7%NLFOK werkte de laatste keer nog wel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:16 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat klopt ze hebben veel kortingscodes ongeldig gemaakt voor oa de categorie tablets.
die zijn tof zeg!quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:11 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
kan niet kiezen tussen:
Great white shark black
Bull shark black
Bull shark red
Wie van jullie heeft er een?
Toen begon het al te kriebelen...quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, maar zou dan voor de looks én kwaliteit gaan dan ook (en niet óf/of).
Maar zoals je al zei, smaken verschillen.
Deze lijken trouwens ook erg gaaf...
http://shop.ebay.com/i.ht(...)sop=15&_stpos=&gbr=1
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:50 schreef shiznuts het volgende:
Kutje... kom ik net thuis van werken, postbode gemist. Was waarschijnlijk óf m'n horlogebandpintool of de horloge zelf (Ebay: Shark LED watch).Nou ja, morgen maar eens zien dan.
[..]
Toen was het dan zo ver...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Was het horloge.Helemaal cool! Nu heb ik alleen ook die pinadjuster nodig.
Korte impressie:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Er zijn meerdere shops op eBay die ze verkopen. Japans MOVT-werkje met LED tijdweergave achter de backplate.
› http://www.ebay.com.au/it(...)-WATCH-/180636344746
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ringt draait. De 'gesp' zit met een extra 'secure lock' die je eroverheen klikt nadat je hem al gesloten hebt. Op de analoge tijdinstelknop is de haai verwerkt. Het enige is dat de hele achterplaat mee lijkt te bewegen als je die knop aantrekt. Voor nog geen ¤15,- zeker wel in orde in ieder geval. Qua bouw een stuk beter weer dan wat ik had (Curren 8056). En al helemaal dan die Japanse MOVT V6 van Ebay die z'n secondewijzer verloor en waarvan de lak van de draaiknop vervaagde.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]Mijn alternatieve voorkeur:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ringt [quote]Op donderdag 11 augustus 2011 19:15 schreef shiznuts het volgende:
Dat kaartje dat erbij zit heeft de (exacte) vorm van een bankpasje (let wel: lage hoek van voren, dus wat dichterbij de camera zit wordt groter weergegeven dan iets vers). Hij is ong qua omtrek gelijk aan de Curren, misschien een milimeter groter. De verhouding tot m'n Seiko is dan alweer wat duidelijker. Het verschil zit 'em echter voornamelijk in de dikte (hoogte) omdat er natuurlijk het nodige in zit verwerkt vanwege de LED-achtergrond en functies. Ik heb best dunne polsjes. Zo los erom ziet 'ie er niet zo gigantisch uit hoor, valt echt mee.Misschien een dezer dagen mijn pintool binnen, kan ik 'em kortwieken zodat 'ie past.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:30 schreef shiznuts het volgende:
Die vond ik weer niks. Veel te 'bulky' en 'non-standard' voor mijn smaak.
Dan eerder deze: http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item2c5e88ac96
[..]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ik heb dit ook gehad ding werkte gewoon prima voor z'n 3 branduren met protected batterijen en in 1 keer plop..als ie nu aangaat kan je er gewoon inkijken omdat ie gewoon bijnnaa niet meer brand. Is al jaar geleden dus geen aandacht meer aan besteed maar kan ik wel weggooienquote:Op maandag 22 augustus 2011 08:21 schreef monkeybrain het volgende:
Krijgen we de komende weken bergen Smurfen producten?![]()
Mijn mega power zaklamp is al kapot![]()
Beetje vreemd, het licht ging ineens uit en daarna was het alleen maar heel zwak. Even gechecked of de protection van de accu's was ingeschakeld etc. etc. Daarna vloog ineens de tailcap knop naar binnen, deze is dus losgeschoten.
Nu weet ik dus niet of de tailcap het probleem is of dat het boeltje is gefrituurd door de hitte. Langer dan 15 minuten op HIGH gaat niet lukken of je hand kan naar Beverwijk. Op MEDIUM 25 minuten, tijdens deze test ging het boeltje dus kapot.
Misschien maar op zoek naar een wat minder krachtig model dat bruikbaar is in de praktijk![]()
Ik zat nog te twijfelen, fenix tk41 of een goedkope Chinese... Ik had beter moeten weten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:28 schreef kloink het volgende:
[..]
Ik heb dit ook gehad ding werkte gewoon prima voor z'n 3 branduren met protected batterijen en in 1 keer plop..als ie nu aangaat kan je er gewoon inkijken omdat ie gewoon bijnnaa niet meer brand. Is al jaar geleden dus geen aandacht meer aan besteed maar kan ik wel weggooien
Wat heb je gekochtquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:30 schreef nathan3020 het volgende:
Eindelijk mijn pakketje binnenZo maar even openmaken.
Dat klopt jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jack heeft nu lighttake onder zijn hoede ofniet?
Daarvoor was het dealperfect en popbuying?
Top, dankje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:44 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat klopt ja
Hij heeft naast Lightake ook Zarmark (Taobao order site)
don't do it. wat een prullen. alleen maar ergernis. ze zijn misschien wel degelijk maar werken gewoon niet (ik vergelijk t met t bedieningsgemak van een officieel androidtoestel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:46 schreef Byte_Me het volgende:
Heeft er iemand ervaring met chinese android toestellen? Voor zo'n 120 euro heb je iets met capacitief scherm, multitouch, 800x400+ resolutie, wifi, GPS, quadband, etc. Alleen lijkt 3G er lang niet altijd op te zitten. Maar hoe degelijk zijn zulke toestellen? want garantie heb je natuurlijk weinig aan als je je telefoon naar azie moet sturen.
zoiets
en dan nog niet eens gesproken over de accu duur van die dingen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:10 schreef mcwops het volgende:
[..]
don't do it. wat een prullen. alleen maar ergernis. ze zijn misschien wel degelijk maar werken gewoon niet (ik vergelijk t met t bedieningsgemak van een officieel androidtoestel.
jack heeft zarmark niet.. hij is alleen een manager en het aanspreek punt ofzo, vertelde me hij laatst.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:44 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat klopt ja
Hij heeft naast Lightake ook Zarmark (Taobao order site)
Ja, Jack is maar een speelpop, maar dat was hij ook al bij dp,popquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
jack heeft zarmark niet.. hij is alleen een manager en het aanspreek punt ofzo, vertelde me hij laatst.
ook regelde hij altijd Taobao orders af( bij hem kon je mooi onderhandelen) maar dat doet hij tegen woordig niet meer.
je móet nu contact zoeken met jelly, want die heeft het baantje van kyle weer overgenomen.....
snap je t nog? :p
Ik had dus 2x 80mm fan besteld waarvan er 1 defect was, heb ik refund voor beide gekregen... ook goed natuurlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:42 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Geregeld krijg refund voor de defecte fanBIC
Hopen dat DX mijn refund ook beetje snel over maakt.. iets betellen wat niet op vooorraad is altijd hopeloos bij DealExtreme.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:46 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Ik had dus 2x 80mm fan besteld waarvan er 1 defect was, heb ik refund voor beide gekregen... ook goed natuurlijk.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef thecuriousone het volgende:
Ik heb het UK warehouse van DX eens 'getest'.
Vorige week woensdag om 14u20 deze camera besteld.
Gisteren stond ie nog op 'packaging', dus ik dacht dat het weer wel eventjes ging duren. Maar...deze ochtend stond de postbode met het pak aan de deur!
Een uur later een mail van DX met het bericht dat het pak verzonden was (en een tracking nummer)![]()
Dit is mijn eerste DX pakketje dat er niet uitziet alsof er 2 vrachtwagen over zijn gereden.
Ik denk dat ik hem in m'n brievenbus ga monteren, zodat ik op het werk kan zien of er pakjes zijn aangekomen
Ja, twee paarquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:21 schreef Helly het volgende:
Hebben jullie die Brainwavz Alpha van die actie van MP4nation in juni eigenlijk al ontvangen?
Ah nee, krijgen we straks weer allemaal mensjes die dat ding bestellen en verwachten er office en zo mee te kunnen draaien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:25 schreef mcwops het volgende:
in de uitverkoop7" windows ce http://tinyurl.com/43hgqah
Yes klopt, Jelly en toen ik mijn bestelling had betaald kwam er ook ineens een Karen aan bod :pquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
jack heeft zarmark niet.. hij is alleen een manager en het aanspreek punt ofzo, vertelde me hij laatst.
ook regelde hij altijd Taobao orders af( bij hem kon je mooi onderhandelen) maar dat doet hij tegen woordig niet meer.
je móet nu contact zoeken met jelly, want die heeft het baantje van kyle weer overgenomen.....
snap je t nog? :p
Hmm, dan is er bij mij toch was mis gegaan denk ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, twee paar(en met mij een heel aantal anderen)
quote:Your order has been updated to the following status:
New status: Your parcel weight in grams
Dus jij gereageerd: Karen: Tits or GTFO?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Yes klopt, Jelly en toen ik mijn bestelling had betaald kwam er ook ineens een Karen aan bod :p
quote:Your order has been updated to the following status:
New status: We don't know what the fuck were doing but at least we're all high as a kite over here @ HongKong post.
Offtopic maar moet het even delen. Koop een HP touchpad. Ze zijn in de VS driekwart in prijs gedaald. Nu 102usd bij barnes&noble. Deze laten forwarden via borderlinx. Kom je ong uit op 120¤ per tablet. Hier zijn ze ong 500. En er is al een groep dat bezig is om android 2.3 te porten naar dit apparaat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:46 schreef Byte_Me het volgende:
Heeft er iemand ervaring met chinese android toestellen? Voor zo'n 120 euro heb je iets met capacitief scherm, multitouch, 800x400+ resolutie, wifi, GPS, quadband, etc. Alleen lijkt 3G er lang niet altijd op te zitten. Maar hoe degelijk zijn zulke toestellen? want garantie heb je natuurlijk weinig aan als je je telefoon naar azie moet sturen.
zoiets
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
en dan nog niet eens gesproken over de accu duur van die dingen...
een normale/officiële Android tel gaat bij redelijk gebruik net een dag mee..
deze dingen miss nog geen 4 uur!
Laat me raden... nog nooit een Chinese mobiel gekocht maar wel al een mening hebben? Of eentje voor 50 euro gekocht, wat wel een prul moet zijn? Ik heb rond de 10 Chinese telefoons gekocht, varierend van 60 euro tot 160 euro, met chinese OS, Android OS en Windows Mobile OS. Met de Android telefoons is helemaal niets mis, 95% van deze heeft sowieso al geen bugs o.i.d.. De telefoons met een Chinese OS zijn vaak wat minder, veel bugs, dingen die niet werken etc., deze zou ik dus zeker niet aanbevelen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:10 schreef mcwops het volgende:
[..]
don't do it. wat een prullen. alleen maar ergernis. ze zijn misschien wel degelijk maar werken gewoon niet (ik vergelijk t met t bedieningsgemak van een officieel androidtoestel.
Doe dat. Als je druk op je blaas voelt, ff naar de wc gaan!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:21 schreef Repeating het volgende:
Hongkongpost zegt dat me pakketje (1 horloge) 4 augustus is verzonden. Echter nog niets ontvangen. ff mailen?
die had ik idd ook wel willen bestellen, maar die waren gisteren al uitverkocht onlinequote:Op maandag 22 augustus 2011 14:59 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Offtopic maar moet het even delen. Koop een HP touchpad. Ze zijn in de VS driekwart in prijs gedaald. Nu 102usd bij barnes&noble. Deze laten forwarden via borderlinx. Kom je ong uit op 120¤ per tablet. Hier zijn ze ong 500. En er is al een groep dat bezig is om android 2.3 te porten naar dit apparaat.
Ooops dacht dat je met android toestel - een tablet bedoelde
Bij de opvolger van PB, Lightake genaamd.. en leer is zoeken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:41 schreef Berend. het volgende:
Waar zijn de Kanon MD-52 nog goedkoop te krijgen? Popbuying is dicht dus ja :p
net nadat ik mijn bericht had gepost had ik er 3 besteld. Ze zijn er waarschijnlijk weerquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
die had ik idd ook wel willen bestellen, maar die waren gisteren al uitverkocht online
Hier wel ervaring met chinese androids, en zoals ik al zei mijn oordeel is gewoon dat het product niet kan tippen aan budget smartphones van bekende merken hier in NL.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:04 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
[..]
Laat me raden... nog nooit een Chinese mobiel gekocht maar wel al een mening hebben? Of eentje voor 50 euro gekocht, wat wel een prul moet zijn? Ik heb rond de 10 Chinese telefoons gekocht, varierend van 60 euro tot 160 euro, met chinese OS, Android OS en Windows Mobile OS. Met de Android telefoons is helemaal niets mis, 95% van deze heeft sowieso al geen bugs o.i.d.. De telefoons met een Chinese OS zijn vaak wat minder, veel bugs, dingen die niet werken etc., deze zou ik dus zeker niet aanbevelen.
En een accu die 4 uur volhoud? Ik heb nooit een telefoon gehad die het minder dan een dag uithield! Met mijn laatste Android toestel kon ik nét een dag mee doen. (Maar wel flink Whatsappen, twitteren, sms'en en spelletjes spelen) Dit is vergelijkbaar met toestellen die je hier kunt kopen, die gaan voor zover ik weet ook maar één dag mee. Mijn vader heb ik een tijdje geleden ook een Chinese telefoon gekocht (HTC Desire replica dingetje), zijn accu houd minimaal 2 dagen bij intensief gebruik! Daar kunnen de meeste EU telefoontjes niet aan tippen.
Als je een chinese telefoon koopt zou ik je wel adviseren eerst goed onderzoek te doen: youtube filmpjes bekijken, reviews lezen etc. Er zitten namelijk ook genoeg prullen tussen.
EDIT: En die telefoon die hierboven staat (A1000) heeft een resolutie van 480x800 en een processorsnelheid van 416MHz, dat kan nooit goed gaan en dit ding zal dus om de haverklap vastlopen.
Fuck, ik was Lightake helemaal vergeten. Ik zat even aan Dealperfect > Popbuying te denken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bij de opvolger van PB, Lightake genaamd.. en leer is zoeken.
Je loopt hier inmiddels al wel zo lang mee dat je de op uit je hoofd kan kennen...
http://chinaprices.us?q=Kanen%20MD-52
dan doe mij er maar 1 ajb, want bij t afronden van de bestelling bij barnesNoble kwam er een foutmelding en waren ze ineens outofstockquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef alxzhu het volgende:
[..]
net nadat ik mijn bericht had gepost had ik er 3 besteld. Ze zijn er waarschijnlijk weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima ervaring met Wii motes van BIC, alleen dan met losse wiimotionplus modulesquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef Koen. het volgende:
Iemand ervaring met de Wii Controllers van BIC?
Maar is de dreambox een echte dreambox?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:12 schreef shhulp het volgende:
hmm als ik het niet hier mag vragen dan haal maar weg;
als ik bij Taobao een Dreambox bestel, is dit dan illegaal? aangezien je wel sateliet mag kijken..
Zijn prima alleen de goedkoopste werkt niet in combinatie met een retro controller (kwam ik pas achter toen ik hem thuis had). Stond wel de site van bic maar overheen gelezenquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef Koen. het volgende:
Iemand ervaring met de Wii Controllers van BIC?
Niet meer bij barnes and noble bestellen. Fnac.com heeft ze voor 99 euro. Het is goedkoper om ze van hier te bestellen. En ze zitten in Frankrijk, dus ook geen invoerkosten. Sorry voor de offtopicquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:30 schreef mcwops het volgende:
[..]
dan doe mij er maar 1 ajb, want bij t afronden van de bestelling bij barnesNoble kwam er een foutmelding en waren ze ineens outofstock
Volgens mij welquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:32 schreef Loll het volgende:
lijkt het nou zo of is de douane flink aan het openmaken de laatste tijd?
Toppie! Bedankt, heb er even een besteld.quote:Niet meer bij barnes and noble bestellen. Fnac.com heeft ze voor 99 euro. Het is goedkoper om ze van hier te bestellen. En ze zitten in Frankrijk, dus ook geen invoerkosten. Sorry voor de offtopic
Me to, vraag me af wat er van komen gaat.. hopefully wordt hij gewoon geleverd!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:17 schreef bergdani het volgende:
[..]
Toppie! Bedankt, heb er even een besteld.
die hebben gewoon een deal afgesloten met het postorder bedrijfquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:14 schreef CraHeX het volgende:
Trouwens, het lijkt alsof die webshops exponentieel stijgen! Elke nieuwe topic heeft er weer een!
En ook, Royal mail en mail uit de UK zijn natuurlijk veel duurder dan die van de HongKong Post, hoe komt het dan dat MyMemory komt met Free worldwide shipping en binnen 5 werkdagen in de EU? O_o
Gewoon shipping prijzen bij de productprijzen in berekenen, zoals ook álle chinese webshops doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:14 schreef CraHeX het volgende:
Trouwens, het lijkt alsof die webshops exponentieel stijgen! Elke nieuwe topic heeft er weer een!
En ook, Royal mail en mail uit de UK zijn natuurlijk veel duurder dan die van de HongKong Post, hoe komt het dan dat MyMemory komt met Free worldwide shipping en binnen 5 werkdagen in de EU? O_o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Nette emailquote:Downstar,
Thanks for your email, we are glad to hear that our service is welcomed and noticed by your forum. We’d like to be one of the website of your list.
Currently, mistertao.com is not ready to handle too many order since the customer team and delivery staff are not so strong. We need a few weeks to ramp up.
And more, we still have some bugs on our frontend, we want to wait for more weeks to send coupon code to you.
Obviously, we cannot grow up without your supporting. Your feedback encourages us to did it better. When MisterTao grows up a little, we will arrange to send a special coupon for fok.nl forum.
Thanks so much.
Bests
Sam Zheng
We are MisterTao.
dus als ik het goed begrijp, kan ik 1 hp touchpad kopen voor 99,90 ¤ ?!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:30 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Niet meer bij barnes and noble bestellen. Fnac.com heeft ze voor 99 euro. Het is goedkoper om ze van hier te bestellen. En ze zitten in Frankrijk, dus ook geen invoerkosten. Sorry voor de offtopic
De relevantie met "chiense webshops" ben ik even kwijt, maar daar komt het op neer. Ik heb er net ook een besteld, hopefully komt hij aan. 111 euro inc. shipping. Meer info hierover, begin een topic, of zoek naar een topic hierover! Die bestaat vast welquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:38 schreef shhulp het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp, kan ik 1 hp touchpad kopen voor 99,90 ¤ ?!
Las het op nu.nl, maar zijn die dingen niet allemaal allang uitverkocht? Welke shop heb jij hem gekocht?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef tokko1 het volgende:
[..]
De relevantie met "chiense webshops" ben ik even kwijt, maar daar komt het op neer. Ik heb er net ook een besteld, hopefully komt hij aan. 111 euro inc. shipping. Meer info hierover, begin een topic, of zoek naar een topic hierover! Die bestaat vast wel
Gaan wij lekker verder met Chinese spullen
koop denk ik toch liever een android.. 200 apps vindk niet bepaald veelquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Las het op nu.nl, maar zijn die dingen niet allemaal allang uitverkocht? Welke shop heb jij hem gekocht?
Er zijn mensen die al android erop hebben weten te ladenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:53 schreef shhulp het volgende:
[..]
koop denk ik toch liever een android.. 200 apps vindk niet bepaald veel(bron: review consumentenbond dochter)
Ook besteld om 23:15. kijken hoelang het duurtquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef thecuriousone het volgende:
Gisteren stond ie nog op 'packaging', dus ik dacht dat het weer wel eventjes ging duren. Maar...deze ochtend stond de postbode met het pak aan de deur!
Een uur later een mail van DX met het bericht dat het pak verzonden was (en een tracking nummer)![]()
Dit is mijn eerste DX pakketje dat er niet uitziet alsof er 2 vrachtwagen over zijn gereden.
Ik denk dat ik hem in m'n brievenbus ga monteren, zodat ik op het werk kan zien of er pakjes zijn aangekomen
Tof! Ik wist nog helemaal niet dat ze nu magazijnen in de US en UK hebben!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef thecuriousone het volgende:
En bij BIC:quote:The package will be delayed 2 ~ 3 days to ship during the period of warehouse expending. If all your products were in P3 status and not shipped, just to be patient, Thanks.
Ik meende dat BIC altijd meerdere warehouses had (via support gehoord). Klinkt niet heel gek dat ze nu 1 grotere loods hebben met Meneer Tao erbijquote:BuyinCoins is in the process of moving warehouse and the order will be delayed about 3-4 days to dispatch. We are sorry for any inconvenience. Please feel free to contact us if you have any further question.
¤109,- hier, van Amazon.co.uk (16GB Wifi, incl. Standard shipping), bij HP zelf.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef tokko1 het volgende:
[..]
De relevantie met "chiense webshops" ben ik even kwijt, maar daar komt het op neer. Ik heb er net ook een besteld, hopefully komt hij aan. 111 euro inc. shipping. Meer info hierover, begin een topic, of zoek naar een topic hierover! Die bestaat vast wel
Gaan wij lekker verder met Chinese spullen
Gisteren tracking code gekregen, maar hij is nog niet trackable.. dus ook gister pas verzondenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Iemand die Beta's van Brainwavz al met een korte impressie voor ons?
Bij mij deed hij ook al moeilijk, mogelijk expired.. mailtje achteraan gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:43 schreef W00fer het volgende:
De code van 7%NLFOK werkt niet meer op BIC?
Dus douane controleert idd strengerquote:Due to heightened aviation security
measures taken by Europe, United States. All air mail services from Hong
Kong will be delay. Item may take 7-30 working days to arrive to you. Thanks
for your understanding.
Je begrijpt dat ze dat erin zetten om gezeur over leverduur te voorkomen, en dat het dus gewoon bullshit is?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:49 schreef ElmoFan het volgende:
ik kreeg net een bericht van ebay dat mijn bestelling is verzonedn, maar dit vond ik wel even eht posten waard:
[..]
Dus douane controleert idd strenger
Ik wil best geloven dat ze strenger controleren als ik het op tweakers lees enz.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ze dat erin zetten om gezeur over leverduur te voorkomen, en dat het dus gewoon bullshit is?
Heightened Aviation Security Measures heeft geen bal te maken met Customs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:54 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat ze strenger controleren als ik het op tweakers lees enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Europa-nu.nl
Die van fnac.com? Die is al uitverkocht, zie fnac.com.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:47 schreef MagischMannetje het volgende:
Iemand nog link van die Touchpad!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Serieus ja? ik heb er nog nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef sharpshooter85 het volgende:
Weer pakketje tegengehouden. Begint enigzins vervelend te worden.
Nee, niet eens. pakketje van zo'n 20 cm denk ik. Totaal niet zwaar aangezien het product van plastic is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Serieus ja? ik heb er nog nooit last van gehad.
Of koop je altijd grote producten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |