EK Hockey wordt pas interessant vanaf de kwart/ halve finalesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Verder ook nog EK Hockey(NL - Azerbijan 8-0) en EK Dressuur met de GPspeciaal. Kijken of Totilas faalt
.
Halve finale. Kwart is er nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:48 schreef Allrounder het volgende:
[..]
EK Hockey wordt pas interessant vanaf de kwart/ halve finales.
ik had al zo'n vermoeden dat "HOC" niet zou bestaanquote:
das ook wel weer zo!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:53 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Wij houden de boel tenminste een beetje levendig.
Wij hebben gewoon een sociaal leven waardoor we er niet zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:53 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Wij houden de boel tenminste een beetje levendig.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een sociaal leven waardoor we er niet zijn.
ja man, drukdrukdrukquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een sociaal leven waardoor we er niet zijn.
volgens mij heb ik ooit nog ee ncd bij de schrijver van dat artikel gekocht!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:17 schreef hole1988 het volgende:
http://lowlands.vpro.nl/2(...)DB96D94618E5C14.html
heb er nog even aan gedacht om naar dat Kamper Stripspektakel te gaan, maar kwam een beetje slecht uitquote:
Ik zat al helemaal klaar voor pittige beelden, viel tegen... Stomme Nederlandse taal met z'n dubbele betekenissenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb er nog even aan gedacht om naar dat Kamper Stripspektakel te gaan, maar kwam een beetje slecht uit
het lijkt me nog steeds prachtig om iemand te horen zeggen: "I bring my money to the couch"quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zat al helemaal klaar voor pittige beelden, viel tegen... Stomme Nederlandse taal met z'n dubbele betekenissen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |