Allebei?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wooooooooooaaaaah![]()
![]()
Mijn mannen hebben daar het t-shirt van![]()
En ik heb de Little Miss Sunshine beker
Mjahquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
MjahWe gingen terrarium ophalen bij iemand
Lopen we die kamer in, hij tikt hem aan zo van "dit is hem", tafel stort in.. heuleboel glas
Dus dat was redelijk snel klaar
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Lopen we die kamer in, hij tikt hem aan zo van "dit is hem", tafel stort in.. heuleboel glas
heb je er nu lijm bij gekregenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Allebei?
Hoe cool
Oeh, dan moeten we samen koffie drinken
Jah het was inderdaad een mooiequote:
Mensen kunnen echt heeeel zuur kijken zegquote:
Grijze muts? Grijs?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef Muck het volgende:
Zeg suikersnoet, heb jij voor mij dat plaatje (en eventueel een patroon) nog eens eens van die grijze muts?
Ik heb de wol en de naaldjes naast me liggen namelijk
En die wol is zooooo zacht
Oh, tofquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Gister hadden ze hem ook allebei aan, en allebei een beige broek![]()
![]()
Dat moeten we sosewiesewo![]()
Jaaa, die voor begin september met ingebreide kabelsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Grijze muts? Grijs?
Uhm...
En Fha![]()
![]()
wanneer moet thijs naar school dan??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat nou![]()
Weet je hoe onhandig het is als je elke dag die opstastress hebt, je kind (dat natuurlijk niet meewerkt) met ontbijt er in en al moet afleveren bij de gastouder, je moet haasten om op tijd op je werk te zijn en dan te werken, te denken ah, nou, lekker aan de slag en dat dan je werkdag alweer om is?
HEUL onhandig
Ah, die is van Lief (liefwinkel.nl)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, tof
[..]
Jaaa, die voor begin september met ingebreide kabels
Ik vond nog een smiley om dat te illustreren:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las: likkie, jij bent hem!
jakquote:
Ik zoek wel evenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, die is van Lief (liefwinkel.nl)
En anders post ik hem vnaafd
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:33 schreef Muck het volgende:
maar angorawol is van konijnenvacht gemaakt.
je wilt echt graag dat mensen een bepaald beeld van je krijgen he??quote:
quote:
levende konijntjes die ze borstelen voor de haartjes jaquote:
Denk je dat er een markt is voor Bolle wol?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
levende konijntjes die ze borstelen voor de haartjes ja
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je wilt echt graag dat mensen een bepaald beeld van je krijgen he??
[..]
dat konijn wordt er heus niet voor geslacht..quote:
het lijkt me een topbaan, konijntjes borstelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Denk je dat er een markt is voor Bolle wol?Haar genoeg..
oeh, en voor wokjes wol?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Denk je dat er een markt is voor Bolle wol?Haar genoeg..
lekker man, konijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat konijn wordt er heus niet voor geslacht..
konijnenboutjes!!![]()
DIE zeker..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, en voor wokjes wol?
mooie lange blonde en bruine haren?
Woah echt welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:35 schreef Muck het volgende:
het lijkt me een topbaan, konijntjes borstelen
Ohja kan ik ook wel doen met mijnusse eigenlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:35 schreef wel.o.k het volgende:
oeh, en voor wokjes wol?
mooie lange blonde en bruine haren?
Ja godver. Nu ben ik net weg. Apeldoorn omdraaien em saampies kijken?quote:
hier ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Woah echt wel
[..]
Ohja kan ik ook wel doen met mijnusse eigenlijkGister ook weer met plukken tegelijk..
Lekker door rijdenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja godver. Nu ben ik net weg. Apeldoorn omdraaien em saampies kijken?
Heb je migraine?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker door rijdenIk voorspel dat ik over een kleine twintig minuten barstende koppijn heb dus dan moet ik plat..
Watvoor beeld? Ik zeg alleen maar dat mijn werkdag erop zit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je wilt echt graag dat mensen een bepaald beeld van je krijgen he??
[..]
Oh okeequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker door rijdenIk voorspel dat ik over een kleine twintig minuten barstende koppijn heb dus dan moet ik plat..
Juh. Vet prettigquote:
praat anders eens normaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Watvoor beeld? Ik zeg alleen maar dat mijn werkdag erop zit.
Nee, je zegt dat je kwalitatief achteruit bent gegaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:afgewerkt
af·ge·werkt
bijv. naamw.
1· gebruikt en daardoor van mindere kwaliteit of ongeschikt geworden
Volgende keer ben ik fit en gezellig hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okeenou, kus op je aukop maar dan
![]()
nee dat zeg je dan weer niet...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |