whahaha hij is GENIAALquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
Mijn nieuwe smiley is trouwens ook wel bruikbaar wanneer iemand wil zeggen dat de koffie belabberd is!
[ afbeelding ]
Er zit zeker thee in dat bakje omdat ie zo moet jankenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef DaMart het volgende:
Mijn nieuwe smiley is trouwens ook wel bruikbaar wanneer iemand wil zeggen dat de koffie belabberd is!
[ afbeelding ]
Nee, want hij heet niet voor niets huilenmetkoffie.gif.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zit zeker thee in dat bakje omdat ie zo moet janken
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want hij heet niet voor niets huilenmetkoffie.gif.
Ja, ik bedoelde dus dat er perongeluk thee in dat bakkie zat ipv koffiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want hij heet niet voor niets huilenmetkoffie.gif.
Daaag KanisGunninkquote:
Nee, dan had het wel "dansenmetthee.gif" gehetenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dus dat er perongeluk thee in dat bakkie zat ipv koffie
[..]
Daaag KanisGunnik![]()
50% van mezelfquote:
das een ideequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stofzuiger op het doucheputje zetten dan!
Eerst ombouwen naar waterstofzuiger, dat kun jijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
50% van mezelf
[..]
das een idee
whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
gorgel gorgel sput sput
*POEF
wel eenmalig
Hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
muck..quote:
picsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:24 schreef Barreltje het volgende:
het regent..
en ik moet over 15 minuten in het centrum zijn
en m'n poncho is kapot
dus ik wordt zeiknat
ohshit! het is hier niet KLB!
Tuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
muck..
als ik later naar portugal verhuis en een hotel begin.. wil jij dan in de keuken gaan staan??
Kom maar aardappel anders halen danquote:
ik eerstquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar aardappel anders halen dan
Dan noemen we het gewoon een Fleshlight snoepjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef pgrferrari het volgende:
Zaklamp en zaad binnen![]()
[ afbeelding ]
Oh daar houd ik vanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Muckie.
We hadden het gisteren over hoofdrekenen he?
Nu lag hier toevallig al een hersentrainboekje met hoofdreken sommetjes.
Onder andere dit soort
99 -> | 5/9 hiervan | 5/11 hiervan | wortel | + 20 % | + 5 | Kwadraat | x 3 |
(dus steeds de som maken en met de uitkomst de volgende doen)
Ik vind ze![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Muckie.
We hadden het gisteren over hoofdrekenen he?
Nu lag hier toevallig al een hersentrainboekje met hoofdreken sommetjes.
Onder andere dit soort
99 -> | 5/9 hiervan | 5/11 hiervan | wortel | + 20 % | + 5 | Kwadraat | x 3 |
(dus steeds de som maken en met de uitkomst de volgende doen)
Ik vind ze![]()
SPOILER: na 30 seconden hoofdrekenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed. Eet smakelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan noemen we het gewoon een Fleshlight snoepje
[..]
Oh daar houd ik van
Ik ga even eten, daarna reken ik het uit, okee?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:19 schreef Muck het volgende:
Dan noemen we het gewoon een Fleshlight snoepje
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]Doe je goed. Ik heb wat langer nodig helaas. Maar het lukt me wel (al moet ik soms wel wat tussenuitkomsten noteren met dit chaotische hoofd van mij.SPOILER: na 30 seconden hoofdrekenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Het kan ook iets langer geweest zijn hoor, maar voor mijn gevoel waren het ongeveer 30 secondenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik heb wat langer nodig helaas. Maar het lukt me wel (al moet ik soms wel wat tussenuitkomsten noteren met dit chaotische hoofd van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |