Prehistorie... Laat maarquote:
Oh en Falco en Vanessa Paradis zeggen je zeker ook niets?quote:
Nee, zullen ook wel fossielen zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh en Falco en Vanessa Paradis zeggen je zeker ook niets?![]()
Ik weet het antwoord eigenlijk al wel, ik word nu echt oud en bejaard...
Ingesteend en alquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Nee, zullen ook wel fossielen zijn.
Trustuh!!quote:
Giel moest een vent aankondigen die met de baywatch tune opkwam.quote:
Ja maar bedoel net voor dat giel daar weg ging.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Giel moest een vent aankondigen die met de baywatch tune opkwam.
Begin van text was iets met "smile"quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja maar bedoel net voor dat giel daar weg ging.
Heel die tent ging springen op dat ene nummer.
tududu tududu TUUT TUUT tudu etc
Liquido - Narcotic?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Begin van text was iets met "smile"
"blazing with a smile" ofzo
Krijg het niet uit mijn hoofd, hellup
boef en de gelogeerde aapquote:
Jep, diep triest is dat, zulke gasten mogen ze van mij aan de schandpaal nagelen en met afgekeurde tomaten bekogelen, waarna ze in vier stukken getrokken wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 07:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Frank: "Dat is toch ook om overheen te schijten zeg"
Mustafa: "Ik had het niet beter kunnen verwoorden"
Ging over de leeggeroofde Pukkelpop tentjes die er nog stonden. Mensen mochten hun spullen ophalen, maar het meeste blijkt gestolen te zijn.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 07:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jep, diep triest is dat, zulke gasten mogen ze van mij aan de schandpaal nagelen en met afgekeurde tomaten bekogelen, waarna ze in vier stukken getrokken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |