¤109,- hier, van Amazon.co.uk (16GB Wifi, incl. Standard shipping), bij HP zelf.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef tokko1 het volgende:
[..]
De relevantie met "chiense webshops" ben ik even kwijt, maar daar komt het op neer. Ik heb er net ook een besteld, hopefully komt hij aan. 111 euro inc. shipping. Meer info hierover, begin een topic, of zoek naar een topic hierover! Die bestaat vast wel
Gaan wij lekker verder met Chinese spullen
Gisteren tracking code gekregen, maar hij is nog niet trackable.. dus ook gister pas verzondenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Iemand die Beta's van Brainwavz al met een korte impressie voor ons?
Bij mij deed hij ook al moeilijk, mogelijk expired.. mailtje achteraan gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:43 schreef W00fer het volgende:
De code van 7%NLFOK werkt niet meer op BIC?
Dus douane controleert idd strengerquote:Due to heightened aviation security
measures taken by Europe, United States. All air mail services from Hong
Kong will be delay. Item may take 7-30 working days to arrive to you. Thanks
for your understanding.
Je begrijpt dat ze dat erin zetten om gezeur over leverduur te voorkomen, en dat het dus gewoon bullshit is?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:49 schreef ElmoFan het volgende:
ik kreeg net een bericht van ebay dat mijn bestelling is verzonedn, maar dit vond ik wel even eht posten waard:
[..]
Dus douane controleert idd strenger
Ik wil best geloven dat ze strenger controleren als ik het op tweakers lees enz.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ze dat erin zetten om gezeur over leverduur te voorkomen, en dat het dus gewoon bullshit is?
Heightened Aviation Security Measures heeft geen bal te maken met Customs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:54 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat ze strenger controleren als ik het op tweakers lees enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Europa-nu.nl
Die van fnac.com? Die is al uitverkocht, zie fnac.com.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:47 schreef MagischMannetje het volgende:
Iemand nog link van die Touchpad!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Serieus ja? ik heb er nog nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef sharpshooter85 het volgende:
Weer pakketje tegengehouden. Begint enigzins vervelend te worden.
Nee, niet eens. pakketje van zo'n 20 cm denk ik. Totaal niet zwaar aangezien het product van plastic is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Serieus ja? ik heb er nog nooit last van gehad.
Of koop je altijd grote producten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |