abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2011 @ 16:36:57 #126
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_101292633
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 16:32 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Veel woorden. Maar je zegt eigenlijk niets meer dan dat je een ongefundeerd wantrouwen hebt jegens iedereen met macht en invloed. Dat is niets nieuws. Dat wisten we al.
Klopt. De in het verleden al voorgekomen zaken zijn inderdaad ongefundeerd.
Je blijft aanvallen zonder inhoud. Niet mijn probleem aangezien mijn verhaal dan blijft staan.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_101292844
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:43 schreef 3-voud het volgende:

[..]

1 pill for all zou killing zijn voor de pharma industrie. Weg miljarden. Geen herhaalde behandelingen.

Even ervan uitgaande dat zo'n pil ontdekt zou worden: denk je dat de pharma ind. die pil zou uitbrengen in het belang van de mens onder het mom "liever maar enorm minder geld uit liefde voor de mensheid"? Of kiezen ze voor de beproefde methode van het financieel uitmelken van de patiënten?
Zeg eens, wat denk je?
We hebben nu LED-lampen die 25 jaar mee gaan, terwijl het zelfde argument als hierboven ook vaak genoemd is over de gloeilampen industrie. Die wilden zogenaamd alleen maar de ouderwetsche lampen maken, om ons maar nieuwe te kunnen blijven verkopen. Misschien ís er simpelweg niet zo'n superpil?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_101293243
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 16:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Klopt. De in het verleden al voorgekomen zaken zijn inderdaad ongefundeerd.
Je blijft aanvallen zonder inhoud. Niet mijn probleem aangezien mijn verhaal dan blijft staan.
Het is belachelijk om je hele wereldbeeld te baseren op dingen die in het verleden zijn gebeurd. Omdat er ooit iemand gelogen heeft, wil dat nooit zegen dat er nooit iemand eerlijk is.

En dat jouw verhaal in jouw hoofd blijft bestaan zal mij een zorg zijn hoor. Je blijft jezelf toch alleen maar tot in het oneindige herhalen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2011 @ 16:58:29 #129
341203 3-voud
pi_101293542
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 16:51 schreef Hoppahoppa het volgende:

*knip*
Ik vind het goed kerel.
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2011 @ 17:00:50 #130
341203 3-voud
pi_101293642
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 16:42 schreef fruityloop het volgende:

[..]

We hebben nu LED-lampen die 25 jaar mee gaan, terwijl het zelfde argument als hierboven ook vaak genoemd is over de gloeilampen industrie. Die wilden zogenaamd alleen maar de ouderwetsche lampen maken, om ons maar nieuwe te kunnen blijven verkopen. Misschien ís er simpelweg niet zo'n superpil?
Geen idee. Ik begon dan ook vrij rustig dat er wel met argus ogen naar gekeken mag worden aangezien er al een aantal zaken hebben bewezen dat de corruptie er vanaf druipt. Paar keer door de bocht is reden voor wantrouwen.
Daarmee zeg ik niet dat elk medicijn dikke poep is en alle onderzoeken nutteloos. Heb ik ook duidelijk vermeld. Maar een paar hier weten met hun driftigheid dit zo uit verband te trekken dat je dat wel bedoeld.
Ik kan daar niet mee zitten.
pi_101293939
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 16:58 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik vind het goed kerel.
Ik vroeg me al af hoe lang het ging duren voor je je weer verongelijkt ging gedragen....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2011 @ 17:10:01 #132
341203 3-voud
pi_101294071
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 17:06 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af hoe lang het ging duren voor je je weer verongelijkt ging gedragen....
Ik accepteer dat jij er anders over denkt.
Daarbij stop ik met jou de gelegenheid te geven aan te vallen en persoonlijk te worden. Maar zelfs dat behoud je er niet van.
pi_101294220
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 17:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Geen idee. Ik begon dan ook vrij rustig dat er wel met argus ogen naar gekeken mag worden aangezien er al een aantal zaken hebben bewezen dat de corruptie er vanaf druipt. Paar keer door de bocht is reden voor wantrouwen.
Daarmee zeg ik niet dat elk medicijn dikke poep is en alle onderzoeken nutteloos. Heb ik ook duidelijk vermeld. Maar een paar hier weten met hun driftigheid dit zo uit verband te trekken dat je dat wel bedoeld.
Ik kan daar niet mee zitten.
Weloverwogen standpunt dit. ^O^
pi_101295480
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 07:27 schreef Lambiekje het volgende:
Het is on-be-grijpelijk dat men hier z'n fiducie heeft in onze zorg en pillendraaiers.
He Biekje. Maak je voor deze man ´n uitzondering?

quote:
Dr. Ron Paul earned his medical degree from Duke University School of Medicine in 1961.

http://articles.mercola.c(...)d=20110828_SNL_Art_1
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 29 augustus 2011 @ 07:30:23 #135
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_101321546
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 17:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

He Biekje. Maak je voor deze man ´n uitzondering?

[..]

Ron Paul is goed bezig. Wordt lekker verguist maar gaat toch door. Een politici met duidelijk taal.

Maak wel meer uitzonderingen hoor. Maar dan zijn het in de ogen van reguliere klier weer volslagen gekken.... bv Dr Rath.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 29 augustus 2011 @ 07:35:05 #136
52357 Lambiekje
pi_101321573
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 22:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh vrij veel dingen hoor. fMRI analyse bijvoorbeeld, met m'n onderzoek verder kijken dan m'n neus lang is, stijldansen, tropisch aquarium verzorgen, etc etc. Enige reden waarom je zo'n zwakke poging tot flamen/beledigen doet?
In eerst instantie stond er ook foei door mezelf neergezet. Het was een open deur. Ik weet heel flauw. Maar daarom ook in de spoiler tag.

Heb je seadragons?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 29 augustus 2011 @ 07:40:00 #137
52357 Lambiekje
pi_101321602
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 16:42 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ohh dat had de NRC wel verkondigd?
  maandag 29 augustus 2011 @ 07:46:20 #138
52357 Lambiekje
pi_101321652
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 16:51 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het is belachelijk om je hele wereldbeeld te baseren op dingen die in het verleden zijn gebeurd.
Nee. Dat is cruciaal.

quote:
Omdat er ooit iemand gelogen heeft, wil dat nooit zegen dat er nooit iemand eerlijk is.
Of die persoon een broodje pindakaas wil eten geloof ik nog wel. Maar vertrouw jij een dergelijk persoon wel als hij een oplichter is?

quote:
En dat jouw verhaal in jouw hoofd blijft bestaan zal mij een zorg zijn hoor. Je blijft jezelf toch alleen maar tot in het oneindige herhalen.
Ik denk toch echt dat je eens The Corporation dient te kijken voordat je verder kunt discussiëren
pi_101322299
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 07:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ohh dat had de NRC wel verkondigd?
Dat is een site van die Micha Kat, over het NRC, met een artikel uit 2007, over een medicijn wat al lang van de markt is gehaald? Wat heeft dat met gloeilampen te maken? Het is overigens wel een bevestiging voor mijn aanname dat er nog geen wonderpil is, dankjewel daarvoor. ^O^
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 29 augustus 2011 @ 09:02:18 #140
52357 Lambiekje
pi_101322349
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 08:58 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat is een site van die Micha Kat, over het NRC, met een artikel uit 2007, over een medicijn wat al lang van de markt is gehaald? Wat heeft dat met gloeilampen te maken? Het is overigens wel een bevestiging voor mijn aanname dat er nog geen wonderpil is, dankjewel daarvoor. ^O^
Natuurlijk is er geen wonderpil. Maar zo werd het wel weggezet door het NRC.
  maandag 29 augustus 2011 @ 09:44:00 #141
52357 Lambiekje
pi_101322981
quote:
Antipsychotica aangetroffen in duizenden pakjes Nurofen
Regelgevers zijn in Groot-Brittannië een grootschalig onderzoek gestart nadat werd ontdekt dat pakjes Nurofen Plus antipsychotica bleken te bevatten.

De organisatie die zorgt voor de controle van medicijnuitgave heeft een waarschuwing laten uitgaan dat de pakjes Nurofen, normaal gebruikt als pijnstiller, zijn gevuld met Seroquel XL.

De pakjes zijn verspreid door heel Groot-Brittannië en duizenden mensen kunnen worden beïnvloed. Seroquel XL wordt gemaakt door AstraZeneca, terwijl Nurofen wordt geproduceerd door Reckitt Benckiser. Mediaberichten stellen dat beide bedrijven sabotage niet uitsluiten.

Lloyd Blankfein, vice-voorzitter van het Partnerschap voor New York City (PFNYC) van de Rockefellers, is een belangrijke aandeelhouder van het Goldman Sachs/AstraZeneca partnerschap.

Reckitt Benckiser liet weten dat mensen in drie gevallen verkeerde medicijnen hebben ingenomen. Alle drie de gevallen zijn gemeld in Zuid-Londen. Mogelijk gaat het in totaal om 500.000 pillen die in verkeerde verpakkingen zijn gestopt.

Het Medicines and Healthcare products Regulatory Agency doet momenteel onderzoek naar de verwisselde pillen. De zaak wordt zeer serieus genomen.

Seroquel XL is een antipsychoticum dat gebruikt voor de behandeling van verschillende aandoeningen, zoals schizofrenie, manie en bipolaire stoornis, terwijl Nurofen Plus een pijnstiller is die codeïne

bron
Wat zal bigpharma balen dat het aan het licht is gekomen...
  maandag 29 augustus 2011 @ 10:06:37 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101323367
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 07:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee. Dat is cruciaal.

[..]

Of die persoon een broodje pindakaas wil eten geloof ik nog wel. Maar vertrouw jij een dergelijk persoon wel als hij een oplichter is?
Jij wel blijkbaar, gezien de bronnen die je gebruikt?

quote:
Ik denk toch echt dat je eens The Corporation dient te kijken voordat je verder kunt discussiëren
En wat vond je nou van 'Science is under attack'?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 29 augustus 2011 @ 10:09:57 #143
52357 Lambiekje
pi_101323437
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 10:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij wel blijkbaar, gezien de bronnen die je gebruikt?

[..]

En wat vond je nou van 'Science is under attack'?
Ik zal 'm eerdaags nog eens kijken voor een mening.
  maandag 29 augustus 2011 @ 10:40:38 #144
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101324060
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 09:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom zouden ze balen dan?...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_101326156
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 09:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat hebben zij er nou aan voordeel van om dure medicatie te verkopen voor standaard aspirine prijzen? Overigens heeft de producent van Nurofen vrijwillig alle verpakkingen terug geroepen, aangezien er nu ook 2 verpakkingen Nurofen met daarin Neurontin van Pfizer zijn opgedoken. Mogelijk dat er een dierenrechten activist in het magazijn van Boots aan het rotzooien is geweest?
  maandag 29 augustus 2011 @ 13:40:24 #146
52357 Lambiekje
pi_101328735
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:10 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Wat hebben zij er nou aan voordeel van om dure medicatie te verkopen voor standaard aspirine prijzen?
Zwak zieke mensen, die kapotte enof overbelaste organen hebben. Dat is big business.
pi_101330625
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zwak zieke mensen, die kapotte enof overbelaste organen hebben. Dat is big business.
;( de effecten van deze fuck up:

- Niemand koopt meer Nurofen (big business?)
- Er komt een dikke boete van de autoriteiten (big business?)
- Ze moeten voor miljoenen aan pillen uit de handel halen (big business?)
- Ze hebben voor miljoenen aan dure pillen i.p.v. goedkope ibuprofen verkloor (big business?)
- Ze krijgen een miljoenenclaim aan hun broek mocht iemand iets oplopen (big business?)

Vertel me hoe deze briljante strategie in het 'grotere plaatje' valt?
pi_101331488
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 14:39 schreef .SP. het volgende:

[..]

;( de effecten van deze fuck up:

- Niemand koopt meer Nurofen (big business?)
- Er komt een dikke boete van de autoriteiten (big business?)
- Ze moeten voor miljoenen aan pillen uit de handel halen (big business?)
- Ze hebben voor miljoenen aan dure pillen i.p.v. goedkope ibuprofen verkloor (big business?)
- Ze krijgen een miljoenenclaim aan hun broek mocht iemand iets oplopen (big business?)

Vertel me hoe deze briljante strategie in het 'grotere plaatje' valt?
Jamaar dat weten wij gewone stervelingen natuurlijk niet, alleen de insiders. :')
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:20:44 #149
52357 Lambiekje
pi_101336440
quote:

Amerikaanse Gezondheidsraad gefinancierd door vaccinproducenten en defensie

De Amerikaanse Gezondheidsraad is plotseling in het nieuws nadat is ontdekt dat mensen als gevolg van BMR-vaccins juist mazelen, een beroerte of anafylactische schok kunnen krijgen.

De reguliere media verdraaiden het verhaal en kondigden zonder onderbouwing aan dat ‘vaccins niet kunnen leiden tot autisme’. Hoe zit deze industrie in elkaar?

De Amerikaanse Gezondheidsraad IoM, zo zal worden aangetoond, speelt een sleutelrol in het militaire medische complex van wapenproducenten, het Amerikaanse Departement van Binnenlandse Veiligheid, farmaceutische bedrijven en mensen als Bill Gates. Onthuld wordt wie geld doneren aan de IoM en waarom zij de raad geheel ongeloofwaardig maken.

Waarom is het belangrijk?

Wanneer de Amerikaanse regering uitspraken doet over vaccins citeert zij de IoM als bron dat vaccins veilig zijn (alhoewel dat een leugen is). De IoM stelde voor dat ziektekostenverzekeraars moeten betalen voor anticonceptiemiddelen. Daarnaast adviseerde de IoM dat alle kinderen moeten worden geïnjecteerd met diverse hepatitisvaccins. Bovendien adviseerde de raad dat studenten die niet zijn gevaccineerd tegen hepatitis B geen opleiding mogen genieten.

Toch wordt de Amerikaanse Gezondheidsraad door de media en de regering neergezet als een betrouwbare, onafhankelijke organisatie zonder winstoogmerk, die bovendien de waarheid vertelt over vaccins.

Zelfs de Washington Legal Foundation, een groep die voorstander is van vrije keuze op het gebied van gezondheidszorg, liet weten dat de Amerikaanse Voedsel en Warenautoriteit FDA aanbevelingen door de IoM niet kon accepteren omdat de commissieleden die waren voorgesteld door de IoM niet onpartijdig genoeg bleken.

Omdat er weinig tegenstand is voert men momenteel een vaccinatiecampagne die wordt gefinancierd door het Departement van Binnenlandse Veiligheid en het Amerikaanse ministerie van Defensie en die afhankelijk is van de informatietechnologie van bedrijven als Northrup Grumman, een wapenproducent die betrokken is bij illegale wapenhandel.

Banden Gezondheidsraad met het leger en wapenproducenten

Het Institute of Medicine werd in 1970 door het Amerikaanse Congres gecreëerd. Op haar website is te lezen dat de IoM ‘geen directe financiering ontvangt’. Een onderzoek door het kantoor van senator Coburn onthult echter dat 55 procent van de financiering van de IoM afkomstig is van de regering.

Het blijkt dat diverse agentschappen functioneren als fictief bedrijf om geld door te sluizen naar de Amerikaanse Gezondheidsraad. De IoM ontvangt meer dan 5 procent van haar geld van het ministerie van Defensie en 3,6 procent van het Departement van Binnenlandse Veiligheid.

Voordat de IoM iets publiceert worden de rapporten nagekeken door wapenproducenten. Het meest recente rapport werd bijvoorbeeld geïnspecteerd door Sam Shekar van de militaire aannemer Northgrop Grumman. Een dochteronderneming van dit bedrijf speelde in 1998 delen van de broncode van de computer van Air Force One door aan een Russisch bedrijf. Northrup Grumman verkocht ook illegale besturingssystemen aan Angola, Indonesië, Israël, China, Oekraïne en Jemen.

Van het Amerikaanse Centrum voor Ziektepreventie CDC ontving Northrup Grumman een subsudie van $5 miljard om een ICT-programma voor de gezondheidszorg te ontwikkelen en te overzien. Op deze wijze kunnen mensen die gevaccineerd zijn worden gemonitord. In een persverklaring geeft Northrup Grumman toe dat het in 50 landen in de wereld werk verricht voor de CDC.

Naast overheidsgelden ontvangt de IoM ook inkomsten uit private bronnen. Zo krijgt de IoM geld van de Bill and Melinda Gates Foundation (BMGF) dat groot voorstander is van vaccins en Big Pharma. Alleen al dit gegeven doet af aan de onpartijdigheid van de Amerikaanse Gezondheidsraad. De BMGF beloofde onlangs $10 miljard te zullen doneren om zeker te stellen dat iedereen op Aarde zal worden gevaccineerd. Bill Gates heeft openlijk toegegeven dat hij vaccins wil gaan gebruiken om de wereldbevolking terug te dringen.

Ook Margaret Hamburg doneert aan de IoM. Zij is de huidige voorzitster van de Amerikaanse Voedsel en Waren Autoriteit FDA. Daarnaast geeft Ted Turner de Amerikaanse Gezondheidsraad veel geld. We zien in de lijst met donateurs verder de financiële elite terug, bestuursleden van grote farmaceutische bedrijven, mensen die leiden naar de Federal Reserve, JP Morgan, Goldman Sachs, de Rockefellers en meer.

De IoM wordt tevens gefinancierd door junkfood- en frisdrankproducent PepsiCo. Een bestuurslid van PepsiCo is zelfs lid van de Amerikaanse Gezondheidsraad: Victor J. Dzau. Hij is bestuurslid bij PepsiCo terwijl hij tegelijkertijd directeur is van drie farmaceutische bedrijven: Genzyme Corporation, Alnylam Pharmaceuticals, Inc. en Medtronic, Inc. Medtronic werd in 2008 in 22 Amerikaanse staten aangeklaagd wegens afpersing en fraude.

Genzyme Corporation is een dochteronderneming van Sanofi-Aventis, één van ’s werelds grootste vaccinproducenten en het bedrijf dat onlangs honderden miljoenen ontving van de overheid voor de H5N1 varkensgriep hype. Sanofi-Aventis laat in een persbericht weten in het tweede kwartaal van 2008 $192,5 miljoen van de Amerikaanse overheid te hebben ontvangen om H5N1-vaccins te produceren.

Genzyme maakt daarnaast medicijnen tegen nieraandoeningen, één van de meest voorkomende bijwerkingen van griepvaccins. Hoe meer vaccins worden geïnjecteerd in mensen, zo denkt men, hoe meer medicijnen het bedrijf kan verkopen tegen nieraandoeningen. In juni 2009 werd al een fabriek van Genzyme gesloten nadat sprake was van een virale besmetting.

Victor Dzau werd niet geheel onverwachts onderscheiden door de Amerikaanse Hart Associatie en ontving in 2004 de Max-Delbruck-Medaille in Berlijn. Max Delbruck was een Duitse biofysicus die van mening was dat mensen niets meer zijn dan biochemische robots. Andere bestuursleden van PepsiCo zijn JP Morgan, Colgate-Palmolive, Google en Novartis AG.

De Amerikaanse Gezondheidsraad wordt verder gefinancierd door Kraft Foods, Inc., Mars Incorporated, McDonald’s Corporation en Mead Johnson Nutritionals.

De IoM krijgt niet alleen miljoenen van junkfoodproducenten maar ook van farmaceutische bedrijven. Met dat geld worden nieuwe functies gecreëerd die gericht zijn op ‘het geven van goed onderbouwd advies op basis van wetenschappelijk bewijs, om gezondheid en welzijn van de mens te bevorderen’.

De IoM ontving bijvoorbeeld $2 miljoen van de grote farmaceut Schaeffer, de directeur van het grote farmaceutische bedrijf Allergan, Inc. Allergan produceert Botox, een cosmetische ingreep die wordt gemaakt van een virus dat kan leiden tot voedselvergiftiging.

De IoM heeft vervolgens financiële verbindingen met Merck, Pfizer, AstraZeneca en vrijwel alle andere grote farmaceuten. Voor wie nog denkt dat vaccins veilig zijn geeft een topwetenschapper van Merck toe dat vaccins verborgen virussen bevatten.

Ook andere instituten financieren de IoM, zoals het Nationale Gezondheidsinstituut NIH en andere spreekbuizen voor Big Pharma die pleiten voor meer vaccins en meer medicijnen:

W.K. Kellogg Foundation
The Susan G. Komen Breast Cancer Foundation
Merck Company Foundation
The Rowe Family Foundation
Morgan Stanley Smith Barney Global Impact Funding Trust, Inc.
The John D. and Catherine T. MacArthur Foundation
The Whitehead Foundation (banden met Goldman Sachs en John C. Whitehead is oud-bestuurslid van de Federal Reserve. Hij overzag het fortuin van de Whitehead familie in de Rockefeller Group)
Wie runt de IoM?

Voorzitter van de Amerikaanse Gezondheidsraad is momenteel Dr. Harvey Fineberg. Hij heeft nauwe banden met de Wereldgezondheidsorganisatie WHO. Fineberg was onder meer directeur van Society for Medical Decision Making, een spreekbuis voor Big Pharma die het gebruik van vaccins aanmoedigt. Deze groep ontvangt geld van de PhRMA Foundation, een fonds van de farmaceutische elite dat wordt gefinancierd door Merck, Eli Lilly, Bayer, AstraZeneca, Pfizer, GlaxoSmithKline en alle andere grote spelers.

Nu de voorzitter, de financiers en onwetenschappelijke conclusies van de Amerikaanse Gezondheidsraad zijn ontmaskerd wordt duidelijk dat de IoM werkt om de vaccin-industrie te beschermen door de financiële sponsors een hand boven het hoofd te houden, namelijk de vaccinproducenten.

De vaccin-industrie wordt gecontroleerd door zo’n machtige kabal dat zelfs het Amerikaanse Hooggerechtshof zegt niets te kunnen doen tegen het vaccinatieprogramma.

bron
Ronduit misdadig.

Vaccineren is zo ontiegelijk fout. Onbegrijpelijk dat gros van de zorgverlener ter wereld in deze fascistische onethische misdaad trapt. Het is omdat de Nederlandse arts/zorgmedewerker zo utterly stupid (lees Bigpharma minded) is dat je het hem niet kan aanrekenen dat ie vaccin toedient of adviseert.

Onze RIVM is trouwens geen haar beter. Wordt ook bestuurd door hielenlikkende bigharma-vriendjes.

FYI. Een vaccin is een wapen.
  † In Memoriam † maandag 29 augustus 2011 @ 17:29:32 #150
341203 3-voud
pi_101336808
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:20 schreef Lambiekje het volgende:
Onze RIVM is trouwens geen haar beter. Wordt ook bestuurd door hielenlikkende bigharma-vriendjes.

Wil ik je even bijspringen...
Ik vind Nederland ook veelal nalatig. Neem aspartaam. Wil er geen discussie over beginnen maar Nederland/Europa heeft klakkeloos de bevindingen van de FDA overgenomen wat betreft dit product terwijl daarginds al jaren bekend is dat 70% van die testresultaten beïnvloed zijn door de voedselindustrie. Die discussie is daar al een paar jaar weer op gang naar wat meer duidelijkheid over de corruptie die erachter zit en hier halen ze nog steeds de schouders ervoor op. Men vind het wel goed zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')