Kut, nu moet ik het opnieuw uitprintenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus dat zijn dan drie stappen:
1. Pak een tomaat.
2. Snij hem open.
3. Pleur er zout overheen!
Klaar, eet smakelijk.
Zonde van het papier man, had een memobriefje gepakt. Zo'n gele en het erop geschreven. Foei.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik het opnieuw uitprinten
Volgens mij had jij 'm moeten openen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:16 schreef Jac0bus het volgende:
Daar ging mijn kans om topics openen te oefenen en mijzelf in de OP te gooien
Volgens mij ook omdat ik lapo had maar toen ik opende drukte stond er dat er al een topic was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij had jij 'm moeten openen?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh ik had toch de lapo?
Maar ik heb de OP aangepast voor je.
Hij wou de lapo en de OP hebben, hij wou namelijk oefenen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh ik had toch de lapo?
Maar ik heb de OP aangepast voor je.
Trauma's trauma'squote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
Een knetterijsje voor dit topic:
[ afbeelding ]
Meisje, dat is viesssssss.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
Een knetterijsje voor dit topic:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:19 schreef remlof het volgende:
Inderdaad, dit was post #301:
[..]
Je m'excuse
quote:
NOTE BAN PERMBAN KLIKO ALLESquote:
Ik ben 12 en wat is dit?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wat pas smerig is:
Oh ja, ik ben een jongen en waardeer het niet als ik meisje wordt genoemd.![]()
In de lengte of in de breedte opensnijden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus dat zijn dan drie stappen:
1. Pak een tomaat.
2. Snij hem open.
3. Pleur er zout overheen!
Klaar, eet smakelijk.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:22 schreef TwinCamDude het volgende:
[..]
In de lengte of in de breedte opensnijden?
quote:
Hebben jullie op de link geklikt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NOTE BAN PERMBAN KLIKO ALLES
Tuurlijk niet, ik heb die shit(tubgirl, lemonparty, blue waffle) allemaal al eens mogen zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie op de link geklikt?
Ah, wat jammer nou.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik heb die shit(tubgirl, lemonparty, blue waffle) allemaal al eens mogen zien.
Dat is een goede en gezonde instelling.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vertrouw de links en sites die hier gepost worden niet.
Vandaar diequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Moest van Rezania zeggen dat hij ban had.Vanwege dat plaatje.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is een goede en gezonde instelling.Als ik het plaatje van de link hier had gepost, had ik zeker weten een ban gekregen.
Ik niet maar ik wil zo graag etenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lekker. Harira en gehaktbroodjes, zit nu vol.
Ga eten dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:41 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ik niet maar ik wil zo graag eten
Ja stom van hem, nu postte er een mod mee!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:40 schreef Jac0bus het volgende:
Hij DM't dat hij eerder als link Blue Waffle gepost had en toen geen waarschuwing en/of ban kreeg.
Poedersoep.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:42 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Dat kan nietIk heb net Cup A Soup genomen maar dat vult niet.
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lekker. Harira en gehaktbroodjes, zit nu vol.
Brinta of havermout met volle melk.quote:
Me verstandskies is eruit, misschien kan ik wel met andere kant kauwen maar ik denk dat dit beter is voor nuquote:
Havermout yummm.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:44 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Brinta of havermout met volle melk.
OHJA VERGETENquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:44 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Me verstandskies is eruit, misschien kan ik wel met andere kant kauwen maar ik denk dat dit beter is voor nu
Hoe weet je dat :Qquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat kijk jij geil als je bloost
MK IS VAN MIJquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat kijk jij geil als je bloost
Ik vanaf nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie kijkt Hollands Got Talent?
Ehmm... neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie kijkt Hollands Got Talent?
Omg ja slaat nergens op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:55 schreef moosh11 het volgende:
Ze lachen ook alleen omdat ze niet spoort want dr grappen zijn om te huilen
TV is sowieso vaak niet interessant.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:57 schreef Saisai het volgende:
ik heb niet eens tv-signaal in mn huis
precies. voor oogkanker betaal ik nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
TV is sowieso vaak niet interessant.
Stilte voor de late storm zoals gisteravond?quote:
Op intergalactische vakantie.quote:
Het is donker dus dan mag het toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Goeien keus,
ik ga zo beginnen aan m'n kipcorn.
Ja maar heb net gegeten, m'n maag moet even rusten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is donker dus dan mag het toch?
Gewoon door eten, niks rust.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar heb net gegeten, m'n maag moet even rusten.
Dikzak XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar heb net gegeten, m'n maag moet even rusten.
Zeker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dikzak XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelukkig wel, ben ik dan nog welkom in dit topiekje ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je kan toch op je werk FOK!ken.
Ik wil iets leren, nu maar hopen dat het dit jaar wel gaat lukken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil naar school.
Kijken wat jizzmaster92 zegt:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ben ik dan nog welkom in dit topiekje ?
Waarom zou je niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ben ik dan nog welkom in dit topiekje ?
ben je blijven zitten op vmbo lwoo 4 ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil iets leren, nu maar hopen dat het dit jaar wel gaat lukken.
Misschien dat ze je bij ICT idd pas echt dingen leren na 't 1e jaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil iets leren, nu maar hopen dat het dit jaar wel gaat lukken.
woon je nog thuis dan of niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Misschien dat ze je bij ICT idd pas echt dingen leren na 't 1e jaar.
Ik ga naar het 3e jaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Welke merk pepers had je opgeslurbt dnaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik dan geen vakantie meer heb:P
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:44 schreef Nectar het volgende:
[..]
ben je blijven zitten op vmbo lwoo 4 ?
Je gaat pas dingen leren tijdens je stagequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nou nouquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je gaat pas dingen leren tijdens je stage
Ja precies, hopen dat ik binnenkort op stage mag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je gaat pas dingen leren tijdens je stage
Jouw mening boeit mij geen ene flikker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nou nouvind ik niet, ik denk dat je dingen pas leert tijdens je condoleance C
Nog geen stage gelopen ? Ik moest ik het eerste jaar al stage lopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja precies, hopen dat ik binnenkort op stage mag.
Niets zo jaloers doen op het feit dat ik meningen goed kan formuleren en jij slechts een analfabeet bentquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jouw mening boeit mij geen ene flikker.
Nee, bij ons is dat het laatste jaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nog geen stage gelopen ? Ik moest ik het eerste jaar al stage lopen
Jij en stage? Is toch hopeloos, beter ga je vuilisman worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja precies, hopen dat ik binnenkort op stage mag.
Hela.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jij en stage? Is toch hopeloos, beter ga je vuilisman worden.
Nee sorry, ik ga wel iets van mijn leven proberen te maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jij en stage? Is toch hopeloos, beter ga je vuilisman worden.
Leer je MSA en Egyptisch Arabisch ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik moet in de 3e 4 maanden naar Caïro.
Integenstelling tot je papa?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ga wel iets van mijn leven proberen te maken.
MSA ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Leer je MSA en Egyptisch Arabisch ofzo?
Hoiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:50 schreef muhahaha het volgende:
Hallo luitjes, een goeden avond deze avond
hoi muhauhahhaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:50 schreef muhahaha het volgende:
Hallo luitjes, een goeden avond deze avond
Welke richting doe je ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, bij ons is dat het laatste jaar.
Na stage moet je nog een eind project in elkaar zetten en dan krijg je een diploma.
Nou lekker Marokkaans weerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
MSA ja.
En je mag kiezen of naar Caïro of Rabat, dan kies ik voor Caïro duh
Nee vanwege je typgebrek, kom je niet duidelijk over. Net zoals je papa??quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Blijkbaar was ik niet duidelijk, imbeciel.
Echt waar ja?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja want Marokko ben ik zo vaak geweest.
Nee, ik pak gewoon nieuwe. 2e pogingquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu ga je zeker een zakje chips eten
Ja ikke normaal doetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nectar kan je even normaal doen?
spread the lovequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Stop met haat verspreiden, verspreid liefde
Vrije meningsuiting.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee vanwege je typgebrek, kom je niet duidelijk over. Net zoals je papa??
En meteen weer dat vloeken ´´imbeciel´´. Zo zie je maar weer wat het uitschot van de maatschappij in de hedendaagse analogie, alleen maar kan provoceren ten onrechte van de animositeit.
Echt? Nouja beter dan die SBS baggerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:55 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ga eens plaats nemen achter de kijkbuis liever kindertjes voor een uur christentelevisie () op NED1.
Het is een kut opleiding, verander nu het nog kan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Baas, ik ga dat waarschijnlijl ook doen.
Welk programmaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:55 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ga eens plaats nemen achter de kijkbuis liever kindertjes voor een uur christentelevisie () op NED1.
Coban heeft geen ban meer he ;Pquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Stop met haat verspreiden, verspreid liefde
Ik moet volgend jaar pas een richting kiezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is een kut opleiding, verander nu het nog kan.
Knevel en Pisgezicht.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Coban heeft geen ban meer he ;P
Ga geen ICT doen en kies iets anders nu het nog kan, zo meteen ben je te laat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik moet volgend jaar pas een richting kiezen.
Ok sorry man, kom hier, ik offer je mijn hand.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga geen ICT doen en kies iets anders nu het nog kan, zo meteen ben je te laat.
ff kijken over Pukkelpop en het weer daar enzoquote:
Hehe okay.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:59 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
ff kijken over Pukkelpop en het weer daar enzo
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga geen ICT doen en kies iets anders nu het nog kan, zo meteen ben je te laat.
Niet normaal meer ditquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Plastic, ik moest iets doorgeven van amenth
en ik omdat ik niet normaal gedrage heb maar zeg dat maar ff tege plastic zak die vieze rukker
Wat verwachtte je andersquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:59 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mensen die terug reageren met 2 woorden
Geen bier meer voor jou.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik faal snoeihard, ok alcohol niet meer aanraken
Een betoog van 1000 pagina's over het hedendaags feminisme.quote:
Door een marrokaan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:00 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Een betoog van 1000 pagina's over het hedendaags feminisme.
En verderquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Plastic, ik moest iets doorgeven van amenth
en ik omdat ik niet normaal gedrage heb maar zeg dat maar ff tege plastic zak die vieze rukker
Waarom zou ik moeite doen voor jou?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ok sorry man, kom hier, ik offer je mijn hand.
Niets, dat stond in m'n fobo.quote:
Vreselijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij boekt je eruit in zijn audi v5 turboklepper met boomboxen erin
Lol eikelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeite doen voor jou?
Dat zegt wel veel over de klasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik was de slimste van de klas hoor.
Wat een triest ventjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niets, dat stond in m'n fobo.
Coban is gebanned omdat ze geen echte turk is dus troll wat ik al heel tijd zei
Nou mijn punt is wel gemaaktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, al 2 jaar op rij. En in de derde zelfs van heel havo.
Dat houden ze bij op jouw school?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je was waarschijnlijk ook de liefstequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee maar je kon wel de 'normen' inzien van iedereen, en ik had het hoogstequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat houden ze bij op jouw school?
En qua waarden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee maar je kon wel de 'normen' inzien van iedereen, en ik had het hoogste
Wow, wel een paar dagen eerder dan ik geregistreerd en mij dan een noob noemen.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je was waarschijnlijk ook de liefste
Huilen is voor jou te laat ..........quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Leuk hoor, minderjarigen pesten.
Lol dit is niet mijn eerste account, stomme noob.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wow, wel een paar dagen eerder dan ik geregistreerd en mij dan een noob noemen.
Kijk je postcount, je weet niets.
HOU OP NUquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Lol dit is niet mijn eerste account, stomme noob.
Je durfde niet meer op je oude account te komen omdat die weg is gepest?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Lol dit is niet mijn eerste account, stomme noob.
Nee omdat die perm ban heeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je durfde niet meer op je oude account te komen omdat die weg is gepest?
Op FOK! kom je met 2x sorry toch van een permban af?quote:
Kun je nagaan wat voor een kut user je eigenlijk bent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee omdat die perm ban heeft![]()
Jij moet het begrip FOK! nog goed leren denk ik.
Je UI, je ondertitel, je alles. En je hebt me zomaar omgeruild voor andere chickies.quote:
Eigenlijk niet, gezien jij niet eens weet waar die gebannen voor was, kijk hoe noob je bentquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor een kut user je eigenlijk bent.
Ik ga mij niet verdiepen in users zoals jij, die zijn het niet waard.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, gezien jij niet eens weet waar die gebannen voor was, kijk hoe noob je bent.
Hij had toch maar 100 posts ofzo XD die dimens is dom ik trick die gozerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Op FOK! kom je met 2x sorry toch van een permban af?
Old gif is old.quote:
Goeie comeback, damn!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga mij niet verdiepen in users zoals jij, die zijn het niet waard.
IKSDEEJ XDquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hij had toch maar 100 posts ofzo XD die dimens is dom ik trick die gozer
Het spijt mequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:11 schreef coban het volgende:
[..]
Je UI, je ondertitel, je alles. En je hebt me zomaar omgeruild voor andere chickies.
HOI VOOR DE REST(maar ik ga wel proberen af te kicken ja)
En hoi rezania als je dit leest!
Ga niet rascistisch doen kneusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
IKSDEEJ XD
En dan mij een noob noemen, doe normaal man.
Nee niks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik deel mijn liefde nu met iedereen
Pak er anders even een woordenboek bij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
Is dat alles wat je kan typen?
Inteeltproductie much?
Cool, die moet ik bewaren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pak er anders even een woordenboek bij.
Tevens.
[ afbeelding ]
Lol jij zegt de hele tijd dingen tegen mij ik weet niet veel zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pak er anders even een woordenboek bij.
Tevens.
[ afbeelding ]
Sorry heh.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:16 schreef coban het volgende:
Ik ben weer weg, dikke bitchfight hier.
Ik weiger jouw hand, respecteer dat dan ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Lol jij zegt de hele tijd dingen tegen mij ik weet niet veel zeggen.
Maar ik heb je zelfs de hand aangeboden!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:16 schreef coban het volgende:
Ik vind er ook nix aan eerlijk gezegd, het is Fok VRIENDJES .....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:16 schreef coban het volgende:
Onzinquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ligt meer aan die nectar volgens mij.
Nee dat is een schande voor mij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weiger jouw hand, respecteer dat dan ook.
Doe dat eens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee dat is een schande voor mij.
Daarom zal ik jou negeren vanaf nu.
Je faalt in het maken van je eigen afspraken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Of anders ga je me doden? Kom maar dan
En jij faalt in leven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je faalt in het maken van je eigen afspraken.
Sorry, ik moest er gewoon tegenin posten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie hebben coban en MarokkaanseKip weggejaagd
Komen wel terug man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie hebben coban en MarokkaanseKip weggejaagd
Dude ik wil alleen 69%quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Even het topic opvrolijken met bier
[ afbeelding ]
Genoeg voor iedereen
Je kan toch ook beide doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:51 schreef coban het volgende:
Nee plastic_zak, mijn hart is in stukjes.
Dimens, ik was niet weg ofzo. Vandaag, tijdens mijn ban, besefte ik dat ik een leven moest zoeken. Dat heb ik gedaan en ja, ook gevonden. En nu moet ik mijn aandacht verdelen tussen dit en real life. Het is lastig ja.
Maar iedereen was even weg door mij, dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:51 schreef coban het volgende:
Nee plastic_zak, mijn hart is in stukjes.
Dimens, ik was niet weg ofzo. Vandaag, tijdens mijn ban, besefte ik dat ik een leven moest zoeken. Dat heb ik gedaan en ja, ook gevonden. En nu moet ik mijn aandacht verdelen tussen dit en real life. Het is lastig ja.
Ik ga ook te ver de laatste tijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:55 schreef Plastic_zak het volgende:
FOK! is een gevaar voor je sociale leven, ik maak nu gemiddeld 199 posts per dag
Haha, niet schuldig voelen. Ik zou net zo goed fightenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar iedereen was even weg door mij, dat bedoelde ik eigenlijk.
Sowieso dat je uiteindelijk weer veel op FOK! zult zitten trouwens, het is veel te leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |