Clea DuVall is sowieso leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ten inch hero
[ afbeelding ]
Piper moves to Santa Cruz, California to go to the Institute of Art. When she was 15 she gave birth to a daughter, but had to put her up for adoption because she was too young to raise her. Years later she sees an article about a girl she thinks is her daughter, who lives in Santa Cruz, and applies for a job in a sandwich shop.
Blijft een geweldig leuke film met identiek geweldige personages.En niet standaard.
Ik kwam op de film doordat Jensen Ackles erin speelt (quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Clea DuVall is sowieso leuk. Denk dat ik deze wel even ga checken.
Simpel verhaal?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef El_Matador het volgende:
Watchmen (2009)
Toffe mix van The Dark Knight, Sin City en andere superheldenfilms.
Vette actie, leuke camerashots en lekker veel tieten schieten helikopters.
Verhaal is helaas een beetje simpel, maar dat mag de pret niet drukken.
Een heerlijke Malin Akerman trouwens.
8,8/10 (IMDB: 7.7/10)
Wederom: hulde aan Canvas; non-stop film kijken!quote:Wanneer het nieuws van de dood van prinses Diana, ongetwijfeld de beroemdste vrouw van de wereld, bekend wordt bij het geschokte en verbijsterde Britse volk, trekt Hare Majesteit Koningin Elizabeth II zich met haar familie terug achter de muren van kasteel Balmoral. Ze kan de reactie van het publiek niet bevatten. Voor Tony Blair, de populaire en zojuist gekozen premier, is de roep van het volk om zekerheid en steun door hun leiders een speerpunt. Wanneer de vrijgekomen emoties op ongekende wijze hoog oplopen is het aan Blair om een manier te vinden om een brug te slaan tussen de koningin en het Britse publiek....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]Eind goed al goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dude. Heb je überhaupt opgelet?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Och wat was die saai zeg, gisteravond had ik hem aangezet. Maar na 45 had ik het wel gezien eigenlijk. Misschien vind ik hem te 'disney' ofzo....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:53 schreef Justinn het volgende:
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
Ben best wel fan van de eerste 3 films, maar deze was toch wel een stuk minder. Desondanks wel een avondje goed vermaak met Jack Sparrow.
7
Ik kwam idd ook niet verder, tot de 42ste minuut om precies te zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:06 schreef resque het volgende:
[..]
Och wat was die saai zeg, gisteravond had ik hem aangezet. Maar na 45 had ik het wel gezien eigenlijk. Misschien vind ik hem te 'disney' ofzo....
Vond hemzelf erg traag en ook saai. Heb hem ook na een half uur uitgezet want het leek net iets van Twilight maar dan 10x slechterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef formerjellybean het volgende:
Red riding hood.
sja wat zou ik zeggen , wat blijft er van het oude roodkapje over, was de schrijver regisseur aan drugs ??? Het is op zich wel een goede film als je van gothic grimmige verhalen houdt , wat ik wel leuk vind maar ik de film had een heel hoog wtf gehalte . Er blijft weinig van het oude sprookje over.
Op zich vond ik hem wel mooi maar moest heel erg wennen en trouwens het verhaal begon ook heel erg middenin , het was net alsof er een stukje vergeten was en dat was wel storend
Ja slecht heh,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:53 schreef Tim86 het volgende:
Je krijgt een film om te reviewen en dan zet je hem na een half uur uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |