abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101034189
Ik ben een jonge vrouw van 29 jaar en kom al jaren op een naaktrecreatieplas bij mij in de buurt. De meeste vaste gasten aldaar kennen mij ook wel. In ieder geval wel van zien: 1.77 m., slank, lang roodbruin haar, 61 kg. Zonder arrogant te willen zijn weet ik dat ik in ieder geval wel opgemerkt wordt daardoor... met name door de mannen, maar dat komt later in dit berichtje wel aan de orde. Meestal kom ik er alleen, soms met mijn partner.

Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik wel een beetje een speciaal "geval" ben... Ik hou er namelijk van om, zoals dat heet, "overal" bruin te worden. En bedoel ik dus ook: overal!
Wanneer ik het recreatieplasterrein op kom dan zoek ik meestal een plekje ver uit de buurt van het gezinstrand. Ik wil namelijk geen gezinnetjes en jonge kinderen met mijn "manier van zonnen" confronteren. Dus dat betekent dat ik dan, of helemaal op het rechter gedeelte ga liggen, of op het linker gedeelte. (waar alleen stelletjes, of mensen alleen liggen... het is er in ieder geval vaak heerlijk rustig en niet druk.)

Als ik dan mijn handdoek heb neergelegd en zonnebrandcreme etc heb opgedaan, dan vind ik het dus heerlijk om mijn benen maximaal wijd te gooien om dus ook daar op dat laatste, vaak vergeten plekje mooi gebronsd te zijn!
Ik ben een meid dit zich altijd tip-tip verzorgd, ook tussen mijn benen. Ik zorg altijd dat ik helemaal mooi glad geschoren ben, en draag een klein piercingringetje met een klein brilliantje net boven mijn clitoris. Voor heel veel mensen non-informatie, dat weet ik, maar ik wil er alleen mee aangeven dat ik het fijn vind dat ik bij deze recreatieplas op deze manier kan zonnen!

En voor de moralisten onder ons: nee het staat niet elegant voor een dame om met je benen wijd te liggen.. En niet iedereen zal er van gediend zijn een vrouw zo te zien liggen zonnebaden... (want daar gaat 't dus enkel en alleen om, hè?) Daarom zorg ik dus ook altijd dat ik afstand houdt van het drukke gedeelte etc.. En aangezien er op het gedeelte waar ik lig alleen maar volwassenen zijn, het inmiddels 2011 is en iedereen inmiddels wel weet hoe een vrouw er tussen haar benen anno 2011 ongeveer uitziet, en ik (en mijn partner) een mooi meegebronsd gleufje, laat ik het zo dan maar zeggen, simpelweg aantrekkelijker en sexier er uit vinden zien dan wanneer het daar er allemaal maar bleek is, daarom zon ik dus iets zeg maar uitgebreider dan het voor het ethiek en fatsoenboekje hoort.

Mijn partner en ik zijn ook al meerdere malen op vakantie geweest naar Cap d'Agde in zuid-frankrijk. Daar zien wij al jaren dat vrouwen hele middagen wijdbeens lekker bruin liggen te bakken. Natuurlijk gebied de eerlijk mij te zeggen dat vele van hen op het swingers-gedeelte liggen... Maar ook op het reguliere naaktstrand in Frankrijk vinden blijkbaar steeds meer vrouwen het belangrijk om ook tussen hun benen mooi bruin te worden...

En natuurlijk heb ik inmiddels ook wel geleerd, door mijn manier van zonnen, wat assertiever te zijn. Met regelmaat komt er een man naar mij toe met de vraag of 'ie mij misschien mag insmeren... of op z'n minst naast me liggen.. Ik weet dus ook wel dat sommige mannen die mij zo zien liggen denken dat ik hen regelrecht loop (lig) uit te nodigen. Kort en bondig maar ook vriendelijk vertel ik hen dan dat ik er alleen voor mezelf lig omdat ik zo graag wil zonnen. 10 van de 10 mannen accepteren dat dan ook gewoon en gaan weer verder.

En natuurlijk gebeurt het ook wel dat er mannen op voor hun ideale kijkafstand gaan zitten/liggen.. Dat is vaak wel grappig: vaak ligt er voor me nog 10-tallen meters, naar links en naar rechts vrij, maar leggen ze dan hun handdoekje zo neer dat ze ideaal zicht oftewel inkijk hebben. Meestal lees ik altijd een boek of tijdschrift en denken ze dat ik niet merk dat ze er zijn gaan liggen/zitten. Als ze wat mij betreft niet al bijna op mijn handdoek liggen en gewoon afstand houden, dan maakt dat persoonlijk ook niet veel uit.. laat ze maar kijken, met of zonder erectie, als ik er maar geen last van heb!

Ik ken veel vaste gasten bij de recreatieplas en we groeten elkaar altijd vriendelijk of maken een kort babbeltje. En de meesten geven altijd een "thumbs up" ^O^ als ik er weer lig. Ik voel me er, als vrouw alleen, heel veilig.
Dus ik ben wel benieuwd hoe men, de lezers alhier b.v. tegen mijn manier van zonnebaden aankijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door laurawntr op 22-08-2011 12:56:11 ]
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:29:03 #2
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_101034282
TL;DR
Domo Arigato!
pi_101034333
Nou meid. Je maakt wat mee.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_101034336
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:32:07 #5
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_101034359
pi_101034379
:') Trolls worden wel steeds beter.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_101034627
:')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:40:59 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101034640
Geil hoor, lekker fantaseren dat je vreemde mannen rechtstreeks een kijkje in je flamoes gunt.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:47:24 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101034891
Heej, een huidkanker kandidaat!
pi_101035109
quote:
6s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:40 schreef Lienekien het volgende:
Geil hoor, lekker fantaseren dat je vreemde mannen rechtstreeks een kijkje in je flamoes gunt.
Kan me voorstellen dat je denkt dat dit een verzinseltje of een fantasie is, omdat er velen zullen zijn die zich niet voor kunnen stellen dat iemand het echt fijn vind om zo te zonnebaden. Nogmaals, ik zon echt zo omdat:
a. ik ook graag "daar" mooi bruin wil zijn,
b. natuurlijk mijn schaamtegrens uiterst laag is waardoor ik dat ook durf.
c. ik het heerlijk ontspannen vind om zo te liggen..

Ik begrijp dat er op mijn topic veel grappige en hilarische reacties te maken zijn, en ik weet ook dat die komen, vind ik helemaal niet erg... Als ze grappig zijn dan zal ik de eerste zijn die er hier om zal lachen! Mij krijg je niet gek... Zou het alleen ook wel kunnen waarderen als iemand iets zinnigs op mijn onderwerp zou willen zeggen, postief of negatief. Ben wel benieuwd!
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:58:24 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101035179
En wat kwalificeer jij dan als 'zinnige reactie'?

Van mij mag je gewoon je gang gaan, hoor. Maar als je er zo'n verhaal van brouwt als in de OP, met 'geile details' die niet echt ter zake doen als het je alleen om het bruinen zou gaan, dan denk ik dat je er ook op geilt dat anderen dit lezen.
pi_101035233
Ja laten we is serieus reageren.
Ik word er niet warm of koud van, een open kerstboom kut.
En volgens mij bruin worden daar :') , wat is het nut.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_101035358
Als je daar zo wijdbeens ligt, laat dan ook die mannen toe!
Waarom zou je er anders een kleurtje moeten hebben? Bang dat je vriend een ander gaat zoeken?
Cindy De Vuyst
pi_101035464
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:09:42 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101035491
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:58 schreef Lienekien het volgende:
En wat kwalificeer jij dan als 'zinnige reactie'?

Van mij mag je gewoon je gang gaan, hoor. Maar als je er zo'n verhaal van brouwt als in de OP, met 'geile details' die niet echt ter zake doen als het je alleen om het bruinen zou gaan, dan denk ik dat je er ook op geilt dat anderen dit lezen.
Lienekien reageert weer eens kien!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101035524
Nee, jij krijgt geen serieuze reactie van me....volgende keer weer een kans. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_101035647
Samenvatting:
TS probeert dr perineus te bruinen door wijdbeens te zonnebaden (op openbare blekken) en vraagt zich af wat men hier van vindt.
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:16:08 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101035714
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef Fes1-2 het volgende:
Samenvatting:
TS probeert dr perineus te bruinen door wijdbeens te zonnebaden (op openbare blekken) en vraagt zich af wat men hier van vindt.
Plus er is niks seksueels aan, maar als een aantal mannen zich op haar naakte kut afbeert, laat ze dat glimlachend toe :') .
pi_101035870
Omg die OP :') Attention whore heeft zojuist een hele nieuwe betekenis gekregen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_101036609
WTF. :') TS is een vrijwillige kijkhoer. :'(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 12:47:57 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101036682
Op je handen lopen, dan worden je voetzolen ook bruin...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:49:24 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101036732
Wie haar pruim richting zon blootstelt, heeft haar voetzolen ook naar de koperen ploert gericht!
pi_101037114
Maar wat wil je nu precies met dit topic? Kijken of meer mensen zo zonnen? Tentoonstellen dat jij het de normaalste zaak van de wereld vindt? Onbewust zeggen dat mensen niet zo preuts moeten zijn? Laten zien dat jij niet preuts bent? Mensen attenderen op het feit dat als je een chick ziet liggen met de benen wijd in blote poes dat ze niet altijd meteen geneukt willen worden? Wat precies?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:03:12 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101037162
quote:
5s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen attenderen op het feit dat als je een chick ziet liggen met de benen wijd in blote poes dat ze niet altijd meteen geneukt willen worden?
Maar dat het wel okay is om er dichtbij te gaan zitten om jezelf te bevredigen.
pi_101037376
TS mag ik zo voor je staan terwijl jij je boekje leest en ik me aftrek met fanstastisch zich op je grotje.
En dat druppelt de sperma zo in het zand! Hmmmm

Zou je dan ook eens lief lachen naar me? Je hebt geen last van me hé, ik raak je niet aan O~)

Dan heeft iedereen zijn zin hé :)
Ik lekker klaargekomen, jij blij omdat je weer een jongen blij gemaakt hebt.
Ik zal zorgen dat ik niet in de zon sta :)
Cindy De Vuyst
pi_101038209
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef Tamashii het volgende:
WTF. :') TS is een vrijwillige kijkhoer. :'(
Hahaha! Grappig dat de meeste venijnige, felle reacties van vrouwen (lees: onzekere meiden) zijn!

Waarschijnlijk stereotype gevalletjes van meiden die stiekum erg onzeker over zichzelf zijn. Misschien blubberbuikje, klein, dik, gekke oogjes, rare neus, jongensachtige sjagerijnige studentes met schaamhaar van heup-tot-heup, meiden die niet populair zijn en dat wel graag willen, nu al verzuurde burgertrutjes, weet ik 't allemaal... Waarom zou je anders ineens van de 1e naar de 5e versnelling schieten om "kijkhoer" te zeggen? Hahahaha, ik schiet er niet van in de stress hoor van zulk taalgebruik! Kvind het zelf wel een beetje vertederend: het onzekere puberale spat ervan af... En altijd veilig om vanachter een anoniem digitaal muurtje zoals hier lekker hard met je mede-vriendinnetjes-met-kutnijd dingen als "kijkhoer" etc te roepen...

Zoals ik eerder al zei: hartstikke prima dat er reacties komen die mijn post ridiculiseren, echt ik moet er zelf echt om lach want sommige zijn echt grappig! (die met die "voetzolen, pruim, koperen ploert, etc".. van Sjeen: Great!! hahaha!)
pi_101038232
Meid, maak je een account aan om ons dit te melden? :')
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:38:05 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101038246
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 13:38:53 #30
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101038279
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:38 schreef Copycat het volgende:
^^ aansluit
pi_101038294
Wtf. Attention whore just got a whole new meaning. Jij noemt Tamashii onzeker terwijl jij hier gaat posten om bevestiging te zoeken dat je exhibitionistische gedrag wel degelijk normaal is en wijdt terloops ook al te graag uit over de 'complimenten' die je daardoor ontvangt... Cheap.
pi_101038342
En als je een keertje zwanger bent en je benen goed wijd houdt, kan je kind ook al lekker bruin ter wereld komen. ^O^
pi_101038368
Ja. Ik ben heel onzeker omdat ik iemand anders degradeer tot de laagste vorm van de samenleving na dit soort vreselijk zielige posts te hebben gelezen. :') gogo gadget.

Ohja bovendien ben ik niks van alles wat jij beschrijft. :*
  Forum Admin maandag 22 augustus 2011 @ 13:42:37 #34
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_101038392
Wat een geil verhaaltje! Mag ik ook een keertje komen gluren?
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:42:50 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101038401

TS
pi_101038404
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef einzeinz het volgende:
TS mag ik zo voor je staan terwijl jij je boekje leest en ik me aftrek met fanstastisch zich op je grotje.
En dat druppelt de sperma zo in het zand! Hmmmm

Zou je dan ook eens lief lachen naar me? Je hebt geen last van me hé, ik raak je niet aan O~)

Dan heeft iedereen zijn zin hé :)
Ik lekker klaargekomen, jij blij omdat je weer een jongen blij gemaakt hebt.
Ik zal zorgen dat ik niet in de zon sta :)
Ja hoor jochie, jij mag ook wel een keer kijken hoor, hahaha! Maar als ik zeg waar en wanneer ik er lig durf je waarschijnlijk toch niet te komen! Hahaha, ja of misschien maximaal met een batterij vriendjes om je achter te verschuilen...

Dus "talenknobbeldt" (het is namelijk HET sperma en niet DE sperma): kom maar 's langs en doe maar 's wat je hier zo stoer beweerd te willen doen! hahahahahaha....
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:43:53 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101038450
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef laurawntr het volgende:

Dus "talenknobbeldt" (het is namelijk HET sperma en niet DE sperma): kom maar 's langs en doe maar 's wat je hier zo stoer beweerd te willen doen! hahahahahaha....
Niet gaan verbeteren als je het zelf ook niet kunt ...
pi_101038465
pi_101038467
Oh het gaat op afspraak? :D
  Forum Admin maandag 22 augustus 2011 @ 13:44:59 #40
Heeft een huisje.
pi_101038488
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:44 schreef Tamashii het volgende:
Oh het gaat op afspraak? :D
Yup. Ik krijg net een DM dat ik om 14:15u aan de beurt ben. lkkr hoor. hmmmm. :@
pi_101038489
quote:

[..]

Ja hoor jochie, jij mag ook wel een keer kijken hoor, hahaha! Maar als ik zeg waar en wanneer ik er lig durf je waarschijnlijk toch niet te komen! Hahaha, ja of misschien maximaal met een batterij vriendjes om je achter te verschuilen...

:') hoer :')
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:45:25 #42
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101038512
Waarom heeft nog niemand Pics or it didn't happen geroepen?
pi_101038514
quote:

[..]

:9~ Maak me gek :o
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:46:06 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101038538
quote:
5s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
Maar wat wil je nu precies met dit topic? Kijken of meer mensen zo zonnen? Tentoonstellen dat jij het de normaalste zaak van de wereld vindt? Onbewust zeggen dat mensen niet zo preuts moeten zijn? Laten zien dat jij niet preuts bent? Mensen attenderen op het feit dat als je een chick ziet liggen met de benen wijd in blote poes dat ze niet altijd meteen geneukt willen worden? Wat precies?
Do tell!
pi_101038600
Is dit topic nu om onze goedkeuring te krijgen zodat jij zo op het strand kan gaan liggen?
Zodat we niet denken: "goh waarom ligt die zo op het strand" als we je tegen komen?

Het is namelijk niet iets wat je gewoon vertelt omdat jij het "gewoon" vind. Dan kan ik namelijk ook vertellen over hoe ik mijn huis schoonmaak, en dat dit misschien iets afwijkt van hoe mn buuf het doet.

En dan kan je wel zeggen dat je moet lachen om reacties van eventueel onzekere meisjes enzo.. maar op een naaktstrand liggen is niet ieders hobby, net als dat vogelspotten ook niet door heen nederland gedaan wordt. Ieder heeft zijn ding en accepteer dat andere dat niet hoeven, willen of geen behoefte aan hebben. Zelfs al zouden ze het mooiste lichaam ter wereld hebben (en dat ze het ook weten)
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 13:48:30 #46
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101038638
Was is tip-tip verzorgen eigenlijk?
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:48:55 #47
139330 TNA
For the stars that shine
pi_101038652
Nu is het natuurlijk wel duidelijk dat TS een aandachtshoer is, maar ik vind de boze reacties nog veel amusanter.
pi_101038684
Ts is erg onzeker.
  Forum Admin maandag 22 augustus 2011 @ 13:51:23 #49
Heeft een huisje.
pi_101038744
quote:
5s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef Sjeen het volgende:
Was is tip-tip verzorgen eigenlijk?
Limoentjes fris.
pi_101038756
Ik heb nog nooit een gebronsde gleuf gezien eigenlijk.
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:52:15 #51
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_101038773
Ik ga altijd op mijn knieen zitten zonnen, met mijn bilnaad zo ver mogelijk open. Zo word ik overal bruin en wat er achter me gebeurt zie ik toch niet!
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:52:18 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_101038774
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb nog nooit een gebronsde gleuf gezien eigenlijk.
Ik ook niet. HELAAS, moet ik eraan toevoegen. Dus, dit soort topics stemt tot hoop.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Forum Admin maandag 22 augustus 2011 @ 13:52:53 #53
Heeft een huisje.
pi_101038794
quote:
6s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Snakey het volgende:
Ik ga altijd op mijn knieen zitten zonnen, met mijn bilnaad zo ver mogelijk open. Zo word ik overal bruin en wat er achter me gebeurt zie ik toch niet!
Nooit een verbrande ster opgelopen sneek?
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:54:02 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_101038837
quote:
Als je echt een keer een mindfuck wil hebben moet je een spiegel op de grond leggen en je billen van elkaar trekken zodat je je eigen behaarde bruinverkleurde aarsgat kan beschouwen. Je zal nooit meer dezelfde zijn.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_101038842
quote:
Goeie en wie weet in wat voor geile avonturen je beland haha maar verder is er natuurlijk niks seksueels aan
  Forum Admin maandag 22 augustus 2011 @ 13:54:44 #56
Heeft een huisje.
pi_101038861
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef _MejIk het volgende:
vogelspotten
Ik las volgespoten :')
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:55:57 #57
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101038906
Klinkt idd meer als een verhaaltje uit de playboy dan dat je het gewoon prettig vind om overal bruin te worden.

Maar kan mij het boeien hoe iemand zont....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_101038910
Ts als je echt alleen maar de mening van mensen had willen weten had je er wel een kort en bondig verhaal van gemaakt. Niet zoals je nu hebt gedaan met al dan niet allemaal verzonnen details, waar niemand iets aan heeft. Tja behalve jij dan misschien.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:56:12 #59
139770 Miasan
Roemer has it
pi_101038921
Dit topic. :')

Je zou maar te lang in de zon liggen en je flamoes verbranden! :X
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:56:59 #60
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101038951
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef Miasan het volgende:
Dit topic. :')

Je zou maar te lang in de zon liggen en je flamoes verbranden! :X
Misschien smeert ze het wel in, zie je zo lekker van die witte toelie er tussen druipen. :X
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_101038965
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Misschien smeert ze het wel in, zie je zo lekker van die witte toelie er tussen druipen. :X
:D :X :D
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:58:34 #62
139770 Miasan
Roemer has it
pi_101038998
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze kan vast wel een gewillige vent vinden die dat even goed insmeert zodat het er niet meer afdruipt. :X
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_101039038
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef Miasan het volgende:

[..]

Ze kan vast wel een gewillige vent vinden die dat even goed insmeert zodat het er niet meer afdruipt. :X
Ze bieden zich toch al aan.. volgens TS
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 14:00:28 #64
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101039076
quote:
Jij hebt de anus-bleek-hype overgeslagen?
pi_101039141
Of TS een troll is weet ik niet, hoe dan ook een dom verhaal. Maar het is hoe dan ook altijd mooi om te zien hoe de vrouwen er bovenop springen. Geen ergere bedreiging dan een uitdagende/promiscue meid.
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:08:25 #66
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101039353
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Harmankardon het volgende:
Of TS een troll is weet ik niet, hoe dan ook een dom verhaal. Maar het is hoe dan ook altijd mooi om te zien hoe de vrouwen er bovenop springen. Geen ergere bedreiging dan een uitdagende/promiscue meid.
Ja, want het is echt een bedreiging voor mijn relatie als ze graag met haar flamoes open ligt op een naaktstrand in weet ik veel waar. :?

De meeste boeit het niet dat ze zo zont, dat moet ze zelf weten.
Maar het is gewoon krom dat ze zegt dat ze het niet sexueel bedoeld met haar manier van verwoorden.
Wat heeft dat zonnen er mee te maken met hoe ze er uit ziet? of ze wel of geen intiempiercing heeft? En het wel grappig vinden dat mannen haar kut in kunnen kijken?

Zeg dan gewoon eerlijk dat je een exhibitionist bent inplaats van een naturist, is ook niks mis mee hoor, kan je tegenwoordig gewoon voor uitkomen en genoeg voyeuristen die daar van genieten. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 22-08-2011 14:14:23 ]
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:09:42 #67
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_101039406
quote:
6s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Jij hebt de anus-bleek-hype overgeslagen?
Nee nee, dat doe ik ook nog steeds. Als ik nu wegkruip in het donker kun je me volgen, net als konijntjes dat doen met hun witte staartje.
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 14:13:08 #68
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101039502
quote:
4s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Snakey het volgende:

[..]

Nee nee, dat doe ik ook nog steeds. Als ik nu wegkruip in het donker kun je me volgen, net als konijntjes dat doen met hun witte staartje.
geil :9~
  Forum Admin maandag 22 augustus 2011 @ 14:15:07 #69
Heeft een huisje.
pi_101039556
quote:
4s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef Snakey het volgende:
Ik zie het een soort van voor me. :')
pi_101039559
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:08 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, want het is echt een bedreiging voor mijn relatie dat zei graag met haar flamoes open ligt op een naaktstrand in weet ik veel waar. :?

De meeste boeit het niet dat ze zo zont, dat moet ze zelf weten.
Maar het is gewoon krom dat ze zegt dat ze het niet sexueel bedoeld met haar manier van verwoorden.
Wat heeft dat zonnen er mee te maken met hoe ze er uit ziet? of ze wel of geen intiempiercing heeft? En het wel grappig vinden dat mannen haar kut in kunnen kijken?

Zeg dan gewoon eerlijk dat je een exhibitionist inplaats van een naturist, is ook niks mis mee hoor, kan je tegenwoordig gewoon voor uitkomen en genoeg voyeuristen die daar van genieten. ;)
Zeker is dat een bedreiging. Niet direct voor jouw situatie allicht, maar in het algemeen voor vrouwen wel zeker en volgens mij speelt dat wel degelijk een rol in dit soort reacties. Mijn mening; niets meer, niets minder.

Dat haar verhaal krom is, zeker, maar als je hier op Fok iedere kromme redenatie moet gaan weerleggen dan blijf je bezig. Het feit dat zoveel vrouwen reageren speciaal op dit topic doet mij iets anders vermoeden. Maar ok, allemaal off topic, ik hou op.
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:18:53 #71
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_101039652
Ik kan dit verhaal niet serieus nemen, maar goed geprobeerd TS veel plezier op het strand :P
pi_101039893
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:18 schreef Danielle83 het volgende:
Ik kan dit verhaal niet serieus nemen, maar goed geprobeerd TS veel plezier op het strand :P
Jij houdt je beentjes lekker stijf tegen elkaar aan tijdens het zonnen?
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:26:47 #73
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101039906
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Zeker is dat een bedreiging. Niet direct voor jouw situatie allicht, maar in het algemeen voor vrouwen wel zeker en volgens mij speelt dat wel degelijk een rol in dit soort reacties. Mijn mening; niets meer, niets minder.

Dat haar verhaal krom is, zeker, maar als je hier op Fok iedere kromme redenatie moet gaan weerleggen dan blijf je bezig. Het feit dat zoveel vrouwen reageren speciaal op dit topic doet mij iets anders vermoeden. Maar ok, allemaal off topic, ik hou op.
Tja, misschien ben ik dan wel gek maar ik zie geen een vrouw als een bedreiging eigenlijk.
Er zullen altijd mooiere, slimmere, leukere en sexuelere vrouwen zijn, maar als ik me daar druk om moet gaan maken. :{w
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:28:11 #74
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_101039951
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:26 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Jij houdt je beentjes lekker stijf tegen elkaar aan tijdens het zonnen?
Alsof ik dat aan jou ga vertellen :6
pi_101040095
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:28 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Alsof ik dat aan jou ga vertellen :6
Ja maar dan weten we tenminste of je overal bruin bent. En ook 'daar'. Dat is blijkbaar belangrijk.

_O-
pi_101040153
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

In jouw beredenatie kunnen we dus iedere vrouw wel als bedreiging gaan zien, want iedereen heeft wel iets wat mooier/beter is dan bij jezelf..
pi_101040159
En TS, als je dan op je buik ligt, spreid je dan ook je billen? Zodat je tussen de billen een mooie 'tan' krijgt? Oh, ja, ik kom bijna... maar ik mis nog iets in het verhaal. Speel je ook met jezelf tijdens het zonnen? :@

Groetjes, Pan.da
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:38:33 #78
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_101040229
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja maar dan weten we tenminste of je overal bruin bent. En ook 'daar'. Dat is blijkbaar belangrijk.

_O-
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

_O-
Haha, ik moest lachen. Dat interesseert me geen ene fuck, maar ieder z'n eigen ding ;)
pi_101040669
Ik buk altijd voorover en trek dan mijn bilnaad uit elkaar zodat ik daar ook lekker brons wordt. Is dit vreemd?
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_101040687
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Harmankardon het volgende:
Hèhè,.. eindelijk iemand die het ook opvalt!
Hoewel dit natuurlijk gedrag is hoor, voor vrouwen onderling!
Als ik b.v. gewoon op straat, in een winkel, of waar dan ook loop terwijl net van mijn werk kom en ik draag een mooi getailleerd zakelijk mantelpakje met een nette rok tot op de knie en een hoog hakje, dan trekt menig "Gerda" of welke andere burgertrut dan ook ook alweer een zure snuit omdat ze zien dat hun man ook net even 1 seconde te lang naar mij keek!
Terwijl als ik zelf een mooie vrouw zie lopen mijn man er zelfs op attendeer dat er een hele mooi vrouw voorbij loopt! (mocht hij die zelf nog niet gezien hebben..) Mijn ervaring is met andere vrouwen: hoe beter ze er zelf uizien hoe relaxter ze zijn onder andere (ook hele mooie) vrouwen! Hoe lelijker: hoe onzekerder, hoe zuurder en verdedigender dat dat helemaal niet zo is!!!
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:51:55 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101040696
Dit lijkt me trouwens eerder een fantasie van een man die niet zo gemakkelijk aan zijn trekken komt.
pi_101040738
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef laurawntr het volgende:

[..]

Als ik b.v. gewoon op straat, in een winkel, of waar dan ook loop terwijl net van mijn werk kom en ik draag een mooi getailleerd zakelijk mantelpakje met een nette rok tot op de knie en een hoog hakje, dan trekt menig "Gerda" of welke andere burgertrut dan ook ook alweer een zure snuit omdat ze zien dat hun man ook net even 1 seconde te lang naar mij keek!
Terwijl als ik zelf een mooie vrouw zie lopen mijn man er zelfs op attendeer dat er een hele mooi vrouw voorbij loopt! (mocht hij die zelf nog niet gezien hebben..) Mijn ervaring is met andere vrouwen: hoe beter ze er zelf uizien hoe relaxter ze zijn onder andere (ook hele mooie) vrouwen! Hoe lelijker: hoe onzekerder, hoe zuurder en verdedigender dat dat helemaal niet zo is!!!
Gooi het eruit meid.
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:53:18 #83
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_101040753
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Ik zie het een soort van voor me. :')
Ik ook, ben veel te visueel ingesteld voor zulke topics.

Tevens een mooie troll/kloon.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_101040899
quote:

[..]

Maar wederom, dit klinkt er heel erg naar dat jij conformatie zoekt van hoe geweldig je wel niet bent. Ben je zelf niet ergens onzeker over? Je hamert er zo op dat je zo anders en zo tof bent, komt dat niet voort uit een minderwaardigheidscomplexje van je jeugd? Of heb je gewoon aandacht nodig?

Ik ben het met je eens dat kutnijd echt te veel voorkomt, vrouwen kunnen (sleutelwoord) ontzettend jaloers zijn.
pi_101040919
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:38 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

[..]

Haha, ik moest lachen. Dat interesseert me geen ene fuck, maar ieder z'n eigen ding ;)
Mensen waar dit er wel toe doet zijn natuurlijk ook een apart slag mensen :)
pi_101040928
Ik heb hier een woord voor: gatverdamme
pi_101041002
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

In jouw beredenatie kunnen we dus iedere vrouw wel als bedreiging gaan zien, want iedereen heeft wel iets wat mooier/beter is dan bij jezelf..
Maar dat is juist niet het punt, het gaat er niet om dat een andere vrouw mooier/slimmer/strakker is. Het punt is dat een andere vrouw die minder mooi is nog steeds met je vent kan gaan, simpelweg omdat ze seksueel makkelijk beschikbaar is cq lijkt te zijn. Andersom, van vrouwen naar mannen geldt dit veel en veel minder.

Bewijs te over in de wetenschap. Mannen zijn op het uiterlijk van vrouwen gericht, en vrouwen ook. Als vrouwen een kamer met vreemden binnengaan kijken ze eerst naar de concurrentie, de mooie vrouwen en later pas naar de mannen. Mannen kijken eerst naar mooie vrouwen en andere mannen drinken ze later wel een biertje mee.

Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat dit altijd in specifieke gevallen opgaat, ik zou mezelf als getrouwde man immers behoorlijk onderuit schoffelen, maar het is een natuurwet die vaker opgaat dan gemiddeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harmankardon op 22-08-2011 15:07:12 ]
pi_101041012
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:35 schreef Pan.da het volgende:
En TS, als je dan op je buik ligt, spreid je dan ook je billen? Zodat je tussen de billen een mooie 'tan' krijgt? Oh, ja, ik kom bijna... maar ik mis nog iets in het verhaal. Speel je ook met jezelf tijdens het zonnen? :@

Groetjes, Pan.da
ja hoor, op mijn buik spreid ik ook mijn benen een beetje, allemaal voor een mooi egaal bruin-effect!

En het is nog erger: ik gebruik ook Starwhite (zoek die maar 's op allemaal!) om donker en licht zo mooi mogelijk op elkaar afgestemd te krijgen voor die mooie egale glossy Penthouse/Playboy look!
Dames: kan ik jullie allemaal aanraden! Jullie vriendjes/mannen zullen er zeker blij mee zijn! (en de mannen hier weten wel hoe die "look" eruit ziet!!! ;) hahahaha!!

(o ja, pan.da: lukt het al een beetje? hahahaha)
pi_101041111
Ik durf het bijna niet te vragen maar... Smeer je daar dan ook zonnebrand? :')
pi_101041153
quote:
Dat je je man attendeert op andere vrouwen kan ook voortkomen uit onzekerheid om hem te testen of om je 'stoer' voor te doen bij hem.
pi_101041354
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Maar dat is juist niet het punt, het gaat er niet om dat een andere vrouw mooier/slimmer/strakker is. Het punt is dat een andere vrouw die minder mooi is nog steeds met je vent kan gaan, simpelweg omdat ze seksueel makkelijk beschikbaar is cq lijkt te zijn. Andersom, van vrouwen naar mannen geldt dit veel en veel minder.

Bewijs te over in de wetenschap. Mannen zijn op het uiterlijk van vrouwen gericht, en vrouwen ook. Als vrouwen een kamer binnengaan met vreemden kijken ze eerst naar de concurrentie, de mooie vrouwen en later pas naar de mannen. Mannen kijken naar mooie vrouwen en andere mannen drinken ze later wel een biertje mee.

Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat dit altijd in specifieke gevallen opgaat, ik zou mezelf als getrouwde man immers behoorlijk onderuit schoffelen, maar het is een natuurwet die vaker opgaat dan gemiddeld.
Ik vind het heel knap dat jij dat jij als man zijnde pressies denkt te weten hoe wij vrouwen denken.
Misschien gaat dat voor een hoop mensen wel op als ik zo eens de wanhopige topics bij bijv. relaties en psychologie lees. Maar lang niet voor iedereen werkt het zo. Als vrouwen laten merken dat ze makkelijk seksueel beschikbaar zijn, denk ik niet als eerste meteen van oh help moet m'n vriend bij me zien te houden. Maar mijn eerste gedachte is dan meer van. Wat brengt iemand er toe om zo makkelijk ten prooi te willen zijn. Wist niet dat dat zo vreemd was.
pi_101041528
quote:

Bewijs te over in de wetenschap. Mannen zijn op het uiterlijk van vrouwen gericht, en vrouwen ook. Als vrouwen een kamer met vreemden binnengaan kijken ze eerst naar de concurrentie, de mooie vrouwen en later pas naar de mannen. Mannen kijken eerst naar mooie vrouwen en andere mannen drinken ze later wel een biertje mee.

Ik kan dit als vrouw niet ontkennen eigenlijk, ik voel best de competitie op dit vlak tussen vrouwen onderling, vooral als er een mooie man in het spel is. Anderzijds kunnen mannen weer afgeven op het geld/status van een andere man, maar vrouwen doen het sterker op elkaars uiterlijk dan mannen ooit zullen doen.
pi_101041635
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:04 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Dat je je man attendeert op andere vrouwen kan ook voortkomen uit onzekerheid om hem te testen of om je 'stoer' voor te doen bij hem.
O ja, hoor in praktijk zou dat zeker kunnen!!
(Damn, you got me!) hahahahaha!! :W
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 15:22:42 #94
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101041780
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef laurawntr het volgende:

[..]

ja hoor, op mijn buik spreid ik ook mijn benen een beetje, allemaal voor een mooi egaal bruin-effect!

En het is nog erger: ik gebruik ook Starwhite (zoek die maar 's op allemaal!) om donker en licht zo mooi mogelijk op elkaar afgestemd te krijgen voor die mooie egale glossy Penthouse/Playboy look!
Dames: kan ik jullie allemaal aanraden! Jullie vriendjes/mannen zullen er zeker blij mee zijn! (en de mannen hier weten wel hoe die "look" eruit ziet!!! ;) hahahaha!!

(o ja, pan.da: lukt het al een beetje? hahahaha)
Ja, maar als je op je buik ligt met je benen licht gespreid, dan creëer je juist een groot onbereikbaar vlak... beter ga je met opgetrokken knieën liggen op je buik :Y
pi_101041894
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:15 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik kan dit als vrouw niet ontkennen eigenlijk, ik voel best de competitie op dit vlak tussen vrouwen onderling, vooral als er een mooie man in het spel is. Anderzijds kunnen mannen weer afgeven op het geld/status van een andere man, maar vrouwen doen het sterker op elkaars uiterlijk dan mannen ooit zullen doen.
Wat ook grappig is om te zien is, nu mijn vrouw zwanger is, ze alleen maar goedkeurende blikken krijgt van vrouwen, waar dat voorheen vaak niet zo was. Het valt mij zelfs overduidelijk op. Wat het precies betekent weet ik niet, maar wij houden het maar op "Die is in ieder geval geen concurrent meer". :D
pi_101041958
Rook je trouwens, Laura?
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2011 @ 15:28:21 #97
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101041966
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Wat ook grappig is om te zien is, nu mijn vrouw zwanger is, ze alleen maar goedkeurende blikken krijgt van vrouwen, waar dat voorheen vaak niet zo was. Het valt mij zelfs overduidelijk op. Wat het precies betekent weet ik niet, maar wij houden het maar op "Die is in ieder geval geen concurrent meer". :D
En daarmee kunnen ze zich gruwelijk vergissen :+
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:51:18 #98
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_101042778
First world problems :'(
My mama didn't raise no fool
pi_101042874
quote:

[..]

Waarom zou Gerda nou weer een burgertrut zijn? Vind ik hetzelfde type naam als Laura, dus ben jij ook een burgertrut dan?

Verder moet je zonnen zoals jij er blij van wordt, maar het doel van je topic ontgaat me wel geheel. Care to explain?
pi_101043015
quote:

[..]

Dapper van je dat je in dit forum nog steeds je stelling rechtop probeert te houden.
En terecht, want hij is zo waar als een koe en de alledaagse realiteit! Je bent dus iemand met een helder waarnemingsvermogen en goede antenne's!

Realiteit is echter ook dat je bijna nog beter je gezicht in wespennest kunt steken, dan in een forum blijkbaar als deze de realiteit benoemen m.b.t. vrouwen en hun gedrag wanneer zij een andere vrouw spotten die in hun ogen, te mooi, te slank, te "outgoing", te mondig, te intelligent, te succesvol is... (let wel: ik zeg zeker niet dat ik dat allemaal ben). In een vriendinnenkring en/of een grotere groep vrouwen worden deze eigenschappen al vrij snel gedegradeerd tot: te sletterig, "kvin-haar-helemaal-nie-mooi", te overdreven, te aandachttrekkerig, te arrogant, dollarkut, etc...!
Ik zeg zeker niet dat alle vrouwen zo zijn, ik heb een aantal zeer goede vriendinnen die mij al heel wat jaren heel goed kennen en ik hen. Ook een aantal van hen staat, laat ik het zo zeggen, net als ik, "vrij van geest" in het leven! En dat klikt en werkt!

Helaas moet ik constateren dat een groot gedeelte van het andere type vrouw zich in grote getale hier op dit forum zich bevind! Allemaal zich verdedigen dat ze heulemaal-nie onzeker zijn! En dat ik dat juist ben en aandacht zoek...! Prachtig om te lezen hoe sommige vrouwen zich hier proberen zich van allerlei amateuristische theorietjes te bedienen om zo duidelijk te maken dat ik waarschijnlijk een groot probleem heb... :O En je kunt lezen dat ze heel beheerst, kalm en wijs over willen komen, maar tussen de regels VOEL je het venijn... de agressie... aan de scheldwoorden die hier al gebruikt zijn voel je dat ze het liefst iemand als mij de ogen zouden willen uitkrabben! Die "aandachtshoer" etc... tja, tzijn niet mijn woorden ze zijn toch echt door anderen genoemd alhier!

Terwijl ik me ondertussen nog steeds in mijn nopjes voel en heerlijk de dingen doe die volgens anderen blijkbaar niet horen! Love it! :W

Dus ja, dit forum bewijst dat jou stelling klopt!! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')