Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

hmm... een bakje kruidenwellness thee!quote:
Das kut.. maar heb je wel wat aan deze ervaring voor een evt volgende baan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel onder jou werken hoor
[..]
Omdat ik ziektevervanging doe, en tsja..zieken worden wel eens beter
Tuurlijk wel, ik heb vet goede gesprekstechnieken en flirtskillsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das kut.. maar heb je wel wat aan deze ervaring voor een evt volgende baan?
En onder mij werken mag altijd hoorOp mij ook
Sodeju, dat samenvoegen zou een fucked up smiley wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
Het is weer [ afbeelding ] maar dan met
Relaxtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik heb vet goede gesprekstechnieken en flirtskills![]()
En dat weten ze hier ook, dus die referentie komt wel goed![]()
Plus weer een jaar dit werk erbij op mijn cv.
Mart kan dat vast welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sodeju, dat samenvoegen zou een fucked up smiley worden
Zoiets:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sodeju, dat samenvoegen zou een fucked up smiley worden
* Fha doet "tikkie jij bent hem"quote:
Deventerquote:
al een tijdje, maar er is echt geen fuck.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
RelaxtBen je al een beetje aan het kijken?
Moet natuurlijk ook Zwolle zijn zeker..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
al een tijdje, maar er is echt geen fuck.
ook uitzendbureaus weer ingeschakeld enzo
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedoelde je 'Ballon'?
[ afbeelding ]
Ik las: likkie, jij bent hem!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha doet "tikkie jij bent hem"
[..]
Deventerhele dag al.
of omstrekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet natuurlijk ook Zwolle zijn zeker..
ook goed, hiihiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las: likkie, jij bent hem!
Ohjaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:41 schreef pgrferrari het volgende:
Niet met tektonische platen over elkaar heen schuren?
Neeee dat doet Thijs altijdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
snel, kom hierheen, het is nog droog hierquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:45 schreef Fha het volgende:
[..]
OhjaTuurlijk
![]()
* Fha doet schuur schuur
hoe ver kan/wil je rijden..quote:
die is al ingetrokken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
http://www.jobselectie.nl(...)niste-in-zwolle.html
http://vacature.monsterbo(...)rland-100972457.aspx
Deze al bekeken ST?
De bovenste is gisteren geplaatst..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die is al ingetrokken.
was een maand oud
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dus dan kan je wel voor 50% werken??
en mag je dan je uitkering aanvullen tot een bepaald bedrag??Geen idee hoe dat precies zit. Deze indicatie is 2 jaar geldig en in beginsel werk ik 20 uur per week. Wat ik zo uit de brief begrijpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
o jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De bovenste is gisteren geplaatst..
die is ST op het lijf geschrevenquote:Een vriendelijke persoonlijkheid die een collegiale instelling heeft en zich kan handhaven in een mannenwereld
die is ST op het lijf geschrevenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
[quote]Een vriendelijke persoonlijkheid die een collegiale instelling heeft en zich kan handhaven in een mannenwereld
Ik ben om 16.15 in Dv. Ga je mee huis kijken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:52 schreef Fha het volgende:
[..]ik weet niet waar hij is
![]()
Tisser dan tisser dan?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die is ST op het lijf geschreven
GMTAquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef Fha het volgende:
[..]
die is ST op het lijf geschreven
Die mannen gaan wat meemaken
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
snel, kom hierheen, het is nog droog hier
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben om 16.15 in Dv. Ga je mee huis kijken?
Dan moet je dan een gil geven hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zal dan bij de sleuteloverdracht wordenmaar dan rij ik nu door naar arnhem, weer is ook kut
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
http://www.jobselectie.nl(...)niste-in-zwolle.html
http://vacature.monsterbo(...)rland-100972457.aspx
Deze al bekeken ST?
Ik mail je even mijn "werkzoeklinks"quote:
quote:
Sorry...ik moet mijn katten beter onder controle houdenquote:
sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry...ik moet mijn katten beter onder controle houden
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik mail je even mijn "werkzoeklinks"Indeed en Zoekmijnbaan zijn relaxt, die verzamelen live van tig vacaturesites.
welke waar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je die werktijden gezien
Werktijden vacature secretaressequote:
Otootjequote:
Veel plezier met je vriendinquote:
Nog radio gemacht?quote:
gister jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
Buiten dingen op laptop installeren gaat veel beter lijkt wel.
[..]
Otootje
[..]
Veel plezier met je vriendin![]()
/klinkt nogal fout.
[..]
Nog radio gemacht?.
Ja sorry, ik was toen zo'n toffe muziek aan het luisteren dat ik even geen zin had om in te tunenquote:
ja, elke dag werkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Werktijden vacature secretaresse
Werktijden vacature secretaresse: De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag (minimaal) vanaf 08.30 - 11.30 uur
mjuh.quote:
uh oke...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mjuh.
leuk als die aap naar school gaat, nu nog niet![]()
en elke dag vroeg opstaan
Wat nouquote:
nee dat weet ik niet want ik ben maar een domme thuisblijf moederquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat nou![]()
Weet je hoe onhandig het is als je elke dag die opstastress hebt, je kind (dat natuurlijk niet meewerkt) met ontbijt er in en al moet afleveren bij de gastouder, je moet haasten om op tijd op je werk te zijn en dan te werken, te denken ah, nou, lekker aan de slag en dat dan je werkdag alweer om is?
HEUL onhandig
quote:Je beantwoord de teleoon
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik ze wijzen op de fouten in de vacaturetekst?
[..]
quote:
hormonenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet want ik ben maar een domme thuisblijf moeder
10 minutenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Feest, ik mag over een 3 kwartier...
mooiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Lijkt me een goed idee ja
Jij bent zo jaloers op mijn koffiebekerquote:
Ik geloof je echt meteeeeenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Jij bent zo jaloers op mijn koffiebeker
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geloof je echt meteeeeen![]()
![]()
Zien?
Om 8 uur begonnenquote:
Ik om half 8quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Om 8 uur begonnen![]()
Maar dat is het waard
Wooooooooooaaaaahquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mr. Bump
Allebei?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wooooooooooaaaaah![]()
![]()
Mijn mannen hebben daar het t-shirt van![]()
En ik heb de Little Miss Sunshine beker
Mjahquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
MjahWe gingen terrarium ophalen bij iemand
Lopen we die kamer in, hij tikt hem aan zo van "dit is hem", tafel stort in.. heuleboel glas
Dus dat was redelijk snel klaar
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Lopen we die kamer in, hij tikt hem aan zo van "dit is hem", tafel stort in.. heuleboel glas
heb je er nu lijm bij gekregenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Allebei?
Hoe cool
Oeh, dan moeten we samen koffie drinken
Jah het was inderdaad een mooiequote:
Mensen kunnen echt heeeel zuur kijken zegquote:
Grijze muts? Grijs?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef Muck het volgende:
Zeg suikersnoet, heb jij voor mij dat plaatje (en eventueel een patroon) nog eens eens van die grijze muts?
Ik heb de wol en de naaldjes naast me liggen namelijk
En die wol is zooooo zacht
Oh, tofquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Gister hadden ze hem ook allebei aan, en allebei een beige broek![]()
![]()
Dat moeten we sosewiesewo![]()
Jaaa, die voor begin september met ingebreide kabelsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Grijze muts? Grijs?
Uhm...
En Fha![]()
![]()
wanneer moet thijs naar school dan??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat nou![]()
Weet je hoe onhandig het is als je elke dag die opstastress hebt, je kind (dat natuurlijk niet meewerkt) met ontbijt er in en al moet afleveren bij de gastouder, je moet haasten om op tijd op je werk te zijn en dan te werken, te denken ah, nou, lekker aan de slag en dat dan je werkdag alweer om is?
HEUL onhandig
Ah, die is van Lief (liefwinkel.nl)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, tof
[..]
Jaaa, die voor begin september met ingebreide kabels
Ik vond nog een smiley om dat te illustreren:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jakquote:
Ik zoek wel evenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, die is van Lief (liefwinkel.nl)
En anders post ik hem vnaafd
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:33 schreef Muck het volgende:
maar angorawol is van konijnenvacht gemaakt.
je wilt echt graag dat mensen een bepaald beeld van je krijgen he??quote:
quote:
levende konijntjes die ze borstelen voor de haartjes jaquote:
Denk je dat er een markt is voor Bolle wol?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
levende konijntjes die ze borstelen voor de haartjes ja
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je wilt echt graag dat mensen een bepaald beeld van je krijgen he??
[..]
dat konijn wordt er heus niet voor geslacht..quote:
het lijkt me een topbaan, konijntjes borstelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Denk je dat er een markt is voor Bolle wol?Haar genoeg..
oeh, en voor wokjes wol?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Denk je dat er een markt is voor Bolle wol?Haar genoeg..
lekker man, konijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat konijn wordt er heus niet voor geslacht..
konijnenboutjes!!![]()
DIE zeker..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, en voor wokjes wol?
mooie lange blonde en bruine haren?
Woah echt welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:35 schreef Muck het volgende:
het lijkt me een topbaan, konijntjes borstelen
Ohja kan ik ook wel doen met mijnusse eigenlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:35 schreef wel.o.k het volgende:
oeh, en voor wokjes wol?
mooie lange blonde en bruine haren?
Ja godver. Nu ben ik net weg. Apeldoorn omdraaien em saampies kijken?quote:
hier ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Woah echt wel
[..]
Ohja kan ik ook wel doen met mijnusse eigenlijkGister ook weer met plukken tegelijk..
Lekker door rijdenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja godver. Nu ben ik net weg. Apeldoorn omdraaien em saampies kijken?
Heb je migraine?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker door rijdenIk voorspel dat ik over een kleine twintig minuten barstende koppijn heb dus dan moet ik plat..
Watvoor beeld? Ik zeg alleen maar dat mijn werkdag erop zit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je wilt echt graag dat mensen een bepaald beeld van je krijgen he??
[..]
Oh okeequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker door rijdenIk voorspel dat ik over een kleine twintig minuten barstende koppijn heb dus dan moet ik plat..
Juh. Vet prettigquote:
praat anders eens normaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Watvoor beeld? Ik zeg alleen maar dat mijn werkdag erop zit.
Nee, je zegt dat je kwalitatief achteruit bent gegaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:afgewerkt
af·ge·werkt
bijv. naamw.
1· gebruikt en daardoor van mindere kwaliteit of ongeschikt geworden
Volgende keer ben ik fit en gezellig hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okeenou, kus op je aukop maar dan
![]()
nee dat zeg je dan weer niet...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
probeer anders www.wokmeiden.nl eens. 2 keuzes heb je daar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:42 schreef Muck het volgende:
Nou zeg
In een of andere webshop staat een kopje "kinderen", dus ik was al aan het bedenken of ik een jongen of een meisje wilde, en hoe groot en wat voor kleur, maar het blijkt om kleding te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:43 schreef Muck het volgende:
Oh ja, fhaaaaaa?he! m'n zpagetti!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik maak wel een pic van mijn laplandseflapjesmutsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:43 schreef pgrferrari het volgende:
Muck heb je nog wat voorbeelden van laplandesflapjesmutsen?
Ik weet niet zo goed waar ik zoeken moet
pics van je mutsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik maak wel een pic van mijn laplandseflapjesmuts.
Oh ja, fhaaaaaa?Lekkere chagrijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat het goed met ze?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
KLIKquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:43 schreef pgrferrari het volgende:
Muck heb je nog wat voorbeelden van laplandesflapjesmutsen?
Ik weet niet zo goed waar ik zoeken moet
Ze bewaakt hetquote:
Uhuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik moet inloggenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
KLIK
Ik vind optie drie de beste om zelf te editten met pompom en kwastjes
[..]
Ze bewaakt het
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
UhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arrogant, iemand?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekkere chagrijn![]()
Gaat het goed met ze?
Jaaa, heel goed
Ed is een ouwe kroelie die gaat waar ik ga en zo gauw ik mijn achterwerk ook maar richting bank beweeg op schoot ligt en Meeko is een slaapkop die af en toe een kroeltje komt halen
Ze sabbelen op elkaars oren en slaan elkaar vijf minuten daarna de hersens in, dus tja, het zijn poezen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Klinkt als een hele gelukkige poezenfamilie met passende bediendesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:47 schreef Muck het volgende:
Arrogant, iemand?
Jaaa, heel goed
Ed is een ouwe kroelie die gaat waar ik ga en zo gauw ik mijn achterwerk ook maar richting bank beweeg op schoot ligt en Meeko is een slaapkop die af en toe een kroeltje komt halen
Ze sabbelen op elkaars oren en slaan elkaar vijf minuten daarna de hersens in, dus tja, het zijn poezen![]()
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
het zijn vier pagina's volquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moet inloggen![]()
Stuur maar wat pics via PMben zo weg.
En ik zet er wel wat in een spoilertje, dan PM ik daar het linkje wel van
Oh ja, fhaaaaaa?Zo lijkt t peoike welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
probeer anders www.wokmeiden.nl eens. 2 keuzes heb je daar.niet te koop
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Ja, soms lijken we normaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt als een hele gelukkige poezenfamilie met passende bediendes
Ja he?quote:
Dit is Peoike II
Ohquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
het zijn vier pagina's vol
En ik zet er wel wat in een spoilertje, dan PM ik daar het linkje wel vannouja anders maak ik wel ff accountje.
Als je die link ff pmt dan![]()
![]()
Naar bed. Fijne middag nog allemaal![]()
![]()
Als ik hier nou een pompom op maak en touwtjes met kwastjes aan, is het ook goed toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohnouja anders maak ik wel ff accountje.
Als je die link ff pmt dan
edit: de muts, niet de meid.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Ik wilde net de vraag stellen die je met je edit beantwoordtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik hier nou een pompom op maak en touwtjes met kwastjes aan, is het ook goed toch?
[ afbeelding ]
edit: de muts, niet de meid..
![]()
jij kan dat handelen geloof mequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar weet je dat met het douche putje doetPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Stofzuiger op het doucheputje zetten dan!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar weet je dat met het douche putje doet![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik hier nou een pompom op maak en touwtjes met kwastjes aan, is het ook goed toch?
[ afbeelding ]
edit: de muts, niet de meid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Of een watermeloen-muts natuurlijk![]()
![]()
Ik kijk straks nog wel ff op mn gemak![]()
![]()
Doe datquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik kijk straks nog wel ff op mn gemak
Mijn nieuwe smiley is trouwens ook wel bruikbaar wanneer iemand wil zeggen dat de koffie belabberd is!![]()
![]()
whahaha hij is GENIAALquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
Mijn nieuwe smiley is trouwens ook wel bruikbaar wanneer iemand wil zeggen dat de koffie belabberd is!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Er zit zeker thee in dat bakje omdat ie zo moet jankenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
Mijn nieuwe smiley is trouwens ook wel bruikbaar wanneer iemand wil zeggen dat de koffie belabberd is!
[ afbeelding ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Nee, want hij heet niet voor niets huilenmetkoffie.gif.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zit zeker thee in dat bakje omdat ie zo moet janken![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want hij heet niet voor niets huilenmetkoffie.gif.![]()
![]()
Douchen en werken![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Ja, ik bedoelde dus dat er perongeluk thee in dat bakkie zat ipv koffiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want hij heet niet voor niets huilenmetkoffie.gif.Daaag KanisGunninkquote:![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Nee, dan had het wel "dansenmetthee.gif" gehetenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dus dat er perongeluk thee in dat bakkie zat ipv koffie
[..]
Daaag KanisGunnik![]()
.
![]()
50% van mezelfquote:das een ideequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stofzuiger op het doucheputje zetten dan!
whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
gorgel gorgel sput sput
*POEF
wel eenmalig
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Eerst ombouwen naar waterstofzuiger, dat kun jijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
50% van mezelf
[..]
das een idee
whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
gorgel gorgel sput sput
*POEF
wel eenmalig.
![]()
het stort hier ineens en ik hoor het rommelen in de verte. Of Barretje heeft honger en haar maag knort.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
het regent..
en ik moet over 15 minuten in het centrum zijn
en m'n poncho is kapot
dus ik wordt zeiknat
ohshit! het is hier niet KLB!
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
muck..quote:
als ik later naar portugal verhuis en een hotel begin.. wil jij dan in de keuken gaan staan??
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
picsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:24 schreef Barreltje het volgende:
het regent..
en ik moet over 15 minuten in het centrum zijn
en m'n poncho is kapot
dus ik wordt zeiknat
ohshit! het is hier niet KLB!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
muck..
als ik later naar portugal verhuis en een hotel begin.. wil jij dan in de keuken gaan staan??
Kom maar aardappel anders halen danquote:
ik eerstquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar aardappel anders halen danPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Muckie.
We hadden het gisteren over hoofdrekenen he?
Nu lag hier toevallig al een hersentrainboekje met hoofdreken sommetjes.
Onder andere dit soort
99 -> | 5/9 hiervan | 5/11 hiervan | wortel | + 20 % | + 5 | Kwadraat | x 3 |
(dus steeds de som maken en met de uitkomst de volgende doen)
Ik vind ze![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dan noemen we het gewoon een Fleshlight snoepjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef pgrferrari het volgende:
Zaklamp en zaad binnen![]()
[ afbeelding ]Oh daar houd ik vanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Muckie.
Onder andere dit soort
Ik vind ze![]()
Ik ga even eten, daarna reken ik het uit, okee?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Muckie.
Onder andere dit soort
Ik vind ze
SPOILER: na 30 seconden hoofdrekenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is goed. Eet smakelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan noemen we het gewoon een Fleshlight snoepje
[..]
Oh daar houd ik van
Ik ga even eten, daarna reken ik het uit, okee?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:19 schreef Muck het volgende:
Dan noemen we het gewoon een Fleshlight snoepje![]()
Muck
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]Doe je goed. Ik heb wat langer nodig helaas. Maar het lukt me wel (al moet ik soms wel wat tussenuitkomsten noteren met dit chaotische hoofd van mij.SPOILER: na 30 seconden hoofdrekenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Het kan ook iets langer geweest zijn hoor, maar voor mijn gevoel waren het ongeveer 30 secondenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik heb wat langer nodig helaas. Maar het lukt me wel (al moet ik soms wel wat tussenuitkomsten noteren met dit chaotische hoofd van mij..
Hoofdrekenen is voor mij ook nooit een probleem geweest, en dat kunnen vond ik wel genoeg wiskundekennis.
![]()
Zoals beloofd:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Muckie.
Onder andere dit soort
Ik vind ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Zoals beloofd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hier ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:52 schreef gianni61 het volgende:
ik heb opeens een modder rivier voor mn deur..Nieuwe kabels en bestrating en alles ftl
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Avond
Eten ook weer op
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Je metselt er bakstenen in?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef gianni61 het volgende:
regen weer zo goed als langs.
* gianni61 bergt statief en camera weer op en maakt venster weer dicht![]()
Wat een ravagequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:04 schreef gianni61 het volgende:
http://skylin.es/thing/pukkelpop
foto van het noodweer op het pukkelpop terrein.
grote tent ingezakt![]()
Waar is pukkelpop? Nm is Nijmegen, em idd noodweer nu daarSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
We hebben de klap hier helemaal gehoordquote:Liftje Euromast even stil door blikseminslag
ROTTERDAM - De Euromast in Rotterdam heeft korte tijd last gehad van een stroomstoring, vermoedelijk door blikseminslag. Dat liet een zegsvrouw van de brandweer donderdag weten.
Foto: NU.nl/jasper kuntzel
Een lift die net 25 mensen naar het topje van de mast had gebracht, bleef daardoor stilstaan.
De lift kwam na ongeveer een halfuur weer op gang, waardoor ze weer naar beneden konden. De technische dienst kreeg de draaiende lift, bedoeld voor een kijkje over de Maasstad, weer werkend. De brandweer stond stand-by.![]()
Is in Belgiëquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is pukkelpop? Nm is Nijmegen, em idd noodweer nu daar
klonk idd aardig hardquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:08 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben de klap hier helemaal gehoord
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik ben goed bezigGa ik naar de stad om in de bieb te werken, kom ik onderweg een vriendin tegen. Nu een paar biertjes verder heb ik nog 2 uur voor de bieb dicht is, lekker productief weer
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Ik verdien meer als ik dacht bij mijn werkgever
Het verschil met toen ik 19 was scheelt bijna 1 euro met nu ik 20 ben.
Zo'n 7,80 per uur nu.![]()
![]()
Even ter illustratie:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks gehoord
maar ik woon dan ook dichter bij pukkelpop dan bij de euromast..
Wij wonen bij A, de Euromast is B
jij liever dan ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Even ter illustratie:
Wij wonen bij A, de Euromast is B
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geen treine arnhem zutphen wordt net omgeroepenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Mwoah, nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik woon in een leuk, rustig gedeelte van Rotterdamquote:
al 6 doden naar het schijntquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:04 schreef gianni61 het volgende:
http://skylin.es/thing/pukkelpop
foto van het noodweer op het pukkelpop terrein.
grote tent ingezakt"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
optredens op het hoodpodium gaan zo gewoon door las ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:52 schreef gianni61 het volgende:
ohw kut, festival weekend is voor al die mensen daar dus al naar de kloteThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Ik zou daar dan toch echt niet met een fijn gevoel staanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
optredens op het hoodpodium gaan zo gewoon door las ik
Twee jaar geleden was ik op Solar voor FOK! toen daar een dode gevonden werd, de sfeer sloeg echt totaal om
Na 5,5 jaar heb ik eindelijk ontdekt hoe ik de tv-zenders een andere titel in mijn scherm kan geven... had ik toch bijna de handleiding moeten zoeken.
En meteen de volgorde van de 25 overgebleven zenders maar even aangepast.
![]()
ja, het festival kan wel doorgaan, maar het is toch anders.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zou daar dan toch echt niet met een fijn gevoel staan
Twee jaar geleden was ik op Solar voor FOK! toen daar een dode gevonden werd, de sfeer sloeg echt totaal om
inmiddels komt het weer met bakken naar beneden![]()
6 doden en dan gewoon door gaan, leuke sfeer zal dat gevenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het festival kan wel doorgaan, maar het is toch anders.
inmiddels komt het weer met bakken naar beneden
Hier heeft het even gehoosd en geonweerd, maar inmiddels is het gelukkig weer droog.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het festival kan wel doorgaan, maar het is toch anders.
inmiddels komt het weer met bakken naar benedenIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
ja logischquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zou daar dan toch echt niet met een fijn gevoel staan
Twee jaar geleden was ik op Solar voor FOK! toen daar een dode gevonden werd, de sfeer sloeg echt totaal om![]()
vanochtend werd even een fietser geschept 2 meter voro me neus
Oh pfffquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja logisch![]()
vanochtend werd even een fietser geschept 2 meter voro me neus
Dat moet ook vreselijk zijn
Ik ga maar even koffie zetten
nee, zo bedoel ik het niet .quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
6 doden en dan gewoon door gaan, leuke sfeer zal dat geven
ze zullen misschien weer doorgaan met optredens, maar het gevoel van het festival is toch weg. in ieder geval voor iedereen die bij die tent was.![]()
ik schrok me rot idd, gelukkig had de vrouw niets, wonderbaarlijk, der fiets piepte dat was he, de auto was wel redelijk beschadigdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh pfff
Dat moet ook vreselijk zijn
Ik ga maar even koffie zetten
die vrouw even gekalmeerd en gekeken of alles goed was en toen weer door gefiest maar mijn hoofd is toch wat wazig, die autoi kwam toch met een rotgang op het zebrapad aanrijden
ik had het wel afgelast voor vandaag als organisatiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, zo bedoel ik het niet .
ze zullen misschien weer doorgaan met optredens, maar het gevoel van het festival is toch weg. in ieder geval voor iedereen die bij die tent was.
fruithapjequote:
op nu staat toch dit:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:08 schreef gianni61 het volgende:
er is pas 1 dode bevestigt op pukkelpop..
http://www.nu.nl/buitenla(...)dweer-pukkelpop.html![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)dweer-pukkelpop.htmlquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:08 schreef gianni61 het volgende:
er is pas 1 dode bevestigt op pukkelpop..There's a virus in my system
Toch al één teveel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:08 schreef gianni61 het volgende:
er is pas 1 dode bevestigt op pukkelpop..Omdat peer.![]()
radio zegt het ook al 2xquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
op nu staat toch dit:
http://www.nu.nl/buitenla(...)dweer-pukkelpop.htmlThere's a virus in my system
Ik besta uit meerdere appels.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb je toch net helemaal op gegeten hoor.
Omdat peer.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uitzicht vanaf mn kamertje![]()
Hey Bosje!quote:Nieuwe UI?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:17 schreef gianni61 het volgende:
Zwemmen of surfen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uitzicht vanaf mn kamertjeOmdat peer.![]()
http://www.standaard.be/quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:14 schreef gianni61 het volgende:
studio brussel, die zelf op het terrein zijn spreken nog van 1 dode en tot nu toe 7 zwaar gewondenThere's a virus in my system
Ja 2 plaatjes laten toevoegen en er een gif van laten maken..quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Nice.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja 2 plaatjes laten toevoegen en er een gif van laten maken..Omdat peer.![]()
Nee, ik heb een nieuwe zaklamp.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Te lang achter je pc gezeten?
Ik moest ff testen.
Maar ik zie nog steeds het licht in mijn ogen![]()
![]()
modder happen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey Bosje!Nieuwe UI?
[..]
Zwemmen of surfen?
maar met een surfplankje zou je best een eind komen![]()
watvoor zaadjes heb je ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik heb een nieuwe zaklamp.
Ik moest ff testen.
Maar ik zie nog steeds het licht in mijn ogen
Waarom schijn je dan ook in je ogen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik heb een nieuwe zaklamp.
Ik moest ff testen.
Maar ik zie nog steeds het licht in mijn ogenOmdat peer.![]()
koel ende tofquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Drosera zaadjes. Vleesetende planten.
ja het belgisch pers buro belga had een booboo gemachtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:21 schreef pgrferrari het volgende:
op nu staat nu ook 1 dode.
http://www.nu.nl/buitenla(...)dweer-pukkelpop.htmlThere's a virus in my system
Om te kijken hoe fel die isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom schijn je dan ook in je ogen?
Zeker, ik heb nu 2 vleeseters. Venus vliegenvanger en een Drosera.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
koel ende tof
[..]
ja het belgisch pers buro belga had een booboo gemacht
Nou wat zaden erbij dus hopelijk uitbreiding.
booboo? fout?![]()
ok tofquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Om te kijken hoe fel die is
[..]
Zeker, ik heb nu 2 vleeseters. Venus vliegenvanger en een Drosera.
Nou wat zaden erbij dus hopelijk uitbreiding.
booboo? fout?![]()
handig tegen muggen en ander vleigend gespuis
booboo is foutje jaThere's a virus in my system
Ja en ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een WSW-indicatie heb toegewezen, waardoor er voor mij een sociale werkplaatsvoorziening wordt gezocht. Ben benieuwd. Heb ik in ieder geval weer een betaalde baan.. En ook in een beschermde omgeving gelukkig..quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Oh, wat onwijs tof, Bosje! Fijn!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een WSW-indicatie heb toegewezen, waardoor er voor mij een sociale werkplaatsvoorziening wordt gezocht. Ben benieuwd. Heb ik in ieder geval weer een betaalde baan.. En ook in een beschermde omgeving gelukkig..Gekkie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik een kusje op mijn ogen?
Omdat peer.![]()
Tijd voor een bakkie
Ja, het zal wel waarschijnlijk wat makkelijk werk zijn, maar goed ik heb nu eenmaal die beperking. En daar is gewoon mee te leven, natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, wat onwijs tof, Bosje! Fijn!
[..]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Dank u wel, mevrouwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat het maar mag smaken, meneer.
Kwestie van acceptatie misschien, ja. Nou, ik hoop in ieder geval dat het allemaal goed komt!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, het zal wel waarschijnlijk wat makkelijk werk zijn, maar goed ik heb nu eenmaal die beperking. En daar is gewoon mee te leven, natuurlijk.Omdat peer.![]()
![]()
Dag fruitje!quote:
Tuurlijk, en ik heb me er al wel bij neergelegd dat ik nooit meer ergens fulltime werkzaam zal zijn en dat een volledige baan op MBO+ niveau erg moeilijk zo niet onmogelijk zal zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kwestie van acceptatie misschien, ja. Nou, ik hoop in ieder geval dat het allemaal goed komt!"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: