Conan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:59 schreef Deckard het volgende:
Deze film was anders dichter bij het boek.
Ik heb het boek ook nooit gelezen maar dat is wat ik van de fans moet geloven. Conan, de originele film, is altijd nog een film die gewoon cool is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:01 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Conan?
Zowaar een boek wat ik nooit heb gelezen, maar wel opgevoed met de film.
[papa body builder en fan van fatasy themed films en boeken]
Wel even een +, net van een collega gehoord dat fright night een hele goede remake is.
Maar toch wil ik eerst de orginele zien.. ohoho.
Hehe, eigenlijk wachtte ik al op zo'n "counter", ikzelf ben niet van plan m'n cijfer te wijzigen hoor, maar je hebt gelijk, als je de connectie met Veronika niet kan maken kan ik me heel goed voorstellen dat je hem crap vind. (Mijn ouders hadden hem ook gezien, en ik denk dat m'n vader het met jou eens is en m'n moeder met mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:41 schreef rijsttafel het volgende:
Veronika Decides To Die
Nog een film over de dood. Volgens mij uit dit topic geplukt n.a.v. een recentie die me wel aansprak. Laat ik die recentie bij deze dan counteren met: WTF AVOID! Het boek waar het op gebaseerd is kan misschien goed zijn (nooit gelezen), maar de film is het in ieder geval niet voor mij. De jonge Veronika heeft besloten dat haar leven wel lang genoeg is geweest en doet een zelfmoordpoging. Dit gebeurt nogal vroeg in de film, daarnaast is ze nogal kortaf en chagerijnig en het is daarom nogal lastig om je emotioneel bij haar betrokken te voelen. Iets wat denk ik toch wel essentieel is bij een film met zo'n onderwerp.
Echt compleet het tegenovergestelde van mijn mening.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:28 schreef El_Matador het volgende:
Watchmen (2009)
Toffe mix van The Dark Knight, Sin City en andere superheldenfilms.
Vette actie, leuke camerashots en lekker veel tieten schieten helikopters.
Verhaal is helaas een beetje simpel, maar dat mag de pret niet drukken.
Een heerlijke Malin Akerman trouwens.
8,8/10 (IMDB: 7.7/10)
haha same here, vind watchmen helemaal niks.. terwijl ik sin city en alles geweldig vindquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt compleet het tegenovergestelde van mijn mening.
Ontzettend uitgebreid en langdradig verhaal, veel te weinig actie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(7*/10)mee bekant vangde gin haas.
Je hoeft je mening niet te verdedigen, hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:45 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Hehe, eigenlijk wachtte ik al op zo'n "counter", ikzelf ben niet van plan m'n cijfer te wijzigen hoor, maar je hebt gelijk, als je de connectie met Veronika niet kan maken kan ik me heel goed voorstellen dat je hem crap vind. (Mijn ouders hadden hem ook gezien, en ik denk dat m'n vader het met jou eens is en m'n moeder met mij)
Mijn cijfer had als grootste reden voornamelijk persoonlijke ervaring (stond er ook bij) die Sarah echt wel weet over te brengen. Het voelde als naar m'n eigen verhaal kijken, maar dan in een versnelling - ik heb in 2004 mezelf iets dergelijks aangedaan, zonder de inrichting erna
Zo zag ik hem ook niet hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:49 schreef rijsttafel het volgende:
't Was geen persoonlijke aanval. [...] Hoop dat 't nu weer goed met je gaat!
Ik ben in de bios tijdens de pauze vertrokken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:36 schreef casper019 het volgende:
[..]
haha same here, vind watchmen helemaal niks.. terwijl ik sin city en alles geweldig vind
watchmen geef ik een 3 =(
Watchmen en Sin City hebben dan ook nauwelijks wat gemeen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:36 schreef casper019 het volgende:
[..]
haha same here, vind watchmen helemaal niks.. terwijl ik sin city en alles geweldig vind
Donkere stijl, graphic novel verfilming en daar houdt het wel op ja, maar daardoor worden ze al snel vergeleken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Watchmen en Sin City hebben dan ook nauwelijks wat gemeen.
Hele leuke film inderdaad!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ten inch hero
[ afbeelding ]
Piper moves to Santa Cruz, California to go to the Institute of Art. When she was 15 she gave birth to a daughter, but had to put her up for adoption because she was too young to raise her. Years later she sees an article about a girl she thinks is her daughter, who lives in Santa Cruz, and applies for a job in a sandwich shop.
Only like the best sandwich shop evar.![]()
Blijft een geweldig leuke film met identiek geweldige personages. En niet standaard.
Superfilm danwel documantaire. Aanrader ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:01 schreef Karstman het volgende:
Dear Zachary A letter to a son about his father
Gisteravond op Canvas: Documentaire van Kurt Kuenne over zijn overleden jeugdvriend Andrew Bagby. Andrew komt door geweld om het leven. Als zijn ex-vriendin, die iets met de moord te maken lijkt te hebben, zwanger blijkt te zijn besluit Kurt om een documentaire voor het ongeboren kind te maken om hem zo te vertellen wie zijn vader was. Aan de hand van interviews met vrienden en familie probeert hij een beeld te scheppen. Beetje Amerikanistisch maar wel erg mooi gemaakt, het verhaal grijpt je met al zijn emotie.
9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |