We hebben de klap hier helemaal gehoordquote:Liftje Euromast even stil door blikseminslag
ROTTERDAM - De Euromast in Rotterdam heeft korte tijd last gehad van een stroomstoring, vermoedelijk door blikseminslag. Dat liet een zegsvrouw van de brandweer donderdag weten.
Foto: NU.nl/jasper kuntzel
Een lift die net 25 mensen naar het topje van de mast had gebracht, bleef daardoor stilstaan.
De lift kwam na ongeveer een halfuur weer op gang, waardoor ze weer naar beneden konden. De technische dienst kreeg de draaiende lift, bedoeld voor een kijkje over de Maasstad, weer werkend. De brandweer stond stand-by.
Is in Belgiëquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is pukkelpop? Nm is Nijmegen, em idd noodweer nu daar
klonk idd aardig hardquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:08 schreef Muck het volgende:
[..]
We hebben de klap hier helemaal gehoord![]()
Even ter illustratie:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks gehoord
maar ik woon dan ook dichter bij pukkelpop dan bij de euromast..
jij liever dan ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Even ter illustratie:
Wij wonen bij A, de Euromast is B
[ afbeelding ]
Mwoah, nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik woon in een leuk, rustig gedeelte van Rotterdamquote:
al 6 doden naar het schijntquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:04 schreef gianni61 het volgende:
http://skylin.es/thing/pukkelpop
foto van het noodweer op het pukkelpop terrein.
grote tent ingezakt
optredens op het hoodpodium gaan zo gewoon door las ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:52 schreef gianni61 het volgende:
ohw kut, festival weekend is voor al die mensen daar dus al naar de klote
Ik zou daar dan toch echt niet met een fijn gevoel staanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
optredens op het hoodpodium gaan zo gewoon door las ik
ja, het festival kan wel doorgaan, maar het is toch anders.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zou daar dan toch echt niet met een fijn gevoel staan
Twee jaar geleden was ik op Solar voor FOK! toen daar een dode gevonden werd, de sfeer sloeg echt totaal om
6 doden en dan gewoon door gaan, leuke sfeer zal dat gevenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het festival kan wel doorgaan, maar het is toch anders.
inmiddels komt het weer met bakken naar beneden
Hier heeft het even gehoosd en geonweerd, maar inmiddels is het gelukkig weer droog.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het festival kan wel doorgaan, maar het is toch anders.
inmiddels komt het weer met bakken naar beneden
ja logischquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zou daar dan toch echt niet met een fijn gevoel staan
Twee jaar geleden was ik op Solar voor FOK! toen daar een dode gevonden werd, de sfeer sloeg echt totaal om
Oh pfffquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja logisch![]()
vanochtend werd even een fietser geschept 2 meter voro me neus
nee, zo bedoel ik het niet .quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
6 doden en dan gewoon door gaan, leuke sfeer zal dat geven
ik schrok me rot idd, gelukkig had de vrouw niets, wonderbaarlijk, der fiets piepte dat was he, de auto was wel redelijk beschadigdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh pfff
Dat moet ook vreselijk zijn
Ik ga maar even koffie zetten
ik had het wel afgelast voor vandaag als organisatiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, zo bedoel ik het niet .
ze zullen misschien weer doorgaan met optredens, maar het gevoel van het festival is toch weg. in ieder geval voor iedereen die bij die tent was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |