Heb je ook een bron voor dit verhaal?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ronduit misdadig.
Vaccineren is zo ontiegelijk fout. Onbegrijpelijk dat gros van de zorgverlener ter wereld in deze fascistische onethische misdaad trapt. Het is omdat de Nederlandse arts/zorgmedewerker zo utterly stupid (lees Bigpharma minded) is dat je het hem niet kan aanrekenen dat ie vaccin toedient of adviseert.
Onze RIVM is trouwens geen haar beter. Wordt ook bestuurd door hielenlikkende bigharma-vriendjes.
FYI. Een vaccin is een wapen.
Yep, kort en krachtig. Goede taal Lambiekje !quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zwak zieke mensen, die kapotte enof overbelaste organen hebben. Dat is big business.
Dat wijst erop dat geld het probleem is, aangezien de gezondheidsindustrie (eigenlijk iedere vorm van industrie) afhankelijk is van een schaarse hoeveelheid geld. Dus geld, niet de gezondheidszorg is het probleem.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Yep, kort en krachtig. Goede taal Lambiekje !
De gehele gezondheidsindustrie heeft er alle belang bij om mensen ongezond te maken en ongezond
te houden,.
Maak patienten gezond en het hele medisch-pharmaceutisch apparaat is werkloos en kan een uitkering gaan aanvragen.
Idd deels, mensen in deze gezondheidsindustrie die werken voor het geld (zonder na te denken), en niet om de wereld te verbeteren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat wijst erop dat geld het probleem is, aangezien de gezondheidsindustrie (eigenlijk iedere vorm van industrie) afhankelijk is van een schaarse hoeveelheid geld. Dus geld, niet de gezondheidszorg is het probleem.
Nogal ongenuanceerd zoals je het stelt, aangezien er wel degelijk mensen zijn die uit goedheid in die sector willen werken. Helaas worden ook deze mensen soms gedwongen concessies te doen uit financiële en beleidsmatige druk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:15 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Idd deels, mensen in deze gezondheidsindustrie die werken voor het geld (zonder na te denken), en niet om de wereld te verbeteren.
De vlag mag uithangen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Nogal ongenuanceerd zoals je het stelt, aangezien er wel degelijk mensen zijn die uit goedheid in die sector willen werken. Helaas worden ook deze mensen soms gedwongen concessies te doen uit financiële en beleidsmatige druk.
Maar ik snap je punt.
mensen zijn niet gezond te krijgen, snap dat dan eens, iedereen wordt wel eens ziek, de ene erger dan de ander. De mens maakt zichzelf ongezond, enerzijds door levensstijl en anderzijds door hun eigen genen, live with itquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Yep, kort en krachtig. Goede taal Lambiekje !
De gehele gezondheidsindustrie heeft er alle belang bij om mensen ongezond te maken en ongezond
te houden,.
Maak patienten gezond en het hele medisch-pharmaceutisch apparaat is werkloos en kan een uitkering gaan aanvragen.
nou als je moedwillig ondeugdelijke pilletjes op de markt brengt. Of werkende methodes om zeep helpt voor het gewin is het het niet alleen maar het geld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat wijst erop dat geld het probleem is, aangezien de gezondheidsindustrie (eigenlijk iedere vorm van industrie) afhankelijk is van een schaarse hoeveelheid geld. Dus geld, niet de gezondheidszorg is het probleem.
Die buikkrampjes van dat paracetamolletje zitten je echt dwars hè?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nou als je moedwillige ondeugdelijk pilletjes op de markt brengt. Of werkende methodes omzeep helpt voor het gewin is het het niet alleen maar het geld.
Dat is het dus, in a nutshell.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:29 schreef Re het volgende:
[..]
mensen zijn niet gezond te krijgen, snap dat dan eens, iedereen wordt wel eens ziek, de ene erger dan de ander. De mens maakt zichzelf ongezond, enerzijds door levensstijl en anderzijds door hun eigen genen, live with it
ja wel hoor. Aspartaam, vaccins en magnetronmaaltijden acuut verbieden. Vitamines en mineralen weer terug in het groente/fruit kweken ipv op kleur en gaafheid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:29 schreef Re het volgende:
[..]
mensen zijn niet gezond te krijgen, snap dat dan eens, iedereen wordt wel eens ziek, de ene erger dan de ander. De mens maakt zichzelf ongezond, enerzijds door levensstijl en anderzijds door hun eigen genen, live with it
Maar wat is gezond eten?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is het dus, in a nutshell.
Een mens is nu eenmaal geen robot.
Gezond eten en gezond leven is prima, maar je krijgt er geen garantie bij dat je dan nooit ziek wordt.
kwastquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die buikkrampjes van dat paracetamolletje zitten je echt dwars hè?
Ik denk dat iedereen dat wel weet, het is niet zo dat er niet genoeg over gepubliceerd is.quote:
nee hoor, ik heb geen aandelen, ik zet mij alleen maar in om mensen beter te maken, op een commerciële manier, dat wel, en daar is niets mis meequote:Op maandag 29 augustus 2011 18:38 schreef Bankfurt het volgende:
@Re,
Ben je soms geschrokken door mijn heldere taal ?![]()
zouden je aandelen in je pharmaceutische bedrijven nu gevaar lopen door mijn betoog, en ben je nu bezorgd ?
Ik kan het antwoord je al voorspellen, je moet je inlezen, youtube filmpjes bekjiken, en niks geloven van wat doktoren of mensen uit de farmaceutische industrie je vertellen. Dat zelfde kreeg ik te horen toen ik in alle eerlijkheid aan de posters hier op het forum vroeg wat mijn vader kon doen om te genezen van zijn beginnende prostaatkanker, in plaats van blind het advies van de doktoren te volgen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:10 schreef Re het volgende:
eens kijken, met welk mineralencomplex voorkom je bijvoorbeeld malaria, herpes, hepatitis, alzheimer, parkinson, myastenia gravis, multiple sclerose, reuma, type I diabetes, psoriasis
ik ben benieuwd..., indien beantwoord kom ik met de volgende lijst
en daar het al mis. aannames.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel weet,
ja maar er is een vet leugen, een cholesterol leugen, calcium leugen. Alles men wat men denkt dat gezond is het daadwerkelijk niet.quote:het is niet zo dat er niet genoeg over gepubliceerd is.
Denk dat het te maken heeft met evenwicht, en dat is iets dat je zelf een beetje uit moet puzzelen, gezond eten en bewegen, het is eigenlijk zo eenvoudig en een kwestie van wat zelfdiscipline (vind ik).
Vitamine B12?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:10 schreef Re het volgende:
eens kijken, met welk mineralencomplex voorkom je bijvoorbeeld malaria, herpes, hepatitis, alzheimer, parkinson, myastenia gravis, multiple sclerose, reuma, type I diabetes, psoriasis
ik ben benieuwd..., indien beantwoord kom ik met de volgende lijst
the bigpharma way ...quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:12 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb geen aandelen, ik zet mij alleen maar in om mensen beter te maken, op een commerciële manier, dat wel, en daar is niets mis mee
daar zijn idd studies naar en er is een positieve correlatie, maar het voorkomt het niet compleet (zelfde als roken trouwens)quote:
at your servicequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:35 schreef Re het volgende:
[..]
daar zijn idd studies naar en er is een positieve correlatie, maar het voorkomt het niet compleet (zelfde als roken trouwens)
och, ik ben ook goed in pubmed hoor: 2010 Neurology (maar ach dat is een BigPharma journal natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |