Met de Ooievaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:02 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Iemand enig idee hoe het pakketje bij jou thuis aankomt met EMS Airmail Shipping?
Link link?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand poste een link van een horloge (Shark sportware), vandaag binnengekregen. Leuk ding
Thanks, die had ik wel meegekregen.. maby toch ook maar bestellen! Hoe groot is hij ongeveer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://rover.ebay.com/rov(...)3AEOIBSA%3ANL%3A1123
12e besteld, vandaag in huis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Link link?
[..]
Thanks, die had ik wel meegekregen.. maby toch ook maar bestellen! Hoe groot is hij ongeveer?
(Btwbij de Q&A volledige adres van een of andere australische chick )
foto:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
12e besteld, vandaag in huis.
afmetingen: 6 cm (komt door de uitsteking rechts) bij 5
Hij is echt vet! Vandaag ook binnen gekregen (Zwart). Nu straks maar eens wat kleiner maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand poste een link van een horloge (Shark sportware), vandaag binnengekregen. Leuk ding
Ja schakels verwijderen. Dat is een goeie!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hij is echt vet! Vandaag ook binnen gekregen (Zwart). Nu straks maar eens wat kleiner maken.
Had die dag een ''Hollandse krenten dag'' dus dat ding om schakels te verwijderen niet mee besteld![]()
Het horloge zelf is niet overdreven groot naar mijn idee, maar hij is wel redelijk dik (niet dunner dan een kinetisch horloge uit China (en zwaar)
Als je goed kijkt zie je de pennetjes wel zitten. Ik ga er gewoon eens 1 uit drukken (gaat vast niet zo makkelijk als het hier typenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja schakels verwijderen. Dat is een goeie!
Bij het vastklem gedeelte kun je de schakels wat strakker zetten, met een klein pinnetje.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hij is echt vet! Vandaag ook binnen gekregen (Zwart). Nu straks maar eens wat kleiner maken.
Had die dag een ''Hollandse krenten dag'' dus dat ding om schakels te verwijderen niet mee besteld![]()
Het horloge zelf is niet overdreven groot naar mijn idee, maar hij is wel redelijk dik (niet dunner dan een kinetisch horloge uit China (en zwaar)
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:15 schreef shiznuts het volgende:
Dat kaartje dat erbij zit heeft de (exacte) vorm van een bankpasje (let wel: lage hoek van voren, dus wat dichterbij de camera zit wordt groter weergegeven dan iets vers). Hij is ong qua omtrek gelijk aan de Curren, misschien een milimeter groter. De verhouding tot m'n Seiko is dan alweer wat duidelijker. Het verschil zit 'em echter voornamelijk in de dikte (hoogte) omdat er natuurlijk het nodige in zit verwerkt vanwege de LED-achtergrond en functies. Ik heb best dunne polsjes. Zo los erom ziet 'ie er niet zo gigantisch uit hoor, valt echt mee.Misschien een dezer dagen mijn pintool binnen, kan ik 'em kortwieken zodat 'ie past.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je de pennetjes wel zitten. Ik ga er gewoon eens 1 uit drukken (gaat vast niet zo makkelijk als het hier typen)
Was maar goed ook, tool nog altijd niet daar...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:29 schreef shiznuts het volgende:
Iets dat me opgevallen is, is dat deze horloge erg stil is. Normaal maken die klokjes uit Azië altijd zo een wakkerhoudende klereherrie. Deze gelukkig niet. Ik heb m'n bandje zonder pintool maar alvast op maat gemaakt, wat je al niet voor elkaar kunt krijgen met een naald, hamer en tang.
[..]
hmm linkje van de tool?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
[..]
Was maar goed ook, tool nog altijd niet daar...
Danku!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:30 schreef shiznuts het volgende:
http://shop.ebay.nl/i.htm(...)15&_stpos=1030&gbr=1
Ik heb 'em bij bestvaluesupplier weg, daar had ik namelijk al ervaring mee.
Aankomen doet het dan vast ook nog wel.
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:26 schreef Repeating het volgende:
Euj! pakketje van Focalprice is binnen. 31 Juli besteld, 10 Augustus bij douane.
Wel een faal, ik moet 18 euro betalen voor een pakketje t.w.v. 22 euro.
Dont know, een van me eerste pakketjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:32 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Inklaringskosten zijn toch nooit zo hoog?
Legaal product?
Hier ook ingekort met een (dunne) schroevendraaier en een waterpomptangquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
[..]
Was maar goed ook, tool nog altijd niet daar...
Die link van mij toch wel?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:10 schreef Ballsofsteel het volgende:
ik wil ook zo'n shark watch, maar ik kan geen seller vinden die naar NL shipped.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |