Dat zegt wel veel over de klasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik was de slimste van de klas hoor.
Wat een triest ventjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niets, dat stond in m'n fobo.
Coban is gebanned omdat ze geen echte turk is dus troll wat ik al heel tijd zei
en ik omdat ik niet normaal gedrage heb maar zeg dat maar ff tege plastic zak die vieze rukker
Nou mijn punt is wel gemaaktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, al 2 jaar op rij. En in de derde zelfs van heel havo.
Dat houden ze bij op jouw school?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je was waarschijnlijk ook de liefstequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee maar je kon wel de 'normen' inzien van iedereen, en ik had het hoogstequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:04 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat houden ze bij op jouw school?
En qua waarden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee maar je kon wel de 'normen' inzien van iedereen, en ik had het hoogste
Wow, wel een paar dagen eerder dan ik geregistreerd en mij dan een noob noemen.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je was waarschijnlijk ook de liefste
Huilen is voor jou te laat ..........quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Leuk hoor, minderjarigen pesten.
Lol dit is niet mijn eerste account, stomme noob.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wow, wel een paar dagen eerder dan ik geregistreerd en mij dan een noob noemen.
Kijk je postcount, je weet niets.
HOU OP NUquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Lol dit is niet mijn eerste account, stomme noob.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |