Ik heb wel genoten van de 1e 2 delen maar vond deze toch een stuk minder. Zelfs zo minder dat ik hem na een tijdje heb afgezet want ik viel zowat in slaap. Heb hem later afgekeken maar hij kon mij niet genoeg boeien als de 1e 2. Een 5,5.quote:De eerste Pirates of the Caribbean film die niet door Gore Verbinski geregisseerd werd betekent meteen een breuk met de eerste trilogie. De grootste afwezigen in deze film zijn namelijk Orlando Bloom en Keirra Knightley, waarvan de afwezigheid vooralsnog verklaard is met de reden dat ‘hun aandeel in het verhaal voorbij is’. Jack Sparrow (Johnny Depp) is vanzelfsprekend wel aanwezig en beleeft wederom een vreemd avontuur. Hij komt de enige vrouw (Penelope Cruz) tegen die aan hem gewaagd is: de dochter van Blackbeard (Ian McShane). Door een samenloop van omstandigheden belandt hij op het schip van haar vader, de Queen Anne’s Revenge, en gaat hij op zoek naar de Fontein van de Eeuwige Jeugd.
Vond hem heel vetquote:Het vijfde deel uit de serie speelt zich af vóór de gebeurtenissen in Tokyo Drift, en is de derde film waarin Vin Diesel een hoofdrol speelt. Brian O’Connor (Paul Walker) werkte samen met Mia Toretto (Jordana Brewster) om haar broer, Dominic Toretto (Vin Diesel), uit de gevangenis te bevrijden. Achterna gezeten door de autoriteiten, komen ze terecht in Rio de Janeiro. Daar moeten ze nog één laatste opdracht doen om hun vrijheid te herwinnen. Ze verzamelen een team van racers om een corrupte zakenman tegemoet te zien. Hij is echter niet de enige die hen achterna zit, ook agent Luke Hobbs (Dwayne Johnson) zit het drietal achterna, met een boel spektakel als gevolg.
Fixed. Deel 5 inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 07:12 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Gaat dit over Final Destination 5? Want je plaatje werkt niet en je hebt nergens een titel of linkje staan
Zeker weten, heel erg lekker wijfquote:
Je weet dat dit de 4e film is en niet de 3e?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
POTC On stranger tides
[..]
Ik heb wel genoten van de 1e 2 delen maar vond deze toch een stuk minder. Zelfs zo minder dat ik hem na een tijdje heb afgezet want ik viel zowat in slaap. Heb hem later afgekeken maar hij kon mij niet genoeg boeien als de 1e 2. Een 5,5.
[ afbeelding ]
Fast Five
[..]
Vond hem heel vetEcht een over de top Actie film. Alhoewel er toch wat dingen inzitten die echt niet kunnen toch wel heel mooi gedaan. Een 8.
Ohja das waar ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet dat dit de 4e film is en niet de 3e?
is ie een beetje eng? die wil ik nog gaan kijken van de weekquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:29 schreef haakon het volgende:
Insidious
Vond hem sterk starten maar het einde kun je na de eerste helft wel een beetje voorspellen.
Desondanks toch wel vermaakt
6,5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van mij een 9/10
lang geleden dat ik zo een mooie film heb gezien.
The incredible hulk
gewoon een leuke marvel film over de hulk.
Na het eerste deel van de hulk die slecht was was dit toch een behoorlijke verbetering.
geen top film maar zeker een leuke film voor de zaterdagavond in HD.
meer kan ik er ook niet over kwijt.
7/10
Paar keer flink geschrokken ja!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:20 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
is ie een beetje eng? die wil ik nog gaan kijken van de week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 8.5
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Rise of the Planet of the Apes (2011, VS, Rupert Wyatt)
Deze film is wederom een bewijs dat blockbuster en kwaliteit prima hand in hand kunnen gaan.
Wat de film zo sterk maakt is de uitstekende opbouw van het plot. De manier waarop de kijker gaat meeleven met de apen en dan vooral met de protagonist Ceasar.
Het begint met een lekker sentimenteel coming-of-age drama over het opgroeien van Ceasar in het huis van hersenonderzoeker James Franco en z'n aan Alzheimer lijdende vader. Hierin wordt de sympathie met Ceasar in de kijker gewekt. Er komt menig adorerend zuchtje uit de zaal. De aanvragen voor chimpansee als huisdier rijzen de pan uit na dit gedeelte.
Daarna volgt een goed stukje gevangenisuitbraak drama, waarin de held misbruikt wordt door de gemene gevangenisbewaarder, zich staande moet houden tussen de andere sterkere gevangenen, een vriend maakt in een oude wijze Orang-Oetan. door gebruik van z'n intelligentie de macht weet te grijpen en de rest achter zich weet te mobiliseren, inclusief de voormalige leider en de domme brute kracht van de gevangenis; een Gorilla.
Als klap op de vuurpijl komt daarna het laatste actie gedeelte waarin de apen in opstand komen. Een heel indrukwekkend gedeelte waarin te zien is dat zo'n groep apen toch wel echt erg ontzagwekkend is. Op dit moment ligt de sympathie van de kijker al helemaal bij de apen. De ravage die de apen aanrichten in de straten van San Francisco is dan ook meer een ontlading van spanning en terechte opstand tegen jaren van onderdrukking en misbruik, dan een horrorshow die het moet zijn in de ogen van de inwoners van Frisco.
Ondertussen zijn er ook nog wat menselijke zij-plotjes, zoals tussen James Franco en z'n vader, James en z'n liefje, de perikelen in het laboratorium. Maar deze leiden nooit de aandacht af van het hoofdplot, de ontwikkeling van Ceasar tot revolutieleider.
Dat Andy Serkis ooit als eerste een prijs moet krijgen voor z'n motion-capture acteerkunsten staat na deze film weer buiten kijf. Als een ware stomme film acteur brengt hij woordeloos de emoties en karakterontwikkelingen in Ceasar over zonder daarbij de apenmaniertjes te vergeten.
Laat de vervolgen maar komen.Die spoiler... over geloofwaardig praten in een film met apen die pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 8.5
Ook net gekeken. Inderdaad een stuk beter dan de eerste "nieuwe" Hulk film, ookal vond ik die ook best te pruimen. Een lekker actie/comic verfilming waar een lekker tempo en genoeg actie in zit, zonder dat het zich bezondigt aan flauwe scenes, domme sidekicks oid (behalve dan de taxi scene..).quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:02 schreef corkydiggles het volgende:
The incredible hulk
[ afbeelding ]
gewoon een leuke marvel film over de hulk.
Na het eerste deel van de hulk die slecht was was dit toch een behoorlijke verbetering.
geen top film maar zeker een leuke film voor de zaterdagavond in HD.
meer kan ik er ook niet over kwijt.
7/10
Ach echt apen zijn het natuurlijk niet meer, met die verhoogde intelligentie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:55 schreef OreO het volgende:
[..]
Die spoiler... over geloofwaardig praten in een film met apen die praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb eigenlijk nog nooit een F&F film geizne.. shame on mequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef JDx het volgende:
Fast Five
Bij het zien van de eerste F&F was het eerste wat ik wilde een zwarte Honda Civic, die tijd is allang verstreken, maar als je deze film los ziet van de straatrace serie is het gewoon een super toffe actiefilm met mooie auto's, lekkere dames en vette actie!
7,5.
Om de karakter te snappen kun het beste bij 1 beginnen jaaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:39 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nog nooit een F&F film geizne.. shame on me
moet je de vorige delen zien om het verhaal te begrijpen of zijn het lostaande films??
Losstaand zijn ze makkelijk te begrijpen, maar alle films zijn wel te doen hoor! Goed vermaak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:39 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nog nooit een F&F film geizne.. shame on me
moet je de vorige delen zien om het verhaal te begrijpen of zijn het lostaande films??
Bedoel je Tokyo Drift? Daar kwamen ineens nieuwe acteurs, maar dat vond ik zelf juist interessant. Zo krijg je een kans om te zien hoe de F&F is aan de andere kant van de wereld. Andere regels, andere racestijl (driften), maar de F&F stijl is er nog steeds.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:43 schreef JDx het volgende:
Idd, gewoon vermaak, 1 is best een goede film eigenlijk, deel 2 of 3 is een echte uitbuit film (ergens hadden ze gewoon een zooitje andere acteurs weggehaald om goedkoop een filmpje te maken had ik het idee), maar de rest is ook best goed, gewoon allemaal kijken, je bent er zo doorheen en je vermaakt je best ja.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach echt apen zijn het natuurlijk niet meer, met die verhoogde intelligentie.vier woorden toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. NOOOOOOO!
2. Ceasar
3. IS
4. Home.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms qua dommigheid wel een beetje het idee dat ik naar Scary Movie zat te kijken.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Die was onverwacht best goed jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef Godtje het volgende:
Afterlife
Christina Ricci
Liam Neeson
Justin Long
Een vrouw tussen leven en dood en het verdriet van haar vriend die is achtergebleven. Liam Neeson als de begrafenis ondernemen die met de dode kan communiceren. Kan hij de vrouw overtuigen om haar rust te vinden?
Christina Ricci en Liam en prima solide rollen in deze thriller. Het begin iets wat langdradig voor mij maar tegen het einde steeds meer willen weten waar dit verhaal zou eindigen.
[ afbeelding ]
IMDB: 6
Ik: 7
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:37 schreef JDx het volgende:
Fast Five
Bij het zien van de eerste F&F was het eerste wat ik wilde een zwarte Honda Civic, die tijd is allang verstreken, maar als je deze film los ziet van de straatrace serie is het gewoon een super toffe actiefilm met mooie auto's, lekkere dames en vette actie!
7,5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Om de karakter te snappen kun het beste bij 1 beginnen jaa
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:30 schreef Lithia het volgende:
[..]Plus dat hij het lekkerste wijf pakt die ik ooit heb gezien, miss Israel 2004, damnnn, vandaar ook dat over Mossad, hoewel die andere 2 ook zo verschrikkelijk lekker zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]Tokyo drift speelt in de timeline na Fast Five af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt als een bus!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tokyo drift speelt in de timeline na Fast Five af.
Ooh, dat verklaar het een en ander!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tokyo drift speelt in de timeline na Fast Five af.
Clea DuVall is sowieso leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ten inch hero
[ afbeelding ]
Piper moves to Santa Cruz, California to go to the Institute of Art. When she was 15 she gave birth to a daughter, but had to put her up for adoption because she was too young to raise her. Years later she sees an article about a girl she thinks is her daughter, who lives in Santa Cruz, and applies for a job in a sandwich shop.
Blijft een geweldig leuke film met identiek geweldige personages.En niet standaard.
Ik kwam op de film doordat Jensen Ackles erin speelt (quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Clea DuVall is sowieso leuk. Denk dat ik deze wel even ga checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |