En jij faalt in leven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je faalt in het maken van je eigen afspraken.
Sorry, ik moest er gewoon tegenin posten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie hebben coban en MarokkaanseKip weggejaagd
Komen wel terug man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie hebben coban en MarokkaanseKip weggejaagd
Dude ik wil alleen 69%quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Even het topic opvrolijken met bier
[ afbeelding ]
Genoeg voor iedereen
Je kan toch ook beide doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:51 schreef coban het volgende:
Nee plastic_zak, mijn hart is in stukjes.
Dimens, ik was niet weg ofzo. Vandaag, tijdens mijn ban, besefte ik dat ik een leven moest zoeken. Dat heb ik gedaan en ja, ook gevonden. En nu moet ik mijn aandacht verdelen tussen dit en real life. Het is lastig ja.
Maar iedereen was even weg door mij, dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:51 schreef coban het volgende:
Nee plastic_zak, mijn hart is in stukjes.
Dimens, ik was niet weg ofzo. Vandaag, tijdens mijn ban, besefte ik dat ik een leven moest zoeken. Dat heb ik gedaan en ja, ook gevonden. En nu moet ik mijn aandacht verdelen tussen dit en real life. Het is lastig ja.
Ik ga ook te ver de laatste tijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:55 schreef Plastic_zak het volgende:
FOK! is een gevaar voor je sociale leven, ik maak nu gemiddeld 199 posts per dag
Haha, niet schuldig voelen. Ik zou net zo goed fightenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar iedereen was even weg door mij, dat bedoelde ik eigenlijk.
Sowieso dat je uiteindelijk weer veel op FOK! zult zitten trouwens, het is veel te leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |