abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101243755
Net binnen gehaald! :D

Thor 2011

De machtige, maar arrogante krijger 'Thor' gespeeld door de acteur Hemsworth wakkert met zijn roekeloze acties een eeuwenoude oorlog aan. Thor’s vader Odin gespeeld door Anthony Hopkins verbant Thor naar de Aarde en hier wordt hij gedwongen tussen de normale bevolking te leven. Hij wordt verliefd op de jonge wetenschapper Jane gespeeld door Natalie Portman/ Terwijl zij een relatie ontwikkelen op Aarde beseft Thor wat het vergt om een echte held te zijn wanneer zijn aartsvijand duistere krachten van Asgard naar de Aarde stuurt om alles en iedereen te vernietigen.:)

De film is voor zijn genre onderhoudend en soms zelfs leuk,maar niet meer dan dat. :)

7
/ 10
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_101245079
Magnolia.

Ik vond hem tof, maar ook verwarrend. Maar over het algemeen een goede film, mooie symboliek, het nadeel is dat er zoveel personages moeten worden geïntroduceerd dat je pas na een uur oid echt in de film zit. (Ik denk dat dit het herkijken van de film wel bevorderd). Ik snap alleen de oscar nominatie van Tom Cruise niet, ik vond hem juist één van de mindere acteurs in de film.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_101245141
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 03:03 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die afgeven op dvdrips..serieus, ga je ergens anders druk om maken :')
Ik kijk nog wel eens een VHS-bandje. Veel toffe films zijn nog lang niet op blu-ray.
pi_101246077
Gister 'From Prada To Nada' gekeken. Echte meidenfilm, niet meer dan dat. Leuk voor tussendoor.

Ga vanavond 'The Other Woman' kijken, een drama met Nathalie Portman.
pi_101248144
Killing Bono

Als je U2 fan bent (wat ik ben), kan dit nog een grappige film zijn. Als je niks met U2 hebt, zal je deze film ook waarschijnlijk niks vinden.

mijn cijfer: 6,5
imdb: 6
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:34:30 #156
286575 Roces18
Chef de party
pi_101248389
Water for Elephants 2011

Witherspoon doet een beetje aan overacteren vind ik in deze film, ze komt af en toe een beetje nep over. Het verhaal is erg mooi maar niet helemaal goed uitgewerkt, op sommige momenten een tikje langdradig maar het einde maakt alles goed. De art-direction qua setting, locaties en props zijn er goed verzorgd en maken er een goed geheel van. De scenes met Rosie de olifant waren goed gedaan. Uiteindelijk komen de karakters niet echt goed uit de verf en blijven ze stereotype. Desondanks als je van een klassieke hollywood sfeer houdt zal deze film je wel liggen.

7,2

edit: ik wil nog wel zeggen dat de trailer een stuk beter is. Qua muziek heb ik niks gemerkt in de film eigenlijk terwijl de trailer dat wel pakkend overbrengt.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:44:20 #157
286575 Roces18
Chef de party
pi_101248574
quote:
Dude, je gaat toch geen foto maken van je download en ook nog eens een print screen maken. Je kan ook gewoon een plaatje van internet afhalen hoor :') en aub niet afspelen in windows media player dat is zo fout

[ Bericht 2% gewijzigd door Roces18 op 27-08-2011 12:00:47 ]
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Moderator zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:03:44 #159
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_101248997
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Super
Wanneer Frank D’Arbo (Rainn Wilson) zijn ex-verslaafde vrouw (Liv Tyler) verliest aan de aantrekkelijke drugdealer Jacques (Kevin Bacon) zit hij in zak en as. Maar wanneer hij door de hand van God geraakt wordt, besluit D’Arbo terug te vechten onder de vermomming van een superheld genaamd Crimson Bolt. Als hij zijn vrouw wil terugkrijgen, zal hij zich een weg naar de top van de criminele wereld moeten vechten. Wanneer hij als Crimson Bolt naam begint te maken voegt de jonge lokale stripverkoopster Libby (Ellen Page) zich bij hem als z’n seksueel geladen hulpje, Boltie.

Leuke superheldenfilm welke mij ook weer wat aan Kick-Ass deed denken. Ze hebben ook de ideale acteurs gebruikt. :Y Hij is wel een 7+ waard.

IMDb: 6,9
Ik: 7,2

Boltie _O_
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_101250341
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 12:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Boltie _O_
Ik had de film al bijna uitgezet tot Page in beeld kwam O+.

Godverdomme wat is ze leuk in die film zeg. Eerste film dit jaar die ik 2 avonden achter elkaar heb gezien (en de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik nog een extra keer gekeken :')). Heerlijk over de top, met net iets te realistisch geweld waardoor je je af en toe echt schuldig voelt dat je erom lacht.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:57:39 #161
154052 RobertVH
I am your father
pi_101251973

Nee, gewoon nee... :')
Het enige wat gelukt is dat ik echt het idee had dat het een film van tig jaar geleden was, maar na wat onderzoek vandaag wie er verantwoordelijk is voor dit stukje complete rotzooi blijkt het allemaal deel van het hele grindhouse gebeuren (Gridnhouse, Machete).

Niet echt mijn film type maar iemand anders kwam er mee aanzetten, genoeg 'wtf :') ' momenten als iemand weer op creatieve wijze toegetakeld of vermoord, alles is geoorloofd in de verhaallijn als het maar lijdt tot een bloedig einde. Met als klap op de vuurpijl twee gepantserde moordenaars op motoren die los gaan.

Rotten Tomatoes 66% fresh; "It certainly isn't subtle -- or even terribly smart -- but as a gleefully gory homage to low-budget exploitation thrillers, Hobo with a Shotgun packs plenty of firepower"

Zo subtiel als een sledgehammer op je kleine teen... :X Als dit je type film is heb je een leuk avondje, maar een rating 66% fresh is weer beetje teveel van het goede.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:59:54 #162
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_101252057
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:21 schreef Waldheini het volgende:
Killing Bono

[ afbeelding ]

Als je U2 fan bent (wat ik ben), kan dit nog een grappige film zijn. Als je niks met U2 hebt, zal je deze film ook waarschijnlijk niks vinden.

mijn cijfer: 6,5
imdb: 6
Heh, care to explain?
geen.
pi_101252096
quote:
13s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 13:57 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]

Nee, gewoon nee... :')
Het enige wat gelukt is dat ik echt het idee had dat het een film van tig jaar geleden was, maar na wat onderzoek vandaag wie er verantwoordelijk is voor dit stukje complete rotzooi blijkt het allemaal deel van het hele grindhouse gebeuren (Gridnhouse, Machete).

Niet echt mijn film type maar iemand anders kwam er mee aanzetten, genoeg 'wtf :') ' momenten als iemand weer op creatieve wijze toegetakeld of vermoord, alles is geoorloofd in de verhaallijn als het maar lijdt tot een bloedig einde. Met als klap op de vuurpijl twee gepantserde moordenaars op motoren die los gaan.

Rotten Tomatoes 66% fresh; "It certainly isn't subtle -- or even terribly smart -- but as a gleefully gory homage to low-budget exploitation thrillers, Hobo with a Shotgun packs plenty of firepower"

Zo subtiel als een sledgehammer op je kleine teen... :X Als dit je type film is heb je een leuk avondje, maar een rating 66% fresh is weer beetje teveel van het goede.
Ik ben het compleet eens met je oordeel, ik las er eigenlijk alleen maar goede dingen over maar deze film was gewoon slecht.
pi_101252172
erg slecht idd. en ik hou wel van het genre.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:22:23 #165
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_101252820
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2
Hehe, het einde van de Harry Potter-reeks. Het laatste deel vind ik het best, ook al heb ik niet zoveel met de franchise. Nog eenmaal is het sfeervolle Hogwarts het toneel voor Harry en zijn kornuiten en daar speelt zich een behoorlijk spektakel af. Zo hoort een finale te zijn :Y. Cijfer: 7,5

The Omen (1976)
Op zich wel een aardige en spannende horror, maar ik had vooraf een grotere rol verwacht van Damien. Wat een angstaanjagende blaag is dat, met die priemende ogen en sinistere lach! Hij komt helaas (zeker in het tweede deel van de film) te weinig aan bod, terwijl zijn 'acties' de grote attractie is. Al met al toch wel is The Omen meer dan redelijk. Gregory Peck is altijd oke om te zien en de film bevat een paar knap uitgevoerde scenes, die de moeite waard zijn. Cijfer: 7,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_101253630
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 13:59 schreef Isis20 het volgende:

[..]

Heh, care to explain?
als je beetje op de hoogte bent van de U2 albums van tm Joshua Tree kan je het verhaal beter plaatsen. Weet je er totaal niks vanaf, is de film ook nog wel aardig, maar dan kan je waarschijnlijk wat minder in het verhaal plaatsen. Hoogstaand vond ik het allemaal niet, maar zeker aardig voor een lame vrijdagavond.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:11:19 #167
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_101262180
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 14:50 schreef Waldheini het volgende:

[..]

als je beetje op de hoogte bent van de U2 albums van tm Joshua Tree kan je het verhaal beter plaatsen. Weet je er totaal niks vanaf, is de film ook nog wel aardig, maar dan kan je waarschijnlijk wat minder in het verhaal plaatsen. Hoogstaand vond ik het allemaal niet, maar zeker aardig voor een lame vrijdagavond.
Even was mijn interesse gewekt , maar die laatste regel maakt me aan het twijfelen ;)
geen.
pi_101262395
Ten Inch Hero

Kende de film niet, totdat ik erover las in dit topic. Wat een leuke film zeg, echt een fijn sfeertje, je zou haast niet geloven dat ie uit 2007 is, er hangt echt zo'n jaren 90 sfeertje ofzo. Moeilijk uit te leggen. Lekker rustig ook alles, geen overdreven actie, gewoon chill filmpje.

Meteen in het begin dacht ik trouwens waar ken ik Tish van, maar natuurlijk van de nieuwe serie Friends with Benefits. Ook leuk om te weten dat Tish en Priestly tegenwoordig getrouwd zijn, in het echte leven.

Twijfel tussen een 7,5 en een 8... mwohhh een 8 :)
pi_101271879
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 19:17 schreef JDx het volgende:
Ten Inch Hero

Kende de film niet, totdat ik erover las in dit topic. Wat een leuke film zeg, echt een fijn sfeertje, je zou haast niet geloven dat ie uit 2007 is, er hangt echt zo'n jaren 90 sfeertje ofzo. Moeilijk uit te leggen. Lekker rustig ook alles, geen overdreven actie, gewoon chill filmpje.

Meteen in het begin dacht ik trouwens waar ken ik Tish van, maar natuurlijk van de nieuwe serie Friends with Benefits. Ook leuk om te weten dat Tish en Priestly tegenwoordig getrouwd zijn, in het echte leven.

Twijfel tussen een 7,5 en een 8... mwohhh een 8 :)
Dat wist ik nog niet eens. :o
pi_101272249
Vanavond Remember me (2010) gekeken.
http://www.imdb.com/title/tt1403981/

Goede film
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Toch een dikke 7 en mischien wel een 8

[ Bericht 34% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 28-08-2011 00:09:30 ]
pi_101272497
^

Spoiler voor de afloop.
  zondag 28 augustus 2011 @ 00:06:42 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101273045
Net Melancholia van Lars von Trier gezien. Tikje aan de lange kant (niet té lang though), maar wat een práchtige film. Prachtig gefilmd, prachtige muziek, heel mooi hoe het begin en het einde samenkwamen. Aanrader :Y.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viking84 op 28-08-2011 00:20:30 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_101274555
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]

Goede film
SPOILER
.
SPOILER
pi_101279682
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]

Goede film
SPOILER
.
Ik was ook erg blij verrast. Inderdaad een dikke 7
  zondag 28 augustus 2011 @ 08:51:10 #175
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_101280216
Gisteren A Single Man gezien.

Alhoewel er goed geacteerd werd door Julianne Moore en Colin Firth pakte de film mij niet echt. Het trage tempo was de bedoeling van de film, maar was soms toch te traag voor mij. Maar misschien kon het thema van gay-zijn in de jaren 60 mij nou niet echt boeien. Alhoewel de film dan ook weer niet echt over gay-zijn gaat, maar meer over hoe iemand zijn verlies verwerkt.
Nou, duidelijke recensie lijkt me! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 28-08-2011 09:24:32 ]
Lo que no se ve es lo que cuenta.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')