Ook besteld om 23:15. kijken hoelang het duurtquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef thecuriousone het volgende:
Ik heb het UK warehouse van DX eens 'getest'.
Vorige week woensdag om 14u20 deze camera besteld.
Gisteren stond ie nog op 'packaging', dus ik dacht dat het weer wel eventjes ging duren. Maar...deze ochtend stond de postbode met het pak aan de deur!
Een uur later een mail van DX met het bericht dat het pak verzonden was (en een tracking nummer)![]()
Dit is mijn eerste DX pakketje dat er niet uitziet alsof er 2 vrachtwagen over zijn gereden.
Ik denk dat ik hem in m'n brievenbus ga monteren, zodat ik op het werk kan zien of er pakjes zijn aangekomen
Tof! Ik wist nog helemaal niet dat ze nu magazijnen in de US en UK hebben!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef thecuriousone het volgende:
Ik heb het UK warehouse van DX eens 'getest'.
Vorige week woensdag om 14u20 deze camera besteld.
Gisteren stond ie nog op 'packaging', dus ik dacht dat het weer wel eventjes ging duren. Maar...deze ochtend stond de postbode met het pak aan de deur!
Een uur later een mail van DX met het bericht dat het pak verzonden was (en een tracking nummer)![]()
Dit is mijn eerste DX pakketje dat er niet uitziet alsof er 2 vrachtwagen over zijn gereden.
Ik denk dat ik hem in m'n brievenbus ga monteren, zodat ik op het werk kan zien of er pakjes zijn aangekomen
En bij BIC:quote:The package will be delayed 2 ~ 3 days to ship during the period of warehouse expending. If all your products were in P3 status and not shipped, just to be patient, Thanks.
Ik meende dat BIC altijd meerdere warehouses had (via support gehoord). Klinkt niet heel gek dat ze nu 1 grotere loods hebben met Meneer Tao erbijquote:BuyinCoins is in the process of moving warehouse and the order will be delayed about 3-4 days to dispatch. We are sorry for any inconvenience. Please feel free to contact us if you have any further question.
¤109,- hier, van Amazon.co.uk (16GB Wifi, incl. Standard shipping), bij HP zelf.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef tokko1 het volgende:
[..]
De relevantie met "chiense webshops" ben ik even kwijt, maar daar komt het op neer. Ik heb er net ook een besteld, hopefully komt hij aan. 111 euro inc. shipping. Meer info hierover, begin een topic, of zoek naar een topic hierover! Die bestaat vast wel
Gaan wij lekker verder met Chinese spullen
Gisteren tracking code gekregen, maar hij is nog niet trackable.. dus ook gister pas verzondenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Iemand die Beta's van Brainwavz al met een korte impressie voor ons?
Bij mij deed hij ook al moeilijk, mogelijk expired.. mailtje achteraan gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:43 schreef W00fer het volgende:
De code van 7%NLFOK werkt niet meer op BIC?
Dus douane controleert idd strengerquote:Due to heightened aviation security
measures taken by Europe, United States. All air mail services from Hong
Kong will be delay. Item may take 7-30 working days to arrive to you. Thanks
for your understanding.
Je begrijpt dat ze dat erin zetten om gezeur over leverduur te voorkomen, en dat het dus gewoon bullshit is?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:49 schreef ElmoFan het volgende:
ik kreeg net een bericht van ebay dat mijn bestelling is verzonedn, maar dit vond ik wel even eht posten waard:
[..]
Dus douane controleert idd strenger
Ik wil best geloven dat ze strenger controleren als ik het op tweakers lees enz.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ze dat erin zetten om gezeur over leverduur te voorkomen, en dat het dus gewoon bullshit is?
Heightened Aviation Security Measures heeft geen bal te maken met Customs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:54 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat ze strenger controleren als ik het op tweakers lees enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Europa-nu.nl
Die van fnac.com? Die is al uitverkocht, zie fnac.com.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:47 schreef MagischMannetje het volgende:
Iemand nog link van die Touchpad!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Serieus ja? ik heb er nog nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef sharpshooter85 het volgende:
Weer pakketje tegengehouden. Begint enigzins vervelend te worden.
Nee, niet eens. pakketje van zo'n 20 cm denk ik. Totaal niet zwaar aangezien het product van plastic is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Serieus ja? ik heb er nog nooit last van gehad.
Of koop je altijd grote producten?
Wat had je besteld dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:11 schreef sharpshooter85 het volgende:
Weer pakketje tegengehouden. Begint enigzins vervelend te worden.
heb je toevallig een iphone? want die laden lastig op, ben benieuwd of het met deze accu lukt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:39 schreef keesos het volgende:
Zojuist dit ding besteld: http://www.tinydeal.com/3(...)si31096-p-25862.html
lijkt me ideaal voor't geld en zou mn telefoon (1500mah) 2x volledig op kunnen laden![]()
wil hem meenemen tijdens weekendjes weg
Dat spul moet je gewoon in Nederland kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:56 schreef wesselbraaksma het volgende:
hey weet iemand ook een chinese webshop waar je interne hardeschijven of netwerkswitches kan kopen?
wrm in nederland kopen heb geen support bij nodig niet iemand toevallig een linkje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat spul moet je gewoon in Nederland kopen
Denk aan garantie / support etc
Lees een rustig de OP door, daar staan al tig linkjes naar chinese website'squote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:07 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
wrm in nederland kopen heb geen support bij nodig niet iemand toevallig een linkje?
Volgens mij loont het niet dat uit China te halen. Chinaprices.is is een goede zoekmachine.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:12 schreef wesselbraaksma het volgende:
ja ik heb al bij wat sites gekeken en ik wil ze graag uit china (goedkoper) en ik dacht mischien heeft iemand hier wel een linkje want ik ben ze nog niet tegengekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |