Gelukkig wel, ben ik dan nog welkom in dit topiekje ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je kan toch op je werk FOK!ken.
Ik wil iets leren, nu maar hopen dat het dit jaar wel gaat lukken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil naar school.
Kijken wat jizzmaster92 zegt:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ben ik dan nog welkom in dit topiekje ?
Waarom zou je niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ben ik dan nog welkom in dit topiekje ?
ben je blijven zitten op vmbo lwoo 4 ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil iets leren, nu maar hopen dat het dit jaar wel gaat lukken.
Misschien dat ze je bij ICT idd pas echt dingen leren na 't 1e jaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil iets leren, nu maar hopen dat het dit jaar wel gaat lukken.
woon je nog thuis dan of niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Misschien dat ze je bij ICT idd pas echt dingen leren na 't 1e jaar.
Ik ga naar het 3e jaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Welke merk pepers had je opgeslurbt dnaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik dan geen vakantie meer heb:P
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:44 schreef Nectar het volgende:
[..]
ben je blijven zitten op vmbo lwoo 4 ?
Je gaat pas dingen leren tijdens je stagequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nou nouquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je gaat pas dingen leren tijdens je stage
Ja precies, hopen dat ik binnenkort op stage mag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je gaat pas dingen leren tijdens je stage
Jouw mening boeit mij geen ene flikker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nou nouvind ik niet, ik denk dat je dingen pas leert tijdens je condoleance C
Nog geen stage gelopen ? Ik moest ik het eerste jaar al stage lopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja precies, hopen dat ik binnenkort op stage mag.
Niets zo jaloers doen op het feit dat ik meningen goed kan formuleren en jij slechts een analfabeet bentquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jouw mening boeit mij geen ene flikker.
Nee, bij ons is dat het laatste jaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nog geen stage gelopen ? Ik moest ik het eerste jaar al stage lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |