dat hebben Pino en ik graag gedaanquote:
maar we hebben nog helemaal niet gemeet!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef Pino112 het volgende:
Zo, meetingbanner maar uit OP gehaald.
Was gister toch joh! Jij had dus duidelijk te veel op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar we hebben nog helemaal niet gemeet!
vandaar dat ik zo moeilijk loop!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:56 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Was gister toch joh! Jij had dus duidelijk te veel op.
jij altijd met je grote snavel!quote:
Bert is de vaste vervanger, maar dat zal vandaag niet gebeurenquote:
twitter:stubru twitterde op vrijdag 19-08-2011 om 18:10:11Binnen 5 minuten, precies om 18u15, houden we een minuut radiostilte ter nagedachtenis van de slachtoffers van Pukkelpop reageer retweet
Ditquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:37 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Op m'n netvlies gebrand, voor eeuwig.
Ik word een beetje moe van hun geLLul dezer dagen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:55 schreef 3rdRock het volgende:
veenstra, verschuren en tjibbe gaan zo los lees ik op twittert
en ik ben NIET uitgenodigd???quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van hun geLLul dezer dagen.![]()
Ach, kan mij 't ook schelen, ik hou m'n feestje vanavond crazyzininjeweetz.
daar treedt young and the giants vanavond op geloof ik. bij het dok-podium ofzo.quote:
Schijtemarijn niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:55 schreef 3rdRock het volgende:
veenstra, verschuren en tjibbe gaan zo los lees ik op twittert
lekker! appeltaart graagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef Cee het volgende:
[..]Oeps sorry! Ik stuur wel een taartje op.
nee, die mag The wombats op het 3onstagepodium aankondigenquote:
mooi zo, sluit haar maar meteen op in zo'n zeecontainerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die mag The wombats op het 3onstagepodium aankondigen
ach joh, houd je bek!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:10 schreef themauster het volgende:
Het is vrijdag mensen en mooi weer wees eens wat liever voor elkaar en voor Roosmarijn
Nou wat een liefde weerquote:
grapje schat. ga jijm aar lekker feestenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou wat een liefde weerIk ga wel weer eenzaam in een hoekje mijn eigen feestje vieren
Hij kon wel rechtstreeks uit een boyband komenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:12 schreef alors het volgende:
Graag beeld bij Graffiti 6...
[ afbeelding ]
Broertje van Scofield ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:12 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
haters gonna hatequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij kon wel rechtstreeks uit een boyband komen
die is best jummiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:12 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi setje heeft ze aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:19 schreef minthy het volgende:
[..]
die is best jummie![]()
En gekleed, kunnen de heren hier een voorbeeld aan nemen met al die blote vrouwen die gepost worden
M'n ogen! Haal. Het. Weg. Of duw het terug de zee in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mooi setje heeft ze aan.
[ afbeelding ]
kleedt mooi slank af!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mooi setje heeft ze aan.
[ afbeelding ]
Heldtwitter:JanMulderDwdd twitterde op vrijdag 19-08-2011 om 18:44:15De Jager en Rutte.Goeie act. Oh Cherso voor volwassenen, maar dan dommer. Kan ons fenomenale duo geen vast tijdstip op de tv krijgen? reageer retweet
Volledig sopbaar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:46 schreef alors het volgende:
Noah and The Wale krijgt van mij een seal of approvalEn de zangert al helemaal
mooie jongenquote:
Wist toen nog niet dat er ook een internet stream wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
ah had ik vanmiddag live al gehoord, was mooie uitvoering
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutnieuws over Jochem Myjer.
hoop niet dat het kwaadaardig is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Me neither.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hoop niet dat het kwaadaardig is.
Hoor het ook net ja..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prehistorie... Laat maarquote:
Oh en Falco en Vanessa Paradis zeggen je zeker ook niets?quote:
Nee, zullen ook wel fossielen zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh en Falco en Vanessa Paradis zeggen je zeker ook niets?![]()
Ik weet het antwoord eigenlijk al wel, ik word nu echt oud en bejaard...
Ingesteend en alquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Nee, zullen ook wel fossielen zijn.
Trustuh!!quote:
Giel moest een vent aankondigen die met de baywatch tune opkwam.quote:
Ja maar bedoel net voor dat giel daar weg ging.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Giel moest een vent aankondigen die met de baywatch tune opkwam.
Begin van text was iets met "smile"quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja maar bedoel net voor dat giel daar weg ging.
Heel die tent ging springen op dat ene nummer.
tududu tududu TUUT TUUT tudu etc
Liquido - Narcotic?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Begin van text was iets met "smile"
"blazing with a smile" ofzo
Krijg het niet uit mijn hoofd, hellup
boef en de gelogeerde aapquote:
Jep, diep triest is dat, zulke gasten mogen ze van mij aan de schandpaal nagelen en met afgekeurde tomaten bekogelen, waarna ze in vier stukken getrokken wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 07:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Frank: "Dat is toch ook om overheen te schijten zeg"
Mustafa: "Ik had het niet beter kunnen verwoorden"
Ging over de leeggeroofde Pukkelpop tentjes die er nog stonden. Mensen mochten hun spullen ophalen, maar het meeste blijkt gestolen te zijn.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 07:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jep, diep triest is dat, zulke gasten mogen ze van mij aan de schandpaal nagelen en met afgekeurde tomaten bekogelen, waarna ze in vier stukken getrokken worden
Sommige mensen mogen van mij best sterven jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 07:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]doodsverwensing
Geintje, dat soort gasten zijn echt zum KotzenDat meisje op de radio had alleen nog maar een paar broeken teruggevonden, hoe treurig...
twitter:
http://www.broadcastmagaz(...)-digitale-kabel.htmlquote:De digitale radiothemakanalen van de publieke omroep zijn vanaf 1 september niet meer via de digitale kabel maar alleen nog via internet te beluisteren. De verspreiding van de radio-themakanalen via de digitale kabel was vorig jaar gestart als distributie-experiment. Dit meldt Radiofreak.
Na dat jaar is geëvalueerd of het experiment voldoende aansluit bij het mediagedrag van de luisteraar. Hieruit bleek dat luisteraars op dit moment nog onvoldoende gebruik maken van de digitale kabel. Dit heeft er toe geleid dat de verspreiding van de radiothemakanalen via digitale kabel binnenkort niet wordt voortgezet.
De digitale radiothemakanalen die bijvoorbeeld UPC nu doorgeeft zijn: Radio 2 Liedkunst, Radio 2 In Concert, Radio 2 Sterren.nl, 3FM Serious Talent, 3FM Live, 3FM Mega Top 50, 3FM Alternative, Radio 4 Musica Religiosa, Radio 4 Eigentijds, Radio 4 Jong Klasssiek, Radio 6 Jazz Jong en FunX Hip-Hop.
Da's jammer. En komt de bekendheid natuurlijk niet ten goedequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:26 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.broadcastmagaz(...)-digitale-kabel.html
*schopt Allrounder naar VBL*quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:44 schreef Allrounder het volgende:
Belangrijkere dingen nu mensen, Arsenal - Liverpool.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:44 schreef Allrounder het volgende:
Belangrijkere dingen nu mensen, Arsenal - Liverpool.
EK Hockey wordt pas interessant vanaf de kwart/ halve finalesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Verder ook nog EK Hockey(NL - Azerbijan 8-0) en EK Dressuur met de GPspeciaal. Kijken of Totilas faalt
.
Halve finale. Kwart is er nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:48 schreef Allrounder het volgende:
[..]
EK Hockey wordt pas interessant vanaf de kwart/ halve finales.
ik had al zo'n vermoeden dat "HOC" niet zou bestaanquote:
das ook wel weer zo!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:53 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Wij houden de boel tenminste een beetje levendig.
Wij hebben gewoon een sociaal leven waardoor we er niet zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:53 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Wij houden de boel tenminste een beetje levendig.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een sociaal leven waardoor we er niet zijn.
ja man, drukdrukdrukquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een sociaal leven waardoor we er niet zijn.
volgens mij heb ik ooit nog ee ncd bij de schrijver van dat artikel gekocht!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:17 schreef hole1988 het volgende:
http://lowlands.vpro.nl/2(...)DB96D94618E5C14.html
heb er nog even aan gedacht om naar dat Kamper Stripspektakel te gaan, maar kwam een beetje slecht uitquote:
Ik zat al helemaal klaar voor pittige beelden, viel tegen... Stomme Nederlandse taal met z'n dubbele betekenissenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb er nog even aan gedacht om naar dat Kamper Stripspektakel te gaan, maar kwam een beetje slecht uit
het lijkt me nog steeds prachtig om iemand te horen zeggen: "I bring my money to the couch"quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zat al helemaal klaar voor pittige beelden, viel tegen... Stomme Nederlandse taal met z'n dubbele betekenissen![]()
Als ik op vrouwen had gevallen dan was ze m'n prooiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het lijkt me nog steeds prachtig om iemand te horen zeggen: "I bring my money to the couch"![]()
![]()
en kamper stripspektakel, ik denk dan toch aan.....deborah (van zanger rinus) zonder kleren
Zeiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik op vrouwen had gevallen dan was zei m'n prooi![]()
+1quote:
Al geeddit, zit op mobiel, letter teveel!!quote:
idd! ik zou er maar eens mee stoppen als ik jou wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Al geeddit, zit op mobiel, letter teveel!!
En de trema op de e lukt me ook niet, wat een falerd ben ik ook
quote:
Hij is de beste Bart als hij op mute staatquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:21 schreef 3rdRock het volgende:
wie komt er na Timur eigenlijk? De beste Bart van NL?
twitter:atzedevrieze twitterde op zaterdag 20-08-2011 om 15:43:57The Handsome Poets was al de slechtste band van het festival, maar met die rapper van Chef Special erbij is het nog erger. #LL11 reageer retweet
arme jongen...hoop dat je nog wat vakantiedagen over hebtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:33 schreef borisz het volgende:
Nou mijn telefoon een fabrieksreset gegeven. Ik kon weinig meer met mijn Desire S. Kan ik weer opnieuw beginnen met angrybirds.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
rudy met de wandelmicrofoon!
\iemand enig idee wat rudy gaat doen als Roos definitief 3voor12 gaat doen? blijft hij zo af en toe nog eens te horen op 3fm?
wat mij betreft: oprotten met die dancetroep tussen annemieke en tiesto en daar Rudy neerzetten! niet dat dat gaat gebeuren, maar ik zou het prima vinden.quote:
Oprotten met Annemiekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat mij betreft: oprotten met die dancetroep tussen annemieke en tiesto en daar Rudy neerzetten! niet dat dat gaat gebeuren, maar ik zou het prima vinden.
nja, die mag wel voor de webcam, maar verder moet ze haar mond houdenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oprotten met Annemiek[ afbeelding ]
Liever nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, die mag wel voor de webcam , maar verder moet ze haar mond houdenrudy in de ochtend! iig nog een reden om zaterdagochtend en zondagochtend 3fm aan te zetten!
twitter:JeroenLatijn twitterde op zaterdag 20-08-2011 om 22:34:14Zojuist TV Oranje:wereldlied v Plork en de Aannemers, 'Jij daar in de radio'.Verdacht veel 3FM gezichten, hoofdrol @michielveenstra#ergleuk reageer retweet
Komt hij daar nu pas achterquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:JeroenLatijn twitterde op zaterdag 20-08-2011 om 22:34:14Zojuist TV Oranje:wereldlied v Plork en de Aannemers, 'Jij daar in de radio'.Verdacht veel 3FM gezichten, hoofdrol @michielveenstra#ergleuk reageer retweet
Kadhaffi zou gevlucht zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:34 schreef hole1988 het volgende:
De opstandelingen in Libië hebben de aanval ingezet op Tripoli.
dit is hem mensen de dag grap.quote:
aightquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:50 schreef themauster het volgende:
Straks dus weer campingradio met Giel
Tiidens SR10 heb ik haar van dichtbij gezien, beetje apart idd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Liever nietMager scharminkel en als ze lacht is ze echt lelijk
Niets morgenochtend, jij gaat uitslapenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:52 schreef Pino112 het volgende:
Ah, ik lees op 3VOOR12 dat Chef'Special best wel enorm baas was, vanochtend ofzo maar eens terugkijken..
Ik zei vanochtendquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Niets morgenochtend, jij gaat uitslapen
Kop nog vol??quote:
WTFquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Kop nog vol??![]()
Ik heb een geinig topic ontdekt (vrouw wil 1000kg wegen), vermaak ik me nog wel ff mee
Ik zag hem langskomen in AT, ik zag je er in posten jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Kop nog vol??![]()
Ik heb een geinig topic ontdekt (vrouw wil 1000kg wegen), vermaak ik me nog wel ff mee
Ik had er zin in vanavondquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag hem langskomen in AT, ik zag je er in posten ja.
Ouwehoeren natuurlijkquote:
Ja, inderdaad ja!quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaja!
In ieder geval, ik ga pitten. Trusten!![]()
twitter:
Ramen zojuist dicht getimmerd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:50 schreef Pino112 het volgende:
Maken jullie je ook klaar voor een lading pokkenweer?
Hier gaat toch niks vallenquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:50 schreef Pino112 het volgende:
Als ik de buienradar zie valt het hier wel mee vandaag.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:50 schreef Pino112 het volgende:
hier in den haag schijnt het zonnetje volop!quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:50 schreef Pino112 het volgende:
't Is hier bloedbenauwd, vanochtend nog blauwe lucht maar het is bewolkt geworden, de zon prikt er nog wel doorheen maar de wind trekt aan. Ik denk dat ik nu nog maar even naar m'n oma en opa sjees voordat de hel misschien losbarst.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:50 schreef Pino112 het volgende:
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Schrok me rot, ben als de dood voor onweerquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:50 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Schrok me rot, ben als de dood voor onweer![]()
Zou toch pas later op de dag komen? Bahbahbah
Ja dan wordt hij nog kutterquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:07 schreef Pino112 het volgende:
Echt, als je humeur kut is, ga Klusjesmannen kijken.
hallo Ceesteres!quote:
Mysteryland komt nog.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:00 schreef themauster het volgende:
Was dit trouwens het laatste festival waar 3FM dit jaar bij was? Of zijn ze nu klaar met belastinggeld verspillen?
ah 3fm heeft het schuifje ook ontdektquote:
neuh, ik vind het zo wel primaquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:12 schreef alors het volgende:
[..]
ah 3fm heeft het schuifje ook ontdektals je Lowlands wilt volgen kun je beter 101 opzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |