Al geeddit, zit op mobiel, letter teveel!!quote:
idd! ik zou er maar eens mee stoppen als ik jou wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Al geeddit, zit op mobiel, letter teveel!!
En de trema op de e lukt me ook niet, wat een falerd ben ik ook
quote:
Hij is de beste Bart als hij op mute staatquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:21 schreef 3rdRock het volgende:
wie komt er na Timur eigenlijk? De beste Bart van NL?
twitter:atzedevrieze twitterde op zaterdag 20-08-2011 om 15:43:57The Handsome Poets was al de slechtste band van het festival, maar met die rapper van Chef Special erbij is het nog erger. #LL11 reageer retweet
arme jongen...hoop dat je nog wat vakantiedagen over hebtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:33 schreef borisz het volgende:
Nou mijn telefoon een fabrieksreset gegeven. Ik kon weinig meer met mijn Desire S. Kan ik weer opnieuw beginnen met angrybirds.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
rudy met de wandelmicrofoon!
\iemand enig idee wat rudy gaat doen als Roos definitief 3voor12 gaat doen? blijft hij zo af en toe nog eens te horen op 3fm?
wat mij betreft: oprotten met die dancetroep tussen annemieke en tiesto en daar Rudy neerzetten! niet dat dat gaat gebeuren, maar ik zou het prima vinden.quote:
Oprotten met Annemiekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat mij betreft: oprotten met die dancetroep tussen annemieke en tiesto en daar Rudy neerzetten! niet dat dat gaat gebeuren, maar ik zou het prima vinden.
nja, die mag wel voor de webcam, maar verder moet ze haar mond houdenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oprotten met Annemiek[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |