schoenen. Or both...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:12 schreef Ayase het volgende:
Mannen en hun horloges. Ik snap het niet.
Is het net als vrouwen en hun tassen?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:12 schreef Ayase het volgende:
Mannen en hun horloges. Ik snap het niet.
Is het net als vrouwen en hun tassen?
Met de tachymeter kan je nagaan hoe hard je gaat, moet je vanaf 0 bijhouden tot je een kilometer hebt afgelegd, 1minuut over 1km = 60km/h.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:06 schreef alxzhu het volgende:
Yes mijn all black shark watch binnen. Wat is dat ding mooi voor 15¤. Alleen begrijp ik niet hoe die ring (tachymetre) werkt. Iemand?
Vanaf wat wel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:36 schreef McManu het volgende:
volgens mij lichten ze je op...onder de 22¤ hoef je geen BTW of invoerrechten te betalen...klopt niet.
Linkje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:44 schreef MagischMannetje het volgende:
Zit ook te denken om zon ape watch te kopen die Jack toen ook had. Lijkt me wel handig om een waterdichte te hebben, mooi overal om houden en niet moeilijk hoeven te doen in het zwembad enzo. Of gaat waterdicht hem niet worden in China?
Volgens mij is alles onder de $20~$25 zo'n beetje spatwaterdicht op z'n max.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:44 schreef MagischMannetje het volgende:
Zit ook te denken om zon ape watch te kopen die Jack toen ook had. Lijkt me wel handig om een waterdichte te hebben, mooi overal om houden en niet moeilijk hoeven te doen in het zwembad enzo. Of gaat waterdicht hem niet worden in China?
Nice! Enne, Google's/YouTube's your fliend!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:06 schreef alxzhu het volgende:
Yes mijn all black shark watch binnen. Wat is dat ding mooi voor 15¤. Alleen begrijp ik niet hoe die ring (tachymetre) werkt. Iemand?
SPOILER: UitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Mistertao.comquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:27 schreef Mirjam het volgende:
had buyincoins niet recentelijk een taobao-service opgezet?
Haha ook hier netjes een foto van het productquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:07 schreef RobertNL het volgende:
18 Augustus dus mijn 1e bestelling bij MisterTao gedaan, en zoals we van BIC gewend zijn lijkt daar ook alles snel te gaan. Vandaag stond nl het volgende plaatje al bij mijn order:
[ afbeelding ]
Dus als het verder even snel gaat a.s maandag verzonden![]()
Dacht een zwarte te hebben besteld maarja daar kan ik wel mee leven
ah, ok,t hanksquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Mistertao.com
Echter is het nog een BETA; en zitten er nog niet zo veel medewerkers om vragen etc te beantwoorden! en is de site nog in aanbouw en vandaar nog niet erg snel
Kdacht dat het alleen op deze sharks zat. Want mijn andere horloges hebben zo'n minutenring, zodat je kan zien hoelang je al onderwater bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Volgens mij is alles onder de $20~$25 zo'n beetje spatwaterdicht op z'n max.
Tenminste, meer zou ik er zelf gewoon niet mee uit durven halen.
[..]
Nice! Enne, Google's/YouTube's your fliend!
Niet dat als je weet hoe je het moet gebruiken, je het ooit zult gebruiken...
Ik zie zoveel shark links, welke bedoel jij?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:48 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Kdacht dat het alleen op deze sharks zat. Want mijn andere horloges hebben zo'n minutenring, zodat je kan zien hoelang je al onderwater bent.
Deze shark horloge is zeker een aanrader. Dus snel kopen mannen. Nog zo'n 20stuks left in black
Geregeld krijg refund voor de defecte fanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:54 schreef Martijn93 het volgende:
Vandaag 2 80mm fans binnen gekregen van BIC, alleen 1 werkt er niet.
Even een mail sturen dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |