Heb je ook een bron voor dit verhaal?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ronduit misdadig.
Vaccineren is zo ontiegelijk fout. Onbegrijpelijk dat gros van de zorgverlener ter wereld in deze fascistische onethische misdaad trapt. Het is omdat de Nederlandse arts/zorgmedewerker zo utterly stupid (lees Bigpharma minded) is dat je het hem niet kan aanrekenen dat ie vaccin toedient of adviseert.
Onze RIVM is trouwens geen haar beter. Wordt ook bestuurd door hielenlikkende bigharma-vriendjes.
FYI. Een vaccin is een wapen.
Yep, kort en krachtig. Goede taal Lambiekje !quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zwak zieke mensen, die kapotte enof overbelaste organen hebben. Dat is big business.
Dat wijst erop dat geld het probleem is, aangezien de gezondheidsindustrie (eigenlijk iedere vorm van industrie) afhankelijk is van een schaarse hoeveelheid geld. Dus geld, niet de gezondheidszorg is het probleem.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Yep, kort en krachtig. Goede taal Lambiekje !
De gehele gezondheidsindustrie heeft er alle belang bij om mensen ongezond te maken en ongezond
te houden,.
Maak patienten gezond en het hele medisch-pharmaceutisch apparaat is werkloos en kan een uitkering gaan aanvragen.
Idd deels, mensen in deze gezondheidsindustrie die werken voor het geld (zonder na te denken), en niet om de wereld te verbeteren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat wijst erop dat geld het probleem is, aangezien de gezondheidsindustrie (eigenlijk iedere vorm van industrie) afhankelijk is van een schaarse hoeveelheid geld. Dus geld, niet de gezondheidszorg is het probleem.
Nogal ongenuanceerd zoals je het stelt, aangezien er wel degelijk mensen zijn die uit goedheid in die sector willen werken. Helaas worden ook deze mensen soms gedwongen concessies te doen uit financiële en beleidsmatige druk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:15 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Idd deels, mensen in deze gezondheidsindustrie die werken voor het geld (zonder na te denken), en niet om de wereld te verbeteren.
De vlag mag uithangen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Nogal ongenuanceerd zoals je het stelt, aangezien er wel degelijk mensen zijn die uit goedheid in die sector willen werken. Helaas worden ook deze mensen soms gedwongen concessies te doen uit financiële en beleidsmatige druk.
Maar ik snap je punt.
mensen zijn niet gezond te krijgen, snap dat dan eens, iedereen wordt wel eens ziek, de ene erger dan de ander. De mens maakt zichzelf ongezond, enerzijds door levensstijl en anderzijds door hun eigen genen, live with itquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Yep, kort en krachtig. Goede taal Lambiekje !
De gehele gezondheidsindustrie heeft er alle belang bij om mensen ongezond te maken en ongezond
te houden,.
Maak patienten gezond en het hele medisch-pharmaceutisch apparaat is werkloos en kan een uitkering gaan aanvragen.
nou als je moedwillig ondeugdelijke pilletjes op de markt brengt. Of werkende methodes om zeep helpt voor het gewin is het het niet alleen maar het geld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat wijst erop dat geld het probleem is, aangezien de gezondheidsindustrie (eigenlijk iedere vorm van industrie) afhankelijk is van een schaarse hoeveelheid geld. Dus geld, niet de gezondheidszorg is het probleem.
Die buikkrampjes van dat paracetamolletje zitten je echt dwars hè?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nou als je moedwillige ondeugdelijk pilletjes op de markt brengt. Of werkende methodes omzeep helpt voor het gewin is het het niet alleen maar het geld.
Dat is het dus, in a nutshell.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:29 schreef Re het volgende:
[..]
mensen zijn niet gezond te krijgen, snap dat dan eens, iedereen wordt wel eens ziek, de ene erger dan de ander. De mens maakt zichzelf ongezond, enerzijds door levensstijl en anderzijds door hun eigen genen, live with it
ja wel hoor. Aspartaam, vaccins en magnetronmaaltijden acuut verbieden. Vitamines en mineralen weer terug in het groente/fruit kweken ipv op kleur en gaafheid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:29 schreef Re het volgende:
[..]
mensen zijn niet gezond te krijgen, snap dat dan eens, iedereen wordt wel eens ziek, de ene erger dan de ander. De mens maakt zichzelf ongezond, enerzijds door levensstijl en anderzijds door hun eigen genen, live with it
Maar wat is gezond eten?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is het dus, in a nutshell.
Een mens is nu eenmaal geen robot.
Gezond eten en gezond leven is prima, maar je krijgt er geen garantie bij dat je dan nooit ziek wordt.
kwastquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die buikkrampjes van dat paracetamolletje zitten je echt dwars hè?
Ik denk dat iedereen dat wel weet, het is niet zo dat er niet genoeg over gepubliceerd is.quote:
nee hoor, ik heb geen aandelen, ik zet mij alleen maar in om mensen beter te maken, op een commerciële manier, dat wel, en daar is niets mis meequote:Op maandag 29 augustus 2011 18:38 schreef Bankfurt het volgende:
@Re,
Ben je soms geschrokken door mijn heldere taal ?![]()
zouden je aandelen in je pharmaceutische bedrijven nu gevaar lopen door mijn betoog, en ben je nu bezorgd ?
Ik kan het antwoord je al voorspellen, je moet je inlezen, youtube filmpjes bekjiken, en niks geloven van wat doktoren of mensen uit de farmaceutische industrie je vertellen. Dat zelfde kreeg ik te horen toen ik in alle eerlijkheid aan de posters hier op het forum vroeg wat mijn vader kon doen om te genezen van zijn beginnende prostaatkanker, in plaats van blind het advies van de doktoren te volgen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:10 schreef Re het volgende:
eens kijken, met welk mineralencomplex voorkom je bijvoorbeeld malaria, herpes, hepatitis, alzheimer, parkinson, myastenia gravis, multiple sclerose, reuma, type I diabetes, psoriasis
ik ben benieuwd..., indien beantwoord kom ik met de volgende lijst
en daar het al mis. aannames.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel weet,
ja maar er is een vet leugen, een cholesterol leugen, calcium leugen. Alles men wat men denkt dat gezond is het daadwerkelijk niet.quote:het is niet zo dat er niet genoeg over gepubliceerd is.
Denk dat het te maken heeft met evenwicht, en dat is iets dat je zelf een beetje uit moet puzzelen, gezond eten en bewegen, het is eigenlijk zo eenvoudig en een kwestie van wat zelfdiscipline (vind ik).
Vitamine B12?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:10 schreef Re het volgende:
eens kijken, met welk mineralencomplex voorkom je bijvoorbeeld malaria, herpes, hepatitis, alzheimer, parkinson, myastenia gravis, multiple sclerose, reuma, type I diabetes, psoriasis
ik ben benieuwd..., indien beantwoord kom ik met de volgende lijst
the bigpharma way ...quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:12 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb geen aandelen, ik zet mij alleen maar in om mensen beter te maken, op een commerciële manier, dat wel, en daar is niets mis mee
daar zijn idd studies naar en er is een positieve correlatie, maar het voorkomt het niet compleet (zelfde als roken trouwens)quote:
at your servicequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:35 schreef Re het volgende:
[..]
daar zijn idd studies naar en er is een positieve correlatie, maar het voorkomt het niet compleet (zelfde als roken trouwens)
och, ik ben ook goed in pubmed hoor: 2010 Neurology (maar ach dat is een BigPharma journal natuurlijkquote:
Ho Ho, het onderzoek toont aan dat er geen significante correlatie isquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef Re het volgende:
[..]
och, ik ben ook goed in pubmed hoor: 2010 Neurology (maar ach dat is een BigPharma journal natuurlijk):
http://alzheimers.about.c(...)-alzheimers-risk.htm
wil best geloven dat er een goede correlatie is en dat het verder onderzocht mag worden...
maar goed dan blijven er nog tig andere ziektes in mijn rijtje hierboven ...
Nee want stel je voor dat je gewoon met normaal voedsel gros van de kwalen kan voorkomen. Dan heeft bigpharma geen bestaansrecht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ho Ho, het onderzoek toont aan dat er geen significante correlatie is
Eeuh, enkel dat jij dat denkt, maakt het nog niet tot de waarheid natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee want stel je voor dat je gewoon met normaal voedsel gros van de kwalen kan voorkomen. Dan heeft bigpharma geen bestaansrecht.
Je snapt dat dergelijke onderzoeken doorgestoken kaart is. Sabotage. misleiding en bedrog.
Neurology. 2010 Oct 19;75(16):1408-14.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ho Ho, het onderzoek toont aan dat er geen significante correlatie is
Het staat op papier dus is het waar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Eeuh, enkel dat jij dat denkt, maakt het nog niet tot de waarheid natuurlijk.Hier hebben we een gedocumenteerd en onderbouwd onderzoek, met heldere conclusies, die je niet eens helemaal in het ongelijk stellen, en dan nog is het niet goed? Volgens mij was jij vroeger zo'n kind dat die ronde blokjes door vierkante gaatjes wilde timmeren, en als dat niet lukte het speelgoed maar door de kamer smeet, of niet?
Ik weet niet of het je ooit door je ouders verteld is, zo niet, dan bij deze een kleine aanvulling op je opvoeding: Jij hebt niet altijd gelijk, en soms weten andere mensen ergens meer van af dan jij.
Zie hoe makkelijk iets over het hoofd wordt gezien. En dat menig arts zijn mening/advies baseert op oude meuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:57 schreef Re het volgende:
[..]
Neurology. 2010 Oct 19;75(16):1408-14.
die wel, en die is uit 2010, de jouwe uit 2006
De conclusie is echter niet zo heel hard: "The tHcy-AD link may be partly explained by serum holoTC. The role of holoTC in AD should be further investigated."quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:57 schreef Re het volgende:
[..]
Neurology. 2010 Oct 19;75(16):1408-14.
die wel, en die is uit 2010, de jouwe uit 2006
Goh verrassend.quote:Controle op wetenschap faalt
De affaire rond de frauderende hoogleraar Diederik Alexander Stapel toont aan dat de Nederlandse academische wereld niet of nauwelijks controleert of wetenschappelijk gepresenteerde onderzoeken feitelijk juist zijn.
bron
Noem het rustig misdadig.quote:Wetenschappelijke fraude komt vaker voor
De - kennelijke - wetenschappelijke fraude van de Tilburgse hoogleraar sociale psychologie Diederik Stapel is geen op zichzelf staand incident. Er is wel meer mis in de wetenschappelijke wereld, zegt de Groninger psycholoog Maarten Derksen. "Wetenschappelijke fraude klinkt heel sensationeel. Ik zou het erg jammer vinden als deze zaak wordt afgedaan als een uitzondering. We kunnen niet collectief onze handen schoon wassen, er zijn wel meer dingen die fout zijn."
bron
je weet waar meneer Stapel onderzoek naar deed...quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Goh verrassend.
Nederlandse wetenschappers zijn doortrapt . Niks incidenten. Het is juist een incident dat een Nederlandse wetenschappers wel integer te werk gaat.
Ha, zie je wel
[..]
Noem het rustig misdadig.
Uit je bron:quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Goh verrassend.
Nederlandse wetenschappers zijn doortrapt . Niks incidenten. Het is juist een incident dat een Nederlandse wetenschappers wel integer te werk gaat.
Ha, zie je wel
[..]
Noem het rustig misdadig.
Zie aldaar: falsificatie, het zelfcorrigerende mechanisme van wetenschap.quote:De fraude kwam aan het licht doordat zijn bevindingen sterk afweken van die van andere onderzoekers.
vleesetenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:27 schreef Re het volgende:
[..]
je weet waar meneer Stapel onderzoek naar deed...
Denk je nu werkelijk dat dat functioneert?!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Uit je bron:
[..]
Zie aldaar: falsificatie, het zelfcorrigerende mechanisme van wetenschap.
Je komt zelf met een voorbeeld waar het gewerkt heeftquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat dat functioneert?!
Sinds wanneer hecht jij enige waarde aan krantenkoppen?quote:En vandaar dat de Trouw komt met dit is geen incident. En de kop van de telegraaf geen controle op wetenschap.
Niet dus, gezien je eigen voorbeeld.quote:falsificatie is een loze term.
Het is wel zo dat Nederland bij buitenlandse wetenschappers gezien wordt als een minder prettig wetenschappelijk klimaat om in te werken. Dat is echter iets totaal anders dan wantrouwen naar de Nederlandse wetenschappers... Dat is in ieder geval binnen mijn veld echt niet het geval.quote:Door die Stapel is Nederlandsche wetenschap een lekkere knauw gehad. En terecht dat buitenlandse wetenschappers Nederlandse wetenschappers wantrouwen.
Ibuprofen? Ja, dat ken ik wel. Zelf gebruik ik het niet omdat mijn maag daar te gevoelig voor is. Ik draai beter op aspirine, maar vooral paracetamol. Wat je beschrijft is een bijwerking, dan heb je of te veel ingenomen, of je bent te gevoelig voor de ibu. Het verwijdt onder andere bloedvaten en verdunt het bloed, dus dat verklaart het lichte gevoel in je hoofd. Neem het voortaan in met water en wat eten van tevoren. Geen melkproducten of grapefruit(sap)!quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:41 schreef dadgad het volgende:
Ik kan me maar nooit interesseren voor het Big Pharma onderwerp eigenlijk. Is het omdat ik gewoon altijd kerngezond en nooit ziek ben?
Gray, ken jij die pijnstillers Sarixell van Bauer(met illuminatie-tekens, dat bedrijf schijnt ook met de nazi's te hebben gehandeld) ibuproffenatrium? Ik had er laatst 2 genomen en ik werd er zo stoned als een garnaal van. Best chill. Ik nam er toen nog 2, maar dat ging niet helemaal goed. Ik voelde me ontzettend chemisch van binnen en misselijk etc.
Zoals hekkie al aanwees, gaf je zelf voorbeelden via je bron die laten zien dat het wel degelijk functioneert. Beter je eigen bronnen lezen Biekje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat dat functioneert?!
En vandaar dat de Trouw komt met dit is geen incident. En de kop van de telegraaf geen controle op wetenschap.
falsificatie is een loze term.
Door die Stapel is Nederlandsche wetenschap een lekkere knauw gehad. En terecht dat buitenlandse wetenschappers Nederlandse wetenschappers wantrouwen.
Ja ik nam het met water op lege maag, vanwege snerende koppijn. Dus helemaal stoned. Daarna gegeten bij ouders, flink wat wijn en toen nog 2 en toen ging het mis!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Ibuprofen? Ja, dat ken ik wel. Zelf gebruik ik het niet omdat mijn maag daar te gevoelig voor is. Ik draai beter op aspirine, maar vooral paracetamol. Wat je beschrijft is een bijwerking, dan heb je of te veel ingenomen, of je bent te gevoelig voor de ibu. Het verwijdt onder andere bloedvaten en verdunt het bloed, dus dat verklaart het lichte gevoel in je hoofd. Neem het voortaan in met water en wat eten van tevoren. Geen melkproducten of grapefruit(sap)!
[..]
Zoals hekkie al aanwees, gaf je zelf voorbeelden via je bron die laten zien dat het wel degelijk functioneert. Beter je eigen bronnen lezen Biekje.
Maar niemand vraagt zich af waarom men het (bijna) dagelijks slikt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Ibuprofen? Ja, dat ken ik wel. Zelf gebruik ik het niet omdat mijn maag daar te gevoelig voor is. Ik draai beter op aspirine, maar vooral paracetamol. Wat je beschrijft is een bijwerking, dan heb je of te veel ingenomen, of je bent te gevoelig voor de ibu. Het verwijdt onder andere bloedvaten en verdunt het bloed, dus dat verklaart het lichte gevoel in je hoofd. Neem het voortaan in met water en wat eten van tevoren. Geen melkproducten of grapefruit(sap)!
Weg met je generalisatie vieze stinkerd: ). Ik gebruik zéér zelden enige vorm van medicatie. Dit was een uitzondering. Ik was bij mijn stervende oma op bezoek en die snerende koppijn kwam gewoon even niet van pas.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar niemand vraagt zich af waarom men het (bijna) dagelijks slikt?
Dat soort dingen met alcohol combineren is sowieso nogal dom hequote:Op zaterdag 10 september 2011 16:52 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ja ik nam het met water op lege maag, vanwege snerende koppijn. Dus helemaal stoned. Daarna gegeten bij ouders, flink wat wijn en toen nog 2 en toen ging het mis!
Toon eerst maar eens aan dat dat het geval is. Ik denk niet dat je dat kan, omdat het niet het geval is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar niemand vraagt zich af waarom men het (bijna) dagelijks slikt?
Misschien wel ja. Maar al bij al was het een leuke avond. Die laatste 2 had ik beter kunnen weglaten. Ik heb bijna 3 uur over de wandeling naar huis gedaan. Totaal verdwaald enzo, maar goed.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat soort dingen met alcohol combineren is sowieso nogal dom heAl helemaal als die eerste op een nuchtere maag waren.
Het is geen generalisatie. Er zijn massas die dagelijks meerdere aspirientjes slikken. Ik gebruikte men en niet jij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:02 schreef dadgad het volgende:
[..]
Weg met je generalisatie vieze stinkerd: ). Ik gebruik zéér zelden enige vorm van medicatie. Dit was een uitzondering. Ik was bij mijn stervende oma op bezoek en die snerende koppijn kwam gewoon even niet van pas.
Klopt er zijn wel mensen die die zooi dagelijks gebruiken. Best zinloos, het lichaam lost het, als je geduld hebt vanzelf wel op. Misschien hebben ze zoveel hoofdpijn omdat ze teveel denken. (aan onzinnige dingen)quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is geen generalisatie. Er zijn massas die dagelijks meerdere aspirientjes slikken. Ik gebruikte men en niet jij.
Natuurlijk is op een dergelijk moment geoorloofd om een aspirientje te slikken.
Waar ik op doel is, diegene die structureel aspirientjes slikken niet achter probleem aangaan waarom ze hoofdpijn of iets dergelijks hebben.
Men is een generalisatie naar bijna iedereen/de meerderheid etc. Dus ja, je was aan het generaliseren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is geen generalisatie. Er zijn massas die dagelijks meerdere aspirientjes slikken. Ik gebruikte men en niet jij.
Natuurlijk is op een dergelijk moment geoorloofd om een aspirientje te slikken.
Waar ik op doel is, diegene die structureel aspirientjes slikken niet achter probleem aangaan waarom ze hoofdpijn of iets dergelijks hebben.
Ik denk dat je de zaak Stapel onderschat hier Gray, het heeft waarschijnlijk jaren gespeeld,,,quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Uit je bron:
[..]
Zie aldaar: falsificatie, het zelfcorrigerende mechanisme van wetenschap.
Oompa! Lang geledenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk dat je de zaak Stapel onderschat hier Gray, het heeft waarschijnlijk jaren gespeeld,,,
Het zal nog steeds voorkomen, helaas. Ik ken zelf een student die zich hieraan heeft schuldig gemaakt, maar dat is door de universiteit in de doofpot gestopt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk dat je de zaak Stapel onderschat hier Gray, het heeft waarschijnlijk jaren gespeeld,,,
Kheb het in Nijmegen nog niet meegemaakt... Hopelijk blijft dat zo. We hadden binnen het centrum pas nog een presentatie over reputaties binnen de wetenschappelijke wereld. Hoe die op te bouwen en hoe die te verliezen. De presentator had vervalsing van data er niet eens meer opgezet, alleen er wat over gezegt van 'het mag duidelijk zijn dat criminele zaken als vervalsing al helemaal not done is'.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Het zal nog steeds voorkomen, helaas. Ik ken zelf een student die zich hieraan heeft schuldig gemaakt, maar dat is door de universiteit in de doofpot gestopt.
Dat bestaat niet meer bij ons dus slechts cum laudequote:
Als je goed leest valt er best wel veel te vinden. Het nieuws blijft op de een of andere manier heel de tijd op het vleesonderzoek hangen maar als je de persberichten / interviews met de rector leest en kijkt wat studenten zeggen weet je al een stuk meer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kheb het in Nijmegen nog niet meegemaakt... Hopelijk blijft dat zo. We hadden binnen het centrum pas nog een presentatie over reputaties binnen de wetenschappelijke wereld. Hoe die op te bouwen en hoe die te verliezen. De presentator had vervalsing van data er niet eens meer opgezet, alleen er wat over gezegt van 'het mag duidelijk zijn dat criminele zaken als vervalsing al helemaal not done is'.
Zijn er over de zaak Stapel al wat meer (objectieve) details bekend?
Met lof is ook geweldigquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat bestaat niet meer bij ons dus slechts cum laude
[..]
Als je goed leest valt er best wel veel te vinden. Het nieuws blijft op de een of andere manier heel de tijd op het vleesonderzoek hangen maar als je de persberichten / interviews met de rector leest en kijkt wat studenten zeggen weet je al een stuk meer.
En dan zijn er nog mensen die heel erg veel meer weten maar niks vertellen
Gefeli!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat bestaat niet meer bij ons dus slechts cum laude
Zal nog eens zoeken danquote:Als je goed leest valt er best wel veel te vinden. Het nieuws blijft op de een of andere manier heel de tijd op het vleesonderzoek hangen maar als je de persberichten / interviews met de rector leest en kijkt wat studenten zeggen weet je al een stuk meer.
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:07 schreef Gray het volgende:
[..]
En gefeliciteerd!
Leuk dat je weer terug bent.
Thanks guysquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gefeli!
[..]
Zal nog eens zoeken dan
Blijkbaar komt het toch uit en worden stappen ondernomen om de zaken op orde te stellen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dus ondanks dat de wetenschap zichzelf dus reinigt en in TB mensen hem aan hebben gegeven, is de kans vrij aanwezig dat het al veel langer en op andere uni's heeft gespeeld...
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen wat je tot zoiets zou zetten. Die hoogleraar komt nu nergens meer aan de bak. Afgezien van de morele bezwaren lijkt me dat toch een fors risico.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:44 schreef oompaloompa het volgende:
Zeker, maar 5-15 jaar lijkt me een teken dat de methode op dit moment niet voldoet.
Tijd, geld, en andere excuses.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen wat je tot zoiets zou zetten. Die hoogleraar komt nu nergens meer aan de bak. Afgezien van de morele bezwaren lijkt me dat toch een fors risico.
Prestige misschien?quote:Op zondag 11 september 2011 00:13 schreef oompaloompa het volgende:
Ik denk niet dat het tijd en geld is, maar dat is op dit moment allemaal nog speculatie natuurlijk...
Daar zou ik mijn geld op inzettenquote:
Nee natuurlijk niet. Allemaal zo integer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kheb het in Nijmegen nog niet meegemaakt...
Gefeliciteerd.quote:
Ha het 6jes cultuur wordt langzaam in gang gezet.quote:Dat bestaat niet meer bij ons dus slechts cum laude
omdat anders ook hun kop rollen.quote:[..]
Als je goed leest valt er best wel veel te vinden. Het nieuws blijft op de een of andere manier heel de tijd op het vleesonderzoek hangen maar als je de persberichten / interviews met de rector leest en kijkt wat studenten zeggen weet je al een stuk meer.
En daar hangt gros van de wetenschap aan.quote:
Nou nee, ik ga liever uit van een 'innocent until proven guilty' principe. Als jij bewijzen hebt van vervalste onderzoeksresultaten in Nijmegen, kom maar op.quote:Op zondag 11 september 2011 07:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Allemaal zo integer.
Maar ja jij ziet al niet in dat NIST liegt en bedriegt. En vindt dat WTC normaal is ingestort. Vind je het gek dat jij denkt dat er geen fraude in Nijmegen is.
get real.
Ik ook.quote:Op zondag 11 september 2011 01:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn geld op inzetten
Voor een groot deel wel ja. Wat jij daar dan weer niet bij moet vergeten is dat dat ook een positieve werking heeftquote:Op zondag 11 september 2011 08:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En daar hangt gros van de wetenschap aan.
Ben benieuwd....quote:Onderzoek naar ritalin en prozac bij jongeren
Het Academisch Medisch Centrum (AMC) in Amsterdam gaat de effecten van ritalin en prozac op jonge mensen onderzoeken. Ruim 40.000 Nederlandse kinderen slikken deze medicijnen tegen bijvoorbeeld ADHD of een depressie, maar het is niet duidelijk wat de effecten daarvan op hun hersenen zijn.
De eerste resultaten van het onderzoek worden over ruim een jaar verwacht, aldus het AMC donderdag. Volgens het centrum is niet duidelijk hoe deze medicijnen inwerken op de jonge hersenen en wat de effecten zijn op het zich ontwikkelende brein.
Met deze studie hopen de onderzoekers de langetermijneffecten te ontrafelen.
bron
Heb je die bewijzen nou nog, of blijft het bij die ene kreet?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ben benieuwd....
Uiteraard wordt dit weer misdadig laat uitgevoerd.
Je weet dondersgoed dat Ritalin slecht is. Maar jij bent zo'n wetenschapper die alles wat wetenschap doet goed is. Ik verklap je nu dat wetenschappers doortrapt slecht bezig zijn. Werken op basis was shareholders willen. Wetenschap is NIET object. Dat jij het anders ziet is jouw sneue bekrompen tunnelvisie.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je die bewijzen nou nog, of blijft het bij die ene kreet?
Wat een geraaskalk zegquote:Op donderdag 15 september 2011 15:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat Ritalin slecht is. Maar jij bent zo'n wetenschapper die alles wat wetenschap doet goed is. Ik verklap je nu dat wetenschappers doortrapt slecht bezig zijn. Werken op basis was shareholders willen. Wetenschap is NIET object. Dat jij het anders ziet is jouw sneue bekrompen tunnelvisie.
Wetenschap is failliet. Face it. Er zal alleen maar meer bedrog boven tafel komen.
Maar het zal ook niet dat jij voorstander bent van DSM5.
Dit was uiteraard te verwachten...quote:Topwetenschapper Merck gaf aanwezigheid virussen in vaccins toe
Eén van de meest prominente wetenschappers in de geschiedenis van de vaccin-industrie heeft openlijk toegegeven dat vaccins zijn besmet met virussen die leukemie en kanker kunnen veroorzaken.
Als reactie begonnen zijn collega’s van de grote farmaceut Merck te lachen.
Ze grapten dat Amerika de Olympische Spelen wel zou blijven winnen omdat de vaccins het eerst werden getest in Rusland. Het is geen samenzweringstheorie, het zijn de woorden van een topwetenschapper van Merck die waarschijnlijk niet wist dat de opname zich op het internet zou gaan verspreiden, te meer omdat het internet nog niet bestond toen hij zijn uitspraken deed.
Hij dacht waarschijnlijk dat het altijd een geheim zou blijven. Toen hem werd gevraagd waarom dit niet werd gedeeld met de pers antwoordde hij: “Dit is een wetenschappelijke aangelegenheid binnen de wetenschappelijke gemeenschap.”
Met andere woorden houden wetenschappers elkaar de hand boven het hoofd. Ze houden hun geheimen binnen de genootschappen en verhullen de waarheid over de besmetting van hun vaccins.
In onderstaande video doet Dr. Maurice Hilleman (1919-2005) uitspraken over het SV40-virus in het poliovaccin, leukemie in het gelekoortsvaccin en andere virussen die op deze wijze onder de bevolking worden verspreid, waaronder kanker en HIV.
Gardasil
Om antwoord te krijgen op de vraag waarom pubermeisjes plotseling lijden aan velerlei aandoeningen nadat ze ingespoten zijn met HPV-vaccins begon SANE Vax, Inc de vaccins te testen in een laboratorium.
Het bedrijf ontdekte dat verschillende vaccins waren besmet met rDNA van het humaan papillomavirus (HPV). De vaccins waren gekocht in de Verenigde Staten, Australië, Nieuw-Zeeland, Spanje, Polen en Frankrijk, wat erop duidt dat de Gardasil-besmetting een wereldwijd fenomeen is.
Dr. Sin Hang Lee trof rDNA aan van zowel HPV-11 en HPV-18, die zich stevig hadden gehecht aan de aluminium hulpstof in de vaccins. Alleen al het feit dat aluminium wordt gebruikt in vaccins is opmerkelijk te noemen. Wanneer aluminium in het lichaam komt is het namelijk giftig en raakt het zenuwstelsel beschadigd.
SANE Vax liet op maandag in een verklaring weten dat de tests zijn uitgevoerd nadat een pubermeisje binnen 24 uur na het HPV-vaccin werd gediagnosticeerd met juveniele reumatoïde artritis (JVA).
Het rDNA dat Gardasil besmet is ‘onnatuurlijk’ rDNA van het HPV-virus zelf. Het is in een laboratorium gefabriceerd. Patholoog Dr. Lee: “Natuurlijk HPV-DNA verblijft niet lang in de bloedsomloop. Het HPV-DNA in Gardasil is ‘onnatuurlijk’ DNA. Het is recombinant DNA dat in gistcellen wordt gespoten voor de productie van virusachtige deeltjes (VLP). rDNA gedraagt zich anders dan natuurlijk DNA. Het kan een menselijke cel binnendringen, vooral na ontstekingen als gevolg van de aluminium hulpstof [in de vaccins]. Wanneer een segment van recombinant DNA een menselijke cel binnendringt, zijn de consequenties moeilijk te voorspellen. De cel bevat dan echter zowel menselijk DNA als genetisch gemodificeerd viraal DNA.”
De vaccin-industrie produceert reeds lange tijd besmette vaccins. Het is mensen die geloven dat vaccins veilig zijn aan te raden zich te informeren. Ontdek zelf de waarheid.
De vaccin-industrie zet alles op alles om complete financiële immuniteit te krijgen binnen het Amerikaanse Vaccine Injury Compensation Plan (VICP). Zij weten namelijk dat ze failliet zullen gaan wanneer naar buiten komt dat vele gevallen van kanker, autisme en verschillende andere aandoeningen worden veroorzaakt door de vaccins zelf.
Damn zeg, wat een belabberde punten zitten daar in zegquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit was uiteraard te verwachten...
Vind je het gek dat er zoveel mensen kanker hebben. We worden er toe verplicht. Het is godverdomme een winwin situatie voor de walgelijke misdadigers.
Nog maar een keer. Vaccins zijn wapens!
Wacht even. Hoor jij nu niet heel hard onzin te roepen? Kanker in deze vorm bestaat volgens jou toch helemaal niet?quote:In onderstaande video doet Dr. Maurice Hilleman (1919-2005) uitspraken over het SV40-virus in het poliovaccin, leukemie in het gelekoortsvaccin en andere virussen die op deze wijze onder de bevolking worden verspreid, waaronder kanker en HIV.
Ja dus? Dat er stukjes DNA in zit is niet zo'n probleem. Pas als die onderdeel zijn van een compleet virus deeltje wordt het een probleem. Wat moet ik me trouwens bij rDNA voorstellen? Vast niet ribosomal.quote:Gardasil
Om antwoord te krijgen op de vraag waarom pubermeisjes plotseling lijden aan velerlei aandoeningen nadat ze ingespoten zijn met HPV-vaccins begon SANE Vax, Inc de vaccins te testen in een laboratorium.
Het bedrijf ontdekte dat verschillende vaccins waren besmet met rDNA van het humaan papillomavirus (HPV). De vaccins waren gekocht in de Verenigde Staten, Australië, Nieuw-Zeeland, Spanje, Polen en Frankrijk, wat erop duidt dat de Gardasil-besmetting een wereldwijd fenomeen is.
Dat hangt geheel af van de hoeveelheid en de vormquote:Dr. Sin Hang Lee trof rDNA aan van zowel HPV-11 en HPV-18, die zich stevig hadden gehecht aan de aluminium hulpstof in de vaccins. Alleen al het feit dat aluminium wordt gebruikt in vaccins is opmerkelijk te noemen. Wanneer aluminium in het lichaam komt is het namelijk giftig en raakt het zenuwstelsel beschadigd.
Dit vind ik nog wel de meest lachwekkende van de hele post. Niet vanwege het leed natuurlijk, maar omdat het vaccin als schuldige aan wordt gewezen. Reuma is nou niet echt een aandoening die je binnen 24 uur ontwikkeld.quote:SANE Vax liet op maandag in een verklaring weten dat de tests zijn uitgevoerd nadat een pubermeisje binnen 24 uur na het HPV-vaccin werd gediagnosticeerd met juveniele reumatoïde artritis (JVA).
Aah het was revombinant DNA. Dat maakt het een nog kleiner probleem dan het al was. Dat DNA is verantwoordelijk voor de productie van het omhulsel van het virus. Dat gebruiken ze om het immuunsysteem het echte virus te leren herkennen. Zonder een eiwit wat dat stuk DNA inbouwd in het DNA van een levende cel heb je daar niet zo veel van te vrezen.quote:Het rDNA dat Gardasil besmet is ‘onnatuurlijk’ rDNA van het HPV-virus zelf. Het is in een laboratorium gefabriceerd. Patholoog Dr. Lee: “Natuurlijk HPV-DNA verblijft niet lang in de bloedsomloop. Het HPV-DNA in Gardasil is ‘onnatuurlijk’ DNA. Het is recombinant DNA dat in gistcellen wordt gespoten voor de productie van virusachtige deeltjes (VLP). rDNA gedraagt zich anders dan natuurlijk DNA. Het kan een menselijke cel binnendringen, vooral na ontstekingen als gevolg van de aluminium hulpstof [in de vaccins]. Wanneer een segment van recombinant DNA een menselijke cel binnendringt, zijn de consequenties moeilijk te voorspellen. De cel bevat dan echter zowel menselijk DNA als genetisch gemodificeerd viraal DNA.”
Dat is niet helemaal waar. Bacteriën kunnen 'vreemd' DNA opnemen. Al is dat niet de vrees die blijkt uit dit artikel. Die vrees komt voort met name uit gebrek aan kennis.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja dus? Dat er stukjes DNA in zit is niet zo'n probleem. Pas als die onderdeel zijn van een compleet virus deeltje wordt het een probleem.
rDNA staat voor recombinant-DNA in dit geval.quote:Wat moet ik me trouwens bij rDNA voorstellen? Vast niet ribosomal.
quote:[..]
Dat hangt geheel af van de hoeveelheid en de vorm
Lastig. Artritis is een chronische ontsteking aan de gewrichten, en de pezen en slijmvliezen die daarbij horen. Het is een auto-immuunziekte waarvan nog niet bekend is wat de oorzaken zijn. Het is als een muntje opwerpen dat tot nog toe op zijn kant blijft vallen. Ik ben geen arts, dus heel veel meer kan ik er helaas niet over kwijt.quote:[..]
Dit vind ik nog wel de meest lachwekkende van de hele post. Niet vanwege het leed natuurlijk, maar omdat het vaccin als schuldige aan wordt gewezen. Reuma is nou niet echt een aandoening die je binnen 24 uur ontwikkeld.
Zolang het lichaam het als lichaamsvreemd DNA herkend is er inderdaad niets aan de hand. Of je moet een overmatige afweerreactie hebben, maar dan kan je het alsnog beter krijgen van een vaccin, dan van het virus zelf.quote:[..]
Aah het was revombinant DNA. Dat maakt het een nog kleiner probleem dan het al was. Dat DNA is verantwoordelijk voor de productie van het omhulsel van het virus. Dat gebruiken ze om het immuunsysteem het echte virus te leren herkennen. Zonder een eiwit wat dat stuk DNA inbouwt in het DNA van een levende cel heb je daar niet zo veel van te vrezen.
Misschien moet je een typecursus doen ofzo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef Lambiekje het volgende:
Ongeacht wat je ook roept. Vaccins zijn misdadig fout. Daarnaast is het kwalijk dat jullie het verdedigen.
Maar ja daarvoor ben je dan ook ontnadekenkde bigpharma handlanger voor.
Als je nou een echte vent was geweest, was je inhoudelijk ingegaan op mijn reactiequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef Lambiekje het volgende:
Ongeacht wat je ook roept. Vaccins zijn misdadig fout. Daarnaast is het kwalijk dat jullie het verdedigen.
Maar ja daarvoor ben je dan ook ontnadekenkde bigpharma handlanger voor.
Sorry, wat zeg je?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als je nou een echte vent was geweest, was je inhoudelijk ingegaan op mijn reactieNu is het wederom een soort trieste LALALALA vingers in de horen en ik hoor niets bedoening.
Die tactiek jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sorry, wat zeg je?
[ afbeelding ]
dat is wat artsen ziekmakers geleerd wordt.quote:
Als hij niet zo had overdreven had hij er nu nog gezeten ?!quote:Op zondag 11 september 2011 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook.
Deze man publiceerde zoveel en alles werd geslikt als zoete koek. Hij is door de roem overmoedig geworden. Plus de druk van het- van zichzelf-veel moeten publiceren heeft hem naar dit soort praktijken doen grijpen.
.
ohh daar ben ik wel van overtuigd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als hij niet zo had overdreven had hij er nu nog gezeten ?!
Nee, dat is wat jij doet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is wat artsen ziekmakers geleerd wordt.
Nee hij overdreef bijna niet. Veel effecten zijn later ook gerepliceerd etc dus overdrijven is niet wat hem de kop heeft gekost.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als hij niet zo had overdreven had hij er nu nog gezeten ?!
De 2012-voorspelling komt van de Maya's. Dat is Old Age.quote:Op zondag 18 september 2011 18:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat is alleen voor idioten die de New Age scam nalopen.
Jezus man, kom op zeg.quote:Op zondag 18 september 2011 18:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat is alleen voor idioten die de New Age scam nalopen.
Ook een old matrix.quote:Op zondag 18 september 2011 19:12 schreef Gray het volgende:
[..]
De 2012-voorspelling komt van de Maya's. Dat is Old Age.
quote:A bunch of gamers have untangled the structure of a key protein in the virus that causes AIDS, a mystery that has left scientists stumped for decades.
It took just three weeks for players of online game Foldit to predict an accurate model for the protein – a type of enzyme called a retroviral protease that has a critical role in how the HI virus grows and spreads.
The game Foldit was specially designed to help work out the structure of proteins. It combines computer intelligence with human spatial abilities by asking players to tweak and tug 3D models, a task that computers find hard to do.
The gamers – most of whom have no background in biochemistry – generated models good enough for the researchers to refine and, within a few days, determine the enzyme's structure. In the research published yesterday in Nature Structural & Molecular Biology, lead authors biochemists Firas Khatib and Frank DiMaio gave gamers equal billing with the rest of their biochemist co-authors.
Amazingly, surfaces on the molecule stood out as likely targets for drugs to de-active the enzyme. "These features provide exciting opportunities for the design of retroviral drugs, including AIDS drugs," wrote the authors of the paper.
The solution of the virus enzyme structure, the researchers said, "indicates the power of online computer games to channel human intuition and three-dimensional pattern matching skills to solve challenging scientific problems."
Proteins are made of long chains of amino acids that tend to fold up in particular ways. Understanding the shapes that the amino acids fold up into is important in working out what they do, and – in the case of disease proteins – finding means of stopping them doing it. The scientists behind Foldit explain:
Every kind of protein folds up into a very specific shape – the same shape every time [...] The more we know about how certain proteins fold, the better new proteins we can design to combat the disease-related proteins and cure the diseases.
The research was published on 18 September in Nature Structural & Molecular Biology.
Wat een gave toepassing!quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:00 schreef fruityloop het volgende:
Dit is wel een leuk artikel over hoe men vernieuwende technieken gebruikt bij het zoeken naar betere medicatie. In dit geval de hulp van gamers.
[..]
Als, dan beidde lijkt me.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben bigpharma ook iets te maken met de war on drugs? Of hebben ze te maken met de drugskartels?
Zowel "bigpharma" als "war on drugs" zijn ietwat abstracte begrippen. Met zoveel facetten dat het makkelijk is een wederzijdse invloedssfeer te schetsen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben bigpharma ook iets te maken met de war on drugs? Of hebben ze te maken met de drugskartels?
interessantquote:
Met name deze quote vind ik interessant:quote:
De laatste tijd ben ik aan het spelen met existentialistische vraagstukken met betrekking tot de psyche en medicatie. De vraag die bij me opkwam bij het lezen van de quote was: "like I'm supposed to be", according to whom, or what? Wáárom is het een probleem te zijn wie je bent? Wiens probleem is het eigenlijk?quote:“I have bipolar, but taking my medication makes me more…
like I’m supposed to be..”
En misschien wel:quote:“I have bipolar, but taking my medication makes me more…
like I’m supposed I want to be..”
quote:“I have bipolar, but taking my medication makes me more…
like I’m supposed society wants me to be..”
Nou ja je zit natuurlijk in een maatschappij vast, als je niet geaccepteerd wordt door die maatschappij en er niet in kan functioneren kun je zeggen dat de maatschappij het probleem is, maar dat lost de problemen voor de individu niet echt op. Ik denk dus dat je ze niet los van elkaar kunt zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Met name deze quote vind ik interessant:
[..]
De laatste tijd ben ik aan het spelen met existentialistische vraagstukken met betrekking tot de psyche en medicatie. De vraag die bij me opkwam bij het lezen van de quote was: "like I'm supposed to be", according to whom, or what? Wáárom is het een probleem te zijn wie je bent? Wiens probleem is het eigenlijk?
Ik denk dat de quote simpelweg veranderd kan worden in het volgende, om te verduidelijken wat de werkelijke intentie is van de vrager:
[..]
En misschien wel:
[..]
Ben het met je eens, al vraag ik me dan wel af waarom het individu zich wel aanpast aan de maatschappij om daarin ruimte voor zichzelf te creëren, maar de maatschappij blijkbaar geen ruimte heeft voor individuen als deze. Uiteraard is het allemaal niet zo zwart-wit als ik het hier omschrijf; zo kunnen de grootste gekken ook de meest gerenommeerde kunstenaars worden. Er is dus wel plaats voor gekken in de maatschappij, maar klaarblijkelijk niet genoeg, gezien de stijging in afname van medicatie voor psychische 'stoornissen'. Ik vind het jammer dat mensen sneller grijpen naar medicatie, in plaats van introspectie. Ik denk dat veel mensen gebaat zouden zijn bij spirituele verdieping, in plaats van medicinale afvlakking.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou ja je zit natuurlijk in een maatschappij vast, als je niet geaccepteerd wordt door die maatschappij en er niet in kan functioneren kun je zeggen dat de maatschappij het probleem is, maar dat lost de problemen voor de individu niet echt op. Ik denk dus dat je ze niet los van elkaar kunt zien.
Een goed voorbeeld van mijn punt.quote:Een goed doch extreem voorbeeld van zoiets is hoe in Nederland schizofrenen gemedicineerd worden en uitgestoten worden terwijl schizofrenen in Africa shaman worden. Heb daar ooit een docu over gezien, eens kijken of ik die nog ergens kan vinden.
Gekeken?!!quote:
Lol, dus 50% van de kinderen pleegt zelfmoord?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gekeken?!!
Absurd gewoon dat kinderen van 4 al een stuk of 6 medicaties krijgen.
Komt er gewoon op neer, dergelijke medicijnen werken NIET voor kinderen. En geven eigenlijk alleen maar bijeffecten zoals zelfmoord.
op 32.30 : in the Nederlands the suicide rate went up to 50 percent.
Wat ik mis !?! Waarom wordt die verdomde misdadige vaccinaties niet onderzocht waarom de kinderen in de eerste plaats gediagnosticeerd worden met ADD, ADHD, Bipolor of weet ik veel.
Kiki Chang, heb je daar naar gekeken. Nee zeker hè.
Dat zou buitengewoon leuk zijn, waar kan ik zulks info vinden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:09 schreef Bankfurt het volgende:
Omega-3 , visolie werkt uitstekend tegen ADHD.
(dat ik dit zo hier schrijf, vindt Bigpharma niet leuk ...)
Dus onder visliefhebbers zou aantoonbaar minder ADHD voor moeten komen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:09 schreef Bankfurt het volgende:
Leugen van de omega3 producenten die geld willen verdienen. Nog nooit bewezen ondanks veel onderzoek, maar ja capitalisme... Aangezien omega-3 geen medicijn is zijn de eisen veel lager en daarom denken de sheeple nog steeds dat het echt werkt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:09 schreef Bankfurt het volgende:
quote:De kogel is door de kerk. Finland heeft nu openlijk toegegeven dat het Mexicaanse griepvaccin leidt tot narcolepsie, een chronische zenuwziekte waardoor mensen oncontroleerbaar in slaap kunnen vallen.
De Finse regering erkent dit verband en zal de medische kosten dekken van 79 kinderen die onherstelbaar beschadigd zijn door het vaccin. Dat meldt persbureau AFP.
Narcolepsie is niet de enige erkende bijwerking van het Mexicaanse griepvaccin: 76 van de 79 kinderen lijden ook aan hallucinaties en fysieke verlammingen, aldus Finse onderzoekers.
Opvallend genoeg wordt er nog niet gesproken over het uitbannen van dit onwetenschappelijke ritueel waarbij kinderen worden geïnjecteerd met het Mexicaanse griepvaccin, zelfs nu het verband is aangetoond tussen de vaccins en permanente zenuwschade bij kinderen. Griepvaccins zijn niet alleen schadelijk voor kinderen, maar werken gewoonweg niet. Een dagelijkse dosis vitamine D doet veel meer om griep buiten de deur te houden dan griepvaccins.
De Amerikaanse regering weigert toe te geven dat vaccins schadelijk zijn. Zowel de regering als de vaccin-industrie blijven volhouden dat ‘vaccins veilig en effectief zijn’. Niets is minder waar: vaccins brengen jaarlijks schade toe aan miljoenen kinderen en zelfs het eigen onderzoek door de vaccin-industrie toont aan dat griepvaccins slechts werken bij 1 op de 100 mensen.
De gezondheidszorg, gedomineerd door de grote farmaceutische bedrijven, weigert vitamine D als een voedingsstof aan te prijzen die beschermt tegen griep. Vitamine D is veilig, effectief en goedkoop. Maar het gebruik van vitamine D zou een verlies van vele miljarden euro’s betekenen voor Big Pharma.
Vaccins veroorzaken autisme
Er is nu geen twijfel meer over mogelijk dat vaccins leiden tot zenuwschade, inclusief autisme. Wijlen topwetenschapper van Merck Dr. Maurice Hilleman heeft openlijk toegegeven dat vaccins tientallen onzichtbare kankerveroorzakende virussen bevatten. Vaccins zijn derhalve gereedschappen om ziekte te veroorzaken zodat de farmaceutische industrie kan blijven floreren.
De farmaceutische industrie wordt geleid door dezelfde wetenschappers die na de Tweede Wereldoorlog werden gerecruteerd in nazi-Duitsland. Dr. Fritz ter Meer, oud-directeur van IG Farben, was betrokken bij de ontwikkeling van het zenuwgas Zyklon B wat in de concentratiekampen werd gebruikt. Hij werd veroordeeld tot zeven jaar gevangenisstraf maar werd na vier jaar vrijgelaten door interventie van Rockefeller en J.J. McCloy, de toenmalige Amerikaanse Hoge Commissaris voor Duitsland. Ter Meer was meer dan 10 jaar werkzaam als directeur van farmaceut Bayer.
Dezelfde politieke ideeën die ten tijde van nazi-Duitsland werden verkondigd zijn overgenomen door de wetenschappers van de Amerikaanse Voedsel en Waren Autoriteit FDA. Bill Gates geeft bovendien openlijk toe dat vaccins de wereldbevolking met 10 tot 15 procent kunnen terugdringen als ze ‘hun werk goed doen’.
Vaccins houden Big Pharma operationeel
De bestuursleden van farmaceutische bedrijven zijn alles behalve humanitair. Ze geven de winsten van hun aandeelhouders niet op om gezondheid te bevorderen. Het is net als een automonteur die een oplosmiddel in je benzinetank gooit zodat je weer een paar honderd kilometer kunt rijden. De farmaceutische bedrijven doen alles om hun winsten veilig te stellen.
En ze vinden het maar wat leuk om te zien hoe de onwetende massa in de rij staat om geïnjecteerd te worden met chemische hulpstoffen en viraal DNA. Occupy Wall Street is een beweging die strijdt tegen de frauduleuze banken en de Federal Reserve, maar we hebben nog een beweging nodig: Occupy Big Pharma. De grote farmaceuten kunnen nog even genieten van hun miljoenen maar vroeg of laat moeten ze zich verantwoorden voor hun daden.
Bron: Naturalnews.com
Veel aannames gepresenteerd als feiten en onlogische gevolgtrekkingen, waar komt dat bericht vandaan of heb je het zelf vertaald?quote:
Het rapport van het onderzoek is in September vrijgegeven waaruit bleek dat kinderen met een genetische aanleg voor narcolepsie idd getriggerd zijn door het vaccin:quote:The company said that more than 31 million doses of Pandemrix had been administered in 47 countries with 162 cases of narcolepsy reported in people who were vaccinated. Some 70 percent of the cases originated in Finland and Sweden, it said.
The UK's Medicines and Healthcare products Regulatory Agency (MHRA) said a link between vaccination and narcolepsy had not been confirmed.
An MHRA spokesman explained: 'This signal has not been seen outside of Scandinavia and the exact reason why more reports of narcolepsy have been identified in Finland needs further scrutiny.
'As noted in the Finnish report, there has also been an increase in the number of narcolepsy reports in unvaccinated people in Sweden and Iceland, so a relationship with the vaccine is far from clear cut.'
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)d.html#ixzz1aKDHLpU3
Maar ze vermelden ook dat:quote:In this age group, patients who were inoculated were 12.7 times more likely to develop narcolepsy than those who were not, although all of the patients who developed the disorder had a genetic predisposition to it, the study found.
En nu keert de verzekering (niet de Finse regering, noch erkennen zij het opeens dat is al 2 maanden geleden gedaan) geld uit aan de getroffen families, terecht.quote:During the flu season of 2009-2010, laboratory tests confirmed 44 deaths from swine flu in Finland.
THL said that it agrees with the position of the European Medicines Agency that despite the "extremely unfortunate" cases of narcolepsy, the vaccine did more good than harm.
"Based on the data, we estimate that the swine flu vaccine prevented 40,000 infections in the 2009-2010 season and a further 40,000 infections in the 2010-2011 season," said THL.
http://www.niburu.nl/inde(...)gezondheid&Itemid=30quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Veel aannames gepresenteerd als feiten en onlogische gevolgtrekkingen, waar komt dat bericht vandaan of heb je het zelf vertaald?
Ok dan neem ik de kwaliteit van het stukje jou niet kwalijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
http://www.niburu.nl/inde(...)gezondheid&Itemid=30
Het kan zeker getriggerd worden zoals bij deze gevaccineerde geitenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ok dan neem ik de kwaliteit van het stukje jou niet kwalijk
Wist overigens niet dat narcolepsie getriggerd kan worden dacht altijd dat je er mee geboren werd...
Wat dacht je dan dat misdadige vaccins doen?!quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ok dan neem ik de kwaliteit van het stukje jou niet kwalijk
Wist overigens niet dat narcolepsie getriggerd kan worden dacht altijd dat je er mee geboren werd...
Helemaal niets, anders laat je het tegendeel eens zien i.p.v. deze vermoeiende ongefundeerde hetze door te zetten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat misdadige vaccins doen?!
Vaccinatieprogramma's zie ik ook als ongefundeerde hetzes (betaald door de belastingbetaler).quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:27 schreef .SP. het volgende:
[..]
Helemaal niets, anders laat je het tegendeel eens zien i.p.v. deze vermoeiende ongefundeerde hetze door te zetten.
Ik zie trostomaten als ongefundeerde hetzes, ook betaald door de belastingbetaler.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Vaccinatieprogramma's zie ik ook als ongefundeerde hetzes (betaald door de belastingbetaler).
droeftoeter, geef eens wat onderbouwing.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Vaccinatieprogramma's zie ik ook als ongefundeerde hetzes (betaald door de belastingbetaler).
Sowieso is het niet echt raadzaam om de Amerikaanse situatie mbv youtube filmpjes etc te projecteren op de Nederlandse. Veel dingen die daar mis gaan, doen dat niet of veel minder hier in Nederland. (gelukkig)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:06 schreef .SP. het volgende:
[..]
Lol, dus 50% van de kinderen pleegt zelfmoord?
Maar ik ben het wat dit betreft met je eens, kinderen krijgen m.b.t. gedragsstoornissen veel te snel medicijnen. Wat vroeger een druk kind was heeft nu opeens een mirade aan afwijkingen. Denk dat het meer met aandacht voor de ouder te maken heeft en het hebben van populaire ziektes, een mooi gedocumenteerde is "bekkenbodem instabiliteit'. Er is een periode dat bijna alle vrouwen daar wel last van hadden, en nu? bijna niemand meer.
Maar hou eens op met je vaccinaties, daar is werkelijk waar geen fladdertje aan bewijs voor.
Je weet dat we 2 stappen achter lopen op wat VS doet. Een prikfascist komt straks ook hier deur aan deur om onze kinderen te verminken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:33 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sowieso is het niet echt raadzaam om de Amerikaanse situatie mbv youtube filmpjes etc te projecteren op de Nederlandse. Veel dingen die daar mis gaan, doen dat niet of veel minder hier in Nederland. (gelukkig)
Blablablabla, je praat poep, als jij met je domme kop jezelf en of je kinderen niet wil vaccineren moet je dat lekker zelf weten, maar kom nu niet hier het publieke domein met je leugens vervuilen!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dat we 2 stappen achter lopen op wat VS doet. Een prikfascist komt straks ook hier deur aan deur om onze kinderen te verminken.
Ah ik voel een bekend stokpaardje van je aan komen galopperen, kwik in vaccins misschien?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dat we 2 stappen achter lopen op wat VS doet. Een prikfascist komt straks ook hier deur aan deur om onze kinderen te verminken.
Het is echt kwalijk te noemen dat men zo positief is over en dat men niet geinformeerd is. Er moeten echt koppen gaan rollen. Want die misdaad MOET gestopt worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:00 schreef .SP. het volgende:
[..]
Blablablabla, je praat poep, als jij met je domme kop jezelf en of je kinderen niet wil vaccineren moet je dat lekker zelf weten, maar kom nu niet hier het publieke domein met je leugens vervuilen!
Of laat zien dat vaccins echt slecht zijn of hou je waffel.
Wat een indrukwekkende berg argumenten gebruik je toch steeds. Daar kunnen veel users hier nog wat van leren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is echt kwalijk te noemen dat men zo positief is over en dat men niet geinformeerd is. Er moeten echt koppen gaan rollen. Want die misdaad MOET gestopt worden.
Jij was toch een medici? Dester kwalijker. Waarschijnlijk ben je z'n neparts als Teun Bos.
Hou nou eens op met je inhoudsloze gezwam. Lees voor de gein je post eens na, er staat helemaal niets in buiten wat kansloos gescheld en geschop.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is echt kwalijk te noemen dat men zo positief is over en dat men niet geinformeerd is. Er moeten echt koppen gaan rollen. Want die misdaad MOET gestopt worden.
Jij was toch een medici? Dester kwalijker. Waarschijnlijk ben je z'n neparts als Teun Bos.
Vooral dit stuk omschrijft best wel goed hoe ik tegenover dit soort zaken sta:quote:Deadly Choices: How the anti-vaccine movement threatens us all
"We've reached a tipping point," Dr Offit writes. "Children are suffering and dying because their parents are more frightened by vaccines than by the diseases they prevent." [p. 191]
Staat op mn bestellijstjequote:Dr Offit argues that the anti-vaccine movement thrives on inspiring fears that are contrary to actual research. He clearly explains why some of the so-called "risks" of vaccines not physiologically realistic or possible, and talks about scientific studies that effectively dismantle anti-vaxxers' unfounded claims. But he also reminds us that a few vaccines could be made safer for everyone if "big Pharma" had a financial or government-mandated incentive to do so -- a cause that anti-vaxxers should redirect their rather considerable energies towards supporting. For example, people who suffer from egg allergies cannot get vaccines made from chicken eggs -- which means they cannot get the flu vaccine.
Njaa, het is natuurlijk toch een wetenschapper die het schrijft hè... Wij van WC-eend...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef oompaloompa het volgende:
Interessante book-review:
http://www.guardian.co.uk(...)ibrium/2011/oct/11/1
[..]
Vooral dit stuk omschrijft best wel goed hoe ik tegenover dit soort zaken sta:
[..]
Staat op mn bestellijstje
Het is niet inhoudsloos. Dat vaccineren goed is kansloos en VOLSTREKT niet op feiten gebaseerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je inhoudsloze gezwam. Lees voor de gein je post eens na, er staat helemaal niets in buiten wat kansloos gescheld en geschop.
Laat eens zien waarom vaccins zo naar en gevaarlijk zijn, maar dat kan je niet.......
En ik ben geen medicus, houd je nu weer een beetje meer van me?
En dat is de realiteit. Geld geld geld. Dat jij en ik groen en geel uitslaan door die smerige kankerverwekkenderommel is nog een extra winstgevende bijkomstigheid.quote:The truth about vaccines is like most things - money talks.
Damn. En nog onderbouwd met bronnen ook. Ik schrik hier echt van.... En ik maar denken dat tomaten eten kon helpen met het voorkomen van kanker!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is niet inhoudsloos. Trostomaten eten is kansloos en VOLSTREKT niet op feiten gebaseerd.
zo maar weer een nieuwsitemover schofterige tomaten
[..]
En dat is de realiteit. Geld geld geld. Dat jij en ik groen en geel uitslaan door die smerige kankerverwekkenderommel is nog een extra winstgevende bijkomstigheid.
Het gaat mij compleet waarom het gezond is om dergelijk rommel tot je te nemen. Men is gewoon echt van de pot gerukt.
pro-tomaten : Of iemand is te achterlijk imbeciel om zijn veters überhaupt te kunnen strikken, of zoó walgelijk naïef, of een dozenschuiver, of iemand verdient bakken met geld. Iedereen met gezond verstand begrijpt toch dat vaccineren WAANZIN is.
En ja ik impliceer dat de Nederlander stom, stupide, naïef en achterlijk is. En dat is de Nederlander by far.
Te bespottelijk voor woorden dat wij hier met ze allen alles maar accepteren wat de industrie dicteert.
Trostomaten zijn een schandalig misdadig wapen.
Ik ben overtuigd, dit moét gewoon een halt toegeroepen worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Damn. En nog onderbouwd met bronnen ook. Ik schrik hier echt van.... En ik maar denken dat tomaten eten kon helpen met het voorkomen van kanker!!!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is niet inhoudsloos. Trostomaten eten is kansloos en VOLSTREKT niet op feiten gebaseerd.
[..]
En dat is de realiteit. Geld geld geld. Dat jij en ik groen en geel uitslaan door die smerige kankerverwekkenderommel is nog een extra winstgevende bijkomstigheid.
Het gaat mij compleet waarom het gezond is om dergelijk rommel tot je te nemen. Men is gewoon echt van de pot gerukt.
pro-tomaten : Of iemand is te achterlijk imbeciel om zijn veters überhaupt te kunnen strikken, of zoó walgelijk naïef, of een dozenschuiver, of iemand verdient bakken met geld. Iedereen met gezond verstand begrijpt toch dat vaccineren WAANZIN is.
En ja ik impliceer dat de Nederlander stom, stupide, naïef en achterlijk is. En dat is de Nederlander by far.
Te bespottelijk voor woorden dat wij hier met ze allen alles maar accepteren wat de industrie dicteert.
Je link is gevuld met achterhaalde niet onderbouwde nonsens, bijeengeraapt door napratende papagaaien die nog net kunnen poepen en googlen; hier een wat pareltjes ter lering ende vermaek:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is niet inhoudsloos. Dat vaccineren goed is kansloos en VOLSTREKT niet op feiten gebaseerd.
zo maar weer een nieuwsitem over het schofterige vaccineren
[..]
pro-vaccineren : Of iemand is te achterlijk imbeciel om zijn veters überhaupt te kunnen strikken, of zoó walgelijk naïef, of een dozenschuiver, of iemand verdient bakken met geld. Iedereen met gezond verstand begrijpt toch dat vaccineren WAANZIN is.
Vaccin is een schandalig misdadig wapen.
Nog erger, tomaten veroorzaken kanker! http://www.bizcommunity.com/Article/196/19/8786.htmlquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Tsja, tomaten schijnen vol te zitten met anti-oxidanten, wat zuurstof-radicalen neutraliseert. Wat echter vaak niet vermeld word in reclames is dat ons lichaam daar een enorm goed afweersysteem tegen heeft, dat zo'n 99% efficiënt is. Een tomaatje gaat daar weinig verschil in maken, áls het dat al kan.
En weer zo veel argumenten. Kan je ondertussen nou al uitleggen wat het verschil is tussen wat een vaccin doet, en wat de daadwerkelijke ziekte doet met je immuun systeem?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is niet inhoudsloos. Dat vaccineren goed is kansloos en VOLSTREKT niet op feiten gebaseerd.
zo maar weer een nieuwsitem over het schofterige vaccineren
[..]
pro-vaccineren : Of iemand is te achterlijk imbeciel om zijn veters überhaupt te kunnen strikken, of zoó walgelijk naïef, of een dozenschuiver, of iemand verdient bakken met geld. Iedereen met gezond verstand begrijpt toch dat vaccineren WAANZIN is.
Vaccin is een schandalig misdadig wapen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef .SP. het volgende:
[..]
Je link is gevuld met achterhaalde niet onderbouwde nonsens, bijeengeraapt door napratende papagaaien die nog net kunnen poepen en googlen; hier een wat pareltjes ter lering ende vermaek:
"Vaccines also contain formaldehyde,
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Met normale wijze van virus infectie verwerken valt je lichaam de indringer aan. En gaan de weg leert het beter aan te vallen. Vervolgens weet het immuunsysteem for life hoe te handelen bij welke indringer. En het is héél gezond om gewoon rode hond of mazelen op een reguliere wijze op te lopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En weer zo veel argumenten. Kan je ondertussen nou al uitleggen wat het verschil is tussen wat een vaccin doet, en wat de daadwerkelijke ziekte doet met je immuun systeem?
Eeuh, honderduizenden praktijkvoorbeelden spreken je tegen, en ook de je inmiddels al vaker getoonde polio grafiek, waarbij de afname van polio gevallen 1 op 1 meeloopt met het invoeren van de diverse vaccinatieprogramma's.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Met normale wijze van virus infectie verwerken valt je lichaam de indringer aan. En gaan de weg leert het beter aan te vallen. Vervolgens weet het immuunsysteem for life hoe te handelen bij welke indringer. En het is héél gezond om gewoon rode hond of mazelen op een reguliere wijze op te lopen.
Vaccin: Saboteert van alles. Immuunsysteem is verzwakt. En is belast met idioterie van gemalen apennieren tot pus, plus dat het een live vrius heeft. Je immuun weet niet te handelen.
Tevens dien je periodiek bij te prikken. Plus dat je hersenbeschadiging oploopt. Obese, Autistisch, ADHD, en allerlei andere gedoe oploopt. Of gewoon pardoes dood gaat. Met vaccin is je immuunsysteem een open deur. En ben je gedoemd tot BigBrother met al zijn andere foute foute misdadige rommel.
http://www.wellwithin1.com/salkvacc.htmquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:17 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Eeuh, honderduizenden praktijkvoorbeelden spreken je tegen, en ook de je inmiddels al vaker getoonde polio grafiek, waarbij de afname van polio gevallen 1 op 1 meeloopt met het invoeren van de diverse vaccinatieprogramma's.
Normaal:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Met normale wijze van virus infectie verwerken valt je lichaam de indringer aan. En gaan de weg leert het beter aan te vallen. Vervolgens weet het immuunsysteem for life hoe te handelen bij welke indringer. En het is héél gezond om gewoon rode hond of mazelen op een reguliere wijze op te lopen.
Vaccin: Saboteert van alles. Immuunsysteem is verzwakt. En is belast met idioterie van gemalen apennieren tot pus, plus dat het een live vrius heeft. Je immuun weet niet te handelen.
Tevens dien je periodiek bij te prikken. Plus dat je hersenbeschadiging oploopt. Obese, Autistisch, ADHD, en allerlei andere gedoe oploopt. Of gewoon pardoes dood gaat. Met vaccin is je immuunsysteem een open deur. En ben je gedoemd tot BigBrother met al zijn andere foute foute misdadige rommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |