Haha ook hier netjes een foto van het productquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:07 schreef RobertNL het volgende:
18 Augustus dus mijn 1e bestelling bij MisterTao gedaan, en zoals we van BIC gewend zijn lijkt daar ook alles snel te gaan. Vandaag stond nl het volgende plaatje al bij mijn order:
[ afbeelding ]
Dus als het verder even snel gaat a.s maandag verzonden![]()
Dacht een zwarte te hebben besteld maarja daar kan ik wel mee leven
ah, ok,t hanksquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Mistertao.com
Echter is het nog een BETA; en zitten er nog niet zo veel medewerkers om vragen etc te beantwoorden! en is de site nog in aanbouw en vandaar nog niet erg snel
Kdacht dat het alleen op deze sharks zat. Want mijn andere horloges hebben zo'n minutenring, zodat je kan zien hoelang je al onderwater bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Volgens mij is alles onder de $20~$25 zo'n beetje spatwaterdicht op z'n max.
Tenminste, meer zou ik er zelf gewoon niet mee uit durven halen.
[..]
Nice! Enne, Google's/YouTube's your fliend!
Niet dat als je weet hoe je het moet gebruiken, je het ooit zult gebruiken...
Ik zie zoveel shark links, welke bedoel jij?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:48 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Kdacht dat het alleen op deze sharks zat. Want mijn andere horloges hebben zo'n minutenring, zodat je kan zien hoelang je al onderwater bent.
Deze shark horloge is zeker een aanrader. Dus snel kopen mannen. Nog zo'n 20stuks left in black
Geregeld krijg refund voor de defecte fanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:54 schreef Martijn93 het volgende:
Vandaag 2 80mm fans binnen gekregen van BIC, alleen 1 werkt er niet.
Even een mail sturen dan maar.
Ebay itemnr 180636344746quote:Op zondag 21 augustus 2011 04:19 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik zie zoveel shark links, welke bedoel jij?
Het blijft lastig hè.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:06 schreef ferrariking het volgende:
[..]
dezen dus http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=180636344746
?
Die koers op DX klopt niet, bij paypal krijg je volgens mij een recentere als DX maar wel anders als wisselkoersen.nlquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:11 schreef EdNoolk het volgende:
Via wisselkoersen.nl kom ik voor $76.86 op ¤53.43, als ik bij DX wil betalen rekenen ze het om naar ¤58.72. Scheelt gewoon meer dan ¤5,00. Hoe kan dat nou, het is weekend dus geen veranderingen in de koers = allemaal de laatste koers toch?
Aha bedankt, dan kom ik op ¤54.82. Die ¤1,50 (iets minder) neem ik dan maar op de koop toe. Thanksquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:13 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Die koers op DX klopt niet, bij paypal krijg je volgens mij een recentere als DX maar wel anders als wisselkoersen.nl
Nee, volgends mij niet meer.. vroeger kon het maar sinds enige tijd zijn tablets uitgesloten van bepaalde (ook de door jou genoemde) kortingen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:12 schreef mtchel112 het volgende:
even een vraag, wil graag een tabletje bestellen op BIC om wat ebooks te lezen enzo, alleen kan ik op geen 1 manier die 15% korting krijgen?
Dat klopt ze hebben veel kortingscodes ongeldig gemaakt voor oa de categorie tablets.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:12 schreef mtchel112 het volgende:
even een vraag, wil graag een tabletje bestellen op BIC om wat ebooks te lezen enzo, alleen kan ik op geen 1 manier die 15% korting krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |