en dan nog niet eens gesproken over de accu duur van die dingen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:10 schreef mcwops het volgende:
[..]
don't do it. wat een prullen. alleen maar ergernis. ze zijn misschien wel degelijk maar werken gewoon niet (ik vergelijk t met t bedieningsgemak van een officieel androidtoestel.
jack heeft zarmark niet.. hij is alleen een manager en het aanspreek punt ofzo, vertelde me hij laatst.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:44 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat klopt ja
Hij heeft naast Lightake ook Zarmark (Taobao order site)
Ja, Jack is maar een speelpop, maar dat was hij ook al bij dp,popquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
jack heeft zarmark niet.. hij is alleen een manager en het aanspreek punt ofzo, vertelde me hij laatst.
ook regelde hij altijd Taobao orders af( bij hem kon je mooi onderhandelen) maar dat doet hij tegen woordig niet meer.
je móet nu contact zoeken met jelly, want die heeft het baantje van kyle weer overgenomen.....
snap je t nog? :p
Ik had dus 2x 80mm fan besteld waarvan er 1 defect was, heb ik refund voor beide gekregen... ook goed natuurlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:42 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Geregeld krijg refund voor de defecte fanBIC
Hopen dat DX mijn refund ook beetje snel over maakt.. iets betellen wat niet op vooorraad is altijd hopeloos bij DealExtreme.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:46 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Ik had dus 2x 80mm fan besteld waarvan er 1 defect was, heb ik refund voor beide gekregen... ook goed natuurlijk.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef thecuriousone het volgende:
Ik heb het UK warehouse van DX eens 'getest'.
Vorige week woensdag om 14u20 deze camera besteld.
Gisteren stond ie nog op 'packaging', dus ik dacht dat het weer wel eventjes ging duren. Maar...deze ochtend stond de postbode met het pak aan de deur!
Een uur later een mail van DX met het bericht dat het pak verzonden was (en een tracking nummer)![]()
Dit is mijn eerste DX pakketje dat er niet uitziet alsof er 2 vrachtwagen over zijn gereden.
Ik denk dat ik hem in m'n brievenbus ga monteren, zodat ik op het werk kan zien of er pakjes zijn aangekomen
Ja, twee paarquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:21 schreef Helly het volgende:
Hebben jullie die Brainwavz Alpha van die actie van MP4nation in juni eigenlijk al ontvangen?
Ah nee, krijgen we straks weer allemaal mensjes die dat ding bestellen en verwachten er office en zo mee te kunnen draaien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:25 schreef mcwops het volgende:
in de uitverkoop7" windows ce http://tinyurl.com/43hgqah
Yes klopt, Jelly en toen ik mijn bestelling had betaald kwam er ook ineens een Karen aan bod :pquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
jack heeft zarmark niet.. hij is alleen een manager en het aanspreek punt ofzo, vertelde me hij laatst.
ook regelde hij altijd Taobao orders af( bij hem kon je mooi onderhandelen) maar dat doet hij tegen woordig niet meer.
je móet nu contact zoeken met jelly, want die heeft het baantje van kyle weer overgenomen.....
snap je t nog? :p
Hmm, dan is er bij mij toch was mis gegaan denk ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, twee paar(en met mij een heel aantal anderen)
quote:Your order has been updated to the following status:
New status: Your parcel weight in grams
Dus jij gereageerd: Karen: Tits or GTFO?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Yes klopt, Jelly en toen ik mijn bestelling had betaald kwam er ook ineens een Karen aan bod :p
quote:Your order has been updated to the following status:
New status: We don't know what the fuck were doing but at least we're all high as a kite over here @ HongKong post.
Offtopic maar moet het even delen. Koop een HP touchpad. Ze zijn in de VS driekwart in prijs gedaald. Nu 102usd bij barnes&noble. Deze laten forwarden via borderlinx. Kom je ong uit op 120¤ per tablet. Hier zijn ze ong 500. En er is al een groep dat bezig is om android 2.3 te porten naar dit apparaat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:46 schreef Byte_Me het volgende:
Heeft er iemand ervaring met chinese android toestellen? Voor zo'n 120 euro heb je iets met capacitief scherm, multitouch, 800x400+ resolutie, wifi, GPS, quadband, etc. Alleen lijkt 3G er lang niet altijd op te zitten. Maar hoe degelijk zijn zulke toestellen? want garantie heb je natuurlijk weinig aan als je je telefoon naar azie moet sturen.
zoiets
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
en dan nog niet eens gesproken over de accu duur van die dingen...
een normale/officiële Android tel gaat bij redelijk gebruik net een dag mee..
deze dingen miss nog geen 4 uur!
Laat me raden... nog nooit een Chinese mobiel gekocht maar wel al een mening hebben? Of eentje voor 50 euro gekocht, wat wel een prul moet zijn? Ik heb rond de 10 Chinese telefoons gekocht, varierend van 60 euro tot 160 euro, met chinese OS, Android OS en Windows Mobile OS. Met de Android telefoons is helemaal niets mis, 95% van deze heeft sowieso al geen bugs o.i.d.. De telefoons met een Chinese OS zijn vaak wat minder, veel bugs, dingen die niet werken etc., deze zou ik dus zeker niet aanbevelen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:10 schreef mcwops het volgende:
[..]
don't do it. wat een prullen. alleen maar ergernis. ze zijn misschien wel degelijk maar werken gewoon niet (ik vergelijk t met t bedieningsgemak van een officieel androidtoestel.
Doe dat. Als je druk op je blaas voelt, ff naar de wc gaan!quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:21 schreef Repeating het volgende:
Hongkongpost zegt dat me pakketje (1 horloge) 4 augustus is verzonden. Echter nog niets ontvangen. ff mailen?
die had ik idd ook wel willen bestellen, maar die waren gisteren al uitverkocht onlinequote:Op maandag 22 augustus 2011 14:59 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Offtopic maar moet het even delen. Koop een HP touchpad. Ze zijn in de VS driekwart in prijs gedaald. Nu 102usd bij barnes&noble. Deze laten forwarden via borderlinx. Kom je ong uit op 120¤ per tablet. Hier zijn ze ong 500. En er is al een groep dat bezig is om android 2.3 te porten naar dit apparaat.
Ooops dacht dat je met android toestel - een tablet bedoelde
Bij de opvolger van PB, Lightake genaamd.. en leer is zoeken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:41 schreef Berend. het volgende:
Waar zijn de Kanon MD-52 nog goedkoop te krijgen? Popbuying is dicht dus ja :p
net nadat ik mijn bericht had gepost had ik er 3 besteld. Ze zijn er waarschijnlijk weerquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
die had ik idd ook wel willen bestellen, maar die waren gisteren al uitverkocht online
Hier wel ervaring met chinese androids, en zoals ik al zei mijn oordeel is gewoon dat het product niet kan tippen aan budget smartphones van bekende merken hier in NL.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:04 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
[..]
Laat me raden... nog nooit een Chinese mobiel gekocht maar wel al een mening hebben? Of eentje voor 50 euro gekocht, wat wel een prul moet zijn? Ik heb rond de 10 Chinese telefoons gekocht, varierend van 60 euro tot 160 euro, met chinese OS, Android OS en Windows Mobile OS. Met de Android telefoons is helemaal niets mis, 95% van deze heeft sowieso al geen bugs o.i.d.. De telefoons met een Chinese OS zijn vaak wat minder, veel bugs, dingen die niet werken etc., deze zou ik dus zeker niet aanbevelen.
En een accu die 4 uur volhoud? Ik heb nooit een telefoon gehad die het minder dan een dag uithield! Met mijn laatste Android toestel kon ik nét een dag mee doen. (Maar wel flink Whatsappen, twitteren, sms'en en spelletjes spelen) Dit is vergelijkbaar met toestellen die je hier kunt kopen, die gaan voor zover ik weet ook maar één dag mee. Mijn vader heb ik een tijdje geleden ook een Chinese telefoon gekocht (HTC Desire replica dingetje), zijn accu houd minimaal 2 dagen bij intensief gebruik! Daar kunnen de meeste EU telefoontjes niet aan tippen.
Als je een chinese telefoon koopt zou ik je wel adviseren eerst goed onderzoek te doen: youtube filmpjes bekijken, reviews lezen etc. Er zitten namelijk ook genoeg prullen tussen.
EDIT: En die telefoon die hierboven staat (A1000) heeft een resolutie van 480x800 en een processorsnelheid van 416MHz, dat kan nooit goed gaan en dit ding zal dus om de haverklap vastlopen.
Fuck, ik was Lightake helemaal vergeten. Ik zat even aan Dealperfect > Popbuying te denken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bij de opvolger van PB, Lightake genaamd.. en leer is zoeken.
Je loopt hier inmiddels al wel zo lang mee dat je de op uit je hoofd kan kennen...
http://chinaprices.us?q=Kanen%20MD-52
dan doe mij er maar 1 ajb, want bij t afronden van de bestelling bij barnesNoble kwam er een foutmelding en waren ze ineens outofstockquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef alxzhu het volgende:
[..]
net nadat ik mijn bericht had gepost had ik er 3 besteld. Ze zijn er waarschijnlijk weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima ervaring met Wii motes van BIC, alleen dan met losse wiimotionplus modulesquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef Koen. het volgende:
Iemand ervaring met de Wii Controllers van BIC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |