Beter DAN jij, klootviool.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo te lezen... beter als jij.
Maar goed, als je die kennis te kort komt kun je moeilijk anderen erop aan spreken. Je relaas erover leg ik dan ook eenvoudig naast me neer.
Njaaa. Je hebt gelijk. Ik kan hem beter negeren als er alleen maar dit soort kwats uitkomt. Structureel dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach, laat die kerel lekker in de waan.
Hey, relax. Nu beledig je mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:11 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Beter DAN jij, klootviool.
Elk normaal mens zal jouw post naast zich neerleggen omdat je de Nederlandse taal niet eens machtig bent.
Ahem, mijn excusesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hey, relax. Nu beledig je mij.
No problem. Ik stond ook op het punt om zijn 'als' (wat een structureel foutje is bij deze meneer) te verbeteren. Maar ach, wiens posts je ook doorloopt, je vindt altijd wel ergens een taalvout. Ook bij mij en ook bij jou.quote:
Precies de reden waarom ik daar ook nooit echt op reageer. Ben er ook niet zo goed inquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
No problem. Ik stond ook op het punt om zijn 'als' (wat een structureel foutje is bij deze meneer) te verbeteren. Maar ach, wiens posts je ook doorloopt, je vindt altijd wel ergens een taalvout. Ook bij mij en ook bij jou.
ja heb ik ooit wel afgekeken. What about it?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb jij die 'science is under attack' docu eigenlijk ooit nog afgekeken?
http://oudwww.bonhoeffer.nl/economie/gewogen.htmlquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
1. Wat voegt het gewogen gemiddelde toe?
dat lijkt me nog al wiedesquote:2. Hoe weet je dat het hier niet om het gewogen gemiddelde gaat?
Toen was de fascistische bigpharma er nog niet. Duh!quote:3. We hebben het hier over het jaar 1900!
Dat jij wiskunde niet begrijpt.quote:4. In sommige delen van de wereld is de levensverwachting nog altijd niet hoger dan 49 jaar!
Maar wat is nu direct je punt?
http://www.wanttoknow.nl/(...)ardoor-n-paria-werd/quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog wat interessants over Hamer:
http://anaximperator.word(...)mer-doesnt-tell-you/
Lambiekje, is dit nou allemaal zwartmakerij volgens jou? En zo ja, waar is de rest van zijn onderzoeksgroep?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik daar ook nooit echt op reageer. Ben er ook niet zo goed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Weer een compleet inhoudsloze reactie dus. Jammer. Bovendien was ik je al voor met het invullen van je eigen reactie en daar had ik ook al weer op gereageerd, dus je post was sowieso zinloos.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://oudwww.bonhoeffer.nl/economie/gewogen.html
Als je eenmaal ouder werd dan 5 jaar dan kon je net zo oud worden als nu.
[..]
dat lijkt me nog al wiedes
[..]
Toen was de fascistische bigpharma er nog niet. Duh!
[..]
Dat jij wiskunde niet begrijpt.
Wat vond je er van? Wat vond je bijv van het hele voorbeeld rond 'climategate'? Dat het eigenlijk nergens om ging, en veroorzaakt werd door een publiek die de ballen verstand er van heeft?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja heb ik ooit wel afgekeken. What about it?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]Oh vrij veel dingen hoor. fMRI analyse bijvoorbeeld, met m'n onderzoek verder kijken dan m'n neus lang is, stijldansen, tropisch aquarium verzorgen, etc etc. Enige reden waarom je zo'n zwakke poging tot flamen/beledigen doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
Onzekerheid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh vrij veel dingen hoor. fMRI analyse bijvoorbeeld, met m'n onderzoek verder kijken dan m'n neus lang is, stijldansen, tropisch aquarium verzorgen, etc etc. Enige reden waarom je zo'n zwakke poging tot flamen/beledigen doet?
Dat noemen we misplaatste arrogantie.quote:
Van wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:31 schreef starla het volgende:
[..]
Dat noemen we misplaatste arrogantie.
ik proef hier een zelfreflectie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:31 schreef starla het volgende:
[..]
Dat noemen we misplaatste arrogantie.
Lambiekje is -laten we zeggen- een vadsig wijf in een wit topje en legging. Schreeuwend naar het keffertje en de mensen die het goed hebben, onderwijl een grote patat oorlog schransend waarbij pindasaus op het topje drupt. Zeikend omdat ze het altijd warm heeft in dat dikke lichaam.
Vloekend omdat ze de bus mist met die bleke, tonronde X-benen en tierend omdat ze te dom is om de wereld om haar heen te begrijpen.
Nee, je proeft dat patatje oorlog dat op je witte legging druipt....quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik proef hier een zelfreflectie?
Ik vind "als" mooier. Vrije interpretatie.quote:
Voor Nederland geldt dat hier en daar. In andere landen, met name Amerika, is daar geen of nauwelijks sprake van. Daarbij zijn alle universiteiten hier in Nederland gewoon bedrijven met winstoogmerk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En jij begrijpt de wereld? Een dergelijke onderzoeker maakt zichzelf onsterfelijk. Ik ken een aantal mensen die zich op niveau bezighouden met onderzoek naar onder andere kankermedicijnen. Als die een definitief medicijn vinden dan zijn ze vakidioot en arrogant genoeg om dat van alle daken te schreeuwen. Geen CEO die ze tegenhoudt. Trouwens, veel van dergelijke onderzoekers hebben niets met een CEO te maken omdat ze in dienst van universiteiten en universitaire ziekenhuizen hun onderzoek doen. Een ziekenhuis of uni die met het definitieve medicijn voor een dergelijke ziekte komt wordt wereldberoemd. Dat willen ze allemaal.
Lol. Ik heb geen waanbeelden hoor. Ik heb een geheugen van zaken die al aan het licht zijn gekomen en kan me dondersgoed voorstellen dat de nog ergere zaken het nieuws niet halen omdat de schade hierdoor vele malen groter is en dan hele andere vaatjes los getrokken worden om dat uit de mainstream te houden. Je hoeft enkel na te gaan welke enorm kwalijke zaken in het verleden niet direct het nieuws haalden en op welke corrupte manier dit voor elkaar gebokst is. Het "product" mag dan wel anders zijn, de drive erachter is gelijk.quote:Jaja, je hebt zoveel wereldwijsheid. Jammer dat we daar niets van merken buiten deze loze opmerking. Ow en ik heb nauwelijks kennis van dit specifieke wetenschappelijke terrein, maar ik kijk verder dan mijn neus lang is. Moet je ook eens proberen en iets verder gaan dan je eigen waanbeeld van de wereld keer op keer reciteren.
Hmm... jij denkt dus het wel te weten omdat een paar van die studenten je de "openheid" van zon universiteit hebben laten zien. En je denkt dan ook dat die paar studenten de hoed van de rand weten van de politieke spelletjes als ze enkel al door een microscoop kijken. Ze zijn daar, dus weten ze alles van A tot Z.quote:Praat eens een keer met onderzoekers om er achter te komen waar het onderzoek plaatsvindt en wie zich daar mee bezighoudt. Ga eens in een lab kijken ofzo, of verdiep je in het werk van AIO's en promovendi die zich met onderzoek bezighouden. Zolang je blijft denken dat onderzoek naar medicijnen plaats vindt in de donkere kelders van een farmaceut en alles door een CEO moet worden gefiatteerd heb je in dit topic weinig te zoeken met je wereldwijsheid en je kennis van de straat.
Lambiekje?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat vond je er van? Wat vond je bijv van het hele voorbeeld rond 'climategate'? Dat het eigenlijk nergens om ging, en veroorzaakt werd door een publiek die de ballen verstand er van heeft?
Veel woorden. Maar je zegt eigenlijk niets meer dan dat je een ongefundeerd wantrouwen hebt jegens iedereen met macht en invloed. Dat is niets nieuws. Dat wisten we al.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Voor Nederland geldt dat hier en daar. In andere landen, met name Amerika, is daar geen of nauwelijks sprake van. Daarbij zijn alle universiteiten hier in Nederland gewoon bedrijven met winstoogmerk.
Je argument gaat daarom ook niet op.
Je weet half niet hoe verzekeringsmaatschappijen b.v. een vinger in de pap hebben om al die zaken te sturen. Zoals bepaalde medicijnen die voorrang moeten krijgen omdat de provisie erop het meest aantrekkelijk is. Of medicijnen die helemaal niet schijnen te werken maar wel als dusdanig de wereld in gebracht zijn. Geen wetenschapper die bij de ontdekking van dat medicijn aanwezig was die naar buiten treed. Dit staat als haaks op jouw verhaal.
En zo kun je wel door gaan. Probleem is alleen dat als er een situatie geweest is waar achter besloten deuren een werelduitvinding onder de pet gehouden wordt, je dit niet kunt controleren. Je kunt ook niet weten of die betreffende wetenschappers er niet in geslaagd zijn naar buiten te treden.
[..]
Lol. Ik heb geen waanbeelden hoor. Ik heb een geheugen van zaken die al aan het licht zijn gekomen en kan me dondersgoed voorstellen dat de nog ergere zaken het nieuws niet halen omdat de schade hierdoor vele malen groter is en dan hele andere vaatjes los getrokken worden om dat uit de mainstream te houden. Je hoeft enkel na te gaan welke enorm kwalijke zaken in het verleden niet direct het nieuws haalden en op welke corrupte manier dit voor elkaar gebokst is. Het "product" mag dan wel anders zijn, de drive erachter is gelijk.
[..]
Hmm... jij denkt dus het wel te weten omdat een paar van die studenten je de "openheid" van zon universiteit hebben laten zien. En je denkt dan ook dat die paar studenten de hoed van de rand weten van de politieke spelletjes als ze enkel al door een microscoop kijken. Ze zijn daar, dus weten ze alles van A tot Z.
Nou, als je werkelijk zo simpel erover denkt kom je nooit tot die inzichten. Beste is dan maar jou in dat geloof te laten. Veel meer dan persoonlijke aanvallen met een grote mond, heb je ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |