid en gedetailleerdheid" door velen hier wordt gezien als aandachttrekkerij. Dat is dan een misvatting.
Dus doel was inderdaad om reacties te krijgen, positief of negatief. En natuurlijk weet ik dat velen hier mijn manier van zonnen "niet te pruimen" vinden, (hahaha, kon t niet laten) Maar anno 2011 had ik misschien ook wel een enkele liberale/ruimdenkendere mening meer verwacht...

Nou, je past je toon ook iedere keer weer aan, hè? Eerst kregen de burgertrutjes ervan langs, nu zijn het ineens allemaal halve pubers, dus ja, wat kun je verwachten.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:46:14 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_101044870
Maar een dergelijk verhaal op een forum plempen waar je totaal niet mee bekend bent leek je wel een goed idee? En waarom dan precies?
disclaimer
pi_101044877
Ga je straks na school mee knikkeren Lienekien?
Ja doei.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:46:45 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101044895
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan niet, ik moet naar blokfluitles.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:47:44 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_101044925
quote:
ik wil anders wel, misschien helpt het tegen m'n onzekerheid :Y
disclaimer
pi_101044938
Ik heb laatst nieuwe grote visoogbonken gewonnen!
Ja doei.
pi_101044953
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn ja..
Niet het, "kijk mij eens de mooiste, geilste godin van de wereld zijn. Totaal niet jaloers en eigenlijk zo veel leuker/spontaner/lekkerder/ dan allemaal die andere saaien mutsen van Nederland" toontje van het geheel.

Vast.
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 16:48:52 #156
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101044976
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb laatst nieuwe grote visoogbonken gewonnen!
Ik verlies steeds met knikkeren -O- touwtjespringen?

ik ben tegenwoordig ook wordfeudfan ;)
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:49:39 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_101045004
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Niet het, "kijk mij eens de mooiste, geilste godin van de wereld zijn. Totaal niet jaloers en eigenlijk zo veel leuker/spontaner/lekkerder/ dan allemaal die andere saaien mutsen van Nederland" toontje van het geheel.

Vast.
spontaan en lekker gek, hihi!
disclaimer
pi_101045010
quote:

[..]

Je OP was zo lang en volgestouwd met nutteloze details dat daardoor hetgeen waar het om gaat uiteindelijk niet meer te volgen is voor mensen. En op den duur gaat die (zoals het overkomt) Zelfverheerlijkheid je tegenstaan.
Ik ben ruimdenkend genoeg. Zoals ik al ergens in een vorige post van mij schreef. Vind ik het geen probleem als je zo zont. Zolang het maar niet voor mijn neus doet. (of in ieder geval andersom ligt) En om antwoord te geven op je vraag. Nee ik zie dat niet zo vaak op het naaktstrand of het gewone strand. Mensen liggen wel met hun benen opgetrokken (doe ik ook, ligt gewoon fijner) Maar niet met hun benen wijd. Ikzelf zou het ook niet doen omdat ik het niet zie zitten dat mensen recht erin kunnen kijken.

Of ben ik onzeker omdat ik niet met mijn benen wijd wil liggen? Of een hele tekst aan hoe geweldig mannen wel niet naar me kijken maak?

Hopelijk heb je hier dan WEL wat aan?
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 16:50:32 #159
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101045033
quote:
9s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En stiekem een beetje prettig gestoord :9
pi_101045187
quote:
9s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

*zoekt pittige korte kapsels voor lekkere gekke meiden op*
Misschien staat TS er wel bij? :9
Ja doei.
pi_101045193
Ik ben het sowieso met alles wat Hostimeister zei eens

Ts, je bent of een man, of een gigantische exhibitionist, of een aandachtshoer, of een combinatie van die elementen.

Want met dit topic kun je niks anders dan alleen maar aandacht trek reacties verwachten.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:56:10 #162
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_101045232
quote:
Ik weet nog wel een mooi putje op het naaktstrand waar we ze dan in kunnen mikken! :')
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_101045259
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef BORRREETJEEE het volgende:

[..]

Ik weet nog wel een mooi putje op het naaktstrand waar we ze dan in kunnen mikken! :')
:D
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:02:31 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_101045442
overigens is TS nog het minst ruimdenkend van iedereen hier, want ze schildert iedereen die het niks vindt meteen af als een jaloerse onzekere burgertrut. Lekker ruimdenkend :9
disclaimer
pi_101045881
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:36 schreef Zolder het volgende:
Dit is ts:

Je bent trouwens een beetje verdwaald, het libelle forum is een stukje verderop.
_O- Het ergste is dat ik dit filmpje al ken, omdat zij op mijn opleiding heeft gezeten en dat filmpje daar dus nog op de computer staat.

quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's toch altijd met dit soort topics?
Daarom zijn ze zo heerlijk *;
:Y

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik verlies steeds met knikkeren -O- touwtjespringen?

ik ben tegenwoordig ook wordfeudfan ;)
Mag ik ook mee touwtjespringen? M'n knikkers zijn op.
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:17:08 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101045913
Waar hangt Maanvis toch uit, vandaag?
pi_101050433
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef BORRREETJEEE het volgende:

[..]

hahahahahahaha, ..............is wel leuk!
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:28:35 #168
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101050785
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Hèhè,.. eindelijk iemand die het ook opvalt!
Hoewel dit natuurlijk gedrag is hoor, voor vrouwen onderling!
Als ik b.v. gewoon op straat, in een winkel, of waar dan ook loop terwijl net van mijn werk kom en ik draag een mooi getailleerd zakelijk mantelpakje met een nette rok tot op de knie en een hoog hakje, dan trekt menig "Gerda" of welke andere burgertrut dan ook ook alweer een zure snuit omdat ze zien dat hun man ook net even 1 seconde te lang naar mij keek!
Terwijl als ik zelf een mooie vrouw zie lopen mijn man er zelfs op attendeer dat er een hele mooi vrouw voorbij loopt! (mocht hij die zelf nog niet gezien hebben..) Mijn ervaring is met andere vrouwen: hoe beter ze er zelf uizien hoe relaxter ze zijn onder andere (ook hele mooie) vrouwen! Hoe lelijker: hoe onzekerder, hoe zuurder en verdedigender dat dat helemaal niet zo is!!!
Lieve schat, ik geloof best dat je een mooie meid bent, maar je moet niet gaan overdrijven.
Je post had natuurlijk helemaal niks te maken met dat je egaal bruin wilt zijn, je bent gewoon een exhibionist, nogmaals, daar is totaal niks mis mee, zijn er zoveel.
Maar zo zoekend naar bevestiging dat je mooi bent en zo vragend naar erkening dat je heerlijk vrijdenkend bent is gewoon een trieste bedoeling.
Doe gewoon je ding en sta daar achter zonder wanhopig over te komen, lekker naturel zeg maar ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:34:38 #169
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101051089
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef laurawntr het volgende:

[..]

ja hoor, op mijn buik spreid ik ook mijn benen een beetje, allemaal voor een mooi egaal bruin-effect!

En het is nog erger: ik gebruik ook Starwhite (zoek die maar 's op allemaal!) om donker en licht zo mooi mogelijk op elkaar afgestemd te krijgen voor die mooie egale glossy Penthouse/Playboy look!
Dames: kan ik jullie allemaal aanraden! Jullie vriendjes/mannen zullen er zeker blij mee zijn! (en de mannen hier weten wel hoe die "look" eruit ziet!!! ;) hahahaha!!

(o ja, pan.da: lukt het al een beetje? hahahaha)
Zonnen enorm slecht voor je huid, ik zon om die reden echt nooit, als ik moet kiezen tussen een bruine huid en vroeg rimpels en een blanke huid en later rimpels ga ik toch liever voor het laatste. ;)

Ik pas er toch voor om er zo uit te gaan zien.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_101053252
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zonnen enorm slecht voor je huid, ik zon om die reden echt nooit, als ik moet kiezen tussen een bruine huid en vroeg rimpels en een blanke huid en later rimpels ga ik toch liever voor het laatste. ;)

Ik pas er toch voor om er zo uit te gaan zien.

[ afbeelding ]
nou dat lijkt me meer een huidziekte hoor..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_101053532
Toptopic, dit.

TS: het kan me totaal niet boeien hoe je zont, ga lekker je gang. En nee, ik heb het in nl nog niet gespot, maar ik kom zelf nooit op naaktstranden.

:O
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  maandag 22 augustus 2011 @ 20:41:16 #172
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101054221
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:19 schreef FUFR het volgende:

[..]

nou dat lijkt me meer een huidziekte hoor..
Zo ziet een oudere vrouwenhuid er uit die teveel gezont heeft. ;)
Maar daarnaast is het ook gewoon slecht en kan je er idd huidziektes van krijgen.
  maandag 22 augustus 2011 @ 20:46:55 #173
8369 speknek
Another day another slay
pi_101054483
Ik vond het een geil verhaaltje hoor, TS. Heb me er heerlijk op afgetrokken.

Ookal ben je overduidelijk een man. En nee, je gaat geen vrouwen overhalen ook wijdbeens te zonnen en het niet erg te vinden als je gluurt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101055513
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Wie haar pruim richting zon blootstelt, heeft haar voetzolen ook naar de koperen ploert gericht!
Het lijkt wel een chinees gezegde :D
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 23:32:49 #175
70532 loveli
N
pi_101064044
Even on topic, ik wil toch wel heel graag van TS met rood haar weten hoe ze het voor elkaar krijgt om bruin te worden. Welk lichaamsdeel maakt me niet zoveel uit.
crap in = crap out
pi_101067872
Dit troltopic is nog steeds niet gesloten? :') Oh nee, dat kan ook niet met deze topicstarter. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:05:12 #177
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_101068457
GOED TOPIC
Ik ben inmiddels overleden
pi_101076320
Niet doen!

[ Bericht 95% gewijzigd door Snakey op 23-08-2011 11:12:31 ]
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:54:38 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101076387
quote:
Just try it if you have the occasion to tan naked or go to a nude beach. Remove your slip, but don't just lay down right away. Sit straight up with your legs open, and look at how your pussy seems to breath the fresh air and absorb the sunrays. You can see your labia move slowly as they swell and get engorged, as if your pussy is waking up out of its sleep.

Now apply a bit of tan lotion to your vulva. Hold your large lips with one hand and apply lotion to the outsides with the other hand. If you get horny or your pussy is secreting some drops of lubrication juices, resist the urge to touch the inside of the vagina because tanning lotion might irritate the mucous membranes.
Mijn vagina ontwaakt!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101076406
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mijn vagina ontwaakt!
Wtf _O-
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:59:47 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_101076534
quote:

[..]

Mijn vagina ontwaakt!
NSFW want koffie op laptop. :') _O-
disclaimer
pi_101076609
TS wil dan kennelijk zijn schaamlippen bijbruinen, volgens mij is het hele idee van gelijkmatige bruining eigenlijk aandachtshoererij. Welke kerel houdt daar eigenlijk van? Welke kerel vindt het nou niet lekker om twee prachtige melkwitte borsten uit een mooi gebronst vel te zien springen? En als een bikinibroekje je goed staat, dan staat de afdruk daarvan op je naakte lijf je nog beter. Dat dat onaantrekkelijk zou zijn is volgens mij een vrouwenverzinsel.

Verder valt het spreiden van de benen door een vrouw in de categorie erg duidelijke lichaamstaal. Als een vrouw voor mij de benen spreidt met de opmerking 'kijk eens, mooi bruin he?' (of mooi wit) dan gaan we het niet hebben over bruining, factor 20, het weer en aftersunmilk. Hetzelfde geldt voor duidelijk taal over die duidelijk lichaamstaal als in de TT, dat gaat ook niet over bruining en hoe en waar die te bereiken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_101076652
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

NSFW want koffie op laptop. :') _O-
Collega's die raar kijken, is dat ook NSFW? _O-
pi_101076726
Ik weet niet of ik een bruine inside kut wel zo mooi vind :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:17:14 #185
153506 Captain_Fabulous
pi_101077071
Racist :+
pi_101077286
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Racist :+
Kut racist
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:25:07 #187
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_101077366
Je kan veel zeggen over dit topic, maar TS heeft wel iets los gemaakt :')
pi_101077375
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:25 schreef Danielle83 het volgende:
Ja goed topic :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:25:35 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101077379
Er waait een frisse wind!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:26:07 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_101077400
gewoon van achter naar voren afvegen dames, krijg je ook een bruine poes van :Y
disclaimer
pi_101077409
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon van achter naar voren afvegen dames, krijg je ook een bruine poes van :Y
:{
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:33:50 #192
277627 Seven.
We are Borg.
pi_101077671
quote:

[..]

Mijn vagina ontwaakt!
_O-
Resistance is futile.
pi_101077904
Je bent geen nudist maar een exhibitionist ..
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:41:03 #194
153506 Captain_Fabulous
pi_101077913
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:25 schreef Danielle83 het volgende:
Ja. ik moest spontaan m'n broek losmaken bij de openningspost. Dat zijn de betere topics
_O_ _O_ _O_
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:43:13 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101077993
quote:
0s.gif [b]Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef [url=http://forum.fok.nl
[ afbeelding ]
Dat is wel erg uitzonderlijk. Sowieso ook niet haalbaar op de Hollandse stranden, met de Hollandse zomers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:43:16 #196
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_101077994
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ja. ik moest spontaan m'n broek losmaken bij de openningspost. Dat zijn de betere topics
_O_ _O_ _O_
_O-
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:54:17 #197
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101078444
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is wel erg uitzonderlijk. Sowieso ook niet haalbaar op de Hollandse stranden, met de Hollandse zomers.
Dit is ook een uitzonderlijk topic.

Denk je echt dat ik nog serieus reageer in dit topic? TS is al lang gevlogen en bovendien is ze een man. ;)
pi_101078590
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 11:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dit is ook een uitzonderlijk topic.

Denk je echt dat ik nog serieus reageer in dit topic? TS is al lang gevlogen en bovendien is ze een man. ;)
Dat was in de eerste zin al duidelijk. Gelijk maten en rugnummers..... ik bedoel COME ON
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_101078932
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zo ziet een oudere vrouwenhuid er uit die teveel gezont heeft. ;)
Maar daarnaast is het ook gewoon slecht en kan je er idd huidziektes van krijgen.
ehm niet alleen vrouwenhuiden zien er lelijk uit, dit is wel erg extreem, door extreem veel zon :P

en verder: leuk topic :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Redactie Sport dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:23:28 #200
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_101079446
Dit topic. :') Bedankt, ik heb weer in een deuk gelegen.

_O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')