Ja, imo!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
Poll: Moet coban terug komen
• Ja!
• Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat een kutpollquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:03 schreef Nectar het volgende:
Poll: Trollscience spoort niet
• Eens
• Oneens
Tussenstand:
[ afbeelding ]
nog maals.
Ik zeg doen, mits de locatie en het huis opzich beter is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:07 schreef Saisai het volgende:
ik heb trouwens de kans een woning te ruilen voor een grotere
Klinkt goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:07 schreef Saisai het volgende:
Er staat dat een knop 'Open nieuw deel' naast de volg-knop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef Jac0bus het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een nieuw topic aan bij een lapo in zo'n reeks?Ik heb dat nog helemaal niet gedaan sinds FOK! met zo'n reeksensysteem werkt
Welke idioot stemde neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
Poll: Moet coban terug komen?
• Ja!
• Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ik zeg doen, mits de locatie en het huis opzich beter is.
Ah okquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat dat een knop 'Open nieuw deel' naast de volg-knop.
Saisaiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:07 schreef Saisai het volgende:
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen van jou is.
4 pepertjes voor je reactiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Bek dicht en houd het bij pepers.
nja ik weet niet zo goed, die meneer had ruzie met zn buren en raakte nogal oververhit toen ie erover vertelde. maar goed, we kunnen even langs gaan om te kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ik zeg doen, mits de locatie en het huis opzich beter is.
Echt waar joh? Nou, dat had ik helemaal niet door, hoor!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niemand is in mijn bezit hoorIk troll maar een beetje
Oosterpark ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
nja ik weet niet zo goed, die meneer had ruzie met zn buren en raakte nogal oververhit toen ie erover vertelde. maar goed, we kunnen even langs gaan om te kijken natuurlijk.
Leuk die toevoeging over de homo, vooral heel erg origineel. Wat ben je, twaalf?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:15 schreef Nectar het volgende:
Poll: Trollscience spoort niet
• Eens
• Oneens + hij is homo XD
Tussenstand:
[ afbeelding ]
laatste keer dat ik em psot
Nee. ik ben 11. respect graag voor de jongeren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuk die toevoeging over de homo, vooral heel erg origineel. Wat ben je, twaalf?
Als je jonger dan twaalf bent, ben je in mijn ogen nog een kind en kinderen verdienen geen respect.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:17 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee. ik ben 11. respect graag voor de jongeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je jonger dan twaalf bent, ben je in mijn ogen nog een kind en kinderen verdienen geen respect.
Heerlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
dan krijg je van die ananas uit blik. mêh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |