Maar is de dreambox een echte dreambox?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:12 schreef shhulp het volgende:
hmm als ik het niet hier mag vragen dan haal maar weg;
als ik bij Taobao een Dreambox bestel, is dit dan illegaal? aangezien je wel sateliet mag kijken..
Zijn prima alleen de goedkoopste werkt niet in combinatie met een retro controller (kwam ik pas achter toen ik hem thuis had). Stond wel de site van bic maar overheen gelezenquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef Koen. het volgende:
Iemand ervaring met de Wii Controllers van BIC?
Niet meer bij barnes and noble bestellen. Fnac.com heeft ze voor 99 euro. Het is goedkoper om ze van hier te bestellen. En ze zitten in Frankrijk, dus ook geen invoerkosten. Sorry voor de offtopicquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:30 schreef mcwops het volgende:
[..]
dan doe mij er maar 1 ajb, want bij t afronden van de bestelling bij barnesNoble kwam er een foutmelding en waren ze ineens outofstock
Volgens mij welquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:32 schreef Loll het volgende:
lijkt het nou zo of is de douane flink aan het openmaken de laatste tijd?
Toppie! Bedankt, heb er even een besteld.quote:Niet meer bij barnes and noble bestellen. Fnac.com heeft ze voor 99 euro. Het is goedkoper om ze van hier te bestellen. En ze zitten in Frankrijk, dus ook geen invoerkosten. Sorry voor de offtopic
Me to, vraag me af wat er van komen gaat.. hopefully wordt hij gewoon geleverd!quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:17 schreef bergdani het volgende:
[..]
Toppie! Bedankt, heb er even een besteld.
die hebben gewoon een deal afgesloten met het postorder bedrijfquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:14 schreef CraHeX het volgende:
Trouwens, het lijkt alsof die webshops exponentieel stijgen! Elke nieuwe topic heeft er weer een!
En ook, Royal mail en mail uit de UK zijn natuurlijk veel duurder dan die van de HongKong Post, hoe komt het dan dat MyMemory komt met Free worldwide shipping en binnen 5 werkdagen in de EU? O_o
Gewoon shipping prijzen bij de productprijzen in berekenen, zoals ook álle chinese webshops doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:14 schreef CraHeX het volgende:
Trouwens, het lijkt alsof die webshops exponentieel stijgen! Elke nieuwe topic heeft er weer een!
En ook, Royal mail en mail uit de UK zijn natuurlijk veel duurder dan die van de HongKong Post, hoe komt het dan dat MyMemory komt met Free worldwide shipping en binnen 5 werkdagen in de EU? O_o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Nette emailquote:Downstar,
Thanks for your email, we are glad to hear that our service is welcomed and noticed by your forum. We’d like to be one of the website of your list.
Currently, mistertao.com is not ready to handle too many order since the customer team and delivery staff are not so strong. We need a few weeks to ramp up.
And more, we still have some bugs on our frontend, we want to wait for more weeks to send coupon code to you.
Obviously, we cannot grow up without your supporting. Your feedback encourages us to did it better. When MisterTao grows up a little, we will arrange to send a special coupon for fok.nl forum.
Thanks so much.
Bests
Sam Zheng
We are MisterTao.
dus als ik het goed begrijp, kan ik 1 hp touchpad kopen voor 99,90 ¤ ?!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:30 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Niet meer bij barnes and noble bestellen. Fnac.com heeft ze voor 99 euro. Het is goedkoper om ze van hier te bestellen. En ze zitten in Frankrijk, dus ook geen invoerkosten. Sorry voor de offtopic
De relevantie met "chiense webshops" ben ik even kwijt, maar daar komt het op neer. Ik heb er net ook een besteld, hopefully komt hij aan. 111 euro inc. shipping. Meer info hierover, begin een topic, of zoek naar een topic hierover! Die bestaat vast welquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:38 schreef shhulp het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp, kan ik 1 hp touchpad kopen voor 99,90 ¤ ?!
Las het op nu.nl, maar zijn die dingen niet allemaal allang uitverkocht? Welke shop heb jij hem gekocht?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef tokko1 het volgende:
[..]
De relevantie met "chiense webshops" ben ik even kwijt, maar daar komt het op neer. Ik heb er net ook een besteld, hopefully komt hij aan. 111 euro inc. shipping. Meer info hierover, begin een topic, of zoek naar een topic hierover! Die bestaat vast wel
Gaan wij lekker verder met Chinese spullen
koop denk ik toch liever een android.. 200 apps vindk niet bepaald veelquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Las het op nu.nl, maar zijn die dingen niet allemaal allang uitverkocht? Welke shop heb jij hem gekocht?
Er zijn mensen die al android erop hebben weten te ladenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:53 schreef shhulp het volgende:
[..]
koop denk ik toch liever een android.. 200 apps vindk niet bepaald veel(bron: review consumentenbond dochter)
Ook besteld om 23:15. kijken hoelang het duurtquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef thecuriousone het volgende:
Ik heb het UK warehouse van DX eens 'getest'.
Vorige week woensdag om 14u20 deze camera besteld.
Gisteren stond ie nog op 'packaging', dus ik dacht dat het weer wel eventjes ging duren. Maar...deze ochtend stond de postbode met het pak aan de deur!
Een uur later een mail van DX met het bericht dat het pak verzonden was (en een tracking nummer)![]()
Dit is mijn eerste DX pakketje dat er niet uitziet alsof er 2 vrachtwagen over zijn gereden.
Ik denk dat ik hem in m'n brievenbus ga monteren, zodat ik op het werk kan zien of er pakjes zijn aangekomen
Tof! Ik wist nog helemaal niet dat ze nu magazijnen in de US en UK hebben!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef thecuriousone het volgende:
Ik heb het UK warehouse van DX eens 'getest'.
Vorige week woensdag om 14u20 deze camera besteld.
Gisteren stond ie nog op 'packaging', dus ik dacht dat het weer wel eventjes ging duren. Maar...deze ochtend stond de postbode met het pak aan de deur!
Een uur later een mail van DX met het bericht dat het pak verzonden was (en een tracking nummer)![]()
Dit is mijn eerste DX pakketje dat er niet uitziet alsof er 2 vrachtwagen over zijn gereden.
Ik denk dat ik hem in m'n brievenbus ga monteren, zodat ik op het werk kan zien of er pakjes zijn aangekomen
En bij BIC:quote:The package will be delayed 2 ~ 3 days to ship during the period of warehouse expending. If all your products were in P3 status and not shipped, just to be patient, Thanks.
Ik meende dat BIC altijd meerdere warehouses had (via support gehoord). Klinkt niet heel gek dat ze nu 1 grotere loods hebben met Meneer Tao erbijquote:BuyinCoins is in the process of moving warehouse and the order will be delayed about 3-4 days to dispatch. We are sorry for any inconvenience. Please feel free to contact us if you have any further question.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |