Ja 2 plaatjes laten toevoegen en er een gif van laten maken..quote:
Nice.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja 2 plaatjes laten toevoegen en er een gif van laten maken..
Nee, ik heb een nieuwe zaklamp.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Te lang achter je pc gezeten?
modder happen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey Bosje!Nieuwe UI?
[..]
Zwemmen of surfen?
watvoor zaadjes heb je ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik heb een nieuwe zaklamp.
Ik moest ff testen.
Maar ik zie nog steeds het licht in mijn ogen
Waarom schijn je dan ook in je ogen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik heb een nieuwe zaklamp.
Ik moest ff testen.
Maar ik zie nog steeds het licht in mijn ogen
koel ende tofquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Drosera zaadjes. Vleesetende planten.
ja het belgisch pers buro belga had een booboo gemachtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:21 schreef pgrferrari het volgende:
op nu staat nu ook 1 dode.
http://www.nu.nl/buitenla(...)dweer-pukkelpop.html
Om te kijken hoe fel die isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom schijn je dan ook in je ogen?
Zeker, ik heb nu 2 vleeseters. Venus vliegenvanger en een Drosera.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
koel ende tof
[..]
ja het belgisch pers buro belga had een booboo gemacht
ok tofquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Om te kijken hoe fel die is
[..]
Zeker, ik heb nu 2 vleeseters. Venus vliegenvanger en een Drosera.
Nou wat zaden erbij dus hopelijk uitbreiding.
booboo? fout?
Ja en ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een WSW-indicatie heb toegewezen, waardoor er voor mij een sociale werkplaatsvoorziening wordt gezocht. Ben benieuwd. Heb ik in ieder geval weer een betaalde baan.. En ook in een beschermde omgeving gelukkig..quote:
Oh, wat onwijs tof, Bosje! Fijn!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een WSW-indicatie heb toegewezen, waardoor er voor mij een sociale werkplaatsvoorziening wordt gezocht. Ben benieuwd. Heb ik in ieder geval weer een betaalde baan.. En ook in een beschermde omgeving gelukkig..
Gekkie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik een kusje op mijn ogen?
Ja, het zal wel waarschijnlijk wat makkelijk werk zijn, maar goed ik heb nu eenmaal die beperking. En daar is gewoon mee te leven, natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, wat onwijs tof, Bosje! Fijn!
[..]
Dank u wel, mevrouwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat het maar mag smaken, meneer.
Kwestie van acceptatie misschien, ja. Nou, ik hoop in ieder geval dat het allemaal goed komt!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, het zal wel waarschijnlijk wat makkelijk werk zijn, maar goed ik heb nu eenmaal die beperking. En daar is gewoon mee te leven, natuurlijk.
Dag fruitje!quote:
Tuurlijk, en ik heb me er al wel bij neergelegd dat ik nooit meer ergens fulltime werkzaam zal zijn en dat een volledige baan op MBO+ niveau erg moeilijk zo niet onmogelijk zal zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kwestie van acceptatie misschien, ja. Nou, ik hoop in ieder geval dat het allemaal goed komt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |