droeftoeter, geef eens wat onderbouwing.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Vaccinatieprogramma's zie ik ook als ongefundeerde hetzes (betaald door de belastingbetaler).
Sowieso is het niet echt raadzaam om de Amerikaanse situatie mbv youtube filmpjes etc te projecteren op de Nederlandse. Veel dingen die daar mis gaan, doen dat niet of veel minder hier in Nederland. (gelukkig)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:06 schreef .SP. het volgende:
[..]
Lol, dus 50% van de kinderen pleegt zelfmoord?
Maar ik ben het wat dit betreft met je eens, kinderen krijgen m.b.t. gedragsstoornissen veel te snel medicijnen. Wat vroeger een druk kind was heeft nu opeens een mirade aan afwijkingen. Denk dat het meer met aandacht voor de ouder te maken heeft en het hebben van populaire ziektes, een mooi gedocumenteerde is "bekkenbodem instabiliteit'. Er is een periode dat bijna alle vrouwen daar wel last van hadden, en nu? bijna niemand meer.
Maar hou eens op met je vaccinaties, daar is werkelijk waar geen fladdertje aan bewijs voor.
Je weet dat we 2 stappen achter lopen op wat VS doet. Een prikfascist komt straks ook hier deur aan deur om onze kinderen te verminken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:33 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sowieso is het niet echt raadzaam om de Amerikaanse situatie mbv youtube filmpjes etc te projecteren op de Nederlandse. Veel dingen die daar mis gaan, doen dat niet of veel minder hier in Nederland. (gelukkig)
Blablablabla, je praat poep, als jij met je domme kop jezelf en of je kinderen niet wil vaccineren moet je dat lekker zelf weten, maar kom nu niet hier het publieke domein met je leugens vervuilen!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dat we 2 stappen achter lopen op wat VS doet. Een prikfascist komt straks ook hier deur aan deur om onze kinderen te verminken.
Ah ik voel een bekend stokpaardje van je aan komen galopperen, kwik in vaccins misschien?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je weet dat we 2 stappen achter lopen op wat VS doet. Een prikfascist komt straks ook hier deur aan deur om onze kinderen te verminken.
Het is echt kwalijk te noemen dat men zo positief is over en dat men niet geinformeerd is. Er moeten echt koppen gaan rollen. Want die misdaad MOET gestopt worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:00 schreef .SP. het volgende:
[..]
Blablablabla, je praat poep, als jij met je domme kop jezelf en of je kinderen niet wil vaccineren moet je dat lekker zelf weten, maar kom nu niet hier het publieke domein met je leugens vervuilen!
Of laat zien dat vaccins echt slecht zijn of hou je waffel.
Wat een indrukwekkende berg argumenten gebruik je toch steeds. Daar kunnen veel users hier nog wat van leren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is echt kwalijk te noemen dat men zo positief is over en dat men niet geinformeerd is. Er moeten echt koppen gaan rollen. Want die misdaad MOET gestopt worden.
Jij was toch een medici? Dester kwalijker. Waarschijnlijk ben je z'n neparts als Teun Bos.
Hou nou eens op met je inhoudsloze gezwam. Lees voor de gein je post eens na, er staat helemaal niets in buiten wat kansloos gescheld en geschop.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is echt kwalijk te noemen dat men zo positief is over en dat men niet geinformeerd is. Er moeten echt koppen gaan rollen. Want die misdaad MOET gestopt worden.
Jij was toch een medici? Dester kwalijker. Waarschijnlijk ben je z'n neparts als Teun Bos.
Vooral dit stuk omschrijft best wel goed hoe ik tegenover dit soort zaken sta:quote:Deadly Choices: How the anti-vaccine movement threatens us all
"We've reached a tipping point," Dr Offit writes. "Children are suffering and dying because their parents are more frightened by vaccines than by the diseases they prevent." [p. 191]
Staat op mn bestellijstjequote:Dr Offit argues that the anti-vaccine movement thrives on inspiring fears that are contrary to actual research. He clearly explains why some of the so-called "risks" of vaccines not physiologically realistic or possible, and talks about scientific studies that effectively dismantle anti-vaxxers' unfounded claims. But he also reminds us that a few vaccines could be made safer for everyone if "big Pharma" had a financial or government-mandated incentive to do so -- a cause that anti-vaxxers should redirect their rather considerable energies towards supporting. For example, people who suffer from egg allergies cannot get vaccines made from chicken eggs -- which means they cannot get the flu vaccine.
Njaa, het is natuurlijk toch een wetenschapper die het schrijft hè... Wij van WC-eend...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef oompaloompa het volgende:
Interessante book-review:
http://www.guardian.co.uk(...)ibrium/2011/oct/11/1
[..]
Vooral dit stuk omschrijft best wel goed hoe ik tegenover dit soort zaken sta:
[..]
Staat op mn bestellijstje
Het is niet inhoudsloos. Dat vaccineren goed is kansloos en VOLSTREKT niet op feiten gebaseerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je inhoudsloze gezwam. Lees voor de gein je post eens na, er staat helemaal niets in buiten wat kansloos gescheld en geschop.
Laat eens zien waarom vaccins zo naar en gevaarlijk zijn, maar dat kan je niet.......
En ik ben geen medicus, houd je nu weer een beetje meer van me?
En dat is de realiteit. Geld geld geld. Dat jij en ik groen en geel uitslaan door die smerige kankerverwekkenderommel is nog een extra winstgevende bijkomstigheid.quote:The truth about vaccines is like most things - money talks.
Damn. En nog onderbouwd met bronnen ook. Ik schrik hier echt van.... En ik maar denken dat tomaten eten kon helpen met het voorkomen van kanker!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is niet inhoudsloos. Trostomaten eten is kansloos en VOLSTREKT niet op feiten gebaseerd.
zo maar weer een nieuwsitemover schofterige tomaten
[..]
En dat is de realiteit. Geld geld geld. Dat jij en ik groen en geel uitslaan door die smerige kankerverwekkenderommel is nog een extra winstgevende bijkomstigheid.
Het gaat mij compleet waarom het gezond is om dergelijk rommel tot je te nemen. Men is gewoon echt van de pot gerukt.
pro-tomaten : Of iemand is te achterlijk imbeciel om zijn veters überhaupt te kunnen strikken, of zoó walgelijk naïef, of een dozenschuiver, of iemand verdient bakken met geld. Iedereen met gezond verstand begrijpt toch dat vaccineren WAANZIN is.
En ja ik impliceer dat de Nederlander stom, stupide, naïef en achterlijk is. En dat is de Nederlander by far.
Te bespottelijk voor woorden dat wij hier met ze allen alles maar accepteren wat de industrie dicteert.
Trostomaten zijn een schandalig misdadig wapen.
Ik ben overtuigd, dit moét gewoon een halt toegeroepen worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Damn. En nog onderbouwd met bronnen ook. Ik schrik hier echt van.... En ik maar denken dat tomaten eten kon helpen met het voorkomen van kanker!!!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is niet inhoudsloos. Trostomaten eten is kansloos en VOLSTREKT niet op feiten gebaseerd.
[..]
En dat is de realiteit. Geld geld geld. Dat jij en ik groen en geel uitslaan door die smerige kankerverwekkenderommel is nog een extra winstgevende bijkomstigheid.
Het gaat mij compleet waarom het gezond is om dergelijk rommel tot je te nemen. Men is gewoon echt van de pot gerukt.
pro-tomaten : Of iemand is te achterlijk imbeciel om zijn veters überhaupt te kunnen strikken, of zoó walgelijk naïef, of een dozenschuiver, of iemand verdient bakken met geld. Iedereen met gezond verstand begrijpt toch dat vaccineren WAANZIN is.
En ja ik impliceer dat de Nederlander stom, stupide, naïef en achterlijk is. En dat is de Nederlander by far.
Te bespottelijk voor woorden dat wij hier met ze allen alles maar accepteren wat de industrie dicteert.
Je link is gevuld met achterhaalde niet onderbouwde nonsens, bijeengeraapt door napratende papagaaien die nog net kunnen poepen en googlen; hier een wat pareltjes ter lering ende vermaek:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is niet inhoudsloos. Dat vaccineren goed is kansloos en VOLSTREKT niet op feiten gebaseerd.
zo maar weer een nieuwsitem over het schofterige vaccineren
[..]
pro-vaccineren : Of iemand is te achterlijk imbeciel om zijn veters überhaupt te kunnen strikken, of zoó walgelijk naïef, of een dozenschuiver, of iemand verdient bakken met geld. Iedereen met gezond verstand begrijpt toch dat vaccineren WAANZIN is.
Vaccin is een schandalig misdadig wapen.
Nog erger, tomaten veroorzaken kanker! http://www.bizcommunity.com/Article/196/19/8786.htmlquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Tsja, tomaten schijnen vol te zitten met anti-oxidanten, wat zuurstof-radicalen neutraliseert. Wat echter vaak niet vermeld word in reclames is dat ons lichaam daar een enorm goed afweersysteem tegen heeft, dat zo'n 99% efficiënt is. Een tomaatje gaat daar weinig verschil in maken, áls het dat al kan.
En weer zo veel argumenten. Kan je ondertussen nou al uitleggen wat het verschil is tussen wat een vaccin doet, en wat de daadwerkelijke ziekte doet met je immuun systeem?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is niet inhoudsloos. Dat vaccineren goed is kansloos en VOLSTREKT niet op feiten gebaseerd.
zo maar weer een nieuwsitem over het schofterige vaccineren
[..]
pro-vaccineren : Of iemand is te achterlijk imbeciel om zijn veters überhaupt te kunnen strikken, of zoó walgelijk naïef, of een dozenschuiver, of iemand verdient bakken met geld. Iedereen met gezond verstand begrijpt toch dat vaccineren WAANZIN is.
Vaccin is een schandalig misdadig wapen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef .SP. het volgende:
[..]
Je link is gevuld met achterhaalde niet onderbouwde nonsens, bijeengeraapt door napratende papagaaien die nog net kunnen poepen en googlen; hier een wat pareltjes ter lering ende vermaek:
"Vaccines also contain formaldehyde,
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Met normale wijze van virus infectie verwerken valt je lichaam de indringer aan. En gaan de weg leert het beter aan te vallen. Vervolgens weet het immuunsysteem for life hoe te handelen bij welke indringer. En het is héél gezond om gewoon rode hond of mazelen op een reguliere wijze op te lopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En weer zo veel argumenten. Kan je ondertussen nou al uitleggen wat het verschil is tussen wat een vaccin doet, en wat de daadwerkelijke ziekte doet met je immuun systeem?
Eeuh, honderduizenden praktijkvoorbeelden spreken je tegen, en ook de je inmiddels al vaker getoonde polio grafiek, waarbij de afname van polio gevallen 1 op 1 meeloopt met het invoeren van de diverse vaccinatieprogramma's.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Met normale wijze van virus infectie verwerken valt je lichaam de indringer aan. En gaan de weg leert het beter aan te vallen. Vervolgens weet het immuunsysteem for life hoe te handelen bij welke indringer. En het is héél gezond om gewoon rode hond of mazelen op een reguliere wijze op te lopen.
Vaccin: Saboteert van alles. Immuunsysteem is verzwakt. En is belast met idioterie van gemalen apennieren tot pus, plus dat het een live vrius heeft. Je immuun weet niet te handelen.
Tevens dien je periodiek bij te prikken. Plus dat je hersenbeschadiging oploopt. Obese, Autistisch, ADHD, en allerlei andere gedoe oploopt. Of gewoon pardoes dood gaat. Met vaccin is je immuunsysteem een open deur. En ben je gedoemd tot BigBrother met al zijn andere foute foute misdadige rommel.
http://www.wellwithin1.com/salkvacc.htmquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:17 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Eeuh, honderduizenden praktijkvoorbeelden spreken je tegen, en ook de je inmiddels al vaker getoonde polio grafiek, waarbij de afname van polio gevallen 1 op 1 meeloopt met het invoeren van de diverse vaccinatieprogramma's.
Normaal:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Met normale wijze van virus infectie verwerken valt je lichaam de indringer aan. En gaan de weg leert het beter aan te vallen. Vervolgens weet het immuunsysteem for life hoe te handelen bij welke indringer. En het is héél gezond om gewoon rode hond of mazelen op een reguliere wijze op te lopen.
Vaccin: Saboteert van alles. Immuunsysteem is verzwakt. En is belast met idioterie van gemalen apennieren tot pus, plus dat het een live vrius heeft. Je immuun weet niet te handelen.
Tevens dien je periodiek bij te prikken. Plus dat je hersenbeschadiging oploopt. Obese, Autistisch, ADHD, en allerlei andere gedoe oploopt. Of gewoon pardoes dood gaat. Met vaccin is je immuunsysteem een open deur. En ben je gedoemd tot BigBrother met al zijn andere foute foute misdadige rommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |