Ik kijk nog wel eens een VHS-bandje. Veel toffe films zijn nog lang niet op blu-ray.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:03 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die afgeven op dvdrips..serieus, ga je ergens anders druk om maken
Dude, je gaat toch geen foto maken van je download en ook nog eens een print screen maken. Je kan ook gewoon een plaatje van internet afhalen hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:49 schreef rubje het volgende:
Net binnen gehaald!
Thor 2011
[ afbeelding ]
Boltiequote:Op maandag 22 augustus 2011 10:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Super
Wanneer Frank D’Arbo (Rainn Wilson) zijn ex-verslaafde vrouw (Liv Tyler) verliest aan de aantrekkelijke drugdealer Jacques (Kevin Bacon) zit hij in zak en as. Maar wanneer hij door de hand van God geraakt wordt, besluit D’Arbo terug te vechten onder de vermomming van een superheld genaamd Crimson Bolt. Als hij zijn vrouw wil terugkrijgen, zal hij zich een weg naar de top van de criminele wereld moeten vechten. Wanneer hij als Crimson Bolt naam begint te maken voegt de jonge lokale stripverkoopster Libby (Ellen Page) zich bij hem als z’n seksueel geladen hulpje, Boltie.
Leuke superheldenfilm welke mij ook weer wat aan Kick-Ass deed denken. Ze hebben ook de ideale acteurs gebruikt.Hij is wel een 7+ waard.
IMDb: 6,9
Ik: 7,2
Ik had de film al bijna uitgezet tot Page in beeld kwamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb ik nog een extra keer gekeken). Heerlijk over de top, met net iets te realistisch geweld waardoor je je af en toe echt schuldig voelt dat je erom lacht.
Heh, care to explain?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:21 schreef Waldheini het volgende:
Killing Bono
[ afbeelding ]
Als je U2 fan bent (wat ik ben), kan dit nog een grappige film zijn. Als je niks met U2 hebt, zal je deze film ook waarschijnlijk niks vinden.
mijn cijfer: 6,5
imdb: 6
Ik ben het compleet eens met je oordeel, ik las er eigenlijk alleen maar goede dingen over maar deze film was gewoon slecht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:57 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon nee...![]()
Het enige wat gelukt is dat ik echt het idee had dat het een film van tig jaar geleden was, maar na wat onderzoek vandaag wie er verantwoordelijk is voor dit stukje complete rotzooi blijkt het allemaal deel van het hele grindhouse gebeuren (Gridnhouse, Machete).
Niet echt mijn film type maar iemand anders kwam er mee aanzetten, genoeg 'wtf' momenten als iemand weer op creatieve wijze toegetakeld of vermoord, alles is geoorloofd in de verhaallijn als het maar lijdt tot een bloedig einde. Met als klap op de vuurpijl twee gepantserde moordenaars op motoren die los gaan.
Rotten Tomatoes 66% fresh; "It certainly isn't subtle -- or even terribly smart -- but as a gleefully gory homage to low-budget exploitation thrillers, Hobo with a Shotgun packs plenty of firepower"
Zo subtiel als een sledgehammer op je kleine teen...Als dit je type film is heb je een leuk avondje, maar een rating 66% fresh is weer beetje teveel van het goede.
als je beetje op de hoogte bent van de U2 albums van tm Joshua Tree kan je het verhaal beter plaatsen. Weet je er totaal niks vanaf, is de film ook nog wel aardig, maar dan kan je waarschijnlijk wat minder in het verhaal plaatsen. Hoogstaand vond ik het allemaal niet, maar zeker aardig voor een lame vrijdagavond.quote:
Even was mijn interesse gewekt , maar die laatste regel maakt me aan het twijfelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:50 schreef Waldheini het volgende:
[..]
als je beetje op de hoogte bent van de U2 albums van tm Joshua Tree kan je het verhaal beter plaatsen. Weet je er totaal niks vanaf, is de film ook nog wel aardig, maar dan kan je waarschijnlijk wat minder in het verhaal plaatsen. Hoogstaand vond ik het allemaal niet, maar zeker aardig voor een lame vrijdagavond.
Dat wist ik nog niet eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:17 schreef JDx het volgende:
Ten Inch Hero
Kende de film niet, totdat ik erover las in dit topic. Wat een leuke film zeg, echt een fijn sfeertje, je zou haast niet geloven dat ie uit 2007 is, er hangt echt zo'n jaren 90 sfeertje ofzo. Moeilijk uit te leggen. Lekker rustig ook alles, geen overdreven actie, gewoon chill filmpje.
Meteen in het begin dacht ik trouwens waar ken ik Tish van, maar natuurlijk van de nieuwe serie Friends with Benefits. Ook leuk om te weten dat Tish en Priestly tegenwoordig getrouwd zijn, in het echte leven.
Twijfel tussen een 7,5 en een 8... mwohhh een 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Toch een dikke 7 en mischien wel een 8
[ Bericht 34% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 28-08-2011 00:09:30 ]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Vanavond Remember me (2010) gekeken.
http://www.imdb.com/title/tt1403981/
[ afbeelding ]
Goede filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Toch een dikke 7 en mischien wel een 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Vanavond Remember me (2010) gekeken.
http://www.imdb.com/title/tt1403981/
[ afbeelding ]
Goede filmIk was ook erg blij verrast. Inderdaad een dikke 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Toch een dikke 7 en mischien wel een 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |