Vandaar diequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Moest van Rezania zeggen dat hij ban had.Vanwege dat plaatje.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is een goede en gezonde instelling.Als ik het plaatje van de link hier had gepost, had ik zeker weten een ban gekregen.
Ik niet maar ik wil zo graag etenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lekker. Harira en gehaktbroodjes, zit nu vol.
Ga eten dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:41 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ik niet maar ik wil zo graag eten
Ja stom van hem, nu postte er een mod mee!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:40 schreef Jac0bus het volgende:
Hij DM't dat hij eerder als link Blue Waffle gepost had en toen geen waarschuwing en/of ban kreeg.
Poedersoep.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:42 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Dat kan nietIk heb net Cup A Soup genomen maar dat vult niet.
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lekker. Harira en gehaktbroodjes, zit nu vol.
Brinta of havermout met volle melk.quote:
Me verstandskies is eruit, misschien kan ik wel met andere kant kauwen maar ik denk dat dit beter is voor nuquote:
Havermout yummm.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:44 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Brinta of havermout met volle melk.
OHJA VERGETENquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:44 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Me verstandskies is eruit, misschien kan ik wel met andere kant kauwen maar ik denk dat dit beter is voor nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |