abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101338080
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ronduit misdadig.

Vaccineren is zo ontiegelijk fout. Onbegrijpelijk dat gros van de zorgverlener ter wereld in deze fascistische onethische misdaad trapt. Het is omdat de Nederlandse arts/zorgmedewerker zo utterly stupid (lees Bigpharma minded) is dat je het hem niet kan aanrekenen dat ie vaccin toedient of adviseert.

Onze RIVM is trouwens geen haar beter. Wordt ook bestuurd door hielenlikkende bigharma-vriendjes.

FYI. Een vaccin is een wapen.
Heb je ook een bron voor dit verhaal?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_101338120
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zwak zieke mensen, die kapotte enof overbelaste organen hebben. Dat is big business.
Yep, kort en krachtig. Goede taal Lambiekje !

De gehele gezondheidsindustrie heeft er alle belang bij om mensen ongezond te maken en ongezond
te houden,.

Maak patienten gezond en het hele medisch-pharmaceutisch apparaat is werkloos en kan een uitkering gaan aanvragen.
pi_101338316
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:06 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De gehele gezondheidsindustrie heeft er alle belang bij om mensen ongezond te maken en ongezond
te houden,.

Maak patienten gezond en het hele medisch-pharmaceutisch apparaat is werkloos en kan een uitkering gaan aanvragen.
Dat wijst erop dat geld het probleem is, aangezien de gezondheidsindustrie (eigenlijk iedere vorm van industrie) afhankelijk is van een schaarse hoeveelheid geld. Dus geld, niet de gezondheidszorg is het probleem.
pi_101338359
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat wijst erop dat geld het probleem is, aangezien de gezondheidsindustrie (eigenlijk iedere vorm van industrie) afhankelijk is van een schaarse hoeveelheid geld. Dus geld, niet de gezondheidszorg is het probleem.
Idd deels, mensen in deze gezondheidsindustrie die werken voor het geld (zonder na te denken), en niet om de wereld te verbeteren.
pi_101338427
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:15 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Idd deels, mensen in deze gezondheidsindustrie die werken voor het geld (zonder na te denken), en niet om de wereld te verbeteren.
Nogal ongenuanceerd zoals je het stelt, aangezien er wel degelijk mensen zijn die uit goedheid in die sector willen werken. Helaas worden ook deze mensen soms gedwongen concessies te doen uit financiële en beleidsmatige druk.

Maar ik snap je punt. ;)
pi_101338718
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Nogal ongenuanceerd zoals je het stelt, aangezien er wel degelijk mensen zijn die uit goedheid in die sector willen werken. Helaas worden ook deze mensen soms gedwongen concessies te doen uit financiële en beleidsmatige druk.

Maar ik snap je punt. ;)
De vlag mag uithangen.
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:29:12 #157
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101338801
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:06 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

te houden,.

mensen zijn niet gezond te krijgen, snap dat dan eens, iedereen wordt wel eens ziek, de ene erger dan de ander. De mens maakt zichzelf ongezond, enerzijds door levensstijl en anderzijds door hun eigen genen, live with it :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_101339155
@Re,

Ben je soms geschrokken door mijn heldere taal ? :D

zouden je aandelen in je pharmaceutische bedrijven nu gevaar lopen door mijn betoog, en ben je nu bezorgd ? *)
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:48:10 #159
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_101339513
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:13 schreef Gray het volgende:

[..]

nou als je moedwillig ondeugdelijke pilletjes op de markt brengt. Of werkende methodes om zeep helpt voor het gewin is het het niet alleen maar het geld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 29-08-2011 19:04:10 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_101339844
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nou als je moedwillige ondeugdelijk pilletjes op de markt brengt. Of werkende methodes omzeep helpt voor het gewin is het het niet alleen maar het geld.
Die buikkrampjes van dat paracetamolletje zitten je echt dwars hè?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_101339860
quote:
3s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:29 schreef Re het volgende:

[..]

mensen zijn niet gezond te krijgen, snap dat dan eens, iedereen wordt wel eens ziek, de ene erger dan de ander. De mens maakt zichzelf ongezond, enerzijds door levensstijl en anderzijds door hun eigen genen, live with it :)
Dat is het dus, in a nutshell.
Een mens is nu eenmaal geen robot.
Gezond eten en gezond leven is prima, maar je krijgt er geen garantie bij dat je dan nooit ziek wordt.
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:02:28 #162
52357 Lambiekje
pi_101340019
quote:
3s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:29 schreef Re het volgende:

[..]

ja wel hoor. Aspartaam, vaccins en magnetronmaaltijden acuut verbieden. Vitamines en mineralen weer terug in het groente/fruit kweken ipv op kleur en gaafheid.

Een aandoening/ziekte zien als een tekort ipv van het met overdosis chemisch gifrommel en zware metalen nonsens te overladen. Dieet aanpassen naar symptomen. En niet te karig met Vitamine C. Water drinken. Een een slaapadvies geven. Ik denk dat je daarmee al ruim 80% gedekt hebt.

Een arts moet een patiënt geen pillen mee geven maar een elektriciteit-na-23u verbod + een dieet. En uiteraard gematigd sportadvies.

We worden ziek omdat we de bigfood-nonsens voor waar aannemen met hun foute light en cholesterolverlagende middeltjes. We worden ziek omdat we de nonstpp met reclame gebombardeerd worden. We worden ziek omdat RIVM nonsens verkondigd en dwangmatig oplegt. We worden ziek omdat we een bigpharma uitgeholde ziekenhuis hebben. Worden ziek omdat de zorg geen notie heeft wat ze aan het doen zijn laat staan wat hygiëne is. Een ziekmaakhuis is te beroerd om vakkundig schoonmakers in dienst te hebben. Een Frans hurktoilet is schoner dan een ziekenhuis-quarantaine kamer. We worden ziek omdat een arts niet weet wat gezondheid is. etc. etc.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:04:38 #163
52357 Lambiekje
pi_101340101
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is het dus, in a nutshell.
Een mens is nu eenmaal geen robot.
Gezond eten en gezond leven is prima, maar je krijgt er geen garantie bij dat je dan nooit ziek wordt.
Maar wat is gezond eten?
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:05:13 #164
52357 Lambiekje
pi_101340120
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:58 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Die buikkrampjes van dat paracetamolletje zitten je echt dwars hè?
kwast
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:10:10 #165
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101340328
eens kijken, met welk mineralencomplex voorkom je bijvoorbeeld malaria, herpes, hepatitis, alzheimer, parkinson, myastenia gravis, multiple sclerose, reuma, type I diabetes, psoriasis

ik ben benieuwd..., indien beantwoord kom ik met de volgende lijst
pi_101340356
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar wat is gezond eten?
Ik denk dat iedereen dat wel weet, het is niet zo dat er niet genoeg over gepubliceerd is.
Denk dat het te maken heeft met evenwicht, en dat is iets dat je zelf een beetje uit moet puzzelen, gezond eten en bewegen, het is eigenlijk zo eenvoudig en een kwestie van wat zelfdiscipline (vind ik).
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:12:44 #167
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101340436
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:38 schreef Bankfurt het volgende:
@Re,

Ben je soms geschrokken door mijn heldere taal ? :D

zouden je aandelen in je pharmaceutische bedrijven nu gevaar lopen door mijn betoog, en ben je nu bezorgd ? *)
nee hoor, ik heb geen aandelen, ik zet mij alleen maar in om mensen beter te maken, op een commerciële manier, dat wel, en daar is niets mis mee :)
pi_101340869
quote:
3s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:10 schreef Re het volgende:
eens kijken, met welk mineralencomplex voorkom je bijvoorbeeld malaria, herpes, hepatitis, alzheimer, parkinson, myastenia gravis, multiple sclerose, reuma, type I diabetes, psoriasis

Ik kan het antwoord je al voorspellen, je moet je inlezen, youtube filmpjes bekjiken, en niks geloven van wat doktoren of mensen uit de farmaceutische industrie je vertellen. Dat zelfde kreeg ik te horen toen ik in alle eerlijkheid aan de posters hier op het forum vroeg wat mijn vader kon doen om te genezen van zijn beginnende prostaatkanker, in plaats van blind het advies van de doktoren te volgen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:26:56 #169
52357 Lambiekje
pi_101341024
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen dat wel weet,
en daar het al mis. aannames.
quote:
het is niet zo dat er niet genoeg over gepubliceerd is.
Denk dat het te maken heeft met evenwicht, en dat is iets dat je zelf een beetje uit moet puzzelen, gezond eten en bewegen, het is eigenlijk zo eenvoudig en een kwestie van wat zelfdiscipline (vind ik).
ja maar er is een vet leugen, een cholesterol leugen, calcium leugen. Alles men wat men denkt dat gezond is het daadwerkelijk niet.

En AH's puur en eerlijk dat is gewoon een poot uitdraaierij
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:28:11 #170
52357 Lambiekje
pi_101341079
quote:
3s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:10 schreef Re het volgende:

Vitamine B12?
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:29:20 #171
52357 Lambiekje
pi_101341139
quote:
3s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:12 schreef Re het volgende:

[..]

nee hoor, ik heb geen aandelen, ik zet mij alleen maar in om mensen beter te maken, op een commerciële manier, dat wel, en daar is niets mis mee :)
the bigpharma way ...
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:35:38 #172
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101341447
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vitamine B12?
daar zijn idd studies naar en er is een positieve correlatie, maar het voorkomt het niet compleet (zelfde als roken trouwens)
pi_101341602
quote:
3s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:35 schreef Re het volgende:

[..]

daar zijn idd studies naar en er is een positieve correlatie, maar het voorkomt het niet compleet (zelfde als roken trouwens)
at your service :)

Evid Rep Technol Assess (Full Rep). 2006 Apr;(134):1-161.
B vitamins and berries and age-related neurodegenerative disorders.
Balk E, Chung M, Raman G, Tatsioni A, Chew P, Ip S, DeVine D, Lau J.
Abstract
OBJECTIVES:
To assess the effects, associations, mechanisms of action, and safety of B vitamins and, separately, berries and their constituents on age-related neurocognitive disorders-primarily Alzheimer's (AD) and Parkinson's disease (PD).

DATA SOURCES:
MEDLINE and CAB Abstracts. Additional studies were identified from reference lists and technical experts.

REVIEW METHODS:
Vitamins B1, B2, B6, B12, and folate, and a dozen types of berries and their constituents were evaluated. Human, animal, and in vitro studies were evaluated. Outcomes of interest from human studies were neurocognitive function or diagnosis with AD, cognitive decline, PD, or related conditions. Intervention studies, associations between dietary intake and outcomes, and associations between B vitamin levels and outcomes were evaluated. Specific mechanisms of action were evaluated in animal and in vitro studies. Studies were extracted for study design, demographics, intervention or predictor, and neurocognitive outcomes. Studies were graded for quality and applicability.

RESULTS:
In animal studies, deficiencies in vitamins B1 or folate generally cause neurological dysfunction; supplementation with B6, B12, or folate may improve neurocognitive function. In animal experiments folate and B12 protect against genetic deficiencies used to model AD; thiamine and folate also affect neurovascular function and health. Human studies were generally of poor quality. Weak evidence suggests possible benefits of B1 supplementation and injected B12 in AD. The effects of B6 and folate are unclear. Overall, dietary intake studies do not support an association between B vitamin intake and AD. Studies evaluating B vitamin status were mostly inadequate due to poor study design. Overall, studies do not support an association between B vitamin status and age-related neurocognitive disorders. Only one study evaluated human berry consumption, finding no association with PD. Animal studies of berries have almost all been conducted by the same research group. Several berry constituents have been shown to affect brain and nerve tissue function. Blueberry and strawberry extract were protective of markers of disease, although effects on neurocognitive tests were less consistent. Berry extracts may protect against the deleterious effects of compounds associated with AD. Reporting of adverse events was uncommon. When reported, actual adverse events from B vitamins were rare and minor.

CONCLUSIONS:
The current research on B vitamins is largely inadequate to confidently assess their mechanisms of action on age-related neurocognitive disorders, their associations with disease, or their effectiveness as supplements. B vitamin supplementation may be of value for neurocognitive function, but the evidence is inconclusive.
pi_101341645
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

the bigpharma way ...
Denk niet zo zwart wit!
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:44:00 #175
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101341911
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:38 schreef .SP. het volgende:

[..]

at your service :)

och, ik ben ook goed in pubmed hoor: 2010 Neurology (maar ach dat is een BigPharma journal natuurlijk :P):

http://alzheimers.about.c(...)-alzheimers-risk.htm

wil best geloven dat er een goede correlatie is en dat het verder onderzocht mag worden...

maar goed dan blijven er nog tig andere ziektes in mijn rijtje hierboven ...
pi_101342301
pi_101346457
quote:
3s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef Re het volgende:

[..]

och, ik ben ook goed in pubmed hoor: 2010 Neurology (maar ach dat is een BigPharma journal natuurlijk :P):

http://alzheimers.about.c(...)-alzheimers-risk.htm

wil best geloven dat er een goede correlatie is en dat het verder onderzocht mag worden...

maar goed dan blijven er nog tig andere ziektes in mijn rijtje hierboven ...
Ho Ho, het onderzoek toont aan dat er geen significante correlatie is :)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 07:31:16 #178
52357 Lambiekje
pi_101360704
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef .SP. het volgende:

[..]

Nee want stel je voor dat je gewoon met normaal voedsel gros van de kwalen kan voorkomen. Dan heeft bigpharma geen bestaansrecht.

Je snapt dat dergelijke onderzoeken doorgestoken kaart is. Sabotage. misleiding en bedrog.
pi_101361395
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 07:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee want stel je voor dat je gewoon met normaal voedsel gros van de kwalen kan voorkomen. Dan heeft bigpharma geen bestaansrecht.

Je snapt dat dergelijke onderzoeken doorgestoken kaart is. Sabotage. misleiding en bedrog.
Eeuh, enkel dat jij dat denkt, maakt het nog niet tot de waarheid natuurlijk. ;) Hier hebben we een gedocumenteerd en onderbouwd onderzoek, met heldere conclusies, die je niet eens helemaal in het ongelijk stellen, en dan nog is het niet goed? Volgens mij was jij vroeger zo'n kind dat die ronde blokjes door vierkante gaatjes wilde timmeren, en als dat niet lukte het speelgoed maar door de kamer smeet, of niet?

Ik weet niet of het je ooit door je ouders verteld is, zo niet, dan bij deze een kleine aanvulling op je opvoeding: Jij hebt niet altijd gelijk, en soms weten andere mensen ergens meer van af dan jij. ^O^
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:57:37 #180
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101361490
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef .SP. het volgende:

[..]

Neurology. 2010 Oct 19;75(16):1408-14.

die wel, en die is uit 2010, de jouwe uit 2006 :)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:31:04 #181
52357 Lambiekje
pi_101361996
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:51 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Eeuh, enkel dat jij dat denkt, maakt het nog niet tot de waarheid natuurlijk. ;) Hier hebben we een gedocumenteerd en onderbouwd onderzoek, met heldere conclusies, die je niet eens helemaal in het ongelijk stellen, en dan nog is het niet goed? Volgens mij was jij vroeger zo'n kind dat die ronde blokjes door vierkante gaatjes wilde timmeren, en als dat niet lukte het speelgoed maar door de kamer smeet, of niet?

Ik weet niet of het je ooit door je ouders verteld is, zo niet, dan bij deze een kleine aanvulling op je opvoeding: Jij hebt niet altijd gelijk, en soms weten andere mensen ergens meer van af dan jij. ^O^
Het staat op papier dus is het waar.

Something new, Gros van medische onderzoek is nattevingerwerk, omkoperij, ghostwriting, plagiaat en shareholder-talk.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:33:21 #182
52357 Lambiekje
pi_101362033
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:57 schreef Re het volgende:

[..]

Zie hoe makkelijk iets over het hoofd wordt gezien. En dat menig arts zijn mening/advies baseert op oude meuk.
pi_101364166
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:57 schreef Re het volgende:

[..]

De conclusie is echter niet zo heel hard: "The tHcy-AD link may be partly explained by serum holoTC. The role of holoTC in AD should be further investigated."

En Lambiekje, kijk wetenschap nu eens doen wat het moet doen, onderzoeken en hypothesen poneren die door meer onderzoek worden ondersteunt of weerlegt waarna een nieuwe hypothese wordt bedacht en de cyclus zich herhaald tot een algemeen ondersteunde consenscus wordt bereikt. Democratie ten top :)
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:18:45 #184
52357 Lambiekje
pi_101766969
quote:
Controle op wetenschap faalt
De affaire rond de frauderende hoogleraar Diederik Alexander Stapel toont aan dat de Nederlandse academische wereld niet of nauwelijks controleert of wetenschappelijk gepresenteerde onderzoeken feitelijk juist zijn.

bron
Goh verrassend.

Nederlandse wetenschappers zijn doortrapt . Niks incidenten. Het is juist een incident dat een Nederlandse wetenschappers wel integer te werk gaat.

Ha, zie je wel
quote:
Wetenschappelijke fraude komt vaker voor
De - kennelijke - wetenschappelijke fraude van de Tilburgse hoogleraar sociale psychologie Diederik Stapel is geen op zichzelf staand incident. Er is wel meer mis in de wetenschappelijke wereld, zegt de Groninger psycholoog Maarten Derksen. "Wetenschappelijke fraude klinkt heel sensationeel. Ik zou het erg jammer vinden als deze zaak wordt afgedaan als een uitzondering. We kunnen niet collectief onze handen schoon wassen, er zijn wel meer dingen die fout zijn."
bron
Noem het rustig misdadig.
  vrijdag 9 september 2011 @ 23:27:12 #185
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101770334
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Goh verrassend.

Nederlandse wetenschappers zijn doortrapt . Niks incidenten. Het is juist een incident dat een Nederlandse wetenschappers wel integer te werk gaat.

Ha, zie je wel

[..]

je weet waar meneer Stapel onderzoek naar deed...
pi_101771654
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Goh verrassend.

Ha, zie je wel

[..]

Uit je bron:

quote:
De fraude kwam aan het licht doordat zijn bevindingen sterk afweken van die van andere onderzoekers.
Zie aldaar: falsificatie, het zelfcorrigerende mechanisme van wetenschap. ;)
pi_101778228
Ik kan me maar nooit interesseren voor het Big Pharma onderwerp eigenlijk. Is het omdat ik gewoon altijd kerngezond en nooit ziek ben?

Gray, ken jij die pijnstillers Sarixell van Bauer(met illuminatie-tekens, dat bedrijf schijnt ook met de nazi's te hebben gehandeld) ibuproffenatrium? Ik had er laatst 2 genomen en ik werd er zo stoned als een garnaal van. Best chill. Ik nam er toen nog 2, maar dat ging niet helemaal goed. Ik voelde me ontzettend chemisch van binnen en misselijk etc.
  zaterdag 10 september 2011 @ 10:55:27 #188
52357 Lambiekje
pi_101778421
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:27 schreef Re het volgende:

[..]

je weet waar meneer Stapel onderzoek naar deed...
vleeseten
  zaterdag 10 september 2011 @ 10:59:17 #189
52357 Lambiekje
pi_101778485
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Uit je bron:

[..]

Denk je nu werkelijk dat dat functioneert?!

En vandaar dat de Trouw komt met dit is geen incident. En de kop van de telegraaf geen controle op wetenschap.

falsificatie is een loze term.

Door die Stapel is Nederlandsche wetenschap een lekkere knauw gehad. En terecht dat buitenlandse wetenschappers Nederlandse wetenschappers wantrouwen.
  zaterdag 10 september 2011 @ 11:24:38 #190
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101779022
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 10:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je komt zelf met een voorbeeld waar het gewerkt heeft :D Dus ja, het functioneerd in ieder geval tot een bepaald punt.

quote:
En vandaar dat de Trouw komt met dit is geen incident. En de kop van de telegraaf geen controle op wetenschap.
Sinds wanneer hecht jij enige waarde aan krantenkoppen? :? Moet je niet doen joh.

quote:
Niet dus, gezien je eigen voorbeeld.

quote:
Door die Stapel is Nederlandsche wetenschap een lekkere knauw gehad. En terecht dat buitenlandse wetenschappers Nederlandse wetenschappers wantrouwen.
Het is wel zo dat Nederland bij buitenlandse wetenschappers gezien wordt als een minder prettig wetenschappelijk klimaat om in te werken. Dat is echter iets totaal anders dan wantrouwen naar de Nederlandse wetenschappers... Dat is in ieder geval binnen mijn veld echt niet het geval.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_101785139
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 10:41 schreef dadgad het volgende:
Ik kan me maar nooit interesseren voor het Big Pharma onderwerp eigenlijk. Is het omdat ik gewoon altijd kerngezond en nooit ziek ben?

Gray, ken jij die pijnstillers Sarixell van Bauer(met illuminatie-tekens, dat bedrijf schijnt ook met de nazi's te hebben gehandeld) ibuproffenatrium? Ik had er laatst 2 genomen en ik werd er zo stoned als een garnaal van. Best chill. Ik nam er toen nog 2, maar dat ging niet helemaal goed. Ik voelde me ontzettend chemisch van binnen en misselijk etc.
Ibuprofen? Ja, dat ken ik wel. Zelf gebruik ik het niet omdat mijn maag daar te gevoelig voor is. Ik draai beter op aspirine, maar vooral paracetamol. Wat je beschrijft is een bijwerking, dan heb je of te veel ingenomen, of je bent te gevoelig voor de ibu. Het verwijdt onder andere bloedvaten en verdunt het bloed, dus dat verklaart het lichte gevoel in je hoofd. Neem het voortaan in met water en wat eten van tevoren. Geen melkproducten of grapefruit(sap)!

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 10:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zoals hekkie al aanwees, gaf je zelf voorbeelden via je bron die laten zien dat het wel degelijk functioneert. Beter je eigen bronnen lezen Biekje. ;)
pi_101787116
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:31 schreef Gray het volgende:

[..]

Ibuprofen? Ja, dat ken ik wel. Zelf gebruik ik het niet omdat mijn maag daar te gevoelig voor is. Ik draai beter op aspirine, maar vooral paracetamol. Wat je beschrijft is een bijwerking, dan heb je of te veel ingenomen, of je bent te gevoelig voor de ibu. Het verwijdt onder andere bloedvaten en verdunt het bloed, dus dat verklaart het lichte gevoel in je hoofd. Neem het voortaan in met water en wat eten van tevoren. Geen melkproducten of grapefruit(sap)!

[..]

Zoals hekkie al aanwees, gaf je zelf voorbeelden via je bron die laten zien dat het wel degelijk functioneert. Beter je eigen bronnen lezen Biekje. ;)
Ja ik nam het met water op lege maag, vanwege snerende koppijn. Dus helemaal stoned. Daarna gegeten bij ouders, flink wat wijn en toen nog 2 en toen ging het mis! :P
  zaterdag 10 september 2011 @ 16:57:30 #193
52357 Lambiekje
pi_101787251
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:31 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar niemand vraagt zich af waarom men het (bijna) dagelijks slikt?
pi_101787396
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Weg met je generalisatie vieze stinkerd: ). Ik gebruik zéér zelden enige vorm van medicatie. Dit was een uitzondering. Ik was bij mijn stervende oma op bezoek en die snerende koppijn kwam gewoon even niet van pas.
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:10:49 #195
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101787614
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:52 schreef dadgad het volgende:

[..]

Ja ik nam het met water op lege maag, vanwege snerende koppijn. Dus helemaal stoned. Daarna gegeten bij ouders, flink wat wijn en toen nog 2 en toen ging het mis! :P
Dat soort dingen met alcohol combineren is sowieso nogal dom he ;) Al helemaal als die eerste op een nuchtere maag waren.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:11:43 #196
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101787634
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Toon eerst maar eens aan dat dat het geval is. Ik denk niet dat je dat kan, omdat het niet het geval is.
Onikaan ni ov dovah
pi_101787748
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat soort dingen met alcohol combineren is sowieso nogal dom he ;) Al helemaal als die eerste op een nuchtere maag waren.
Misschien wel ja. Maar al bij al was het een leuke avond. Die laatste 2 had ik beter kunnen weglaten. Ik heb bijna 3 uur over de wandeling naar huis gedaan. Totaal verdwaald enzo, maar goed.
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:23:40 #198
52357 Lambiekje
pi_101787858
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:02 schreef dadgad het volgende:

[..]

Weg met je generalisatie vieze stinkerd: ). Ik gebruik zéér zelden enige vorm van medicatie. Dit was een uitzondering. Ik was bij mijn stervende oma op bezoek en die snerende koppijn kwam gewoon even niet van pas.
Het is geen generalisatie. Er zijn massas die dagelijks meerdere aspirientjes slikken. Ik gebruikte men en niet jij.

Natuurlijk is op een dergelijk moment geoorloofd om een aspirientje te slikken.

Waar ik op doel is, diegene die structureel aspirientjes slikken niet achter probleem aangaan waarom ze hoofdpijn of iets dergelijks hebben.
pi_101787912
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is geen generalisatie. Er zijn massas die dagelijks meerdere aspirientjes slikken. Ik gebruikte men en niet jij.

Waar ik op doel is, diegene die structureel aspirientjes slikken niet achter probleem aangaan waarom ze hoofdpijn of iets dergelijks hebben.
Klopt er zijn wel mensen die die zooi dagelijks gebruiken. Best zinloos, het lichaam lost het, als je geduld hebt vanzelf wel op. Misschien hebben ze zoveel hoofdpijn omdat ze teveel denken. (aan onzinnige dingen)
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:33:54 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101788116
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Men is een generalisatie naar bijna iedereen/de meerderheid etc. Dus ja, je was aan het generaliseren.

Edit: Bovendien ging het over ibuprofen, niet over aspirine.
Onikaan ni ov dovah
pi_101797346
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Uit je bron:

[..]

Ik denk dat je de zaak Stapel onderschat hier Gray, het heeft waarschijnlijk jaren gespeeld,,,
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_101798405
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik denk dat je de zaak Stapel onderschat hier Gray, het heeft waarschijnlijk jaren gespeeld,,,
Oompa! Lang geleden :)
pi_101798547
Ja moest even afstuderen :)
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_101799215
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Het zal nog steeds voorkomen, helaas. Ik ken zelf een student die zich hieraan heeft schuldig gemaakt, maar dat is door de universiteit in de doofpot gestopt. ;(
  zaterdag 10 september 2011 @ 22:42:55 #205
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101799794
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef Gray het volgende:

[..]

Het zal nog steeds voorkomen, helaas. Ik ken zelf een student die zich hieraan heeft schuldig gemaakt, maar dat is door de universiteit in de doofpot gestopt. ;(
Kheb het in Nijmegen nog niet meegemaakt... Hopelijk blijft dat zo. We hadden binnen het centrum pas nog een presentatie over reputaties binnen de wetenschappelijke wereld. Hoe die op te bouwen en hoe die te verliezen. De presentator had vervalsing van data er niet eens meer opgezet, alleen er wat over gezegt van 'het mag duidelijk zijn dat criminele zaken als vervalsing al helemaal not done is'.
Zijn er over de zaak Stapel al wat meer (objectieve) details bekend?
Onikaan ni ov dovah
pi_101799825
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef oompaloompa het volgende:
En? Summa cum laude?
pi_101799919
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En? Summa cum laude?
Dat bestaat niet meer bij ons dus slechts cum laude :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kheb het in Nijmegen nog niet meegemaakt... Hopelijk blijft dat zo. We hadden binnen het centrum pas nog een presentatie over reputaties binnen de wetenschappelijke wereld. Hoe die op te bouwen en hoe die te verliezen. De presentator had vervalsing van data er niet eens meer opgezet, alleen er wat over gezegt van 'het mag duidelijk zijn dat criminele zaken als vervalsing al helemaal not done is'.
Zijn er over de zaak Stapel al wat meer (objectieve) details bekend?
Als je goed leest valt er best wel veel te vinden. Het nieuws blijft op de een of andere manier heel de tijd op het vleesonderzoek hangen maar als je de persberichten / interviews met de rector leest en kijkt wat studenten zeggen weet je al een stuk meer.

En dan zijn er nog mensen die heel erg veel meer weten maar niks vertellen ;)
pi_101800715
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

Als je goed leest valt er best wel veel te vinden. Het nieuws blijft op de een of andere manier heel de tijd op het vleesonderzoek hangen maar als je de persberichten / interviews met de rector leest en kijkt wat studenten zeggen weet je al een stuk meer.

Met lof is ook geweldig :Y
pi_101800787
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef oompaloompa het volgende:
En gefeliciteerd! *O*

Leuk dat je weer terug bent. :)
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:26:02 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101801483
quote:

[..]

Gefeli! *O*

quote:

Zal nog eens zoeken dan :)
Onikaan ni ov dovah
pi_101801718
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Met lof is ook geweldig :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:07 schreef Gray het volgende:

[..]

En gefeliciteerd! *O*

Leuk dat je weer terug bent. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Gefeli! *O*

[..]

Zal nog eens zoeken dan :)
Thanks guys

Weet niet hoe "terug" ik zal zijn, fok is heel erg slecht voor mijn productiviteit :P

@atuinhek

Hij heeft toegegeven data te hebben verzonnen. De rector magnificus denkt dat het goed al langer dan de 5 jaar in TB kan hebben gespeeld en Groningen doet al mee aan het onderzoek. Daar kun je wel wat conclusies uit trekken...

Dus ondanks dat de wetenschap zichzelf dus reinigt en in TB mensen hem aan hebben gegeven, is de kans vrij aanwezig dat het al veel langer en op andere uni's heeft gespeeld...
pi_101801823
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:32 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dus ondanks dat de wetenschap zichzelf dus reinigt en in TB mensen hem aan hebben gegeven, is de kans vrij aanwezig dat het al veel langer en op andere uni's heeft gespeeld...
Blijkbaar komt het toch uit en worden stappen ondernomen om de zaken op orde te stellen.
pi_101802086
Zeker, maar 5-15 jaar lijkt me een teken dat de methode op dit moment niet voldoet.
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:49:59 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101802240
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:44 schreef oompaloompa het volgende:
Zeker, maar 5-15 jaar lijkt me een teken dat de methode op dit moment niet voldoet.
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen wat je tot zoiets zou zetten. Die hoogleraar komt nu nergens meer aan de bak. Afgezien van de morele bezwaren lijkt me dat toch een fors risico.
Onikaan ni ov dovah
pi_101802786
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen wat je tot zoiets zou zetten. Die hoogleraar komt nu nergens meer aan de bak. Afgezien van de morele bezwaren lijkt me dat toch een fors risico.
Tijd, geld, en andere excuses.
pi_101802910
Ik denk niet dat het tijd en geld is, maar dat is op dit moment allemaal nog speculatie natuurlijk...
  zondag 11 september 2011 @ 01:10:56 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101804389
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:13 schreef oompaloompa het volgende:
Ik denk niet dat het tijd en geld is, maar dat is op dit moment allemaal nog speculatie natuurlijk...
Prestige misschien?
Onikaan ni ov dovah
pi_101804406
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Prestige misschien?
Daar zou ik mijn geld op inzetten :)
  zondag 11 september 2011 @ 07:52:32 #219
52357 Lambiekje
pi_101807348
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kheb het in Nijmegen nog niet meegemaakt...
Nee natuurlijk niet. Allemaal zo integer.

Maar ja jij ziet al niet in dat NIST liegt en bedriegt. En vindt dat WTC normaal is ingestort. Vind je het gek dat jij denkt dat er geen fraude in Nijmegen is.

get real.
  zondag 11 september 2011 @ 07:58:31 #220
52357 Lambiekje
pi_101807362
quote:

[..]
Gefeliciteerd.

quote:
Ha het 6jes cultuur wordt langzaam in gang gezet.

quote:
[..]

omdat anders ook hun kop rollen.
  zondag 11 september 2011 @ 08:00:07 #221
52357 Lambiekje
pi_101807366
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Prestige misschien?
En daar hangt gros van de wetenschap aan.
  zondag 11 september 2011 @ 11:00:20 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101808833
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 07:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Allemaal zo integer.

Maar ja jij ziet al niet in dat NIST liegt en bedriegt. En vindt dat WTC normaal is ingestort. Vind je het gek dat jij denkt dat er geen fraude in Nijmegen is.

get real.

Nou nee, ik ga liever uit van een 'innocent until proven guilty' principe. Als jij bewijzen hebt van vervalste onderzoeksresultaten in Nijmegen, kom maar op.
Onikaan ni ov dovah
pi_101810435
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 01:11 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Daar zou ik mijn geld op inzetten :)
Ik ook.
Deze man publiceerde zoveel en alles werd geslikt als zoete koek. Hij is door de roem overmoedig geworden. Plus de druk van het- van zichzelf-veel moeten publiceren heeft hem naar dit soort praktijken doen grijpen.
.
  zondag 11 september 2011 @ 12:15:11 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101810846
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 08:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En daar hangt gros van de wetenschap aan.
Voor een groot deel wel ja. Wat jij daar dan weer niet bij moet vergeten is dat dat ook een positieve werking heeft ;) Er is veel prestige te behalen als je iemands ongelijk aan weet te tonen. Nog meer als je de consensus omver kan werpen.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 15 september 2011 @ 15:13:03 #225
52357 Lambiekje
pi_101977705
quote:
Onderzoek naar ritalin en prozac bij jongeren
Het Academisch Medisch Centrum (AMC) in Amsterdam gaat de effecten van ritalin en prozac op jonge mensen onderzoeken. Ruim 40.000 Nederlandse kinderen slikken deze medicijnen tegen bijvoorbeeld ADHD of een depressie, maar het is niet duidelijk wat de effecten daarvan op hun hersenen zijn.

De eerste resultaten van het onderzoek worden over ruim een jaar verwacht, aldus het AMC donderdag. Volgens het centrum is niet duidelijk hoe deze medicijnen inwerken op de jonge hersenen en wat de effecten zijn op het zich ontwikkelende brein.

Met deze studie hopen de onderzoekers de langetermijneffecten te ontrafelen.
bron
Ben benieuwd....

Uiteraard wordt dit weer misdadig laat uitgevoerd.

Heerlijk die reacties bij die Telegraaf.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 15-09-2011 15:55:34 ]
  donderdag 15 september 2011 @ 15:37:51 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101978658
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ben benieuwd....

Uiteraard wordt dit weer misdadig laat uitgevoerd.
Heb je die bewijzen nou nog, of blijft het bij die ene kreet?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 15 september 2011 @ 15:45:00 #227
52357 Lambiekje
pi_101978979
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb je die bewijzen nou nog, of blijft het bij die ene kreet?
Je weet dondersgoed dat Ritalin slecht is. Maar jij bent zo'n wetenschapper die alles wat wetenschap doet goed is. Ik verklap je nu dat wetenschappers doortrapt slecht bezig zijn. Werken op basis was shareholders willen. Wetenschap is NIET object. Dat jij het anders ziet is jouw sneue bekrompen tunnelvisie.
Wetenschap is failliet. Face it. Er zal alleen maar meer bedrog boven tafel komen.

Maar het zal ook niet dat jij voorstander bent van DSM5.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:50:19 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101979166
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je weet dondersgoed dat Ritalin slecht is. Maar jij bent zo'n wetenschapper die alles wat wetenschap doet goed is. Ik verklap je nu dat wetenschappers doortrapt slecht bezig zijn. Werken op basis was shareholders willen. Wetenschap is NIET object. Dat jij het anders ziet is jouw sneue bekrompen tunnelvisie.
Wetenschap is failliet. Face it. Er zal alleen maar meer bedrog boven tafel komen.

Maar het zal ook niet dat jij voorstander bent van DSM5.
Wat een geraaskalk zeg :D Ik had het over bewijzen van vervalste onderzoeksresultaten uit Nijmegen.
Maargoed, zal het nog maar eens zeggen dan. Je hebt het nog steeds niet bij het rechte eind bij je omschrijving van hoe ik over wetenschap denk. Verder is het natuurlijk veel geschreeuw vanaf de zijlijn. Heb je nou ooit al een keer echt contact gehad met de wetenschappelijke wereld?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:22:08 #229
52357 Lambiekje
pi_102021322
quote:
Topwetenschapper Merck gaf aanwezigheid virussen in vaccins toe
Eén van de meest prominente wetenschappers in de geschiedenis van de vaccin-industrie heeft openlijk toegegeven dat vaccins zijn besmet met virussen die leukemie en kanker kunnen veroorzaken.

Als reactie begonnen zijn collega’s van de grote farmaceut Merck te lachen.

Ze grapten dat Amerika de Olympische Spelen wel zou blijven winnen omdat de vaccins het eerst werden getest in Rusland. Het is geen samenzweringstheorie, het zijn de woorden van een topwetenschapper van Merck die waarschijnlijk niet wist dat de opname zich op het internet zou gaan verspreiden, te meer omdat het internet nog niet bestond toen hij zijn uitspraken deed.

Hij dacht waarschijnlijk dat het altijd een geheim zou blijven. Toen hem werd gevraagd waarom dit niet werd gedeeld met de pers antwoordde hij: “Dit is een wetenschappelijke aangelegenheid binnen de wetenschappelijke gemeenschap.”

Met andere woorden houden wetenschappers elkaar de hand boven het hoofd. Ze houden hun geheimen binnen de genootschappen en verhullen de waarheid over de besmetting van hun vaccins.

In onderstaande video doet Dr. Maurice Hilleman (1919-2005) uitspraken over het SV40-virus in het poliovaccin, leukemie in het gelekoortsvaccin en andere virussen die op deze wijze onder de bevolking worden verspreid, waaronder kanker en HIV.

Gardasil

Om antwoord te krijgen op de vraag waarom pubermeisjes plotseling lijden aan velerlei aandoeningen nadat ze ingespoten zijn met HPV-vaccins begon SANE Vax, Inc de vaccins te testen in een laboratorium.

Het bedrijf ontdekte dat verschillende vaccins waren besmet met rDNA van het humaan papillomavirus (HPV). De vaccins waren gekocht in de Verenigde Staten, Australië, Nieuw-Zeeland, Spanje, Polen en Frankrijk, wat erop duidt dat de Gardasil-besmetting een wereldwijd fenomeen is.

Dr. Sin Hang Lee trof rDNA aan van zowel HPV-11 en HPV-18, die zich stevig hadden gehecht aan de aluminium hulpstof in de vaccins. Alleen al het feit dat aluminium wordt gebruikt in vaccins is opmerkelijk te noemen. Wanneer aluminium in het lichaam komt is het namelijk giftig en raakt het zenuwstelsel beschadigd.

SANE Vax liet op maandag in een verklaring weten dat de tests zijn uitgevoerd nadat een pubermeisje binnen 24 uur na het HPV-vaccin werd gediagnosticeerd met juveniele reumatoïde artritis (JVA).

Het rDNA dat Gardasil besmet is ‘onnatuurlijk’ rDNA van het HPV-virus zelf. Het is in een laboratorium gefabriceerd. Patholoog Dr. Lee: “Natuurlijk HPV-DNA verblijft niet lang in de bloedsomloop. Het HPV-DNA in Gardasil is ‘onnatuurlijk’ DNA. Het is recombinant DNA dat in gistcellen wordt gespoten voor de productie van virusachtige deeltjes (VLP). rDNA gedraagt zich anders dan natuurlijk DNA. Het kan een menselijke cel binnendringen, vooral na ontstekingen als gevolg van de aluminium hulpstof [in de vaccins]. Wanneer een segment van recombinant DNA een menselijke cel binnendringt, zijn de consequenties moeilijk te voorspellen. De cel bevat dan echter zowel menselijk DNA als genetisch gemodificeerd viraal DNA.”

De vaccin-industrie produceert reeds lange tijd besmette vaccins. Het is mensen die geloven dat vaccins veilig zijn aan te raden zich te informeren. Ontdek zelf de waarheid.

De vaccin-industrie zet alles op alles om complete financiële immuniteit te krijgen binnen het Amerikaanse Vaccine Injury Compensation Plan (VICP). Zij weten namelijk dat ze failliet zullen gaan wanneer naar buiten komt dat vele gevallen van kanker, autisme en verschillende andere aandoeningen worden veroorzaakt door de vaccins zelf.
Dit was uiteraard te verwachten...

Vind je het gek dat er zoveel mensen kanker hebben. We worden er toe verplicht. Het is godverdomme een winwin situatie voor de walgelijke misdadigers.

Nog maar een keer. Vaccins zijn wapens!
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:18:11 #230
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_102023357
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dit was uiteraard te verwachten...

Vind je het gek dat er zoveel mensen kanker hebben. We worden er toe verplicht. Het is godverdomme een winwin situatie voor de walgelijke misdadigers.

Nog maar een keer. Vaccins zijn wapens!
Damn zeg, wat een belabberde punten zitten daar in zeg :D Ik zal de mooiste er even uitpikken:

quote:
In onderstaande video doet Dr. Maurice Hilleman (1919-2005) uitspraken over het SV40-virus in het poliovaccin, leukemie in het gelekoortsvaccin en andere virussen die op deze wijze onder de bevolking worden verspreid, waaronder kanker en HIV.
Wacht even. Hoor jij nu niet heel hard onzin te roepen? Kanker in deze vorm bestaat volgens jou toch helemaal niet?

quote:
Gardasil

Om antwoord te krijgen op de vraag waarom pubermeisjes plotseling lijden aan velerlei aandoeningen nadat ze ingespoten zijn met HPV-vaccins begon SANE Vax, Inc de vaccins te testen in een laboratorium.

Het bedrijf ontdekte dat verschillende vaccins waren besmet met rDNA van het humaan papillomavirus (HPV). De vaccins waren gekocht in de Verenigde Staten, Australië, Nieuw-Zeeland, Spanje, Polen en Frankrijk, wat erop duidt dat de Gardasil-besmetting een wereldwijd fenomeen is.
Ja dus? Dat er stukjes DNA in zit is niet zo'n probleem. Pas als die onderdeel zijn van een compleet virus deeltje wordt het een probleem. Wat moet ik me trouwens bij rDNA voorstellen? Vast niet ribosomal.

quote:
Dr. Sin Hang Lee trof rDNA aan van zowel HPV-11 en HPV-18, die zich stevig hadden gehecht aan de aluminium hulpstof in de vaccins. Alleen al het feit dat aluminium wordt gebruikt in vaccins is opmerkelijk te noemen. Wanneer aluminium in het lichaam komt is het namelijk giftig en raakt het zenuwstelsel beschadigd.
Dat hangt geheel af van de hoeveelheid en de vorm ;)

quote:
SANE Vax liet op maandag in een verklaring weten dat de tests zijn uitgevoerd nadat een pubermeisje binnen 24 uur na het HPV-vaccin werd gediagnosticeerd met juveniele reumatoïde artritis (JVA).
Dit vind ik nog wel de meest lachwekkende van de hele post. Niet vanwege het leed natuurlijk, maar omdat het vaccin als schuldige aan wordt gewezen. Reuma is nou niet echt een aandoening die je binnen 24 uur ontwikkeld.

quote:
Het rDNA dat Gardasil besmet is ‘onnatuurlijk’ rDNA van het HPV-virus zelf. Het is in een laboratorium gefabriceerd. Patholoog Dr. Lee: “Natuurlijk HPV-DNA verblijft niet lang in de bloedsomloop. Het HPV-DNA in Gardasil is ‘onnatuurlijk’ DNA. Het is recombinant DNA dat in gistcellen wordt gespoten voor de productie van virusachtige deeltjes (VLP). rDNA gedraagt zich anders dan natuurlijk DNA. Het kan een menselijke cel binnendringen, vooral na ontstekingen als gevolg van de aluminium hulpstof [in de vaccins]. Wanneer een segment van recombinant DNA een menselijke cel binnendringt, zijn de consequenties moeilijk te voorspellen. De cel bevat dan echter zowel menselijk DNA als genetisch gemodificeerd viraal DNA.”
Aah het was revombinant DNA. Dat maakt het een nog kleiner probleem dan het al was. Dat DNA is verantwoordelijk voor de productie van het omhulsel van het virus. Dat gebruiken ze om het immuunsysteem het echte virus te leren herkennen. Zonder een eiwit wat dat stuk DNA inbouwd in het DNA van een levende cel heb je daar niet zo veel van te vrezen.
Onikaan ni ov dovah
pi_102024027
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ja dus? Dat er stukjes DNA in zit is niet zo'n probleem. Pas als die onderdeel zijn van een compleet virus deeltje wordt het een probleem.
Dat is niet helemaal waar. Bacteriën kunnen 'vreemd' DNA opnemen. Al is dat niet de vrees die blijkt uit dit artikel. Die vrees komt voort met name uit gebrek aan kennis. ;(

quote:
Wat moet ik me trouwens bij rDNA voorstellen? Vast niet ribosomal.
rDNA staat voor recombinant-DNA in dit geval. ;) (edit: Ik zie dat je het al zag. My bad. :P)

quote:
[..]

Dat hangt geheel af van de hoeveelheid en de vorm ;)
:Y

quote:
[..]

Dit vind ik nog wel de meest lachwekkende van de hele post. Niet vanwege het leed natuurlijk, maar omdat het vaccin als schuldige aan wordt gewezen. Reuma is nou niet echt een aandoening die je binnen 24 uur ontwikkeld.
Lastig. Artritis is een chronische ontsteking aan de gewrichten, en de pezen en slijmvliezen die daarbij horen. Het is een auto-immuunziekte waarvan nog niet bekend is wat de oorzaken zijn. Het is als een muntje opwerpen dat tot nog toe op zijn kant blijft vallen. Ik ben geen arts, dus heel veel meer kan ik er helaas niet over kwijt.

quote:
[..]

Aah het was revombinant DNA. Dat maakt het een nog kleiner probleem dan het al was. Dat DNA is verantwoordelijk voor de productie van het omhulsel van het virus. Dat gebruiken ze om het immuunsysteem het echte virus te leren herkennen. Zonder een eiwit wat dat stuk DNA inbouwt in het DNA van een levende cel heb je daar niet zo veel van te vrezen.
Zolang het lichaam het als lichaamsvreemd DNA herkend is er inderdaad niets aan de hand. Of je moet een overmatige afweerreactie hebben, maar dan kan je het alsnog beter krijgen van een vaccin, dan van het virus zelf.

Het is al met al best een aardig artikel. Jammer dat het wordt gebruikt als propaganda voor de anti-vaccinatielobby, en Lambiekje.
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:06:32 #232
52357 Lambiekje
pi_102025097
Ongeacht wat je ook roept. Vaccins zijn misdadig fout. Daarnaast is het kwalijk dat jullie het verdedigen.

Maar ja daarvoor ben je dan ook ontnadekenkde bigpharma handlanger voor.
pi_102025521
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef Lambiekje het volgende:
Ongeacht wat je ook roept. Vaccins zijn misdadig fout. Daarnaast is het kwalijk dat jullie het verdedigen.

Misschien moet je een typecursus doen ofzo?
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:27:11 #234
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_102025852
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef Lambiekje het volgende:

Als je nou een echte vent was geweest, was je inhoudelijk ingegaan op mijn reactie ;) Nu is het wederom een soort trieste LALALALA vingers in de horen en ik hoor niets bedoening.
Onikaan ni ov dovah
pi_102026040
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je nou een echte vent was geweest, was je inhoudelijk ingegaan op mijn reactie ;) Nu is het wederom een soort trieste LALALALA vingers in de horen en ik hoor niets bedoening.
Sorry, wat zeg je?

vrijdag 16 september 2011 @ 20:51:25 #236
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_102032088
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:32 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Sorry, wat zeg je?

[ afbeelding ]
Die tactiek ja ;)
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 17 september 2011 @ 21:13:42 #237
52357 Lambiekje
pi_102068430
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die tactiek ja ;)
dat is wat artsen ziekmakers geleerd wordt.
pi_102070661
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ook.
Deze man publiceerde zoveel en alles werd geslikt als zoete koek. Hij is door de roem overmoedig geworden. Plus de druk van het- van zichzelf-veel moeten publiceren heeft hem naar dit soort praktijken doen grijpen.
.
Als hij niet zo had overdreven had hij er nu nog gezeten ?!
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 17 september 2011 @ 22:42:04 #239
52357 Lambiekje
pi_102072757
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:04 schreef Resonancer het volgende:

[..]

ohh daar ben ik wel van overtuigd.

Menig wetenschapper zal daarom dan ook onder de radar blijven. En kan gewoon doorgaan met onzin, ghost writings en andere verzinsels publiceren.

Alleen echte walgelijke overdrijvingen/data-manipulatie/data-vernietiging komen aan het licht zoals bv globalwarming-bullshit. En ook dat wordt grotendeels gebagatelliseerd door MSM, overheids-instituten en andere peer-review-schetenwappers.
  zondag 18 september 2011 @ 01:16:31 #240
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_102081328
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 21:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is wat artsen ziekmakers geleerd wordt.
Nee, dat is wat jij doet.
Onikaan ni ov dovah
pi_102089678
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:04 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Nee hij overdreef bijna niet. Veel effecten zijn later ook gerepliceerd etc dus overdrijven is niet wat hem de kop heeft gekost.
pi_102105887
Vanaf 2015 zal Big Pharma worden uitgekotst.. *)
pi_102105973
Maar in 2012 vergaat de wereld toch?
I feel kinda Locrian today
pi_102106127
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:40 schreef starla het volgende:
Maar in 2012 vergaat de wereld toch?
Dat is alleen voor idioten die de New Age scam nalopen.
pi_102106218
Ooohh, ja joh, dát zijn echte idioten...

Lol
I feel kinda Locrian today
pi_102107248
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:43 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De 2012-voorspelling komt van de Maya's. Dat is Old Age. ;)
pi_102108168
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:43 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Jezus man, kom op zeg. :') Het boeit je nu gewoon totaal niet meer wat je zegt hè? Gewoon losse flodders knallen en zien waar het schip strand? Kom op zeg Bankfurt.
pi_102109026
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:12 schreef Gray het volgende:

[..]

De 2012-voorspelling komt van de Maya's. Dat is Old Age. ;)
Ook een old matrix.
pi_102170144
Dit is wel een leuk artikel over hoe men vernieuwende technieken gebruikt bij het zoeken naar betere medicatie. In dit geval de hulp van gamers.

quote:
A bunch of gamers have untangled the structure of a key protein in the virus that causes AIDS, a mystery that has left scientists stumped for decades.

It took just three weeks for players of online game Foldit to predict an accurate model for the protein – a type of enzyme called a retroviral protease that has a critical role in how the HI virus grows and spreads.

The game Foldit was specially designed to help work out the structure of proteins. It combines computer intelligence with human spatial abilities by asking players to tweak and tug 3D models, a task that computers find hard to do.

The gamers – most of whom have no background in biochemistry – generated models good enough for the researchers to refine and, within a few days, determine the enzyme's structure. In the research published yesterday in Nature Structural & Molecular Biology, lead authors biochemists Firas Khatib and Frank DiMaio gave gamers equal billing with the rest of their biochemist co-authors.

Amazingly, surfaces on the molecule stood out as likely targets for drugs to de-active the enzyme. "These features provide exciting opportunities for the design of retroviral drugs, including AIDS drugs," wrote the authors of the paper.

The solution of the virus enzyme structure, the researchers said, "indicates the power of online computer games to channel human intuition and three-dimensional pattern matching skills to solve challenging scientific problems."

Proteins are made of long chains of amino acids that tend to fold up in particular ways. Understanding the shapes that the amino acids fold up into is important in working out what they do, and – in the case of disease proteins – finding means of stopping them doing it. The scientists behind Foldit explain:

Every kind of protein folds up into a very specific shape – the same shape every time [...] The more we know about how certain proteins fold, the better new proteins we can design to combat the disease-related proteins and cure the diseases.

The research was published on 18 September in Nature Structural & Molecular Biology.
pi_102170844
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:00 schreef fruityloop het volgende:
Dit is wel een leuk artikel over hoe men vernieuwende technieken gebruikt bij het zoeken naar betere medicatie. In dit geval de hulp van gamers.

[..]

Wat een gave toepassing! :D
pi_102668570
Hebben bigpharma ook iets te maken met de war on drugs? Of hebben ze te maken met de drugskartels?
pi_102673044
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben bigpharma ook iets te maken met de war on drugs? Of hebben ze te maken met de drugskartels?
Als, dan beidde lijkt me.

http://www.naturalnews.com/032658_Coca-Cola_cocaine.html

Soms zijn ze er ook tegen:
http://thetruthergirls.wordpress.com/tag/big-pharma/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 07:55:47 #253
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_102676861
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef kikoooooo het volgende:
Zowel "bigpharma" als "war on drugs" zijn ietwat abstracte begrippen. Met zoveel facetten dat het makkelijk is een wederzijdse invloedssfeer te schetsen.

Zo zijn er bepaalde alternatieve behandelingsmethode/middelen die door verschillende overheden in de ban worden gedaan. Of dat nu echt op aandringen van de industrie wordt gedaan, of dat daar andere belangen spelen, weet ik niet. Dat is echter niet ondenkbaar.
Kava en wiet zijn daar iig een mooi voorbeeld van.

Verder bestaat er wereldwijd een grote zwarte handel in middelen uit hun industriële keuken. Antidepressiva als xanax, pep als ritalin, enz enz. Ook aidsremmers lenen zich blijkbaar voor zwaar slopende en verslavende recreatie drugs als ze worden gerookt.
Sommige mensen raken al verslaafd aan "gewone" pijnstillers.

Dus het is maar net waar je de lijnen wilt trekken. Maar als je het hebt over "war on drugs" denk ik dat je daar vooral de plaatselijke regeringen op aan moet spreken. Net als op waar de industrie zoal mee weg kan komen. Ze staan immers niet boven de wet.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:47:03 #254
52357 Lambiekje
pi_102743012
pi_102743064
quote:
interessant
pi_102743974
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:48 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

interessant
Met name deze quote vind ik interessant:
quote:
“I have bipolar, but taking my medication makes me more…
like I’m supposed to be..”
De laatste tijd ben ik aan het spelen met existentialistische vraagstukken met betrekking tot de psyche en medicatie. De vraag die bij me opkwam bij het lezen van de quote was: "like I'm supposed to be", according to whom, or what? Wáárom is het een probleem te zijn wie je bent? Wiens probleem is het eigenlijk?

Ik denk dat de quote simpelweg veranderd kan worden in het volgende, om te verduidelijken wat de werkelijke intentie is van de vrager:
quote:
like I’m supposed I want to be..”
En misschien wel:
quote:
like I’m supposed society wants me to be..”
pi_102744406
Ik denk dat de zorgsector met dezelfde gehaaidheid zit als het bedrijfsleven. Het is een soort zieltjes winnen geworden: "Kom tot ons wij maken je beter".
pi_102747338
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:14 schreef Gray het volgende:

[..]

Met name deze quote vind ik interessant:

[..]

De laatste tijd ben ik aan het spelen met existentialistische vraagstukken met betrekking tot de psyche en medicatie. De vraag die bij me opkwam bij het lezen van de quote was: "like I'm supposed to be", according to whom, or what? Wáárom is het een probleem te zijn wie je bent? Wiens probleem is het eigenlijk?

Ik denk dat de quote simpelweg veranderd kan worden in het volgende, om te verduidelijken wat de werkelijke intentie is van de vrager:

[..]

En misschien wel:

[..]

Nou ja je zit natuurlijk in een maatschappij vast, als je niet geaccepteerd wordt door die maatschappij en er niet in kan functioneren kun je zeggen dat de maatschappij het probleem is, maar dat lost de problemen voor de individu niet echt op. Ik denk dus dat je ze niet los van elkaar kunt zien.

Een goed doch extreem voorbeeld van zoiets is hoe in Nederland schizofrenen gemedicineerd worden en uitgestoten worden terwijl schizofrenen in Africa shaman worden. Heb daar ooit een docu over gezien, eens kijken of ik die nog ergens kan vinden.
pi_102747569
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:30 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nou ja je zit natuurlijk in een maatschappij vast, als je niet geaccepteerd wordt door die maatschappij en er niet in kan functioneren kun je zeggen dat de maatschappij het probleem is, maar dat lost de problemen voor de individu niet echt op. Ik denk dus dat je ze niet los van elkaar kunt zien.
Ben het met je eens, al vraag ik me dan wel af waarom het individu zich wel aanpast aan de maatschappij om daarin ruimte voor zichzelf te creëren, maar de maatschappij blijkbaar geen ruimte heeft voor individuen als deze. Uiteraard is het allemaal niet zo zwart-wit als ik het hier omschrijf; zo kunnen de grootste gekken ook de meest gerenommeerde kunstenaars worden. Er is dus wel plaats voor gekken in de maatschappij, maar klaarblijkelijk niet genoeg, gezien de stijging in afname van medicatie voor psychische 'stoornissen'. Ik vind het jammer dat mensen sneller grijpen naar medicatie, in plaats van introspectie. Ik denk dat veel mensen gebaat zouden zijn bij spirituele verdieping, in plaats van medicinale afvlakking.

quote:
Een goed doch extreem voorbeeld van zoiets is hoe in Nederland schizofrenen gemedicineerd worden en uitgestoten worden terwijl schizofrenen in Africa shaman worden. Heb daar ooit een docu over gezien, eens kijken of ik die nog ergens kan vinden.
Een goed voorbeeld van mijn punt. :Y
  donderdag 6 oktober 2011 @ 08:14:05 #260
52357 Lambiekje
pi_102761764
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:48 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

interessant
Gekeken?!!

Absurd gewoon dat kinderen van 4 al een stuk of 6 medicaties krijgen.

Komt er gewoon op neer, dergelijke medicijnen werken NIET voor kinderen. En geven eigenlijk alleen maar bijeffecten zoals zelfmoord.

op 32.30 : in the Nederlands the suicide rate went up to 50 percent.

Wat ik mis !?! Waarom wordt die verdomde misdadige vaccinaties niet onderzocht waarom de kinderen in de eerste plaats gediagnosticeerd worden met ADD, ADHD, Bipolor of weet ik veel.
Kiki Chang, heb je daar naar gekeken. Nee zeker hè.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 06-10-2011 08:21:48 ]
pi_102829060
Omega-3 , visolie werkt uitstekend tegen ADHD.

(dat ik dit zo hier schrijf, vindt Bigpharma niet leuk ...)
pi_102842689
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 08:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gekeken?!!

Absurd gewoon dat kinderen van 4 al een stuk of 6 medicaties krijgen.

Komt er gewoon op neer, dergelijke medicijnen werken NIET voor kinderen. En geven eigenlijk alleen maar bijeffecten zoals zelfmoord.

op 32.30 : in the Nederlands the suicide rate went up to 50 percent.

Wat ik mis !?! Waarom wordt die verdomde misdadige vaccinaties niet onderzocht waarom de kinderen in de eerste plaats gediagnosticeerd worden met ADD, ADHD, Bipolor of weet ik veel.
Kiki Chang, heb je daar naar gekeken. Nee zeker hè.
Lol, dus 50% van de kinderen pleegt zelfmoord?

Maar ik ben het wat dit betreft met je eens, kinderen krijgen m.b.t. gedragsstoornissen veel te snel medicijnen. Wat vroeger een druk kind was heeft nu opeens een mirade aan afwijkingen. Denk dat het meer met aandacht voor de ouder te maken heeft en het hebben van populaire ziektes, een mooi gedocumenteerde is "bekkenbodem instabiliteit'. Er is een periode dat bijna alle vrouwen daar wel last van hadden, en nu? bijna niemand meer.

Maar hou eens op met je vaccinaties, daar is werkelijk waar geen fladdertje aan bewijs voor.
pi_102842704
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:09 schreef Bankfurt het volgende:

Dat zou buitengewoon leuk zijn, waar kan ik zulks info vinden?
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:21:08 #264
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_102891465
quote:

Dus onder visliefhebbers zou aantoonbaar minder ADHD voor moeten komen?
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:25:44 #265
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_102891816
quote:

Leugen van de omega3 producenten die geld willen verdienen. Nog nooit bewezen ondanks veel onderzoek, maar ja capitalisme... Aangezien omega-3 geen medicijn is zijn de eisen veel lager en daarom denken de sheeple nog steeds dat het echt werkt.

Wow, de rollen zijn opeens omgedraaid :o
pi_102900817
quote:
De kogel is door de kerk. Finland heeft nu openlijk toegegeven dat het Mexicaanse griepvaccin leidt tot narcolepsie, een chronische zenuwziekte waardoor mensen oncontroleerbaar in slaap kunnen vallen.
De Finse regering erkent dit verband en zal de medische kosten dekken van 79 kinderen die onherstelbaar beschadigd zijn door het vaccin. Dat meldt persbureau AFP.
Narcolepsie is niet de enige erkende bijwerking van het Mexicaanse griepvaccin: 76 van de 79 kinderen lijden ook aan hallucinaties en fysieke verlammingen, aldus Finse onderzoekers.
Opvallend genoeg wordt er nog niet gesproken over het uitbannen van dit onwetenschappelijke ritueel waarbij kinderen worden geïnjecteerd met het Mexicaanse griepvaccin, zelfs nu het verband is aangetoond tussen de vaccins en permanente zenuwschade bij kinderen. Griepvaccins zijn niet alleen schadelijk voor kinderen, maar werken gewoonweg niet. Een dagelijkse dosis vitamine D doet veel meer om griep buiten de deur te houden dan griepvaccins.
De Amerikaanse regering weigert toe te geven dat vaccins schadelijk zijn. Zowel de regering als de vaccin-industrie blijven volhouden dat ‘vaccins veilig en effectief zijn’. Niets is minder waar: vaccins brengen jaarlijks schade toe aan miljoenen kinderen en zelfs het eigen onderzoek door de vaccin-industrie toont aan dat griepvaccins slechts werken bij 1 op de 100 mensen.
De gezondheidszorg, gedomineerd door de grote farmaceutische bedrijven, weigert vitamine D als een voedingsstof aan te prijzen die beschermt tegen griep. Vitamine D is veilig, effectief en goedkoop. Maar het gebruik van vitamine D zou een verlies van vele miljarden euro’s betekenen voor Big Pharma.
Vaccins veroorzaken autisme
Er is nu geen twijfel meer over mogelijk dat vaccins leiden tot zenuwschade, inclusief autisme. Wijlen topwetenschapper van Merck Dr. Maurice Hilleman heeft openlijk toegegeven dat vaccins tientallen onzichtbare kankerveroorzakende virussen bevatten. Vaccins zijn derhalve gereedschappen om ziekte te veroorzaken zodat de farmaceutische industrie kan blijven floreren.
De farmaceutische industrie wordt geleid door dezelfde wetenschappers die na de Tweede Wereldoorlog werden gerecruteerd in nazi-Duitsland. Dr. Fritz ter Meer, oud-directeur van IG Farben, was betrokken bij de ontwikkeling van het zenuwgas Zyklon B wat in de concentratiekampen werd gebruikt. Hij werd veroordeeld tot zeven jaar gevangenisstraf maar werd na vier jaar vrijgelaten door interventie van Rockefeller en J.J. McCloy, de toenmalige Amerikaanse Hoge Commissaris voor Duitsland. Ter Meer was meer dan 10 jaar werkzaam als directeur van farmaceut Bayer.
Dezelfde politieke ideeën die ten tijde van nazi-Duitsland werden verkondigd zijn overgenomen door de wetenschappers van de Amerikaanse Voedsel en Waren Autoriteit FDA. Bill Gates geeft bovendien openlijk toe dat vaccins de wereldbevolking met 10 tot 15 procent kunnen terugdringen als ze ‘hun werk goed doen’.
Vaccins houden Big Pharma operationeel
De bestuursleden van farmaceutische bedrijven zijn alles behalve humanitair. Ze geven de winsten van hun aandeelhouders niet op om gezondheid te bevorderen. Het is net als een automonteur die een oplosmiddel in je benzinetank gooit zodat je weer een paar honderd kilometer kunt rijden. De farmaceutische bedrijven doen alles om hun winsten veilig te stellen.
En ze vinden het maar wat leuk om te zien hoe de onwetende massa in de rij staat om geïnjecteerd te worden met chemische hulpstoffen en viraal DNA. Occupy Wall Street is een beweging die strijdt tegen de frauduleuze banken en de Federal Reserve, maar we hebben nog een beweging nodig: Occupy Big Pharma. De grote farmaceuten kunnen nog even genieten van hun miljoenen maar vroeg of laat moeten ze zich verantwoorden voor hun daden.
Bron: Naturalnews.com
pi_102901672
quote:
13s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:34 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Veel aannames gepresenteerd als feiten en onlogische gevolgtrekkingen, waar komt dat bericht vandaan of heb je het zelf vertaald?
pi_102902098
Snelle google levert op dat er een vreemd aantal narcolepsie gevallen was in scandinavie maar niet in de rest van europa:

dit is van een half jaar geleden:

quote:
The company said that more than 31 million doses of Pandemrix had been administered in 47 countries with 162 cases of narcolepsy reported in people who were vaccinated. Some 70 percent of the cases originated in Finland and Sweden, it said.
The UK's Medicines and Healthcare products Regulatory Agency (MHRA) said a link between vaccination and narcolepsy had not been confirmed.
An MHRA spokesman explained: 'This signal has not been seen outside of Scandinavia and the exact reason why more reports of narcolepsy have been identified in Finland needs further scrutiny.
'As noted in the Finnish report, there has also been an increase in the number of narcolepsy reports in unvaccinated people in Sweden and Iceland, so a relationship with the vaccine is far from clear cut.'

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)d.html#ixzz1aKDHLpU3
Het rapport van het onderzoek is in September vrijgegeven waaruit bleek dat kinderen met een genetische aanleg voor narcolepsie idd getriggerd zijn door het vaccin:

quote:
In this age group, patients who were inoculated were 12.7 times more likely to develop narcolepsy than those who were not, although all of the patients who developed the disorder had a genetic predisposition to it, the study found.
Maar ze vermelden ook dat:
quote:
During the flu season of 2009-2010, laboratory tests confirmed 44 deaths from swine flu in Finland.
THL said that it agrees with the position of the European Medicines Agency that despite the "extremely unfortunate" cases of narcolepsy, the vaccine did more good than harm.
"Based on the data, we estimate that the swine flu vaccine prevented 40,000 infections in the 2009-2010 season and a further 40,000 infections in the 2010-2011 season," said THL.
En nu keert de verzekering (niet de Finse regering, noch erkennen zij het opeens dat is al 2 maanden geleden gedaan) geld uit aan de getroffen families, terecht.

Kun jij nu even uitleggen hoe dit bewijst dat vaccins gelinked zijn aan autisme, dat het dezelfde nazi-wetenschappers zijn als in de tweede wereld oorlog en alle andere blind gekopieerde ongefundeerde claims... Zelfs de zaken die je in een minuuut kunt googlen en die gewoon om feiten gaan (regering v.s. verzekering) kloppen niet in dat stukje :'(
pi_102902333
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Veel aannames gepresenteerd als feiten en onlogische gevolgtrekkingen, waar komt dat bericht vandaan of heb je het zelf vertaald?
http://www.niburu.nl/inde(...)gezondheid&Itemid=30
:P
pi_102902415
quote:
Ok dan neem ik de kwaliteit van het stukje jou niet kwalijk :D

Wist overigens niet dat narcolepsie getriggerd kan worden dacht altijd dat je er mee geboren werd...
pi_102908089
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wist overigens niet dat narcolepsie getriggerd kan worden dacht altijd dat je er mee geboren werd...
Het kan zeker getriggerd worden zoals bij deze gevaccineerde geiten :)

maandag 10 oktober 2011 @ 11:18:00 #272
52357 Lambiekje
pi_102908839
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wat dacht je dan dat misdadige vaccins doen?!
pi_102910775
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat dacht je dan dat misdadige vaccins doen?!
Helemaal niets, anders laat je het tegendeel eens zien i.p.v. deze vermoeiende ongefundeerde hetze door te zetten.
pi_102911432
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:27 schreef .SP. het volgende:

[..]

Helemaal niets, anders laat je het tegendeel eens zien i.p.v. deze vermoeiende ongefundeerde hetze door te zetten.
Vaccinatieprogramma's zie ik ook als ongefundeerde hetzes (betaald door de belastingbetaler).
pi_102911773
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:53 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Vaccinatieprogramma's zie ik ook als ongefundeerde hetzes (betaald door de belastingbetaler).
Ik zie trostomaten als ongefundeerde hetzes, ook betaald door de belastingbetaler.
pi_102912819
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:53 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

droeftoeter, geef eens wat onderbouwing.
pi_102916502
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:06 schreef .SP. het volgende:

[..]

Lol, dus 50% van de kinderen pleegt zelfmoord?

Maar ik ben het wat dit betreft met je eens, kinderen krijgen m.b.t. gedragsstoornissen veel te snel medicijnen. Wat vroeger een druk kind was heeft nu opeens een mirade aan afwijkingen. Denk dat het meer met aandacht voor de ouder te maken heeft en het hebben van populaire ziektes, een mooi gedocumenteerde is "bekkenbodem instabiliteit'. Er is een periode dat bijna alle vrouwen daar wel last van hadden, en nu? bijna niemand meer.

Maar hou eens op met je vaccinaties, daar is werkelijk waar geen fladdertje aan bewijs voor.
Sowieso is het niet echt raadzaam om de Amerikaanse situatie mbv youtube filmpjes etc te projecteren op de Nederlandse. Veel dingen die daar mis gaan, doen dat niet of veel minder hier in Nederland. (gelukkig)
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:22:53 #278
52357 Lambiekje
pi_102928452
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:33 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Sowieso is het niet echt raadzaam om de Amerikaanse situatie mbv youtube filmpjes etc te projecteren op de Nederlandse. Veel dingen die daar mis gaan, doen dat niet of veel minder hier in Nederland. (gelukkig)
Je weet dat we 2 stappen achter lopen op wat VS doet. Een prikfascist komt straks ook hier deur aan deur om onze kinderen te verminken.
pi_102934778
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je weet dat we 2 stappen achter lopen op wat VS doet. Een prikfascist komt straks ook hier deur aan deur om onze kinderen te verminken.
Blablablabla, je praat poep, als jij met je domme kop jezelf en of je kinderen niet wil vaccineren moet je dat lekker zelf weten, maar kom nu niet hier het publieke domein met je leugens vervuilen!
Of laat zien dat vaccins echt slecht zijn of hou je waffel.
pi_102944965
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ah ik voel een bekend stokpaardje van je aan komen galopperen, kwik in vaccins misschien? ;) Het conserveermiddel Thimerosal, een kwikverbinding, wordt niet gebruikt in een van de vaccins in het rijksvaccinatieprogramma voor kinderen hier in Nederland, en is ook nooit gebruikt daarin. Dit itt Amerika, waar dat wel het geval was. Dat is al 1 voorbeeld waar wij als Nederland de VS niet volgen, of hebben gevolgd.

Idem trouwens voor groeihormonen voor slachtvee (in de EU verboden) of chemische kleurstoffen (ook in de EU verboden)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:32:02 #281
52357 Lambiekje
pi_102956171
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:00 schreef .SP. het volgende:

[..]

Blablablabla, je praat poep, als jij met je domme kop jezelf en of je kinderen niet wil vaccineren moet je dat lekker zelf weten, maar kom nu niet hier het publieke domein met je leugens vervuilen!
Of laat zien dat vaccins echt slecht zijn of hou je waffel.
Het is echt kwalijk te noemen dat men zo positief is over en dat men niet geinformeerd is. Er moeten echt koppen gaan rollen. Want die misdaad MOET gestopt worden.

Jij was toch een medici? Dester kwalijker. Waarschijnlijk ben je z'n neparts als Teun Bos.
pi_102956425
Het is echt kwalijk te noemen dat men zo positief is over trostomaten en dat men niet geinformeerd is. Er moeten echt koppen gaan rollen. Want die misdaad MOET gestopt worden.

***Hier nog iets totaal irrelevant persoonlijks***
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:07:34 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_102957735
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is echt kwalijk te noemen dat men zo positief is over en dat men niet geinformeerd is. Er moeten echt koppen gaan rollen. Want die misdaad MOET gestopt worden.

Jij was toch een medici? Dester kwalijker. Waarschijnlijk ben je z'n neparts als Teun Bos.
Wat een indrukwekkende berg argumenten gebruik je toch steeds. Daar kunnen veel users hier nog wat van leren.
Onikaan ni ov dovah
pi_102960485
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hou nou eens op met je inhoudsloze gezwam. Lees voor de gein je post eens na, er staat helemaal niets in buiten wat kansloos gescheld en geschop.
Laat eens zien waarom vaccins zo naar en gevaarlijk zijn, maar dat kan je niet.......

En ik ben geen medicus, houd je nu weer een beetje meer van me?
pi_102960605
Interessante book-review:

http://www.guardian.co.uk(...)ibrium/2011/oct/11/1

quote:
Deadly Choices: How the anti-vaccine movement threatens us all

"We've reached a tipping point," Dr Offit writes. "Children are suffering and dying because their parents are more frightened by vaccines than by the diseases they prevent." [p. 191]

Vooral dit stuk omschrijft best wel goed hoe ik tegenover dit soort zaken sta:

quote:
Dr Offit argues that the anti-vaccine movement thrives on inspiring fears that are contrary to actual research. He clearly explains why some of the so-called "risks" of vaccines not physiologically realistic or possible, and talks about scientific studies that effectively dismantle anti-vaxxers' unfounded claims. But he also reminds us that a few vaccines could be made safer for everyone if "big Pharma" had a financial or government-mandated incentive to do so -- a cause that anti-vaxxers should redirect their rather considerable energies towards supporting. For example, people who suffer from egg allergies cannot get vaccines made from chicken eggs -- which means they cannot get the flu vaccine.
Staat op mn bestellijstje :)
pi_102960951
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef oompaloompa het volgende:
Interessante book-review:

http://www.guardian.co.uk(...)ibrium/2011/oct/11/1

[..]

Vooral dit stuk omschrijft best wel goed hoe ik tegenover dit soort zaken sta:

[..]

Staat op mn bestellijstje :)
Njaa, het is natuurlijk toch een wetenschapper die het schrijft hè... Wij van WC-eend... ;)

Ik denk, ik zeg het maar. Anders doet een ander het. Lijkt me trouwens een interessant boek.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:12:07 #287
52357 Lambiekje
pi_102962999
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:10 schreef .SP. het volgende:

[..]

Hou nou eens op met je inhoudsloze gezwam. Lees voor de gein je post eens na, er staat helemaal niets in buiten wat kansloos gescheld en geschop.
Laat eens zien waarom vaccins zo naar en gevaarlijk zijn, maar dat kan je niet.......

En ik ben geen medicus, houd je nu weer een beetje meer van me?
Het is niet inhoudsloos. Dat vaccineren goed is kansloos en VOLSTREKT niet op feiten gebaseerd.

zo maar weer een nieuwsitem over het schofterige vaccineren
quote:
The truth about vaccines is like most things - money talks.
En dat is de realiteit. Geld geld geld. Dat jij en ik groen en geel uitslaan door die smerige kankerverwekkenderommel is nog een extra winstgevende bijkomstigheid.

Het gaat mij compleet waarom het gezond is om dergelijk rommel tot je te nemen. Men is gewoon echt van de pot gerukt.

pro-vaccineren : Of iemand is te achterlijk imbeciel om zijn veters überhaupt te kunnen strikken, of zoó walgelijk naïef, of een dozenschuiver, of iemand verdient bakken met geld. Iedereen met gezond verstand begrijpt toch dat vaccineren WAANZIN is.

En ja ik impliceer dat de Nederlander stom, stupide, naïef en achterlijk is. En dat is de Nederlander by far.

Te bespottelijk voor woorden dat wij hier met ze allen alles maar accepteren wat de industrie dicteert.

Vaccin is een schandalig misdadig wapen.

pi_102963501
[..]

Het is niet inhoudsloos. Trostomaten eten is kansloos en VOLSTREKT niet op feiten gebaseerd.

zo maar weer een nieuwsitemover schofterige tomaten

[..]

En dat is de realiteit. Geld geld geld. Dat jij en ik groen en geel uitslaan door die smerige kankerverwekkenderommel is nog een extra winstgevende bijkomstigheid.

Het gaat mij compleet waarom het gezond is om dergelijk rommel tot je te nemen. Men is gewoon echt van de pot gerukt.

pro-tomaten : Of iemand is te achterlijk imbeciel om zijn veters überhaupt te kunnen strikken, of zoó walgelijk naïef, of een dozenschuiver, of iemand verdient bakken met geld. Iedereen met gezond verstand begrijpt toch dat vaccineren WAANZIN is.

En ja ik impliceer dat de Nederlander stom, stupide, naïef en achterlijk is. En dat is de Nederlander by far.

Te bespottelijk voor woorden dat wij hier met ze allen alles maar accepteren wat de industrie dicteert.

Trostomaten zijn een schandalig misdadig wapen.

pi_102965313
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]

Het is niet inhoudsloos. Trostomaten eten is kansloos en VOLSTREKT niet op feiten gebaseerd.

[..]

pro-tomaten : Of iemand is te achterlijk imbeciel om zijn veters überhaupt te kunnen strikken, of zoó walgelijk naïef, of een dozenschuiver, of iemand verdient bakken met geld. Iedereen met gezond verstand begrijpt toch dat vaccineren WAANZIN is.

Damn. En nog onderbouwd met bronnen ook. Ik schrik hier echt van.... En ik maar denken dat tomaten eten kon helpen met het voorkomen van kanker!!!
pi_102966858
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:08 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Damn. En nog onderbouwd met bronnen ook. Ik schrik hier echt van.... En ik maar denken dat tomaten eten kon helpen met het voorkomen van kanker!!!
Ik ben overtuigd, dit moét gewoon een halt toegeroepen worden. :X
pi_102967094
quote:
[..]

[..]

:D

Tsja, tomaten schijnen vol te zitten met anti-oxidanten, wat zuurstof-radicalen neutraliseert. Wat echter vaak niet vermeld word in reclames is dat ons lichaam daar een enorm goed afweersysteem tegen heeft, dat zo'n 99% efficiënt is. Een tomaatje gaat daar weinig verschil in maken, áls het dat al kan.
pi_102977312
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is niet inhoudsloos. Dat vaccineren goed is kansloos en VOLSTREKT niet op feiten gebaseerd.

[..]

pro-vaccineren : Of iemand is te achterlijk imbeciel om zijn veters überhaupt te kunnen strikken, of zoó walgelijk naïef, of een dozenschuiver, of iemand verdient bakken met geld. Iedereen met gezond verstand begrijpt toch dat vaccineren WAANZIN is.

Je link is gevuld met achterhaalde niet onderbouwde nonsens, bijeengeraapt door napratende papagaaien die nog net kunnen poepen en googlen; hier een wat pareltjes ter lering ende vermaek:

"Vaccines also contain formaldehyde, aluminum, mercury, rotting cells, anti-freeze and other unmentionables."
"Some, including MMR, contain lung cells from aborted babies."
"Salk and his peers concocted from a mad scientist brew of ingredients including the minced up spinal cord from a 9-year-old deceased patient, water, blood, flies, feces, and human cell matter."
[oh nee, water!]
"The viral cell matter presents a significant health risk due to the plethora of dangerous animal viruses, RNA, DNA, and other foreign material that can't be filtered out of the final preparation."

Zeg Lambiekje, zie hier nog een van je stokpaardjes ten onder gaan: http://www.powned.tv/nieu(...)an_vitaminen_ka.html
pi_102977449
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:41 schreef Gray het volgende:

[..]

:D

Tsja, tomaten schijnen vol te zitten met anti-oxidanten, wat zuurstof-radicalen neutraliseert. Wat echter vaak niet vermeld word in reclames is dat ons lichaam daar een enorm goed afweersysteem tegen heeft, dat zo'n 99% efficiënt is. Een tomaatje gaat daar weinig verschil in maken, áls het dat al kan.
Nog erger, tomaten veroorzaken kanker! http://www.bizcommunity.com/Article/196/19/8786.html
  woensdag 12 oktober 2011 @ 01:11:35 #294
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_102985852
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

En weer zo veel argumenten. Kan je ondertussen nou al uitleggen wat het verschil is tussen wat een vaccin doet, en wat de daadwerkelijke ziekte doet met je immuun systeem?
Onikaan ni ov dovah
pi_102986171
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je link is gevuld met achterhaalde niet onderbouwde nonsens, bijeengeraapt door napratende papagaaien die nog net kunnen poepen en googlen; hier een wat pareltjes ter lering ende vermaek:

"Vaccines also contain formaldehyde,
:?
http://www.fda.gov/Biolog(...)Safety/ucm187810.htm
http://www.medscape.com/viewarticle/516045_5
http://www.fk.cvz.nl/Prep(...)in.asp?blMobile=true
Eisenhower1961.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 07:25:56 #296
52357 Lambiekje
pi_102987291
quote:
[..]

[..]

woensdag 12 oktober 2011 @ 07:58:11 #297
52357 Lambiekje
pi_102987446
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 01:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En weer zo veel argumenten. Kan je ondertussen nou al uitleggen wat het verschil is tussen wat een vaccin doet, en wat de daadwerkelijke ziekte doet met je immuun systeem?
Met normale wijze van virus infectie verwerken valt je lichaam de indringer aan. En gaan de weg leert het beter aan te vallen. Vervolgens weet het immuunsysteem for life hoe te handelen bij welke indringer. En het is héél gezond om gewoon rode hond of mazelen op een reguliere wijze op te lopen.

Vaccin: Saboteert van alles. Immuunsysteem is verzwakt. En is belast met idioterie van gemalen apennieren tot pus, plus dat het een live vrius heeft. Je immuun weet niet te handelen.
Tevens dien je periodiek bij te prikken. Plus dat je hersenbeschadiging oploopt. Obese, Autistisch, ADHD, en allerlei andere gedoe oploopt. Of gewoon pardoes dood gaat. Met vaccin is je immuunsysteem een open deur. En ben je gedoemd tot BigBrother met al zijn andere foute foute misdadige rommel.
pi_102987608
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 07:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Met normale wijze van virus infectie verwerken valt je lichaam de indringer aan. En gaan de weg leert het beter aan te vallen. Vervolgens weet het immuunsysteem for life hoe te handelen bij welke indringer. En het is héél gezond om gewoon rode hond of mazelen op een reguliere wijze op te lopen.

Vaccin: Saboteert van alles. Immuunsysteem is verzwakt. En is belast met idioterie van gemalen apennieren tot pus, plus dat het een live vrius heeft. Je immuun weet niet te handelen.
Tevens dien je periodiek bij te prikken. Plus dat je hersenbeschadiging oploopt. Obese, Autistisch, ADHD, en allerlei andere gedoe oploopt. Of gewoon pardoes dood gaat. Met vaccin is je immuunsysteem een open deur. En ben je gedoemd tot BigBrother met al zijn andere foute foute misdadige rommel.
Eeuh, honderduizenden praktijkvoorbeelden spreken je tegen, en ook de je inmiddels al vaker getoonde polio grafiek, waarbij de afname van polio gevallen 1 op 1 meeloopt met het invoeren van de diverse vaccinatieprogramma's.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:29:08 #299
52357 Lambiekje
pi_102987783
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 08:17 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Eeuh, honderduizenden praktijkvoorbeelden spreken je tegen, en ook de je inmiddels al vaker getoonde polio grafiek, waarbij de afname van polio gevallen 1 op 1 meeloopt met het invoeren van de diverse vaccinatieprogramma's.
http://www.wellwithin1.com/salkvacc.htm
Niks hoor zo als met elke virus was het al lang en breed op z'n retour voor dat de misdadige vaccin geintroduceerd werd.

Door de poliovaccin kon eindelijke de kankerkassa rinkelen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:18:58 #300
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_102988496
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 07:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Normaal:
Virus valt het lichaam aan, lichaam herkent het virus aan zijn uiterlijke kenmerken en bouwt een afweer hiertegen op.
Vaccin:
Omhulsel virus komt het lichaam binnen. Lichaam herkent het virus aan zijn uiterlijke kenmerken en bouwt een afweer hiertegen op.

Wat is volgens jou het verschil tussen deze situaties? Waarom werkt A wel en B niet? Waarom de vergelijking niet klopt kan natuurlijk ook.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')