Ik hoop het.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
rudy met de wandelmicrofoon!
\iemand enig idee wat rudy gaat doen als Roos definitief 3voor12 gaat doen? blijft hij zo af en toe nog eens te horen op 3fm?
wat mij betreft: oprotten met die dancetroep tussen annemieke en tiesto en daar Rudy neerzetten! niet dat dat gaat gebeuren, maar ik zou het prima vinden.quote:
Oprotten met Annemiekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat mij betreft: oprotten met die dancetroep tussen annemieke en tiesto en daar Rudy neerzetten! niet dat dat gaat gebeuren, maar ik zou het prima vinden.
nja, die mag wel voor de webcam, maar verder moet ze haar mond houdenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oprotten met Annemiek[ afbeelding ]
Liever nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, die mag wel voor de webcam , maar verder moet ze haar mond houdenrudy in de ochtend! iig nog een reden om zaterdagochtend en zondagochtend 3fm aan te zetten!
twitter:JeroenLatijn twitterde op zaterdag 20-08-2011 om 22:34:14Zojuist TV Oranje:wereldlied v Plork en de Aannemers, 'Jij daar in de radio'.Verdacht veel 3FM gezichten, hoofdrol @michielveenstra#ergleuk reageer retweet
Komt hij daar nu pas achterquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:JeroenLatijn twitterde op zaterdag 20-08-2011 om 22:34:14Zojuist TV Oranje:wereldlied v Plork en de Aannemers, 'Jij daar in de radio'.Verdacht veel 3FM gezichten, hoofdrol @michielveenstra#ergleuk reageer retweet
Kadhaffi zou gevlucht zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:34 schreef hole1988 het volgende:
De opstandelingen in Libië hebben de aanval ingezet op Tripoli.
dit is hem mensen de dag grap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |