Je durfde niet meer op je oude account te komen omdat die weg is gepest?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Lol dit is niet mijn eerste account, stomme noob.
Nee omdat die perm ban heeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je durfde niet meer op je oude account te komen omdat die weg is gepest?
Op FOK! kom je met 2x sorry toch van een permban af?quote:
Kun je nagaan wat voor een kut user je eigenlijk bent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee omdat die perm ban heeft![]()
Jij moet het begrip FOK! nog goed leren denk ik.
Je UI, je ondertitel, je alles. En je hebt me zomaar omgeruild voor andere chickies.quote:
Eigenlijk niet, gezien jij niet eens weet waar die gebannen voor was, kijk hoe noob je bentquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor een kut user je eigenlijk bent.
Ik ga mij niet verdiepen in users zoals jij, die zijn het niet waard.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:11 schreef Nectar het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, gezien jij niet eens weet waar die gebannen voor was, kijk hoe noob je bent.
Hij had toch maar 100 posts ofzo XD die dimens is dom ik trick die gozerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Op FOK! kom je met 2x sorry toch van een permban af?
Old gif is old.quote:
Goeie comeback, damn!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga mij niet verdiepen in users zoals jij, die zijn het niet waard.
IKSDEEJ XDquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hij had toch maar 100 posts ofzo XD die dimens is dom ik trick die gozer
Het spijt mequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:11 schreef coban het volgende:
[..]
Je UI, je ondertitel, je alles. En je hebt me zomaar omgeruild voor andere chickies.
HOI VOOR DE REST(maar ik ga wel proberen af te kicken ja)
En hoi rezania als je dit leest!
Ga niet rascistisch doen kneusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
IKSDEEJ XD
En dan mij een noob noemen, doe normaal man.
Nee niks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik deel mijn liefde nu met iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |