Clea DuVall is sowieso leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ten inch hero
[ afbeelding ]
Piper moves to Santa Cruz, California to go to the Institute of Art. When she was 15 she gave birth to a daughter, but had to put her up for adoption because she was too young to raise her. Years later she sees an article about a girl she thinks is her daughter, who lives in Santa Cruz, and applies for a job in a sandwich shop.
Blijft een geweldig leuke film met identiek geweldige personages.En niet standaard.
Ik kwam op de film doordat Jensen Ackles erin speelt (quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Clea DuVall is sowieso leuk. Denk dat ik deze wel even ga checken.
Simpel verhaal?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef El_Matador het volgende:
Watchmen (2009)
Toffe mix van The Dark Knight, Sin City en andere superheldenfilms.
Vette actie, leuke camerashots en lekker veel tieten schieten helikopters.
Verhaal is helaas een beetje simpel, maar dat mag de pret niet drukken.
Een heerlijke Malin Akerman trouwens.
8,8/10 (IMDB: 7.7/10)
Wederom: hulde aan Canvas; non-stop film kijken!quote:Wanneer het nieuws van de dood van prinses Diana, ongetwijfeld de beroemdste vrouw van de wereld, bekend wordt bij het geschokte en verbijsterde Britse volk, trekt Hare Majesteit Koningin Elizabeth II zich met haar familie terug achter de muren van kasteel Balmoral. Ze kan de reactie van het publiek niet bevatten. Voor Tony Blair, de populaire en zojuist gekozen premier, is de roep van het volk om zekerheid en steun door hun leiders een speerpunt. Wanneer de vrijgekomen emoties op ongekende wijze hoog oplopen is het aan Blair om een manier te vinden om een brug te slaan tussen de koningin en het Britse publiek....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]Eind goed al goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dude. Heb je überhaupt opgelet?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Och wat was die saai zeg, gisteravond had ik hem aangezet. Maar na 45 had ik het wel gezien eigenlijk. Misschien vind ik hem te 'disney' ofzo....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:53 schreef Justinn het volgende:
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
Ben best wel fan van de eerste 3 films, maar deze was toch wel een stuk minder. Desondanks wel een avondje goed vermaak met Jack Sparrow.
7
Ik kwam idd ook niet verder, tot de 42ste minuut om precies te zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:06 schreef resque het volgende:
[..]
Och wat was die saai zeg, gisteravond had ik hem aangezet. Maar na 45 had ik het wel gezien eigenlijk. Misschien vind ik hem te 'disney' ofzo....
Vond hemzelf erg traag en ook saai. Heb hem ook na een half uur uitgezet want het leek net iets van Twilight maar dan 10x slechterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef formerjellybean het volgende:
Red riding hood.
sja wat zou ik zeggen , wat blijft er van het oude roodkapje over, was de schrijver regisseur aan drugs ??? Het is op zich wel een goede film als je van gothic grimmige verhalen houdt , wat ik wel leuk vind maar ik de film had een heel hoog wtf gehalte . Er blijft weinig van het oude sprookje over.
Op zich vond ik hem wel mooi maar moest heel erg wennen en trouwens het verhaal begon ook heel erg middenin , het was net alsof er een stukje vergeten was en dat was wel storend
Ja slecht heh,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:53 schreef Tim86 het volgende:
Je krijgt een film om te reviewen en dan zet je hem na een half uur uit?
Conan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:59 schreef Deckard het volgende:
Deze film was anders dichter bij het boek.
Ik heb het boek ook nooit gelezen maar dat is wat ik van de fans moet geloven. Conan, de originele film, is altijd nog een film die gewoon cool is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:01 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Conan?
Zowaar een boek wat ik nooit heb gelezen, maar wel opgevoed met de film.
[papa body builder en fan van fatasy themed films en boeken]
Wel even een +, net van een collega gehoord dat fright night een hele goede remake is.
Maar toch wil ik eerst de orginele zien.. ohoho.
Hehe, eigenlijk wachtte ik al op zo'n "counter", ikzelf ben niet van plan m'n cijfer te wijzigen hoor, maar je hebt gelijk, als je de connectie met Veronika niet kan maken kan ik me heel goed voorstellen dat je hem crap vind. (Mijn ouders hadden hem ook gezien, en ik denk dat m'n vader het met jou eens is en m'n moeder met mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:41 schreef rijsttafel het volgende:
Veronika Decides To Die
Nog een film over de dood. Volgens mij uit dit topic geplukt n.a.v. een recentie die me wel aansprak. Laat ik die recentie bij deze dan counteren met: WTF AVOID! Het boek waar het op gebaseerd is kan misschien goed zijn (nooit gelezen), maar de film is het in ieder geval niet voor mij. De jonge Veronika heeft besloten dat haar leven wel lang genoeg is geweest en doet een zelfmoordpoging. Dit gebeurt nogal vroeg in de film, daarnaast is ze nogal kortaf en chagerijnig en het is daarom nogal lastig om je emotioneel bij haar betrokken te voelen. Iets wat denk ik toch wel essentieel is bij een film met zo'n onderwerp.
Echt compleet het tegenovergestelde van mijn mening.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef El_Matador het volgende:
Watchmen (2009)
Toffe mix van The Dark Knight, Sin City en andere superheldenfilms.
Vette actie, leuke camerashots en lekker veel tieten schieten helikopters.
Verhaal is helaas een beetje simpel, maar dat mag de pret niet drukken.
Een heerlijke Malin Akerman trouwens.
8,8/10 (IMDB: 7.7/10)
haha same here, vind watchmen helemaal niks.. terwijl ik sin city en alles geweldig vindquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt compleet het tegenovergestelde van mijn mening.
Ontzettend uitgebreid en langdradig verhaal, veel te weinig actie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(7*/10)mee bekant vangde gin haas.
Je hoeft je mening niet te verdedigen, hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:45 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Hehe, eigenlijk wachtte ik al op zo'n "counter", ikzelf ben niet van plan m'n cijfer te wijzigen hoor, maar je hebt gelijk, als je de connectie met Veronika niet kan maken kan ik me heel goed voorstellen dat je hem crap vind. (Mijn ouders hadden hem ook gezien, en ik denk dat m'n vader het met jou eens is en m'n moeder met mij)
Mijn cijfer had als grootste reden voornamelijk persoonlijke ervaring (stond er ook bij) die Sarah echt wel weet over te brengen. Het voelde als naar m'n eigen verhaal kijken, maar dan in een versnelling - ik heb in 2004 mezelf iets dergelijks aangedaan, zonder de inrichting erna
Zo zag ik hem ook niet hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:49 schreef rijsttafel het volgende:
't Was geen persoonlijke aanval. [...] Hoop dat 't nu weer goed met je gaat!
Ik ben in de bios tijdens de pauze vertrokken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:36 schreef casper019 het volgende:
[..]
haha same here, vind watchmen helemaal niks.. terwijl ik sin city en alles geweldig vind
watchmen geef ik een 3 =(
Watchmen en Sin City hebben dan ook nauwelijks wat gemeen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:36 schreef casper019 het volgende:
[..]
haha same here, vind watchmen helemaal niks.. terwijl ik sin city en alles geweldig vind
Donkere stijl, graphic novel verfilming en daar houdt het wel op ja, maar daardoor worden ze al snel vergeleken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Watchmen en Sin City hebben dan ook nauwelijks wat gemeen.
Hele leuke film inderdaad!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ten inch hero
[ afbeelding ]
Piper moves to Santa Cruz, California to go to the Institute of Art. When she was 15 she gave birth to a daughter, but had to put her up for adoption because she was too young to raise her. Years later she sees an article about a girl she thinks is her daughter, who lives in Santa Cruz, and applies for a job in a sandwich shop.
Only like the best sandwich shop evar.![]()
Blijft een geweldig leuke film met identiek geweldige personages. En niet standaard.
Superfilm danwel documantaire. Aanrader ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:01 schreef Karstman het volgende:
Dear Zachary A letter to a son about his father
Gisteravond op Canvas: Documentaire van Kurt Kuenne over zijn overleden jeugdvriend Andrew Bagby. Andrew komt door geweld om het leven. Als zijn ex-vriendin, die iets met de moord te maken lijkt te hebben, zwanger blijkt te zijn besluit Kurt om een documentaire voor het ongeboren kind te maken om hem zo te vertellen wie zijn vader was. Aan de hand van interviews met vrienden en familie probeert hij een beeld te scheppen. Beetje Amerikanistisch maar wel erg mooi gemaakt, het verhaal grijpt je met al zijn emotie.
9
Ik kijk nog wel eens een VHS-bandje. Veel toffe films zijn nog lang niet op blu-ray.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:03 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die afgeven op dvdrips..serieus, ga je ergens anders druk om maken
Dude, je gaat toch geen foto maken van je download en ook nog eens een print screen maken. Je kan ook gewoon een plaatje van internet afhalen hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:49 schreef rubje het volgende:
Net binnen gehaald!
Thor 2011
[ afbeelding ]
Boltiequote:Op maandag 22 augustus 2011 10:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Super
Wanneer Frank D’Arbo (Rainn Wilson) zijn ex-verslaafde vrouw (Liv Tyler) verliest aan de aantrekkelijke drugdealer Jacques (Kevin Bacon) zit hij in zak en as. Maar wanneer hij door de hand van God geraakt wordt, besluit D’Arbo terug te vechten onder de vermomming van een superheld genaamd Crimson Bolt. Als hij zijn vrouw wil terugkrijgen, zal hij zich een weg naar de top van de criminele wereld moeten vechten. Wanneer hij als Crimson Bolt naam begint te maken voegt de jonge lokale stripverkoopster Libby (Ellen Page) zich bij hem als z’n seksueel geladen hulpje, Boltie.
Leuke superheldenfilm welke mij ook weer wat aan Kick-Ass deed denken. Ze hebben ook de ideale acteurs gebruikt.Hij is wel een 7+ waard.
IMDb: 6,9
Ik: 7,2
Ik had de film al bijna uitgezet tot Page in beeld kwamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb ik nog een extra keer gekeken). Heerlijk over de top, met net iets te realistisch geweld waardoor je je af en toe echt schuldig voelt dat je erom lacht.
Heh, care to explain?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:21 schreef Waldheini het volgende:
Killing Bono
[ afbeelding ]
Als je U2 fan bent (wat ik ben), kan dit nog een grappige film zijn. Als je niks met U2 hebt, zal je deze film ook waarschijnlijk niks vinden.
mijn cijfer: 6,5
imdb: 6
Ik ben het compleet eens met je oordeel, ik las er eigenlijk alleen maar goede dingen over maar deze film was gewoon slecht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:57 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon nee...![]()
Het enige wat gelukt is dat ik echt het idee had dat het een film van tig jaar geleden was, maar na wat onderzoek vandaag wie er verantwoordelijk is voor dit stukje complete rotzooi blijkt het allemaal deel van het hele grindhouse gebeuren (Gridnhouse, Machete).
Niet echt mijn film type maar iemand anders kwam er mee aanzetten, genoeg 'wtf' momenten als iemand weer op creatieve wijze toegetakeld of vermoord, alles is geoorloofd in de verhaallijn als het maar lijdt tot een bloedig einde. Met als klap op de vuurpijl twee gepantserde moordenaars op motoren die los gaan.
Rotten Tomatoes 66% fresh; "It certainly isn't subtle -- or even terribly smart -- but as a gleefully gory homage to low-budget exploitation thrillers, Hobo with a Shotgun packs plenty of firepower"
Zo subtiel als een sledgehammer op je kleine teen...Als dit je type film is heb je een leuk avondje, maar een rating 66% fresh is weer beetje teveel van het goede.
als je beetje op de hoogte bent van de U2 albums van tm Joshua Tree kan je het verhaal beter plaatsen. Weet je er totaal niks vanaf, is de film ook nog wel aardig, maar dan kan je waarschijnlijk wat minder in het verhaal plaatsen. Hoogstaand vond ik het allemaal niet, maar zeker aardig voor een lame vrijdagavond.quote:
Even was mijn interesse gewekt , maar die laatste regel maakt me aan het twijfelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:50 schreef Waldheini het volgende:
[..]
als je beetje op de hoogte bent van de U2 albums van tm Joshua Tree kan je het verhaal beter plaatsen. Weet je er totaal niks vanaf, is de film ook nog wel aardig, maar dan kan je waarschijnlijk wat minder in het verhaal plaatsen. Hoogstaand vond ik het allemaal niet, maar zeker aardig voor een lame vrijdagavond.
Dat wist ik nog niet eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:17 schreef JDx het volgende:
Ten Inch Hero
Kende de film niet, totdat ik erover las in dit topic. Wat een leuke film zeg, echt een fijn sfeertje, je zou haast niet geloven dat ie uit 2007 is, er hangt echt zo'n jaren 90 sfeertje ofzo. Moeilijk uit te leggen. Lekker rustig ook alles, geen overdreven actie, gewoon chill filmpje.
Meteen in het begin dacht ik trouwens waar ken ik Tish van, maar natuurlijk van de nieuwe serie Friends with Benefits. Ook leuk om te weten dat Tish en Priestly tegenwoordig getrouwd zijn, in het echte leven.
Twijfel tussen een 7,5 en een 8... mwohhh een 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Toch een dikke 7 en mischien wel een 8
[ Bericht 34% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 28-08-2011 00:09:30 ]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Vanavond Remember me (2010) gekeken.
http://www.imdb.com/title/tt1403981/
[ afbeelding ]
Goede filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Toch een dikke 7 en mischien wel een 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Vanavond Remember me (2010) gekeken.
http://www.imdb.com/title/tt1403981/
[ afbeelding ]
Goede filmIk was ook erg blij verrast. Inderdaad een dikke 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Toch een dikke 7 en mischien wel een 8
A single manquote:Op zondag 28 augustus 2011 08:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gisteren A Singel Man gezien.
Alhoewel er goed geacteerd werd door Julianne Moore en Colin Firth pakte de film mij niet echt. Het trage tempo was de bedoeling van de film, maar was soms toch te traag voor mij. Maar misschien kon het thema van gay-zijn in de jaren 60 mij nou niet echt boeien. Alhoewel de film dan ook weer niet echt over gay-zijn gaat, maar meer over hoe iemand zijn verlies verwerkt.
Nou, duidelijke recensie lijkt me!
Ik zat op een gegeven moment ineens het foldertje van de C1000 te lezen.....quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
A single man.
ik vond hem mooi gefilmd, maar verder ook traag als stront.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:55 schreef OreO het volgende:
[..]
Die spoiler... over geloofwaardig praten in een film met apen die praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want de rest is wel heel normaal ...![]()
Dat meen je niet, was die gewoon op Canvas?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:01 schreef Karstman het volgende:
Dear Zachary A letter to a son about his father
Gisteravond op Canvas: Documentaire van Kurt Kuenne over zijn overleden jeugdvriend Andrew Bagby. Andrew komt door geweld om het leven. Als zijn ex-vriendin, die iets met de moord te maken lijkt te hebben, zwanger blijkt te zijn besluit Kurt om een documentaire voor het ongeboren kind te maken om hem zo te vertellen wie zijn vader was. Aan de hand van interviews met vrienden en familie probeert hij een beeld te scheppen. Beetje Amerikanistisch maar wel erg mooi gemaakt, het verhaal grijpt je met al zijn emotie.
9
Pm me je mailadres maar ff, dan komt het allemaal goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:20 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat meen je niet, was die gewoon op Canvas?
Ik ben al zo lang op zoek naar die docu...
*stom stom stom van mezelf*
Heb hem eergisteren ook gezien. Ben het met je recensie eens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gisteren A Single Man gezien.
Alhoewel er goed geacteerd werd door Julianne Moore en Colin Firth pakte de film mij niet echt. Het trage tempo was de bedoeling van de film, maar was soms toch te traag voor mij. Maar misschien kon het thema van gay-zijn in de jaren 60 mij nou niet echt boeien. Alhoewel de film dan ook weer niet echt over gay-zijn gaat, maar meer over hoe iemand zijn verlies verwerkt.
Nou, duidelijke recensie lijkt me!
Op naar Whip Itquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:45 schreef Karstman het volgende:
Smart People
[ afbeelding ]
Dennis Quaid is een nukkige arrogante universitair professor Engels die na het overlijden van zijn vrouw samen met zijn streberige dochter (Ellen Page) en zoon achter is gebleven. Dan komt de nietsnut van een geadopteerde broer van hem langs en heeft een ongelukje waardoor hij in het ziekenhuis terecht komt. En blijkt daar nou net een oud student van hem te werken (Sarah Jessica Paard).
Gekeken in het kader van je moet alle films met Ellen Page gezien hebben.
7,5
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had de film al bijna uitgezet tot Page in beeld kwam.
[ afbeelding ]
Godverdomme wat is ze leuk in die film zeg. Eerste film dit jaar die ik 2 avonden achter elkaar heb gezien (en deInderdaad die scene heb ik ook nog een keer terug gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb ik nog een extra keer gekeken). Heerlijk over de top, met net iets te realistisch geweld waardoor je je af en toe echt schuldig voelt dat je erom lacht.
![]()
Het is inderdaad een film die langzaam op gang komt en in het begin heb je zoiets van wat is dit nou weer voor amateuristisch iets maar dan, bam wordt het toch ineens een hele leuke fim.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Ik niet. Wat een geweldige sfeer wordt er in de film neergezet, wat een acteerwerk en muziek. Echt een superfilm, de topper van de afgelopen 2 jaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:29 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Heb hem eergisteren ook gezien. Ben het met je recensie eens.
"An original series"quote:
Die heb ik van de week afgezet, kon me niet echt boeien. Miss nog maar een kans geven dan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:38 schreef YellowBlacks het volgende:
Skinning (Sisanje)
[ afbeelding ]
Novica is een wiskundetalent op een middelbare school in Belgrado die verleid wordt tot de wereld van de skinheads. Hij treedt toe tot de racistische bende om van zijn nerdimago op school af te komen, op uitnodiging van hun charismatische leider Relja. Al snel maakt hij deel uit van hun racisme, geweld en hooligansime en klimt steeds verder op in de hiërarchie.
IMDB: 6.8
Mijn Cijfer: 7.0
Vooral het einde vond ik goed. Daar kwamen wel wat dingen naar voren, die erg interessant waren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:43 schreef znarch het volgende:
[..]
Die heb ik van de week afgezet, kon me niet echt boeien. Miss nog maar een kans geven dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |