Ja, imo!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
Poll: Moet coban terug komen
• Ja!
• Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat een kutpollquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:03 schreef Nectar het volgende:
Poll: Trollscience spoort niet
• Eens
• Oneens
Tussenstand:
[ afbeelding ]
nog maals.
Ik zeg doen, mits de locatie en het huis opzich beter is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:07 schreef Saisai het volgende:
ik heb trouwens de kans een woning te ruilen voor een grotere
Klinkt goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:07 schreef Saisai het volgende:
Er staat dat een knop 'Open nieuw deel' naast de volg-knop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef Jac0bus het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een nieuw topic aan bij een lapo in zo'n reeks?Ik heb dat nog helemaal niet gedaan sinds FOK! met zo'n reeksensysteem werkt
Welke idioot stemde neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
Poll: Moet coban terug komen?
• Ja!
• Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ik zeg doen, mits de locatie en het huis opzich beter is.
Ah okquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat dat een knop 'Open nieuw deel' naast de volg-knop.
Saisaiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:07 schreef Saisai het volgende:
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen van jou is.
4 pepertjes voor je reactiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Bek dicht en houd het bij pepers.
nja ik weet niet zo goed, die meneer had ruzie met zn buren en raakte nogal oververhit toen ie erover vertelde. maar goed, we kunnen even langs gaan om te kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ik zeg doen, mits de locatie en het huis opzich beter is.
Echt waar joh? Nou, dat had ik helemaal niet door, hoor!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niemand is in mijn bezit hoorIk troll maar een beetje
Oosterpark ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
nja ik weet niet zo goed, die meneer had ruzie met zn buren en raakte nogal oververhit toen ie erover vertelde. maar goed, we kunnen even langs gaan om te kijken natuurlijk.
Leuk die toevoeging over de homo, vooral heel erg origineel. Wat ben je, twaalf?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:15 schreef Nectar het volgende:
Poll: Trollscience spoort niet
• Eens
• Oneens + hij is homo XD
Tussenstand:
[ afbeelding ]
laatste keer dat ik em psot
Nee. ik ben 11. respect graag voor de jongeren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuk die toevoeging over de homo, vooral heel erg origineel. Wat ben je, twaalf?
Als je jonger dan twaalf bent, ben je in mijn ogen nog een kind en kinderen verdienen geen respect.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:17 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee. ik ben 11. respect graag voor de jongeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je jonger dan twaalf bent, ben je in mijn ogen nog een kind en kinderen verdienen geen respect.
Heerlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
dan krijg je van die ananas uit blik. mêh.
Bij mij niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Zijn er op automatische updates op FOK! mobile ??
Mijn batterij gaat al zo leegquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:33 schreef Saisai het volgende:
kan wel, moet je pc versie kiezen ipv mobiele versie. maar dit zuigt je batterij leeg.
Dat zorgt ervoor dat de messen op hun plaats blijven in het blok, duh!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:34 schreef Jac0bus het volgende:
Hieronder wordt reclame gemaakt voor een magnetisch messenblok, maar wat doet dat magnetische precies?
Dat kunnen een stel gleuven (hihi hij zei gleuven) in een blok hout toch ook?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zorgt ervoor dat de messen op hun plaats blijven in het blok, duh!
Ja, maar dat is blijkbaar niet goed genoeg voor sommige mensen, die willen graag een duur messenset die een speciale behandeling eist.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat kunnen een stel gleuven (hihi hij zei gleuven) in een blok hout toch ook?
Ik ga ook echt een vaat draaien alleen maar voor die messen.quote:Vaatwasserbestendig (volg hiervoor de instructies van de fabrikant: spoel de messen af voor je ze in de vaatwasser plaatst, plaats de messen gescheiden van andere metalen in de vaatwasser ter voorkoming van contacterosie, gebruik niet teveel afwas-/naglansmiddel omdat deze bijtend zijn, open de deur direct na het vaatwasprogramma om condensatie op de messen te voorkomen, wrijf bij voorkeur de messen droog zodra het vaatwasprogramma afgelopen is)
Sommige mensen tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is blijkbaar niet goed genoeg voor sommige mensen, die willen graag een duur messenset die een speciale behandeling eist.
[..]
Ik ga ook echt een vaat draaien alleen maar voor die messen.
Solo un po' e tu?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Abbastanza, dopo quattro anni à Milano.
Ho habitato e lavorato là perché sono stato innamorato con una bella italiana.quote:
Che figataquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ho habitato e lavorato là perché sono stato innamorato con una bella italiana.
Preferisco Jovanottiquote:
Ok sorryquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
Maar ok, het is niet de bedoeling dat we hier iets anders dan Nederlands praten
Mag je toch al sinds 6 minuten?quote:
Maar ehm ja ik spreek wel een beetje Italiaans ja, genoeg om me te reddenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, geef niet, mijn schuld
Hier Jovanotti voor je:
Jeuj eerder etenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, de zon ging om 20:50 onder vandaag. Steeds vroeger
Ik ook, maar je moet mij ook geen huur- of arbeidscontract in het italiaans voorleggen hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:56 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar ehm ja ik spreek wel een beetje Italiaans ja, genoeg om me te redden
Volgens www.wolframalpha.com pas om 20:56quote:
Ja de regel is volgens mij hoe zuidelijker hoe minder Engels he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, maar je moet mij ook geen huur- of arbeidscontract in het italiaans voorleggen hoor
Daar heb ik wel hulp bij nodig.
En gelukkig kon ik op mijn werk in Milaan altijd Engels spreken.
Die ken ik nog niet, maar ik vind de clip beter dan het nummer zelfquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:59 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja de regel is volgens mij hoe zuidelijker hoe minder Engels he?
Dit vond ik wel een leuke van Jovanotti, grote hit eerder dit jaar:
Die ga ik uitprinten en op de koelkast hangen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
Hoe bereid je een gezoute tomaat?
In 2 stappen ga ik het uitleggen.
1. Pak een tomaat
2. Doe er zout op
DONE.
Zou je de tomaat niet eerst opensnijden? Anders glijdt het zout er gewoon van af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
Hoe bereid je een gezoute tomaat?
In 2 stappen ga ik het uitleggen.
1. Pak een tomaat
2. Doe er zout op
DONE.
Scheeeeerp.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou je de tomaat niet eerst opensnijden? Anders glijdt het zout er gewoon van af.
Dus dat zijn dan drie stappen:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |