abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101127680
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ten inch hero

[ afbeelding ]

Piper moves to Santa Cruz, California to go to the Institute of Art. When she was 15 she gave birth to a daughter, but had to put her up for adoption because she was too young to raise her. Years later she sees an article about a girl she thinks is her daughter, who lives in Santa Cruz, and applies for a job in a sandwich shop.

Blijft een geweldig leuke film met identiek geweldige personages. O+ En niet standaard.
Clea DuVall is sowieso leuk :). Denk dat ik deze wel even ga checken.
pi_101128168
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:34 schreef picodealion het volgende:

[..]

Clea DuVall is sowieso leuk :). Denk dat ik deze wel even ga checken.
Ik kwam op de film doordat Jensen Ackles erin speelt ( :9~ ). Al is hij in de film niet echt aantrekkelijk met z'n punklook. :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:19:33 #103
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_101133789
Le quai des brumes (Port of Shadows)
De hoofdpersoon (Jean Gabin) van Le quai des brumes is een nors rondslenterend persoon dat maar nauwelijks vrolijk wil worden. Als ie in de haven van Le Havre de schone Nelly ontmoet, lijkt het de goede kant op te gaan! Maar meer kapers zijn er op de kust... Opvallend is de zwaarmoedige toon en het intense acteerwerk (met vrijwel geen overacting) van de twee hoofdpersonen in deze film. Dr wordt een flinke lading tragiek erbij gehaald en dat is wel weer eens wat anders dan de vrolijke Hollywoodfilms die je in de jaren '30 toen had. Uiteindelijk vond ik deze film mede door het verrassende einde, zeker geslaagd! Cijfer: 7,5

The Gunfighter
Beetje lauw westerntje, waar Gregory Peck, een berucht figuur in het Wilde Westen, een rustig leven wil leiden, maar ook nog achterna wordt gezeten. Het heeft veel gepraat en belangen over en weer, maar helaas weinig actie. Uiteindelijk vind ik het meer een drama in een western-setting. De eerste helft dacht ik ook telkens naar een introductie te kijken en vroeg me af wanneer de film nou echt los ging barsten. Anyway voor een drama is dit nog zeker wel oke, maar daar houdt het ook bij op. Cijfer: 6,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_101141739
Pirates 4

Vol goede moed aan begonnen gisteren, toen werd ik moe, afgezet (normaal wil ik altijd iets af zien), net weer begonnen, na 20min betrapte ik mezelf erop dat ik meer met mijn telefoon aan het spelen was dan aan het opletten, nog 10 minuten gekeken, maar echt... bagger... ging liever de was ophangen.

Waar gaat het over, er gebeurd niks, saaie mensen, echt een film van niks.

Heb hem niet afgekeken, dus ga geen cijfer geven, maar ik denk dat het sowieso onder de 5 zou liggen.
pi_101147661
Watchmen (2009)
Toffe mix van The Dark Knight, Sin City en andere superheldenfilms.

Vette actie, leuke camerashots en lekker veel tieten schieten helikopters.

Verhaal is helaas een beetje simpel, maar dat mag de pret niet drukken.

Een heerlijke Malin Akerman trouwens.
8,8/10 (IMDB: 7.7/10)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:42:27 #106
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_101148450
Drag Me To Hell (Unrated Director`s Cut)
Sam Raimi`s terugkeer naar zijn roots, het horror genre, is een heerlijke extreem over the top film geworden. Met behulp van een heel leger aan geweldige special effects en een prachtige geluidsmontage is het een typische "Raimi horror" geworden, dit keer met toevoeging van sterke schrikmomenten. Je ziet ze wel aankomen maar werken iedere keer, ze zijn nooit goedkoop.
Super.

IMDB Cijfer: 6,9/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
pi_101148953
Dallas Pashamende

Hongaars-Roemeense film over een Roma man die teruggaat naar zijn 'dorp' om zijn vader te begraven. Aardig drama, maar niks bijzonders.

IMDB: 6,7
mijn cijfer: 6
pi_101151272
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef El_Matador het volgende:
Watchmen (2009)
Toffe mix van The Dark Knight, Sin City en andere superheldenfilms.

Vette actie, leuke camerashots en lekker veel tieten schieten helikopters.

Verhaal is helaas een beetje simpel, maar dat mag de pret niet drukken.

Een heerlijke Malin Akerman trouwens.
8,8/10 (IMDB: 7.7/10)
Simpel verhaal? :o
pi_101151846
The Queen (2006)

quote:
Wanneer het nieuws van de dood van prinses Diana, ongetwijfeld de beroemdste vrouw van de wereld, bekend wordt bij het geschokte en verbijsterde Britse volk, trekt Hare Majesteit Koningin Elizabeth II zich met haar familie terug achter de muren van kasteel Balmoral. Ze kan de reactie van het publiek niet bevatten. Voor Tony Blair, de populaire en zojuist gekozen premier, is de roep van het volk om zekerheid en steun door hun leiders een speerpunt. Wanneer de vrijgekomen emoties op ongekende wijze hoog oplopen is het aan Blair om een manier te vinden om een brug te slaan tussen de koningin en het Britse publiek....
Wederom: hulde aan Canvas; non-stop film kijken! ^O^

Erg mooie - ingetogen - film over deze donkere dagen van de Britse Royals. Wat een laag make-up met een vrouw kan doen zeg! Ben nu niet echt in staat om een uitgebreide review te maken, maar zeker een aanrader!
pi_101154374
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:36 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Simpel verhaal? :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 25 augustus 2011 @ 02:19:10 #111
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_101157654
nou had vandaag (gisteren) voor mezelf een bioscoop PUC marathonnetje gepland (het schema van pathe spuimarkt werkte zowaar eens mee) was van plan om green lantern, cowboy's & aliens en Final destination 5 (voorpremiere) te gaan zien... niet wetende dat het een tikkeltje bizar zou eindigen.. na een uur final destination 5 ging het alarm af omdat er bij de ING in hetzelfde complex een brandmelder af was gegaan. heel de bioscoop ontruimd en het ging nog wel even duren.. uiteindelijk maar afgedropen ben toch nog vrij dus pak ik hem morgenochtend opnieuw ;)

Green Lantern:

Hal Jordan, krijgt een ring van een alien waar grote verantwoordelijkheid aan vast hangt.(DC's antwoord op Spider-Man?) met het dragen van de ring wordt hij 1 van de 3600 green lantern's die allen als opdracht hebben hun "sector" te verdedigen :)

ik ben een aardig groot comic fan maar green lantern heeft me eigenlijk nooit echt geïnteresseerd
na het zien van de film ga ik me toch maar eens wat meer er in verdiepen. het is geen Dark Knight maar al met al wel een geslaagde film al kan ik niet oordelen in hoeverre het trouw is aan de comic.
genoeg humor, lekker tempo in de film

Cowboys & Aliens:

jake lonergan(daniel craig) is z'n geheugen kwijt en heeft een raar ding om z'n arm waarmee hij samen met andere cowboys (en indianen!) het op neemt tegen aliens die mensen ontvoeren.

ook hier ben ik niet bekend met de comic. maar daar gaat zeker verandering in komen ;) wat een bazen film! lekkere actie, leuke humor top film dus! :)

FInal Destination 5 (eerste uur :P)

verrassende kill's toch weer (gelukkig)! lekker goor en weer zeer leuk bedacht :)
enige minpunt is de cast althans het gebrek aan babes deze keer..
jammer van het alarm, wat niet echt leuk is bij een final destination film, kreeg al bijna visioenen.
pi_101157779
Trick 'r Treat (2007)
Lekker kort Halloweenfilmpje voor tussendoor. Niet bijster hoogstaand en het verhaal is nogal warrig weergegeven. Desondanks redelijk vermaakt ermee.
7.0/10 (IMDB: 6.9/10)

pi_101161927
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

Ben best wel fan van de eerste 3 films, maar deze was toch wel een stuk minder. Desondanks wel een avondje goed vermaak met Jack Sparrow.

7
pi_101162067
quote:
6s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 00:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eind goed al goed? :') Dude. Heb je überhaupt opgelet? _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_101163837
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:53 schreef Justinn het volgende:
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

Ben best wel fan van de eerste 3 films, maar deze was toch wel een stuk minder. Desondanks wel een avondje goed vermaak met Jack Sparrow.

7
Och wat was die saai zeg, gisteravond had ik hem aangezet. Maar na 45 had ik het wel gezien eigenlijk. Misschien vind ik hem te 'disney' ofzo....
pi_101164168
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:06 schreef resque het volgende:

[..]

Och wat was die saai zeg, gisteravond had ik hem aangezet. Maar na 45 had ik het wel gezien eigenlijk. Misschien vind ik hem te 'disney' ofzo....
Ik kwam idd ook niet verder, tot de 42ste minuut om precies te zijn.

Toen was het stop, select, shift + delete :P
pi_101167718
Dear Zachary A letter to a son about his father
Gisteravond op Canvas: Documentaire van Kurt Kuenne over zijn overleden jeugdvriend Andrew Bagby. Andrew komt door geweld om het leven. Als zijn ex-vriendin, die iets met de moord te maken lijkt te hebben, zwanger blijkt te zijn besluit Kurt om een documentaire voor het ongeboren kind te maken om hem zo te vertellen wie zijn vader was. Aan de hand van interviews met vrienden en familie probeert hij een beeld te scheppen. Beetje Amerikanistisch maar wel erg mooi gemaakt, het verhaal grijpt je met al zijn emotie.
9
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_101168463
Red riding hood.

sja wat zou ik zeggen , wat blijft er van het oude roodkapje over, was de schrijver regisseur aan drugs ??? Het is op zich wel een goede film als je van gothic grimmige verhalen houdt , wat ik wel leuk vind maar ik de film had een heel hoog wtf gehalte . Er blijft weinig van het oude sprookje over.
Op zich vond ik hem wel mooi maar moest heel erg wennen en trouwens het verhaal begon ook heel erg middenin , het was net alsof er een stukje vergeten was en dat was wel storend
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:24:08 #119
286575 Roces18
Chef de party
pi_101168604
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef formerjellybean het volgende:
Red riding hood.

sja wat zou ik zeggen , wat blijft er van het oude roodkapje over, was de schrijver regisseur aan drugs ??? Het is op zich wel een goede film als je van gothic grimmige verhalen houdt , wat ik wel leuk vind maar ik de film had een heel hoog wtf gehalte . Er blijft weinig van het oude sprookje over.
Op zich vond ik hem wel mooi maar moest heel erg wennen en trouwens het verhaal begon ook heel erg middenin , het was net alsof er een stukje vergeten was en dat was wel storend
Vond hemzelf erg traag en ook saai. Heb hem ook na een half uur uitgezet want het leek net iets van Twilight maar dan 10x slechter
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_101171833
Flypaper

Een behoorlijke neurotische (understatement) Patrick Dempsey (als Tripp) raakt verstrengeld in een dubbele bankoverval. Samen met een aantal bankmedewerkers probeert hij op komische wijze te voorkomen dat ze als gijzelaars ten onder gaan.

Patrick Dempsey heeft voor mij de film gered. Goed geacteerd, zet een grappig personage neer. De rest vond ik wat over de top (simpele humor). Heb niet heel vaak moeten lachen en de romance die ze in de film hebben gestopt was nogal geforceerd en onlogisch. Geen hoogstaande komedie van de schrijvers van The Hangover, maar door het personage Tripp wel voldoende.

6,3
pi_101177365
Felon (2008)
Goeie heftige gevangenisfilm van en met Stephen Dorff. Confronterend, zeker de boodschap na de film; 2,3 miljoen gevangenen in de VS en elke week (!!) komen daar 1000 bij.
8.0/10 (IMDB: 7.7/10)

pi_101183950
Heb de dvd van The Resident met in de hoofdrol Hilary Swank geleend. Heb zin om te kijken. Ik verwacht er wel iets van. Hilary Swank is trouwens een topactrice.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:52:43 #123
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_101186818
Conan the Barbarian en Cowboys vs Aliens.
Actie,fantasy ect ect. Niet bioscoop waardig.

Cowboys vs Aliens werkte niet voor me,
en ik heb geen idee waarom. Ik hou van sci-fi's,
Ik denk dat ik te veel slechte sci-fi's voorbij heb zien komen het afgelopen half jaar
en dat mijn motivatie voor het kijken naar compleet 0 is.
Ik kan me zowaar na kijken van deze film me iets herinneren over een armband,
13 van house die een alien in mensen lichaam speelde en onsterfelijk is en nog iets met een stel vieze gasten die een kogel vormig ruimte schip opblazen.. o ja de aliens willen goud.
Nou ja als dat niet het hele cliché sci-fi spectaakel is met wat cowboy invloeden waar heel de commerciële wereld al jaren voor op zijn gat gaat...

Ik ben gewoon aan iets nieuws toe denk ik.

Conan the Babarian ging ik heel enthousiast in.
Ik hou van de ouwe films, maandje terug nog allemaal zitten kijken om me een beetje te hypen voor deze film. Maar alles wat je lief is aan die films word je hier gewoon afgenomen.
De Conan man is gewoon geen Conan, echt had elke man met lang achtig blond haar en dikke spieren er in gezet en het was okey geweest. Maar nope..

Ik heb de film na een half uurtje uit gezet,
het is niet een remake die de originele eer aan doet.
Het overkill foute is er af en er blijft een film over die met elke andere naam compleet onopvallend voorbij was gegaan aan de wereld.
Wel een punt, tieten, vrij snel al tieten in beeld. Leuk voor de mannen.

Momenteel aan het wachten voor nieuwe films om te reviewen.
Als het goed is krijg ik the thing en blob remake, apollo 18.
Heb fright night nu klaar staan maar geen motivatie om te kijken :')
pi_101186863
Je krijgt een film om te reviewen en dan zet je hem na een half uur uit? :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:57:50 #125
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_101187061
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:53 schreef Tim86 het volgende:
Je krijgt een film om te reviewen en dan zet je hem na een half uur uit? :D
Ja slecht heh,
maar ik ben officieel van de sci-fi dus ze verwachten geen review van me op conan.
Gelukkig maar, dat was rant fest geweest :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')