Nee, ik pak gewoon nieuwe. 2e pogingquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu ga je zeker een zakje chips eten
Ja ikke normaal doetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nectar kan je even normaal doen?
spread the lovequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Stop met haat verspreiden, verspreid liefde
Vrije meningsuiting.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee vanwege je typgebrek, kom je niet duidelijk over. Net zoals je papa??
En meteen weer dat vloeken ´´imbeciel´´. Zo zie je maar weer wat het uitschot van de maatschappij in de hedendaagse analogie, alleen maar kan provoceren ten onrechte van de animositeit.
Echt? Nouja beter dan die SBS baggerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:55 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ga eens plaats nemen achter de kijkbuis liever kindertjes voor een uur christentelevisie () op NED1.
Het is een kut opleiding, verander nu het nog kan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Baas, ik ga dat waarschijnlijl ook doen.
Welk programmaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:55 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ga eens plaats nemen achter de kijkbuis liever kindertjes voor een uur christentelevisie () op NED1.
Coban heeft geen ban meer he ;Pquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Stop met haat verspreiden, verspreid liefde
Ik moet volgend jaar pas een richting kiezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is een kut opleiding, verander nu het nog kan.
Knevel en Pisgezicht.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Coban heeft geen ban meer he ;P
Ga geen ICT doen en kies iets anders nu het nog kan, zo meteen ben je te laat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik moet volgend jaar pas een richting kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |