Ok sorryquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef remlof het volgende:
Maar ok, het is niet de bedoeling dat we hier iets anders dan Nederlands praten
Mag je toch al sinds 6 minuten?quote:
Maar ehm ja ik spreek wel een beetje Italiaans ja, genoeg om me te reddenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, geef niet, mijn schuld
Hier Jovanotti voor je:
Jeuj eerder etenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, de zon ging om 20:50 onder vandaag. Steeds vroeger
Ik ook, maar je moet mij ook geen huur- of arbeidscontract in het italiaans voorleggen hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:56 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar ehm ja ik spreek wel een beetje Italiaans ja, genoeg om me te redden
Volgens www.wolframalpha.com pas om 20:56quote:
Ja de regel is volgens mij hoe zuidelijker hoe minder Engels he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, maar je moet mij ook geen huur- of arbeidscontract in het italiaans voorleggen hoor
Daar heb ik wel hulp bij nodig.
En gelukkig kon ik op mijn werk in Milaan altijd Engels spreken.
Die ken ik nog niet, maar ik vind de clip beter dan het nummer zelfquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:59 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja de regel is volgens mij hoe zuidelijker hoe minder Engels he?
Dit vond ik wel een leuke van Jovanotti, grote hit eerder dit jaar:
Die ga ik uitprinten en op de koelkast hangen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
Hoe bereid je een gezoute tomaat?
In 2 stappen ga ik het uitleggen.
1. Pak een tomaat
2. Doe er zout op
DONE.
Zou je de tomaat niet eerst opensnijden? Anders glijdt het zout er gewoon van af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
Hoe bereid je een gezoute tomaat?
In 2 stappen ga ik het uitleggen.
1. Pak een tomaat
2. Doe er zout op
DONE.
Scheeeeerp.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou je de tomaat niet eerst opensnijden? Anders glijdt het zout er gewoon van af.
Dus dat zijn dan drie stappen:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |