Kan me voorstellen dat je denkt dat dit een verzinseltje of een fantasie is, omdat er velen zullen zijn die zich niet voor kunnen stellen dat iemand het echt fijn vind om zo te zonnebaden. Nogmaals, ik zon echt zo omdat:quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Geil hoor, lekker fantaseren dat je vreemde mannen rechtstreeks een kijkje in je flamoes gunt.
Lienekien reageert weer eens kien!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:58 schreef Lienekien het volgende:
En wat kwalificeer jij dan als 'zinnige reactie'?
Van mij mag je gewoon je gang gaan, hoor. Maar als je er zo'n verhaal van brouwt als in de OP, met 'geile details' die niet echt ter zake doen als het je alleen om het bruinen zou gaan, dan denk ik dat je er ook op geilt dat anderen dit lezen.
Plus er is niks seksueels aan, maar als een aantal mannen zich op haar naakte kut afbeert, laat ze dat glimlachend toequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef Fes1-2 het volgende:
Samenvatting:
TS probeert dr perineus te bruinen door wijdbeens te zonnebaden (op openbare blekken) en vraagt zich af wat men hier van vindt.
Maar dat het wel okay is om er dichtbij te gaan zitten om jezelf te bevredigen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen attenderen op het feit dat als je een chick ziet liggen met de benen wijd in blote poes dat ze niet altijd meteen geneukt willen worden?
Hahaha! Grappig dat de meeste venijnige, felle reacties van vrouwen (lees: onzekere meiden) zijn!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef Tamashii het volgende:
WTF.TS is een vrijwillige kijkhoer.
^^ aansluitquote:
Ja hoor jochie, jij mag ook wel een keer kijken hoor, hahaha! Maar als ik zeg waar en wanneer ik er lig durf je waarschijnlijk toch niet te komen! Hahaha, ja of misschien maximaal met een batterij vriendjes om je achter te verschuilen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef einzeinz het volgende:
TS mag ik zo voor je staan terwijl jij je boekje leest en ik me aftrek met fanstastisch zich op je grotje.
En dat druppelt de sperma zo in het zand! Hmmmm
Zou je dan ook eens lief lachen naar me? Je hebt geen last van me hé, ik raak je niet aan
Dan heeft iedereen zijn zin hé
Ik lekker klaargekomen, jij blij omdat je weer een jongen blij gemaakt hebt.
Ik zal zorgen dat ik niet in de zon sta
Niet gaan verbeteren als je het zelf ook niet kunt ...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef laurawntr het volgende:
Dus "talenknobbeldt" (het is namelijk HET sperma en niet DE sperma): kom maar 's langs en doe maar 's wat je hier zo stoer beweerd te willen doen! hahahahahaha....
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Ja hoor jochie, jij mag ook wel een keer kijken hoor, hahaha! Maar als ik zeg waar en wanneer ik er lig durf je waarschijnlijk toch niet te komen! Hahaha, ja of misschien maximaal met een batterij vriendjes om je achter te verschuilen...
Dus "talenknobbeldt" (het is namelijk HET sperma en niet DE sperma): kom maar 's langs en doe maar 's wat je hier zo stoer beweerd te willen doen! hahahahahaha....
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Ja hoor jochie, jij mag ook wel een keer kijken hoor, hahaha! Maar als ik zeg waar en wanneer ik er lig durf je waarschijnlijk toch niet te komen! Hahaha, ja of misschien maximaal met een batterij vriendjes om je achter te verschuilen...
Do tell!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
Maar wat wil je nu precies met dit topic? Kijken of meer mensen zo zonnen? Tentoonstellen dat jij het de normaalste zaak van de wereld vindt? Onbewust zeggen dat mensen niet zo preuts moeten zijn? Laten zien dat jij niet preuts bent? Mensen attenderen op het feit dat als je een chick ziet liggen met de benen wijd in blote poes dat ze niet altijd meteen geneukt willen worden? Wat precies?
Ik ook niet. HELAAS, moet ik eraan toevoegen. Dus, dit soort topics stemt tot hoop.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb nog nooit een gebronsde gleuf gezien eigenlijk.
Nooit een verbrande ster opgelopen sneek?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Ik ga altijd op mijn knieen zitten zonnen, met mijn bilnaad zo ver mogelijk open. Zo word ik overal bruin en wat er achter me gebeurt zie ik toch niet!
Als je echt een keer een mindfuck wil hebben moet je een spiegel op de grond leggen en je billen van elkaar trekken zodat je je eigen behaarde bruinverkleurde aarsgat kan beschouwen. Je zal nooit meer dezelfde zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Ik ga altijd op mijn knieen zitten zonnen, met mijn bilnaad zo ver mogelijk open. Zo word ik overal bruin en wat er achter me gebeurt zie ik toch niet!
Goeie en wie weet in wat voor geile avonturen je beland haha maar verder is er natuurlijk niks seksueels aanquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Misschien smeert ze het wel in, zie je zo lekker van die witte toelie er tussen druipen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef Miasan het volgende:
Dit topic.![]()
Je zou maar te lang in de zon liggen en je flamoes verbranden!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien smeert ze het wel in, zie je zo lekker van die witte toelie er tussen druipen.
Ze kan vast wel een gewillige vent vinden die dat even goed insmeert zodat het er niet meer afdruipt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien smeert ze het wel in, zie je zo lekker van die witte toelie er tussen druipen.
Ze bieden zich toch al aan.. volgens TSquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef Miasan het volgende:
[..]
Ze kan vast wel een gewillige vent vinden die dat even goed insmeert zodat het er niet meer afdruipt.
Jij hebt de anus-bleek-hype overgeslagen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Ja, want het is echt een bedreiging voor mijn relatie als ze graag met haar flamoes open ligt op een naaktstrand in weet ik veel waar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Harmankardon het volgende:
Of TS een troll is weet ik niet, hoe dan ook een dom verhaal. Maar het is hoe dan ook altijd mooi om te zien hoe de vrouwen er bovenop springen. Geen ergere bedreiging dan een uitdagende/promiscue meid.
Nee nee, dat doe ik ook nog steeds. Als ik nu wegkruip in het donker kun je me volgen, net als konijntjes dat doen met hun witte staartje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij hebt de anus-bleek-hype overgeslagen?
geilquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee nee, dat doe ik ook nog steeds. Als ik nu wegkruip in het donker kun je me volgen, net als konijntjes dat doen met hun witte staartje.
Ik zie het een soort van voor me.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Snakey het volgende:
Nee nee, dat doe ik ook nog steeds. Als ik nu wegkruip in het donker kun je me volgen, net als konijntjes dat doen met hun witte staartje.
Zeker is dat een bedreiging. Niet direct voor jouw situatie allicht, maar in het algemeen voor vrouwen wel zeker en volgens mij speelt dat wel degelijk een rol in dit soort reacties. Mijn mening; niets meer, niets minder.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, want het is echt een bedreiging voor mijn relatie dat zei graag met haar flamoes open ligt op een naaktstrand in weet ik veel waar.
De meeste boeit het niet dat ze zo zont, dat moet ze zelf weten.
Maar het is gewoon krom dat ze zegt dat ze het niet sexueel bedoeld met haar manier van verwoorden.
Wat heeft dat zonnen er mee te maken met hoe ze er uit ziet? of ze wel of geen intiempiercing heeft? En het wel grappig vinden dat mannen haar kut in kunnen kijken?
Zeg dan gewoon eerlijk dat je een exhibitionist inplaats van een naturist, is ook niks mis mee hoor, kan je tegenwoordig gewoon voor uitkomen en genoeg voyeuristen die daar van genieten.
Jij houdt je beentjes lekker stijf tegen elkaar aan tijdens het zonnen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:18 schreef Danielle83 het volgende:
Ik kan dit verhaal niet serieus nemen, maar goed geprobeerd TS veel plezier op het strand
Tja, misschien ben ik dan wel gek maar ik zie geen een vrouw als een bedreiging eigenlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zeker is dat een bedreiging. Niet direct voor jouw situatie allicht, maar in het algemeen voor vrouwen wel zeker en volgens mij speelt dat wel degelijk een rol in dit soort reacties. Mijn mening; niets meer, niets minder.
Dat haar verhaal krom is, zeker, maar als je hier op Fok iedere kromme redenatie moet gaan weerleggen dan blijf je bezig. Het feit dat zoveel vrouwen reageren speciaal op dit topic doet mij iets anders vermoeden. Maar ok, allemaal off topic, ik hou op.
Alsof ik dat aan jou ga vertellenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij houdt je beentjes lekker stijf tegen elkaar aan tijdens het zonnen?
Ja maar dan weten we tenminste of je overal bruin bent. En ook 'daar'. Dat is blijkbaar belangrijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:28 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Alsof ik dat aan jou ga vertellen
In jouw beredenatie kunnen we dus iedere vrouw wel als bedreiging gaan zien, want iedereen heeft wel iets wat mooier/beter is dan bij jezelf..quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zeker is dat een bedreiging. Niet direct voor jouw situatie allicht, maar in het algemeen voor vrouwen wel zeker en volgens mij speelt dat wel degelijk een rol in dit soort reacties. Mijn mening; niets meer, niets minder.
Dat haar verhaal krom is, zeker, maar als je hier op Fok iedere kromme redenatie moet gaan weerleggen dan blijf je bezig. Het feit dat zoveel vrouwen reageren speciaal op dit topic doet mij iets anders vermoeden. Maar ok, allemaal off topic, ik hou op.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar dan weten we tenminste of je overal bruin bent. En ook 'daar'. Dat is blijkbaar belangrijk.
Haha, ik moest lachen. Dat interesseert me geen ene fuck, maar ieder z'n eigen dingquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar dan weten we tenminste of je overal bruin bent. En ook 'daar'. Dat is blijkbaar belangrijk.
Hèhè,.. eindelijk iemand die het ook opvalt!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Harmankardon het volgende:
Of TS een troll is weet ik niet, hoe dan ook een dom verhaal. Maar het is hoe dan ook altijd mooi om te zien hoe de vrouwen er bovenop springen. Geen ergere bedreiging dan een uitdagende/promiscue meid.
Gooi het eruit meid.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Hèhè,.. eindelijk iemand die het ook opvalt!
Hoewel dit natuurlijk gedrag is hoor, voor vrouwen onderling!
Als ik b.v. gewoon op straat, in een winkel, of waar dan ook loop terwijl net van mijn werk kom en ik draag een mooi getailleerd zakelijk mantelpakje met een nette rok tot op de knie en een hoog hakje, dan trekt menig "Gerda" of welke andere burgertrut dan ook ook alweer een zure snuit omdat ze zien dat hun man ook net even 1 seconde te lang naar mij keek!
Terwijl als ik zelf een mooie vrouw zie lopen mijn man er zelfs op attendeer dat er een hele mooi vrouw voorbij loopt! (mocht hij die zelf nog niet gezien hebben..) Mijn ervaring is met andere vrouwen: hoe beter ze er zelf uizien hoe relaxter ze zijn onder andere (ook hele mooie) vrouwen! Hoe lelijker: hoe onzekerder, hoe zuurder en verdedigender dat dat helemaal niet zo is!!!
Ik ook, ben veel te visueel ingesteld voor zulke topics.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zie het een soort van voor me.
Maar wederom, dit klinkt er heel erg naar dat jij conformatie zoekt van hoe geweldig je wel niet bent. Ben je zelf niet ergens onzeker over? Je hamert er zo op dat je zo anders en zo tof bent, komt dat niet voort uit een minderwaardigheidscomplexje van je jeugd? Of heb je gewoon aandacht nodig?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Hèhè,.. eindelijk iemand die het ook opvalt!
Hoewel dit natuurlijk gedrag is hoor, voor vrouwen onderling!
Als ik b.v. gewoon op straat, in een winkel, of waar dan ook loop terwijl net van mijn werk kom en ik draag een mooi getailleerd zakelijk mantelpakje met een nette rok tot op de knie en een hoog hakje, dan trekt menig "Gerda" of welke andere burgertrut dan ook ook alweer een zure snuit omdat ze zien dat hun man ook net even 1 seconde te lang naar mij keek!
Terwijl als ik zelf een mooie vrouw zie lopen mijn man er zelfs op attendeer dat er een hele mooi vrouw voorbij loopt! (mocht hij die zelf nog niet gezien hebben..) Mijn ervaring is met andere vrouwen: hoe beter ze er zelf uizien hoe relaxter ze zijn onder andere (ook hele mooie) vrouwen! Hoe lelijker: hoe onzekerder, hoe zuurder en verdedigender dat dat helemaal niet zo is!!!
Mensen waar dit er wel toe doet zijn natuurlijk ook een apart slag mensenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:38 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik moest lachen. Dat interesseert me geen ene fuck, maar ieder z'n eigen ding
Maar dat is juist niet het punt, het gaat er niet om dat een andere vrouw mooier/slimmer/strakker is. Het punt is dat een andere vrouw die minder mooi is nog steeds met je vent kan gaan, simpelweg omdat ze seksueel makkelijk beschikbaar is cq lijkt te zijn. Andersom, van vrouwen naar mannen geldt dit veel en veel minder.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
In jouw beredenatie kunnen we dus iedere vrouw wel als bedreiging gaan zien, want iedereen heeft wel iets wat mooier/beter is dan bij jezelf..
ja hoor, op mijn buik spreid ik ook mijn benen een beetje, allemaal voor een mooi egaal bruin-effect!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:35 schreef Pan.da het volgende:
En TS, als je dan op je buik ligt, spreid je dan ook je billen? Zodat je tussen de billen een mooie 'tan' krijgt? Oh, ja, ik kom bijna... maar ik mis nog iets in het verhaal. Speel je ook met jezelf tijdens het zonnen?
Groetjes, Pan.da
Dat je je man attendeert op andere vrouwen kan ook voortkomen uit onzekerheid om hem te testen of om je 'stoer' voor te doen bij hem.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef laurawntr het volgende:
Ik vind het heel knap dat jij dat jij als man zijnde pressies denkt te weten hoe wij vrouwen denken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Maar dat is juist niet het punt, het gaat er niet om dat een andere vrouw mooier/slimmer/strakker is. Het punt is dat een andere vrouw die minder mooi is nog steeds met je vent kan gaan, simpelweg omdat ze seksueel makkelijk beschikbaar is cq lijkt te zijn. Andersom, van vrouwen naar mannen geldt dit veel en veel minder.
Bewijs te over in de wetenschap. Mannen zijn op het uiterlijk van vrouwen gericht, en vrouwen ook. Als vrouwen een kamer binnengaan met vreemden kijken ze eerst naar de concurrentie, de mooie vrouwen en later pas naar de mannen. Mannen kijken naar mooie vrouwen en andere mannen drinken ze later wel een biertje mee.
Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat dit altijd in specifieke gevallen opgaat, ik zou mezelf als getrouwde man immers behoorlijk onderuit schoffelen, maar het is een natuurwet die vaker opgaat dan gemiddeld.
Ik kan dit als vrouw niet ontkennen eigenlijk, ik voel best de competitie op dit vlak tussen vrouwen onderling, vooral als er een mooie man in het spel is. Anderzijds kunnen mannen weer afgeven op het geld/status van een andere man, maar vrouwen doen het sterker op elkaars uiterlijk dan mannen ooit zullen doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef Harmankardon het volgende:
Maar dat is juist niet het punt, het gaat er niet om dat een andere vrouw mooier/slimmer/strakker is. Het punt is dat een andere vrouw die minder mooi is nog steeds met je vent kan gaan, simpelweg omdat ze seksueel makkelijk beschikbaar is cq lijkt te zijn. Andersom, van vrouwen naar mannen geldt dit veel en veel minder.
Bewijs te over in de wetenschap. Mannen zijn op het uiterlijk van vrouwen gericht, en vrouwen ook. Als vrouwen een kamer met vreemden binnengaan kijken ze eerst naar de concurrentie, de mooie vrouwen en later pas naar de mannen. Mannen kijken eerst naar mooie vrouwen en andere mannen drinken ze later wel een biertje mee.
Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat dit altijd in specifieke gevallen opgaat, ik zou mezelf als getrouwde man immers behoorlijk onderuit schoffelen, maar het is een natuurwet die vaker opgaat dan gemiddeld.
O ja, hoor in praktijk zou dat zeker kunnen!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat je je man attendeert op andere vrouwen kan ook voortkomen uit onzekerheid om hem te testen of om je 'stoer' voor te doen bij hem.
Ja, maar als je op je buik ligt met je benen licht gespreid, dan creëer je juist een groot onbereikbaar vlak... beter ga je met opgetrokken knieën liggen op je buikquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef laurawntr het volgende:
[..]
ja hoor, op mijn buik spreid ik ook mijn benen een beetje, allemaal voor een mooi egaal bruin-effect!
En het is nog erger: ik gebruik ook Starwhite (zoek die maar 's op allemaal!) om donker en licht zo mooi mogelijk op elkaar afgestemd te krijgen voor die mooie egale glossy Penthouse/Playboy look!
Dames: kan ik jullie allemaal aanraden! Jullie vriendjes/mannen zullen er zeker blij mee zijn! (en de mannen hier weten wel hoe die "look" eruit ziet!!!hahahaha!!
(o ja, pan.da: lukt het al een beetje? hahahaha)
Wat ook grappig is om te zien is, nu mijn vrouw zwanger is, ze alleen maar goedkeurende blikken krijgt van vrouwen, waar dat voorheen vaak niet zo was. Het valt mij zelfs overduidelijk op. Wat het precies betekent weet ik niet, maar wij houden het maar op "Die is in ieder geval geen concurrent meer".quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:15 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik kan dit als vrouw niet ontkennen eigenlijk, ik voel best de competitie op dit vlak tussen vrouwen onderling, vooral als er een mooie man in het spel is. Anderzijds kunnen mannen weer afgeven op het geld/status van een andere man, maar vrouwen doen het sterker op elkaars uiterlijk dan mannen ooit zullen doen.
En daarmee kunnen ze zich gruwelijk vergissenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wat ook grappig is om te zien is, nu mijn vrouw zwanger is, ze alleen maar goedkeurende blikken krijgt van vrouwen, waar dat voorheen vaak niet zo was. Het valt mij zelfs overduidelijk op. Wat het precies betekent weet ik niet, maar wij houden het maar op "Die is in ieder geval geen concurrent meer".
Waarom zou Gerda nou weer een burgertrut zijn? Vind ik hetzelfde type naam als Laura, dus ben jij ook een burgertrut dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef laurawntr het volgende:
[..]
Dapper van je dat je in dit forum nog steeds je stelling rechtop probeert te houden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Bewijs te over in de wetenschap. Mannen zijn op het uiterlijk van vrouwen gericht, en vrouwen ook. Als vrouwen een kamer met vreemden binnengaan kijken ze eerst naar de concurrentie, de mooie vrouwen en later pas naar de mannen. Mannen kijken eerst naar mooie vrouwen en andere mannen drinken ze later wel een biertje mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |